ETIOS, of wat ????

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

ek hoor hier is n paar manne met Toyotas .... :blushing:

selfs een of twee met Toy platkarre .... :thumbup:


Wat kan julle my sê van die ETIOS ?

is dit maar net dunner sound proofing, of is dit n "swak kar" ??? Hoekom is dit so "goedkoop" ?


Ek het vandag een gaan toetsbestuur - in daai kort stukkie kon ek niks fout vind nie.



Dit sal gebruik word vir n "daily runner". Ek ry rond vir die werk, ruil maar elke 5 tot 6 jaar in. As ons weggaan is dit met die Hilux.

Ek soek net iets sterker as die 1000cc modelle - wil darem kan verby steek ...



na watter ander "brands" moet ek ook kyk ?


Ek is NIE haastig nie, dalk gebeur die deal eers laat vanjaar. maar dan is daar ook iets wat volgende week gebeur wat die hele storie kan opskuif .... skeur in my tenden van regter pols - die Atos se krag stuur is redelik "swaar" en TREK aan die tenden .... sal maar sien wat die spesialis seg ....
Last edited by ChrisF on Wed Apr 03, 2013 6:51 am, edited 1 time in total.
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

My klein neef het een, hy ry die rook uit hom uit en hy hou sover, ek het hom al gery en ek dink dis goeie waarde vir geld.
Hy hanteer goed en doen 180km/h op die gps
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

op die klok slaan hy 95 in 2de voor die rev limiter begin werk ......


teen 50 km/h in 5de rat versnel hy as mens voet neersit, stadig maar tog. teen dieselfde spoed in 3de is hy sommer lekker lewendig as mens voet neersit .....


as mens die dag wil speel sal hy darem nie dood wees nie, en as mens rustig is het darem lekker bene in die ratte.



teen 125k lyk dit na n goeie pakket. kan darem net nie sien hoe mens amper 200k betaal vir n "full spec" 1300cc kar nie .... die pryse is darem "wild" ....
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

Die klein enjins wat jy so moet opwen om weg te kom doen dit nie vir my nie.
My vrou kort n "upgrade", moeilik om te kies tussen so een en n tweedehandse Jimny.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
TOYODA
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 676
Joined: Sun Mar 11, 2012 5:26 am
Town: Pretoria
Vehicle: '89 YN67R with Ford V6 3.0
Real Name: Tiaan

Re: ETIOS, of wat ????

Post by TOYODA »

My niggie ry een, en sy is baie gelukkig met haar Etios. Dit is haar eerste kar.....

My pa het die kar vir 'n draai gevat, maar hy dink weer dis gemors.

As jy dit net vir werk toe en terug gaan gebruik, dink ek dis nie 'n slegte kopie nie. Die 1500cc maak 'n verskil, as jy dit met die 1300cc vergelyk wat die selfde prys is.

Ek is net bietjie afgesit deur die swakker afwerking en verf kwaliteit. SWAMBO het 'n Honda Jazz, maar jy kan seker nie die twee vergelyk nie.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Hoppy wrote:Die klein enjins wat jy so moet opwen om weg te kom doen dit nie vir my nie.
My vrou kort n "upgrade", moeilik om te kies tussen so een en n tweedehandse Jimny.
Allan die Jimny IS n baie unieke en LEKKER voertuig .... maar dis ook maar n VVTi 1300 opwen mashien ..... bo 4 200 rpm loop hy lekker, maar dan is dit ook al weer tyd vir oorsit....
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Tiaan hoekom hou jou pa nie van die Etios nie ? Net die verf, of is daar ander goed wat pla ?? (met so kort toetsrit mis mens mos maar party goed...)

teen omtrent 30% afslag moet mens seker verwag dat die afwerking nie heeltemaal op dieselfde standaard sal wees nie.... solank mens steeds "Toyota reliability" kry ...
User avatar
Andre du preez
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 788
Joined: Tue Jul 13, 2010 5:45 pm
Town: somerset west
Vehicle: hilux 2.2
Real Name: Andre

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Andre du preez »

Polo Vivo 1.4 Sedan 2012

Km9342

Extras , ABS,Radio Bluetooth/usb/sd/mp3,Airbags2,Aircon,Powersteering,Centrollocking and Alarm,Smash and Grab tint.
Balance of warranty 12ooookm/3Yr.

