Rockspider se storie

Tell us a bit more about your Hilux (or other 4x4) and show off with some pictures.
Post Reply
Rockspider
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 105
Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
Real Name: Leon
Club VHF Licence: V69
Location: Helderkruin Wesrand

Rockspider se storie

Post by Rockspider »

Ek het op hierdie site afgekom en dit val so mooi in my kraal as Toyota se top verkoopsman van Hiluxes (as entoesias natuurlik, nie as beroep nie).

So, as ek mag, kan ek myself voorstel? Ek is Leon aka Rock-Spider en hier is my storie.

My eerste 4x4 was ‘n 80 series Toyota Landcruiser 4500 EFI. Wat ‘n fantastiese voertuig maar baie dors. Ek het hom al baie jare terug verkoop agv sy drink gewoontes. Met sy agterste ARB airlocker en OME suspension was dit ‘n baie bekwame voertuig en lekker toer voertuig ook.

Image

Toe die gogga te erg begin byt het, nog voordat ek die Cruiser verkoop het na so ‘n paar duike op die Cruiser deur te erg te speel met hom, het ek ‘n speelding opgebou dubbed Rock-Spider. Dit was ‘n 1989 2.2 double cab Hilux. Dit het so ‘n jaar of twee gevat maar ek het hom so bietjie gemod om op die klippe te speel. Modifikasie het ingesluit :

• Kort gat vir departure angle
• Blom se ou bumper bulbar (ek sien hy is ook hier)
• Scissor shackles agter
• Rubber suspension bushes met greaseable pins
• OME suspension
• Modified twisting stabilising bar op die voorste as vir daai lekker artikulasie
• 50 mm body lift
• Stel 33” BF muds en ‘n stel 35” Simex’s centipedes
• Spesiaal gemaakte negatief offset rims op 10J’s (maksimum offset)
• Detroit Easy Locker agter en Lockrite voor
• Marlin Crawler (die 2 de een in SA). Die een box se ratios was ook verlaag na 4.7:1 toe. Wiel ratio, 206:1
• Corolla bucket seats
• 2.7 Hilux engine
• Rocksliders
• Sparewheel carier
• Rubberised binne (geen matte) en ook bak
• En verskeie ander klein mods

Image

Image

Image

Image

Image

Ek het die Rock-Spider so 4 jaar gehad maar moes toe ontslae raak van hom om van die ex ook te kan ontslae raak … Miskien herken die nuutste eienaar die fotos en kan my laat weet hoe gaan dit met my babakie.

Intussen, toe ek die Cruiser verkoop het, het ek dit vervang met ‘n 1999 model 2,7 Hilux double cab. Die 2.7 was my toervoertuig en die Rock-Spider my speelding. ( ek sal maar nie te veel vertel van hoe en waar ek die Rock-Spider gerol het nie)

Die 2.7 was ook nie heeltemal standard nie en het ‘n Detroit Easylocker voor in gehad met die standard Toyota locker agter. Ek het ‘n canopy packing system ontwerp wat uitstekend gewerk het (dit le nog steeds in my garage, enigiemand wat dalk sou belangstel om dit te koop?). Hy het ‘n OME suspensie gehad met 31” BF Muds. “n nice bumper bulbar het hom ook ‘n goeie approach angle gegee.

Image

Image

Image

Na baie jare se goeie diens en 205,000 km later het ek hom laas jaar verkoop. Die bakkie was nogal capable met sy mods en het verskeie kere oe baie groot laat rek.

Nou ry ek ‘n Fortuner 4.0 V6 4x4 outomaties en is so bietjie verdwaal van 4x4 maar is nou weer so lus ek kan my lag nie hou nie. Die Fortuner doen nie te sleg op die klippe met sy auto box nie maar is darem nie ‘n speelding nie. Dit sal nog ‘n jaar of twee vat voor ek bereid sal wees om die Fortuner te modify en hom seriously te begin gebruik.

Ek is nou opsoek na ‘n 2.7 Hilux enkel cab wat ek weer kan opbou as ‘n toervoertuig en ‘n mild speelding, nes my ou 2.7 was. Ek het nog ‘n volledige 2.7 gearbox engine en transfer in my garage so is baie lus om te kyk of Marlin ‘n adapter vir my sal he.

Hier is so paar fotokies.

