Trevor (Hi-Hilux)

Tell us a bit more about your Hilux (or other 4x4) and show off with some pictures.
Rieks
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Outjo
Vehicle: 3.0 D4D

Re: Trevor (Hi-Hilux)

Post by Rieks »

Trevor - my 2cente oor die kleur - as ek mag??

Maak hom dieselfde kleur as die sand op Duin 9 daar by Swakop! Ek dink hulle noem hom Kalahari of Khaki. Dis die enigste kleur wat die SFA ten regte toekom. Die ander kleure is soos om vir 'n boer 'n pienk hemp aan te trek. Het jy al vir Os Du Randt gesien in surfer shorts of 'n goue dik hangertjie soos wat Lolly Jackson gedra het - dit lyk net nie reg nie.

Ek moet se ek hou van die blou ook - en nee ek is nie 'n blou bul nie! Ingeval iemand wonder. Silver os ook nice, maar ek kan dalk bietjie bling wees - so ek sal eerder gaan vir die metallic grey.

So my voorstelle:
1. Los hom blou
2. Desert Sand
3. Metallic Grey

en die rims swart, bumpers swart.

My oupa het 'n Shevvy Elcamino gery, met V8 engine - wat hy gekroom het. Kan mens nog engine's chrome? Of is dit uit soos om jou eerste vellies te bronze?
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD

Post by Hi-Hilux »

Okay het nou net terug gekom van outjo af, nuwe eienaar is baie happy met die 4y en ons land kort reen...dis droog langs die pad.

Rian ek hoor wat jy se van die kleur. My eerste kleur is/was ook die landcruiser bakkie se khaki kleur, maar dan sien ek weer op die forum ander kleure wat ook mooi is....en die ou wat langs my n workshop huur is besig om n jeep gladiator oor te bou en hy het so metalic donker grys verf laat meng wat ook mooi is.....mark se sfa wat hy verkoop het se kleur steek ook sterk in my keuse....verstaan jy my probleem.
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD

Post by Hi-Hilux »

....en oor die chrome, dis nie uit nie, dis net vrek duur
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

Better to leave it the original blue, Trevor. No unnecessary hassles like stripping out the wiring / pipes / ancillaries on the firewall and front wheel arches. No need to strip out the door seals, door panels, seats, dash, floor mats and hood lining. Also much cheaper to just do the outside where necessary (easy colour to match now and for future) which allows you to spend money on other mods / upgrades. Metallics are difficult to match, and even if one gets it to match, in 6 months it's faded and different from the original .... you don't have those problems with non-metalics.

For the motor, keep it simple .... black block, silver heads if they're still the cast iron ones, (otherwise polish them if they're aluminium) and black or blue (same colour as the bakkie) tappet covers and black air cleaner / ducting.

Just my opinion. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Sifu-Lux
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Mount Vernon Illinois
Vehicle: GMC Sierra SLT Z71 (Used to drive a '91 SFA Hilux YN67R 4x4 ,Full OME, ARB lockers front and rear, Ford 3L V6, 35mm axle move, 33" General Grabber X3's and dual transfer cases....... Keep her safe Mud Dog!

Re: SFA Hilux V6..........................................Fo

Post by Sifu-Lux »

Sifu-Lux wrote:Yes Ford flywheel, I'll send you the part numbers I used for the clutch kit.

I'll drop you a mail later

Andrew
You need to skim a groove in the FLYWHEEL. I remember now, to clear the rivets on the clutch plate.
Ford V6 flywheel.JPG
Sifu-Lux....I will miss you
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Thanks Andrew!
The clutch you used, for what car is it, because these namibians cant or dont find the part no you gave to me....
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Andrew, can you mail me the importand pics like the above pic of the flywheel please?
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Andrew het vir my baie waardevolle inligting gemail, iets wat ek nie eers aan gedink het nie.
1: Daar moet n groove in die flywheel gesny word sodat die clutch se rivets kan clear
2: Die firewall moet verander word aan die pasenger side sodat die engine inpas
3: Die sump moet gesny en geweld word aan die diff se kant....dink ek gaan sommer my eie sump uit stainles steel maak.
Dankie Andrew
Mud Dog
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.

