Na aanleiding van Andre se thread (viewtopic.php?f=34&t=28871" onclick="window.open(this.href);return false;) het ek besluit om te sien hoe my Conquerer se batterye gekoppel is, en myne is parallel gekoppel soos in Andre se geval. Aan die begin (toe die batterye nog nuut was) kon ek 4 tot 5 dae staan sonder om te laai, maar hardloop nou gou uit poeier uit as ek nie son het nie. Ek wil nou die volgende probeer doen (ek kan 'n bietjie weld, maar die elektriese goed weet ek maar min )
1) Ek wil die batterye "split" sodat ek krag net van een battery op 'n slag trek.
2) Die laai (sonpanele) van die batterye moet ook afsonderlik wees, m.a.w. deur 'n split controller/charger - is daar so iets beskikbaar?
Enige idees sal waardeer word.
Oom Eric, waar is jy???
Battery in parallel
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
- Family_Dog
- Moderator
- Posts: 12697
- Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
- Town: Klerksdorp
- Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
- Real Name: Eric
- Club VHF Licence: HC101
- Location: Klerksdorp, NW
- Contact:
Re: Battery in parallel
Louis, ons het nog nie begin speel met SP chargers nie, maar dit kan natuurlik gedoen word. Chris het 'n mooi 'write up' gedoen hiermee.
Ons doen wel DC - DC chargers, sien hier: DC-DC Charger
-F_D
Ons doen wel DC - DC chargers, sien hier: DC-DC Charger
-F_D
White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4
One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage