Pannekoek

A pozie for recipes, drinks, braai tricks, boererate & all that delicious things...
Post Reply
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Pannekoek

Post by Dowe Koos »

Naandsê almal, sommer net vir die lekker gesels. Elke ou en vrou maak sy pannekoek op sy/haar manier. Die vraag hier is, watter pan is die beste - stainless steel pan, staal pan of aluminium pan. Die volgende vraag is, op 'n spiraal plaat, soliede plaat of gas braaier. En die laaste is op watter temperatuur.
Nou ja, oor watter vullings, kan mens baie praat.
Kom ons hoor wat sê die manne en vroue.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pannekoek

Post by CasKru »

As jy nou jouself wil treat nê.. met jou volgende batch los so paar oor wat nie suiker of kaneel op kry nie.

Dan vir poeding vat jy Carnation Caramel treat en smeer die pannekoek of sit hompe in die middel. Vat dan geklopte room en smeer bo-oor (of ook hompe in die middel). Rol op en eet...
To God be the glory
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Pannekoek

Post by ChrisF »

My skoonpa was LIEF vir pannekoek op n Vrydag aand.

Met 6 kinders, en maters, was dit sekerlik een manier om n ge-organiseerde bondel jongklomp te hanteer .... hehehe..

Hy het dan n tafel vol vulsels reg gehad, rasper kaas, maal vleis, ens.


en soos die klomp kom en gaan het hy maar geduldig nog n paar pannekoeke gemaak.


Ek het so deur die jare ook probeer. Nooit dit regtig geniet op n elektriese stoof nie. Nou met die gas-hob werk dit LEKKER ! Een van daai non-stick aluminium panne, daai dun pannetjies spesiaal vir pannekoek. Silikon kwas, en dan vee ek die olyf olie op die pan, dit maak sulke klein druppels op die non-stick oppervlak.

My vrou geniet dit met kaneel-suiker, of met heuning, of met stroop ...


Ek het altyd n ekstra dik pannekoek gevat, en n maalvleis rol gemaak.

Maritz kry sy "McQueen" karretjies ... cookie-cutter en dan word die pannekoek in resies kar vormpies gesny. :)


Juis Saterdag weer n slag pannekoek gemaak .... al verskil nou vat ek n papier dun pannekoek met die maalvleis vulsel.


Maak die mengsel Saterdag oggend lekker vroeg, en dan maak ek die pannekoeke vir middagete. Maak sommer ekstra deeg dan kom eet Maritz se ouers saam.
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Pannekoek

Post by Dowe Koos »

Lekker Chris. Maar jy praat van 'n dun pan, van watse metaal is dit.
Cassie, het juis vanaand pannekoek ge-eet en dit was klaar toe ek die thread begin het. Volgende keer probeer ek jou bederfie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Pannekoek

Post by pietpetoors »

'n Gladde pan.

'n Nuwe stainless pan is gewoonlik grof en werk nie lekker nie, maar een wat al so paar myle op het is al glad geskuur en werk lekker, selfde geld vir Alu pan.

As jy nie die tiepe is wat hom in die lug flip nie kan 'n bauer pan ook lekker werk, maar is te swaar om mee te gooi.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pannekoek

Post by CasKru »

Daai kerk basaar Hart panne maak die lekkerste pannekoeke. Maar hy moet die regte temp wees anders sukkel mens lekker. En hoe meer myle hy op die klok het hoe beter loop hy... nes 'n Hilux
To God be the glory
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Pannekoek

Post by Mud Dog »

Yip, stem. Die pan moet glad en SKOON wees. Gas braaier werk beslis die beste op 'n midelmatige hitte. Na my ondervinding sprei 'n alu pan die hitte die beste - as hy so effens dikker is word die hitte meer ewematig versprei.

Met vulsels kan jy heeltemal te kere gaan. Cassie se voorstel werk nogal redelik lekker as nagereg, net dat my na my voorkeuring sou ek die ekstra hompe Caramel Treat in die middel uit los, ekstra geklopte room ja - en as jy wil kan jy bietjie Cointreau Liqueur by klop. Piesang (dun skerwe in die lengte) wat liggies gebraai is pas ook lekker by.

Gekookte appel met cloves en rosyne as vulsel saam met geklopde room en suiker wek ook as nagereg. Haal net die cloves uit nadat die appel gekook is (tel hulle in en tel hulle uit).