Post by Mud Dog »

I would think that you should rather stick to a mild steel sump ..... It's softer and wont crack as easy if it gets whacked. Also a lot easier to repair / weld if you're nowhere near a workshop with a TIG welder. :think:

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

good idea unckle Andy...mild steel it will be
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Then it's also a lot easier to just modify the existing sump ... the base with all the holes in the correct places and journal cut-aways are already there. :winkx:

Maddoglips
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: P.E.
Vehicle: Raider 2.2 4x4; Mikem 50mm raised suspension, long range tank, Monroe gasses all round.

Post by Maddoglips »

Trevor/Andrew

Could you please forward me the mails if you don't mind?

My 2.2 is needing a rebuild, and I'm looking at options while I wait for her to be returned.

I can get a 3.0L out of a Lux now for roughly 6K complete with all the bell housing,clutch, mounts ect..... it'll just need a carb?

Decisions, decisions :blackeye: :roll:

E-mail - zdekker@hutz.co.za :thumbup:

Thanks Zane
It's better to Burn Out then Fade Away.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Hi Zane, if it is okay with Andrew I will trry mailing you this weekend, just remeber ii is 20+ mb of data files....

Die V6 wat ek gekoop het, het mos die gebreekte ringe gehad en die ridge in die cylinder sleeve of wat jy dit ook al noem, wat ek wil weet is hulle vra R1300 om dit te boor vir over size pistons....is dit te veel?
Maddoglips
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: P.E.
Vehicle: Raider 2.2 4x4; Mikem 50mm raised suspension, long range tank, Monroe gasses all round.

Post by Maddoglips »

Thanks Trevor/Andrew

As for the boring of the cylinders, I'm not sure what a reasonable price is as I haven't had to do any work like that in years, although saying that, I might be heading that way soon.

OK I just phoned around here in PE and you looking at roughly R900 to bore out the 6 cylinder and if you planning on having the heads done, you looking at roughly R1,4 for both heads, so I don't know what other options you have up there for engineering works.

Further, how's the work going any pics of progress?

Zane
It's better to Burn Out then Fade Away.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Work on the v6 or work on the bullbars? I delivered 1 hilux yesterday with completed tralies and bullbar. Will ask Mark to post them again.....no not Mark, we have an avatar/posts/forum war going on, will rather ask unckle Andy. As for the v6, this weekend is v6 weekend... Im busy cleaning an un-used office in my workshop that will be the working room for the v6 and i bought an engine stand yesterday...will be delivered this afternoon.
Mud Dog

Post by Mud Dog »

:lol: :lol: :lol: Trevor, I'll gladly post your pics for you! :lol: :lol: As far as the re-bore goes, I'm not sure although it does sound a little pricey. But first question, does it need a re-bore? Did they mic the cylinders (Micrometer)? If you can get away without the re-bore and just have the ridges cut, that would be better as a re-bore cuts away all the case hardening on the cylinder walls and re-bored motors therefore don't last as long. :winkx:

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Dankie vir die advies oom Andy, ek dink nie dis nodig om dit te mic nie want ek voel die ''slote'' bo min of meer waar die ringe sit. Weet nie hoe om te verduidelik nie, sal n foto probeer neem maar weet nie of dit sal wys nie. Ek het vandag nog n engin gekoop wat bietjie meer complete is met branches, so sal sien hoe lyk hy as hy oop is. Daar was nie veel fout met die eerste een nie maar ek het die timing gears cover gebreek, het nie geweett van die draad clip nie, toe press ek die bearing uit en breek die cover, en ja om die cover los te kry is amper onmoontlik. Maar Andrew het vir my die hele manual gemail so nou weet ek hoe om dit REG te doen.
Mud Dog

Post by Mud Dog »

dink nie dis nodig om dit te mic nie want ek voel die ''slote'' bo min of meer waar die ringe sit.
Is dit nou die groewe wat deur die gebreekte ringe veroorsaak is waarna jy nou verwys? Is hulle te diep om uit te 'hone'? :eh:

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

ja dis die sleeves van die 2 pistons se gebreekte ringe, dis nie groewe met skerp edges nie, die meer soos glade holtes, en ek dink dis hoekom die ringe gebreek het, hulle het seker teveel oop gemaak as hulle in die holtes gekom het. Ek sal nou vandag die ander engine oop maak en dan kan sien wat is my opsies.
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Ons hou duim vas! :thumbup: :D:

