Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Discussion form for the Toyota Prado
Post Reply
DanabaaiDaan
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 56
Joined: Thu Oct 26, 2017 10:50 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: 2002 Toyota Land Cruiser Prado VX V6 3.4P AT
Real Name: Daan

Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by DanabaaiDaan »

Nou ja - daar is hy !! After hopping around on the internet and listening to advice/input, I finally took the plunge into financial obscurity!!

Got the shocks fitted by the local Supaquick in Mosselbaai - Monroe 4x4 Adventurer shocks with a 3yr guarantee (but extended to lifetime guarantee by paying R50 per shock xtra!!) . They couldn't believe when they took out the original Prado shocks with 403 000 kms on the and not even leaking oil yet !! But ja - hulle was murtu!! If I drove over a R2 coin I would be able to tell you if it was heads or tails !!

Then today got the GT Radial 265/75/16 Adventuro MT's from Tyres & More in George (great bunch of guys!) who also alerted me to wear on tear on the steering rack ends - they sommer replaced them as well, and then completed the "gratis" wheel alignment ! En ja - hulle sing mooi soos n swerm "angry" bye, soos n MT moet !!

With the new shocks and muds the Prado gained an average lift of +- 20mm! (although this was never really the intention - ek sukkel klaar genoeg om in te klim soos dit is !)
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Nou is dit eers klaar "gespend" !! Nou spaar ons vir petrol om vroeg in volgende jaar bietjie te gaan kamp - dalk eers sommer net hier naby in die Bontebokpark vir n "langnawekie" en dan hopelik iewers na die einde van Maart bietjie n 9-10 dae trippie iewers in die Karoo in - en daai gaan beslis weer n besoek aan die Hel insluit !!

Groete van n bankrot Daan!!
Groete uit Danabaai!
Daan Louw
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by Mud Dog »

Looking good Daan!! :thumbup:
You wrote:If I drove over a R2 coin I would be able to tell you if it was heads or tails !!
:laugh2:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
DanabaaiDaan
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 56
Joined: Thu Oct 26, 2017 10:50 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: 2002 Toyota Land Cruiser Prado VX V6 3.4P AT
Real Name: Daan

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by DanabaaiDaan »

Thanx Andy!!
Groete uit Danabaai!
Daan Louw
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by JohanM »

Baie mooi Daan. Die lift is maar omdat die band n omtrek vergroting het van so 25mm in deursnee teenoor die bande wat op was. Iets wat jy sal oplet is dat die voertuig gaan wel bietjie swaarder wees op brandstof allround. Dit is die band grote asook die MT loopvlak. Dan sal ek voorstel dat jy begin spaar en die rack ends vervang asook seker maak die upper en lower balljoints nie speling het nie. Indien hulle speling het, vervang hulle gou want dit is n safety critical deel van die voertuig. Dan is jy reg vir enige plek/tyd/terrein om te verken.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Johan Marais
DanabaaiDaan
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 56
Joined: Thu Oct 26, 2017 10:50 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: 2002 Toyota Land Cruiser Prado VX V6 3.4P AT
Real Name: Daan

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by DanabaaiDaan »

Dankie Johan ! Ons het toe sommer vandag die rack ends terselftertyd vervang, maar ek sal bietjie let op die ball joints ook.
Groete uit Danabaai!
Daan Louw
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by Mars »

Dit lyk nou regtig netjies! Geniet hom!
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by george »

Baie nice :thumbup: luister na Johan se raad oor die ball joints.ongelukkig is dit die prado se swak punt
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
DanabaaiDaan
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 56
Joined: Thu Oct 26, 2017 10:50 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: 2002 Toyota Land Cruiser Prado VX V6 3.4P AT
Real Name: Daan

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by DanabaaiDaan »

Het weer n trip Kaapstad toe gedoen, eerste keer met die Mud Terrains op. My vorige beste brandstofverbruik was 8.2 km/l.

Hierdie keer het ek net oor die 7 km/l gekry, insluitend swaar verkeer gedeelte tussen Somerset Wes en Simonstad, en Simonstad na middestad die volgende oggend. Ek is doodtevrede hiermee en BAIE happy met die Grandtrek Adventuros!
Groete uit Danabaai!
Daan Louw
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by Mud Dog »

Glad nie te sleg nie in vergelyking met jou beste vorige verbruik as jy in ag neem dat daar gedeeltelik swaar verkeer was asook die meer aggressiewe loopvlak van die nuwe bande. En dit nogal van 'n V6 wat 'n reputasie het om te wil suip. :thumbup:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
DanabaaiDaan
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 56
Joined: Thu Oct 26, 2017 10:50 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: 2002 Toyota Land Cruiser Prado VX V6 3.4P AT
Real Name: Daan

Re: Happy new Prado owner - new shocks and new Muds!!

Post by DanabaaiDaan »

Goeiedag Prado vriende! Ek het n probleem met my 2002 Prado VX V6 3.4L se alternator gekry. Die auto elec se hy kry nie parte nie (regulator en diode plaat?) Ek kan wragtag nie die R12 000 bekostig wat die agente wil he vir n nuwe een, en die 95-98 modelle se alternator is te groot en pas nie. Myne lyk baie soos die een wat op n 2700i Hilux pas.

Is daar slim manne met goeie planne vir my? Help asb!
Groete uit Danabaai!
Daan Louw
Post Reply

Return to “Toyota Prado 4x4 Forum”