Die kanneel en heuning is ook lekker met so paar druppels suurlemoen sap bygevoeg.

Vars sampioen / vars korriander / vars green pepper en spek, alles vyn gekap saam bietjie maal vleis wat bymekaar voorheen in 'n pan gebraai is, maak ook 'n lekker vulsel (gooi klein bietjie swart peper en sout na jou smaak). Maak ook 'n lekker omelette vulsel.

Moet ek nou aangaan .... word klaar honger! :D:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
swartvark
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2051
Joined: Mon Jan 11, 2010 2:03 pm
Town: Gordons Bay
Vehicle: SFA HiLEX V8; Suzuki GSF1200s Bandit
Real Name: Tiaan
Location: Western Cape

Re: Pannekoek

Post by swartvark »

ek het Paasnaweek daar in die Cederberge bietjie pannekoek gebak onder die gazebo terwyl dit gereen het. Die wind was ongelukkig bietjie lastig so tussen die gasvlammetjie en Non-stick allu pan. :frustrated:
Image
MUD........GLORIOUS MUD!!!!!


Your friendly VW salesperson......(with a passion for SFA Hiluxes)

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
0829294028
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Pannekoek

Post by ChrisF »

Dowe Koos wrote:Lekker Chris. Maar jy praat van 'n dun pan, van watse metaal is dit.
Cassie, het juis vanaand pannekoek ge-eet en dit was klaar toe ek die thread begin het. Volgende keer probeer ek jou bederfie.
Alu met non stick oppervlak.

Word verkoop as pannekoek pan.

Baie vlak pan

Wil nog probeed om n emlet te maak in dit ....
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pannekoek

Post by CasKru »

Julle verwys na 'n Crepe Pan

Image


Ek wil nog een van die inverted tipe try... daai dink ek kan mooi werk...
Image
To God be the glory
User avatar
Obelix and Dogmatix
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1837
Joined: Sun Nov 17, 2013 5:27 pm
Town: ROODEPOORT
Vehicle: HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix, donated to some clown, HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix II Onca front and rear Amade extreme Suspension and under water breathing apparatus
Real Name: Quentin
Location: Allens Nek

Re: Pannekoek

Post by Obelix and Dogmatix »

Yip kassie daai crepe panned werk soos n droom en is noe baie duur nie. Hennie met gas medium hitters werk die bester vir my
Rules are there to make you think before you break them!!!
God made man before
woman so as to give him time
to think of an answer
for her first question
.
COMMON SENCE IS NOT A GIFT, IT IS A PUNISHMENT!! BECAUSE YOU HAVE TO DEAL WITH EVERYONE WHO DOES NOT HAVE IT!!!
Image
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Pannekoek

Post by Dowe Koos »

Ja, ek het al gesien by markte, sport geleenthede en winkelsentrum gebruik almal gas wat maklik is om te gebruik as jy nie by die huis is nie. Op 'n koue aand is mens nie lus om uit te gaan garage toe waar die kampgoed gebêre is nie. Maar jy is lus vir pannekoek, dink ek moet daai Crepe pan kry wat Cassie gewys het en dit deel maak van die kombuisware in die huis. Dan volgende keer as ek lus is, kyk ek of die pannekoek lekker uitkom. Waar kry mens dit. Chow
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Pannekoek

Post by ChrisF »

Clicks, P&P, OK, die hele lot het dit by hul huisware afdeling.

Laas sommer een by die Supermark buite Saldanha gekry oppad na ons kamp toe.
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Pannekoek

Post by Dowe Koos »

Dankie Chris.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Obelix and Dogmatix
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1837
Joined: Sun Nov 17, 2013 5:27 pm
Town: ROODEPOORT
Vehicle: HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix, donated to some clown, HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix II Onca front and rear Amade extreme Suspension and under water breathing apparatus
Real Name: Quentin
Location: Allens Nek

Re: Pannekoek

Post by Obelix and Dogmatix »

Hennie wanneer moet ons daar wees vir pannekoek? Of gaan jy vir ons maandag oggend vinnig vir ons n paar maak?
Rules are there to make you think before you break them!!!
God made man before
woman so as to give him time
to think of an answer
for her first question
.
COMMON SENCE IS NOT A GIFT, IT IS A PUNISHMENT!! BECAUSE YOU HAVE TO DEAL WITH EVERYONE WHO DOES NOT HAVE IT!!!
Image
Post Reply

Return to “Braai and recipes”