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

okay het vandag engine 2 heeltemal gestrip, die ou by wie ek gekoop het het vir my gese hy gebuik baie olie, wel ek weet hoekom, 4 van die 6 pistons se ringe is ook gebreek maar die cylinder sleeve lyk beter as die ander engine. Die pistons is ook toe ge-carbon...seker maar van al die olie. Wat ek wel kan sien is engine 1 se sleeves is heel glad maar bo is daai sagte hobbels, engine 2 se sleeves is ook heel glad maar het bo skerp rante, so ek weet nie hoe dit moet wees nie. Engine 2 het ook nie die roes wat engine 1 in sy heads gehad het nie. Engine 2 se olie het ook nie die 'wit snot' slude wat 1 gehad het nie en 2 se olie pomp lyk baie nuut. 2 is ook bietjie meer kompleet as 1. Gaan ek 1 of 2 gebbruik? Ek weet nie maar ek sal wel van altwee se parte gebruik maak. 1 se big end bearing cups is gemerk .040 so hy is al aan gesny, 2 se cups is STD so daar is nog nie gekrap aan hom nie. Maak nie saak watse blok ek gaan gebruik nie ek gaan wel laat re-sleeve of oversize boor, dan weet ek dis reg en diee pistons is nuut. Ek het fotos geneem, sal dit bietjie later resize en dan aan iemand BETROUBAAR mail om te post....dan kan julle sien van die ridge van wat ek praat en of dit so moet wees of nie.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

o ja 2 het 4 verskilende plugs in gehad, n plain ngk, n plain champion, 2 ngk R klein plugs en 2 ngk R groot plugs....nie weer nie!
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Ek het maar besluit, om te re-bore no 020 oversize, wil dit reg doen van die begin af, dit kos nou wel duurder en die oversize pistons is BAIE duurder maar dan weet ek dis reg. Hier is so paar fotos van die 2de engin.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

fotos...
Attachments
V6 Room.JPG
V6 Room.JPG (76.48 KiB) Viewed 6082 times
Sump gedeelte.JPG
Sump gedeelte.JPG (83.92 KiB) Viewed 6082 times
Ridge2.JPG
Ridge2.JPG (73.33 KiB) Viewed 6082 times
Ridge.JPG
Ridge.JPG (66.57 KiB) Viewed 6082 times
Pistons.JPG
Pistons.JPG (86.62 KiB) Viewed 6082 times
Heads pistons.JPG
Heads pistons.JPG (81.18 KiB) Viewed 6082 times
Bottom.JPG
Bottom.JPG (85.78 KiB) Viewed 6082 times
Engin2.JPG
Engin2.JPG (85.38 KiB) Viewed 6082 times
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Attachments
Valves.JPG
Valves.JPG (83 KiB) Viewed 6082 times
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Club VHF Licence: X81

Post by Traveler »

Trevor, lyk asof jy nog heelwat werk het?

Know what you don't know.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Ja Heinrich, nog flippen baie, maar die reward as hy klaar is hou my positief
cheetah
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Brackenfell
Vehicle: 1994 Hilux d/c 2.2

Post by cheetah »

Trevor, as daai V6 klaar ingebou is, gaan hy vlieg!
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Hy sal seker, maar hy moet kruip en dreun....jammer dis nie n 8 prop nie..
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Net n paar fotokies.....
Ek het darem al vandag die nuwe waterpomp en oliepomp gekry wat ek bestel het, die boor en skim sal seker volgende week gebeur...ek hoop so. Wag nog vir die valves en valve lifters en 9 blade nissan fan.
Kon niemand in Nam kry wat chrome nie, net hard chrome, so ek het nuwe vriende gemaak met skuurpapier, staalwol, rubbing compound en silvo....die pullys blink al, die intake manifold le nog in alu cleaner. Dan wag ek ook nog vir die 2 Essex stickers wat ek design het vir die tapped covers dan kan ek hulle ook clear coat. Essex klink en lyk net beter as Ford...
Attachments
Some Parts.JPG
Some Parts.JPG (80.72 KiB) Viewed 6028 times
CLEAR1.JPG
CLEAR1.JPG (76.91 KiB) Viewed 6028 times
Clear.JPG
Clear.JPG (79.04 KiB) Viewed 6028 times
LathePulley.JPG
LathePulley.JPG (71.11 KiB) Viewed 6028 times
After.JPG
After.JPG (78.46 KiB) Viewed 6028 times
Before.JPG
Before.JPG (80.41 KiB) Viewed 6028 times
cheetah
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cheetah »