R119900.00 On the Road.
Attachments
m_100_6508.jpg
m_100_6508.jpg (17.14 KiB) Viewed 4279 times
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: ETIOS, of wat ????

Post by CasKru »

My probleem met daai Polotjies is dat jou versekering amper duurder as jou premie is agv target vir hijacking
To God be the glory
User avatar
Andre du preez
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 788
Joined: Tue Jul 13, 2010 5:45 pm
Town: somerset west
Vehicle: hilux 2.2
Real Name: Andre

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Andre du preez »

Cassie By Julle in JHB verstaan ek so, maar man met maar rond shop vir versekering.Die Vivo is verseker dit werk.

Op dienste en ander koste bande ens , is Volkswagen nie te sleg nie. Naverkoop diens en waarde is ook nie te sleg.
User avatar
TOYODA
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 676
Joined: Sun Mar 11, 2012 5:26 am
Town: Pretoria
Vehicle: '89 YN67R with Ford V6 3.0
Real Name: Tiaan

Re: ETIOS, of wat ????

Post by TOYODA »

ChrisF wrote:Tiaan hoekom hou jou pa nie van die Etios nie ? Net die verf, of is daar ander goed wat pla ?? (met so kort toetsrit mis mens mos maar party goed...)

teen omtrent 30% afslag moet mens seker verwag dat die afwerking nie heeltemaal op dieselfde standaard sal wees nie.... solank mens steeds "Toyota reliability" kry ...
Dit kan ek jou nie se nie, miskien oordat my pa 'n nissan man is... :silent:
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

JSBNortje wrote:Dit kan ek jou nie se nie, miskien oordat my pa 'n nissan man is...
Daar het nie plastic goed afgeval nie, hy was teleurgesteld.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

JSBNortje wrote:Dit kan ek jou nie se nie, miskien oordat my pa 'n nissan man is...
Daar het nie plastic goed afgeval nie, hy was teleurgesteld.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by JohanM »

Ek sal maklik self vir my n Etios koop as ek nou iets in daai klas moet koop. Dink dit is van die beste waarde vir geld wat mens kry.

Blykbaar is die nuwe facelift oppad en binnekort hierso met n beter binnekant en dashboard.
ChrisF wrote:Allan die Jimny IS n baie unieke en LEKKER voertuig .... maar dis ook maar n VVTi 1300 opwen mashien ..... bo 4 200 rpm loop hy lekker, maar dan is dit ook al weer tyd vir oorsit....
Chris nee man hoe ry jy dan?? Daai enjin loop goed tot by die limiter in die stad, op die ooppad ruil jy nie voor 5500 op daai enjin nie......Maar dan gee hy nie meer as so 8 km/l nie. :twisted:
Johan Marais
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Haboob »

I understand that the Etios leeks water & dust on gravel roads. This has allegedly been reported to Toyota & they are looking into the problem
Image
HABOOB means "Dust Storm"
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Andre du preez wrote:Polo Vivo 1.4 Sedan 2012

Km9342

Extras , ABS,Radio Bluetooth/usb/sd/mp3,Airbags2,Aircon,Powersteering,Centrollocking and Alarm,Smash and Grab tint.
Balance of warranty 12ooookm/3Yr.

R119900.00 On the Road.
uhm ja ....

deur die jare het ek al n paar keer VW's getoets bestuur .... nog net EEN keer n VW gekoop - 2008 1,6 Polo ..... enigste keer wat ek n kar SO gou weer verkoop het !! 6 maande as ek reg onthou, net 12 000 km gedoen .....


okay, dit was n slegte ervaring (PATETIESE diens), maar darem nie SO sleg nie - het dit ingeruil op n 4x4 :) :)


ondanks my ervaring het ek laas week ingestap by Barons Bellville .... toe daai "nuwe mannetjie" aanhou Ingels praat met my krul my gat hare mos ..... toe ek begin uitstap het hy GOU n Afrikaanse verkoopsman nader geroep.