Groetnis

Rock-Spider
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

Re: My storie

Post by frik »

Rockspider welkom

Een kompliment die toyotas wat jy gehad het lyk awsome. Ek is naskurig oor waar jy die swart wiele gekry het vir jou Toy.
Everything keeps going right Toyota
User avatar
Jaws
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 536
Joined: Fri Dec 14, 2007 11:41 am
Town: Sharonlea
Vehicle: 2009 D4D 4x4
Real Name: Herman

Re: My storie

Post by Jaws »

Welkom Klip-spinnekop

Wow jou SFA Hilux was baie mooi. Ek het nog `n rim met `n 10J offset gesien nie :wth:

Is die fortuner so dors soos wat jou ou LC was?
:thumbup:
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: My storie

Post by CasKru »

Welkom Leon... hoop jy geniet dit hier...

Twee erg mooi wa's wat jy daar het :thumbup: :thumbup: :clap: :clap:
To God be the glory
Rockspider
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 105
Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
Real Name: Leon
Club VHF Licence: V69
Location: Helderkruin Wesrand

Re: My storie

Post by Rockspider »

Ok, ek weet nie wat van my reply geword het nie maar ek doen dit maar weer.

Die Rockspider se rims het ek laat maak by 'n plek in Jeppe in die Suide van Johannesburg. Ek kannie die plek se naam onthou nie. Daar kry jy die rim sonder die inner. Jy kies die pitch tipe ns wat jy wil he en hulle weld dit aan waar jy dit wil he. Myne was aangeweld op die verste negatiewe punt moontlik. Die enigste probleem was vibrasie maar dan was die Rock-Spider nooit bedoel om vinnig te ry of ver te ry nie.

Die rooi bakkie se rims was ou Hilux rims, die wat die negatiewe offset gehad het. Ek het dit net laat powdercoat. Ek het duie oorspronklike allooi rims verkoop ... useless vir offroading.

Die Fortuner se brandstof verbruik is ongelooflik. Die Cruiser het my 16 l/100km gegee op die oop pad. Die Fortuner het ek al so laag as 10 l/100k gehad op die oop pad maar die gemiddeld in die stad loop maar so tussen 11 en 13 l/100km. Moet se, nader aan die 11 as die 13.

Dankie vir al die komplimente. My vingers brand om weer te begin bou!
User avatar
Kaspaas
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1270
Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
Town: Wellington
Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
Real Name: Cobus
Location: Wellington

Re: My storie

Post by Kaspaas »

Welkom Leon, daardie spinnekop van jou, lyk baie mooi!
Is daar n rede dat jy n IFS wil opbou, oor n SFA?
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D

"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
Rockspider
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 105
Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
Real Name: Leon
Club VHF Licence: V69
Location: Helderkruin Wesrand

Re: My storie

Post by Rockspider »

Die IFS is obviously nie in dieselfde kategorie as die SFA nie maar kom met 'n paar ander voordele. Die IFS is nuwer (ek soek 'n 2003 of jonger model), dit het 'n beter engine (die 2.7) en natuurlike is dit 'n baie geriefliker voertuig.

Ek soek 'n toer voertuig met occasional speel en nie andersom nie. Ek dink dit is makliker om 'n axle swap later te doen as wat die engine swap. Die 2.7 modifikasie in die Rock-Spider was maklik maar die electronics was 'n nagmerrie. Ek het die computer gehad maar kon nerens 'n harnas kry nie. Ek het toe 'n aftermarket computer ingesit wat vir my te onstabiel en onbetroubaar was. Ek wil die voertuig gebruik om mee te toer en probleme honderde kilometers vanaf beskawing is nie aan nie.

Ek weet daar is probleme met die axle swap ook soos die track wydte maar op die stadium is dit anyway nog nie op die kaarte nie. My ou IFS was baie competent en soos ek se, ek het baie ouens laat dubble kyk met sy vermoe, alles oor die OME's en die voorste locker. Die swaer canopy was natuurlik ook 'n groot voordeel.

As ek alles teen mekaar opweeg, dink ek is die IFS, vir my omstandighede, die beter koop.
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Re: My storie

Post by Hi-Hilux »

Baie welkom hier!! En regtig 2 SPILS 4x4's wat jy daar gehad het, glo jou Fortuner sal ook goed lyk as jy klaar is met hom...oor die canopy vir die ifs ek stel belang, wat is jou prys? Fotos? Ek is in Namibia maar ek sal hom hier kry op n manier 8 )
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

Re: Rockspider se storie

Post by frik »

Die swaer canopy was natuurlik ook 'n groot voordeel.