Trever, dit lyk sommer bakgat, jy het baie geduld voorspoed met jou projek.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Dankie Anton, hoop maar net my geduld hou tot op die einde.... Wil dit 1 keer doen en ordentelik doen, dis nie te se omdat dit n ford masjien is moet ek dit ford style doen nie.....en bloudraad het duur geraak lol
PS.ek het eenkeer vir 3weke lank elke aand my VR6 Jetta se altenator ook so gesit en skuur tot jy eindig met n fein lappie, het daai alu casing gepolish dat dit lyk of dit chrome was, moet kyk of ek nog n foto van dit het. Belowe jou my hande was so moeg ek het gehuil, want ek kon nie in die helfte stop nie. Ek het vandag gesit en dink of ek nie die nuwe water pomp ook so moet flat en polish nie maar as ek aan daai tyd met die altenator dink, glo ek nie ek sal dit weer doen nie.
Sifu-Lux
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: GMC Sierra SLT Z71 (Used to drive a '91 SFA Hilux YN67R 4x4 ,Full OME, ARB lockers front and rear, Ford 3L V6, 35mm axle move, 33" General Grabber X3's and dual transfer cases....... Keep her safe Mud Dog!

Post by Sifu-Lux »

Lyk goed Trevor, pos maar nog Peekchaz ! :D:
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Andrew, ek wou eers dieselfde kleur gebruik as jy, maar wou nie n copy cat wees nie, het toe metalic pers laat meng maar nie goed gelyk nie, het toe maar die metalic rooi met n druppel pink in laat meng, is happy sover. Andrew jou onderste pully is dubbel, was hy so op die masjien of het jy dit op gesit? Myne is enkel pully maar sal dubbel moet gaan vir powersteering
Traveler
Monster Truck
Monster Truck

Post by Traveler »

Trevor, daai engine gaan erg kwaailappies lyk wanneer jy klaar is. Lyk sommer na baie werk wat jy klaarkry.

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Ek hoop lyk goed, die idee in jou kop is nie altyd selfde as die final product nie..lol
Traveler
Monster Truck
Monster Truck

Post by Traveler »

Hi-Hilux wrote:Ek hoop lyk goed, die idee in jou kop is nie altyd selfde as die final product nie..lol
DAAI stelling is absoluut heeltemal TE waar. :acute:

Sifu-Lux
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Sifu-Lux »

Trevor, a got the pulleys like that on the engine. the two accessory pulleys bolt on to the main
crankshaft pulley.
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Terwyl van julle op Atlantis se duine gespeel het was ek en die 2 seuns henties toe gewees en gister terug gekom, so nou kan ek weer aangaan met die fordkie. Het vandag die altenator oor gedoen/service en so lyk hy nou...
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

oja en Keanu sy eerste haai gevang, hy was so trots op hom self en nou word daar net haaie gepraat, maar terug na die altenator....
Attachments
Altenator2.JPG
Altenator2.JPG (75.62 KiB) Viewed 5875 times
Altenator1.JPG
Altenator1.JPG (76.48 KiB) Viewed 5875 times
IMGP5207.JPG
IMGP5207.JPG (74.86 KiB) Viewed 5875 times
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Lyk soos wat ons hier 'n 'Spear-eye' shark noem .... mooi pic!
Die alternator lyk ook sommer bakgat .... "Candy Apple Red" sou ek daai kleur beskryf. :thumbup: :thumbup:

Nou wag ons op die pics van die enjin klaar bymekaar en in gebou! :lol:

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Dankie oom Andy nou kan ek darem vir hom se wat is sy haai se naam, aan ons kus ken ek net die cow shark, bronz whaler en die spotted gully shark, ons het al van hulle gevang en sommer hound shark genoem...
As die mense wat moet mic en boor en die part suppliers net bietjie woema kry kan ek meer pics op sit
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Hoor eers van die ander hengelaars hier wat dink hulle ... of hulle saamstem of nie. Ek is nie heeltemal seker nie, maar dit lyk vir my soos ene.