Moet seker ook byvoeg dat ek by die einste Barons Bellville n Amarok gaan toets bestuur het - wel n rit geboek met die DUIDELIKE verstandhouding dat ek dit op n grondpad wil gaan ry .... so bel hulle ons 2 weke later, JA daar is n 4x4 demo, JA ons kan dit op grondpad gaan ry ..... toe ons daar aankom moet ons hoor ons verkoopsman is nie nou daar nie - dit op n tyd wat HY die afspraak gemaak het ! TOE moet ek hoor maar ons mag net op teer ry met die demo ......


Jy wil nie hoor hoe die verkoopsmanne vir my baas GELIEG het laas jaar nie !! Dit op n R400k model ! Sy besigheid Kaapstad toe gevat - daar het hy nou PUIK diens gekry !!




AS VW nou hul "dinges" in rat kry en daai half ton bakkie inbring ..... DIT sal nou n LEKKER dag-tot-dag karretjie wees ....
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

JSBNortje wrote:
ChrisF wrote:Tiaan hoekom hou jou pa nie van die Etios nie ? Net die verf, of is daar ander goed wat pla ?? (met so kort toetsrit mis mens mos maar party goed...)

teen omtrent 30% afslag moet mens seker verwag dat die afwerking nie heeltemaal op dieselfde standaard sal wees nie.... solank mens steeds "Toyota reliability" kry ...
Dit kan ek jou nie se nie, miskien oordat my pa 'n nissan man is... :silent:
hie hie hie ......


en dis sy goeie reg om n Datsun fan te wees.



het nog goeie herinneringe van my 1400 Datsun bakkie by Telkom .... was eintlik goeie waarde vir geld.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

JohanM wrote:Ek sal maklik self vir my n Etios koop as ek nou iets in daai klas moet koop. Dink dit is van die beste waarde vir geld wat mens kry.

Blykbaar is die nuwe facelift oppad en binnekort hierso met n beter binnekant en dashboard.
ChrisF wrote:Allan die Jimny IS n baie unieke en LEKKER voertuig .... maar dis ook maar n VVTi 1300 opwen mashien ..... bo 4 200 rpm loop hy lekker, maar dan is dit ook al weer tyd vir oorsit....
Chris nee man hoe ry jy dan?? Daai enjin loop goed tot by die limiter in die stad, op die ooppad ruil jy nie voor 5500 op daai enjin nie......Maar dan gee hy nie meer as so 8 km/l nie. :twisted:
drive it like you stole it .... :tongue:



JIP, die nuwe een is die 15de April op die vloer. Kom nou standaard met n radio (het eintlik gehou van die idee dat ek my eie radio kan kies - MET blue tooth) Die voorsitplekke is bietjie anders - die head rest gedeelte is verander ..... kan nou wragties nie onthou wat die ander veranderinge is nie, meestal kosmeties. R5k meer .... (ek kry more die brosjure op die nuwe een)



Ons het vanmiddag die R183k 1300cc Yaris en die R125k 1500cc Etios vergelyk:
- die swart strokie op die daklyn is weg
- een stukkie mat agter in die boot is weg
- sitplek vou net in eenstuk plat
- geen steering control vir die radio
- spieltjies stel met n stokkie (nie elektries nie)
- nie maggs nie


is dit 60k werd (vir n daily runner) ??
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

Het nog nooit van n Yaris gehou nie, te veel geld vir te min kar
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
Andre du preez
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 788
Joined: Tue Jul 13, 2010 5:45 pm
Town: somerset west
Vehicle: hilux 2.2
Real Name: Andre

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Andre du preez »

Chris dis altyd goed om al die goed te hoor . Dalk nie altyd lekker nie as verkoopsman nie. Ek dink in jou geval is dit die persoon wat jou uit die voertuig gehaal het en nie die produk self nie. Daar is baie sulke stories. My Pa ry nou Ford Ranger? hoekom swak diens by Toyota Helderberg.Lang storie.