Rockspider verskoon maar my stupid vrae soms maar hoekom sou jy se die swaerder canopy is n voordeel . Jy weet ek het Ironman suspension laat insit en het vir so n jaar sonder sy canopy gery maar boeta hy skud jou longe uit .Het my fibreglass canopy so maand terug weer opgesit en ek moet erken hy ry soos n kar nou ja obvious is fuel consumption hoer maar vir die gerief.Ek sou graag by jou wou hoor hoekom se jy dis n voordeel.

Frik
Everything keeps going right Toyota
User avatar
Riceburner
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 842
Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
Town: JHB
Vehicle: D2 V8
Real Name: Darryl
Location: Mondeor

Re: Rockspider se storie

Post by Riceburner »

Leon thats one of the sickest luxes on this site, awesome!
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Rockspider se storie

Post by ThysdJ »

Leon welkom hier by ons forum... ek is mal oor jou Rock Spider bakkie... Hoeveel het mm korter het jy die bak gemaak? :shock: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Rockspider
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 105
Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
Real Name: Leon
Club VHF Licence: V69
Location: Helderkruin Wesrand

Re: Rockspider se storie

Post by Rockspider »

Almal sal dalk nie saamstem nie nie maar ek dink die swaar canopy het 2 voordele. In die eerste plek het ek swaer OME's agter in gesit. Die ry is vir my dan sagter as hy so bietjie vrag drae.

In die tweede plak vind ek in meer extreme obstacles dat die canopy help om die gat op die grond te hou en sodoende traction te bewerkstellig. Traction is a funksie van gewig (wetenskap). Wanneer hy dan veral loodregte walle klim kom die gat agter makliker op omdat hy traction kan behou en nie hop nie.

Hi-Hilux - ek het vir jou 'n mail gestuur sodat ons kan gesels oor die canopy. Maar in kort, dit is die canvas canopy wat in die fotos op die rooi bakkie is. Dit is 'n kompleet cage so is Afrika proof! Binne-in het hy 'n stelsel om 'n totaal van 7 Wolf packs te vat. Die kant deure van die canopy vou ondertoe om 'n werksoppervlak te vorm. Die canopy het vir my baie goed gewerk en ek het al 'n dop in die hand gehad en lekker agteroor gesit nog voor die res in die groep hulle bakkies uitgepak het.

Image

Image
Rockspider
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 105
Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
Real Name: Leon
Club VHF Licence: V69
Location: Helderkruin Wesrand

Re: Rockspider se storie

Post by Rockspider »

Terloops Hi-Hilux, daar is geen sprake van die Fortuner enigsins nou te verander nie. Hy sal nog vir lank dood standaard bly.

Kaspaas - Ek kan regtig nie onthou met hoeveel mm die bak korter is nie en ek dink ook nie did was gemeet nie. Ek het dit nie self gedoen nie en het vir die panel beater gese "sny hom af reg agter die shakle".

Nou dat ek nog foto's sien van die rooi bakkie - ek het die dakrak wat op die cab kom ook nog in my garage as iemand sou belang stel. Kom ons se R500? Kom haal hom asb net na kersfees wat ek sal my oe uit my gat skaam as iemand nou my garage moet sien!!

Hier is sommer nog 2 pics van die Rock-Spider aangesien julle dink dat hy so naais was. Hier het hy 'n stel Bridgestone Muds op gehad wat gesponsor was. Die Rock-Spider is die een wat so ongeskik gedek word!

Image

Lekker in die modder!

Image
User avatar
Kaspaas
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1270
Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
Town: Wellington
Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
Real Name: Cobus
Location: Wellington

Re: Rockspider se storie

Post by Kaspaas »

Op my soektog na Thys se post weer op die topic af gekom..

Seker een van die Wildste SFA's op die forum gewees..
Wonder waar in die wereld is hy nou?
Was hy nie 'n tyd gelede in die mark nie?? :think:
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D

"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
User avatar
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3447
Joined: Wed Nov 20, 2013 10:13 am
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 4.0V6
Real Name: Kevin

Re: Rockspider se storie

Post by 4x4BEES »

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
legend35
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2075
Joined: Sat Jan 19, 2008 4:23 pm
Town: Springs
Vehicle: Hilux 2700i
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC262
Location: Selection Park

Re: Rockspider se storie

Post by legend35 »

En daai canopy is nou op my bakkie.Baie nice na n paar veranderinge.
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
ImageImageImageImage
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
Post Reply

Return to “Members' Vehicles”