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Die haai is darem nou nie so belangrik nie maar as hulle wil kan ek n ander foto met meer detail post. Die haai moet nou nie my topic oorneem nie lol
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Lyk my jy't jou eie thread ge-hijack! :D: Stuur die haai pics vir Niel ... dan kan hy 'n "What kinda shark" thread begin! :laugh2: :laugh2: :laugh2:

OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Mud Dog wrote:Lyk my jy't jou eie thread ge-hijack! :D: Stuur die haai pics vir Niel ... dan kan hy 'n "What kinda shark" thread begin! :laugh2: :laugh2: :laugh2:
Niel sal julle mooi kan vertel hoed die haaie die WP opgevreet het.... :shh: :shh: :shh: :shh:

:lol: :lol: :lol:
Traveler
Monster Truck
Monster Truck

Post by Traveler »

Alternator lyk nogal helder. :mrgreen:

Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

Nee Trevor... hou nie van daai kleur nie! Verf hom 'British Racing Green"...! :mrgreen:

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Oom Eric dit was in my keuse maar dis te ''british'' en ''british'' laat my te veel aan LR dink....neeee
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Ek het darem vandag my chrome stickers gekry (flippen R150-Nam se signshops rook iets) het hulle geplak en 2k clear coat gespuit. Moet se die kleur kom mooi uit met die clear coat. Fotos is nie hot nie, met foon geneem, sal maar gewoont raak om kamera saam te vat shop toe.
Hoop net Mark lees sy email dan kan julle die fotos sien.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Done :lol: :lol: :lol:
09112010171 (Small).jpg
11112010175 (Small).jpg
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Dankie Markie Sparkie
cheetah
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cheetah »

Ek dink, as jou projek eendag klaar is, dan kan jy agter oor sit en jou meesterwerk aanskou, want op die einde van die dag is alles die moeite werd.
:thumbup: :thumbup:
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

Hoe rooier hoe mooier
To God be the glory
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

The redder the bedder! :mrgreen:

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

cheetah wrote:Ek dink, as jou projek eendag klaar is, dan kan jy agter oor sit en jou meesterwerk aanskou, want op die einde van die dag is alles die moeite werd.
Anton jy is reg....eeeeendag as ek klaar is. Ek voel al lus en volg Anita se raad en laai alles op en laat doen dit, maar dan het ek niks om op trots te wees oor die enjine nie. Ek het altyd redelik werk maar as ek n private project het dan kom daar te veel werk in, so my goed moet maar wag, ek werk graag in die aande tot laat maar nie in die somer nie, Tsumeb koel nie af in die aand nie......dit moet net kom reen.
cheetah
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cheetah »

Hi-Hilux wrote:
cheetah wrote:Ek dink, as jou projek eendag klaar is, dan kan jy agter oor sit en jou meesterwerk aanskou, want op die einde van die dag is alles die moeite werd.
Anton jy is reg....eeeeendag as ek klaar is. Ek voel al lus en volg Anita se raad en laai alles op en laat doen dit, maar dan het ek niks om op trots te wees oor die enjine nie. Ek het altyd redelik werk maar as ek n private project het dan kom daar te veel werk in, so my goed moet maar wag, ek werk graag in die aande tot laat maar nie in die somer nie, Tsumeb koel nie af in die aand nie......dit moet net kom reen.
Trevor dit is so, alles wat n mens voor kans sien moet jy darem probeer voltooi, ek het self n V6 FORD enjien in my Isusu trooper gehad, en hy het getrek, parte is nog beskikbaar en jy kan hom regmaak langs die pad as hy breek. :tease: :tease:
Ek hou jou projek met valk oe dop, sal vir jou n pm stuur as ek in Outjo is, vroeg volgende jaar, ek hoop julle het n draai gemaak by die Hart van Windhoek fees, 18 000 jillende Namibiers, Afrikaans bo!
Duur betaal vir die stickers, maar alles is beskikbaar in Namibie teen n prys!!! :thumbdown:,lekker dag verder. :bye: :bye:
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

Laat weet as jy hier is, dan kom kuier ons!
cheetah
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cheetah »

Hi-Hilux wrote:Laat weet as jy hier is, dan kom kuier ons!
Dankie Trevor ons maak so, miskien het ons mekaar raakgeloop by die biltongfees so 2 jaar terug. Sal n pm stuur vroeg volgende jaar. :bye: :bye:
Lekker aand :cool:
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck

Post by Hi-Hilux »

En julle het seker al gedink die projek is gekanseleer....toemaar ek het ook al so gevoel en gedink. Dit reen regtig hard hier in tsumeb en ek weet hoekom! My block word vandag geboor! Uiteindelik my beurt! As hy dan terug kom is dit laaste skoonmaak en aanmekaar sit....kannie wagie! Sal vir Markie vra om vorige naweek se werk fotos te laai.

Return to “Members' Vehicles”