Toyota mark aandeel op bakkie.......iets soos 38% teen oor Ford 50% plus en die res volg .Ek is selfs groot Toyota motor man ,maar dis net vir my of die motors wat hulle op die mark het vandag. Net nie in vorm is met wat daar op die mark beskikbaar is.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: ETIOS, of wat ????

Post by CasKru »

Andre du preez wrote:Chris dis altyd goed om al die goed te hoor . Dalk nie altyd lekker nie as verkoopsman nie. Ek dink in jou geval is dit die persoon wat jou uit die voertuig gehaal het en nie die produk self nie. Daar is baie sulke stories. My Pa ry nou Ford Ranger? hoekom swak diens by Toyota Helderberg.Lang storie.

Toyota mark aandeel op bakkie.......iets soos 38% teen oor Ford 50% plus en die res volg .Ek is selfs groot Toyota motor man ,maar dis net vir my of die motors wat hulle op die mark het vandag. Net nie in vorm is met wat daar op die mark beskikbaar is.
Ek dink nie daai is waar nie. Die Hilux bly die top verkoper.
To God be the glory
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Andre du preez wrote:Chris dis altyd goed om al die goed te hoor . Dalk nie altyd lekker nie as verkoopsman nie. Ek dink in jou geval is dit die persoon wat jou uit die voertuig gehaal het en nie die produk self nie. Daar is baie sulke stories. My Pa ry nou Ford Ranger? hoekom swak diens by Toyota Helderberg.Lang storie.

Toyota mark aandeel op bakkie.......iets soos 38% teen oor Ford 50% plus en die res volg .Ek is selfs groot Toyota motor man ,maar dis net vir my of die motors wat hulle op die mark het vandag. Net nie in vorm is met wat daar op die mark beskikbaar is.
WAAR woorde. En juis die wat ek gemeld het van die PUIK diens wat my baas my Culemborg VW gekry het. Net jammer dat ons oor die laaste 5 jaar konstant SWAK diens gekry het van Barons Bellville .....



TOYOTA ..... hier is n hele paar manne hier wat riller stories het van Toyota Barloworld Tygervallei !! Ek het laas by hulle gekoop want hulle is 100m van my kantoor af - NIE lus om te sukkel met vervoer na en van n ander handelaar as die voertuig moet ingaan vir dienste nie. Die verkoopspan is PUIK !!! Regtig top mense. die werkswinkel is n ander storie .... twee van die dienste is oorgedoen terwyl ek bygestaan het.


maar wag, ons gaan darem nou lekker van koers af hier :)


Wat dink JY van die ETIOS ? :)
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Ek hou van die Etios. Daai paar goedjies wat jy lys wat die Yaris meer het, dink ek nie is R60k werd vir daily runner nie.
Die ergste is seker die mags vs staal rims en die sitplek wat net een helfte vou, die res is nou regtig nie iets om oor te huil nie.
Mags gaan jou seker R4,000 kos dan bly net die sitplek oor.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by JohanM »

Pieter, die goeie nuus is dat die facelift, het n nuwe look en beter sitplekke binne in gekry. Ook is daar gewerk daaraan om die voertuig stiller te maak binne in asook die ventelasie kontroles is verbeter met so paar kosmetiese verbeteringe. EK dink ook hulle gaan nou OE mags kry vir die Etios.
Johan Marais
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Chris ry daar nog kinders saam jou rond of is dit net jy?
Wil jy net in die stad ry of langpad ook?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Johan die amptelike Toyota skrywe oor die face lift noem nog niks van maggs nie ... sal nice wees, maar vir n daily runner is dit beslis net nice, nie n deal breaker nie.

JA, die dokument praat van die aerodynamika en die ekstra padding om dit stiller te maak ... :)


PIETER - Net ek en die vrou. So as ek die sitplek wil plat slaan maak ek so ...

afstande .... as ons, ek en my vrou, ver ry is dit meestal met die Hilux. Vir werk ... BAIE trips "hier naby", en dan n mooi klompie 50 tot 100 km "return trips". Maar so elke nou en dan ry ek Hermanus of Laaiplek of Worcester toe vir werk. (dan maar normaalweg die Hilux gevat want die Atos is nou maar nie gemaak vir sulke lang trips nie)

o-ja - Toyota het bevestig ek kan aftermarket cruise control laat insit. so net onder die 6k. met al die kameras is dit net makliker om die cruise control aan te sit en te vergeet van die spoed :)



o-ja. wat sou julle manne aanbeveel vir "hands free" ?? Die Parrot system (Toyota se prys) is verdomp duurder as n ordentlike Sony radio met bluetooth in ..... (onthou ek kry gereeld werks oproepe terwyl ek ry)
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Moet dit nuut wees?
Vir die prys van nuwe Etios kan jy 'n 2 handse Corolla koop met minder as 140,000 op die klok en 2 tot 3 jaar oud.
Dit is mos 'n baie geriefliker voertuig en sulke kilos is nog redelik nuut.
Amper so iets:
http://www.autotrader.co.za/used-cars/t ... 9l-to-2-0l
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Of vir die prys van 'n Yaris die een
http://www.autotrader.co.za/used-cars/t ... 9l-to-2-0l
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
4x4 Junkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 146
Joined: Mon Jun 27, 2011 6:26 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D 4x4 DC A/T
Real Name: Julian
Location: Somerset West

Re: ETIOS, of wat ????

Post by 4x4 Junkie »

Ek het nog nie self die Etios bestuur nie, maar nou die dag na een gaan kyk. Ek het opgemerk dat die spasie tussen die body en die voor fenders vol polystyrene gepomp is. Ek's jammer maar ek ry nie a plastic kar nie :evil:
If you still have blank pages in your passport, it's probably time for a road trip.
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by kfxnando »

not too long ago, self looked at replacing the Aygo and hence looked at the Etios!!
my Aygo is the 3door, so I move my seal all the way back, so I have more space then in the Etios
being a 3door, the door is bigger, opening wider, and making it easier to get in and out

on the etios, looked at the engine, the alternator cover, looked used!! presume its not however just very poorly finished!!
the engine bay finish looked bad, made the Aygo look in a different class!!

understand that the 1000cc might be a little week!! however at the coast it is better!!

on the Etios, it basically does not have an exhaust manifold, one exhaust hole/port coming out the head for all four cylinders
its not the only motor on the road with this type of exhaust system, however the other one I know of has some issues

we are big people, you will see us at bass lake, and we traveled comfortably in the Aygo to Durban, yes power is a little issue, however one soon gets used to it!!
your hilux isent much faster!!! :lmao: :surrender:

oh yes Etios, made in India!!

solution??
self would look at the Honda, also full speck, similar price range
http://www.honda.co.za/en/products/cars ... /exterior/" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

then there is the Daihatsu Sirion, witch is basically toyota!!
very spacious
sadly they dont make the Daihatsu Materia, however maybe a low millage second hand one
they are huge inside, and again still toyota
its like the Mazda/Ford deal
that 1.5 motor is the same motor as the Avanza, and about 12kw more then the Etios

hope this helps, good luck!! :cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by kfxnando »

self moved away from Nissan, due to pathetic support
most Nissans, have dual mass flywheels, and the time comes for a clutch job, most times the clutch and flywheel needs to be done, and that is usually a 20k job

then on VW
again had a look at them before buying the Aygo
my Aygo, wild was 105k full house
Polo was 108 bare/empty
not even ABS or an Airbag or radio for that price!! after upgrading to the same specks as the Aygo also with the service plan it came to over 140k

as mentioned, the insurance on the Polo has become an issues
Polo has now replaced the citi golf as the high risk of theft
so that will mean higher insurance and the monthly cost of a tracker!!

hope me remembered every thing now!! :cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

in 2007 I bought my mom an Atos. She passed away in 2010, and the Atos moved in with us ... paving the way for having a daily runner and a kitted 4x4 (okay thats a different story)

Three years down the line the Atos is still an emotional little vehicle - my moms CD is still in the radio ... just cant take it out .... 2 or 3 others items as well - un touched in 3 years. Never thought I would be so sentimental .....



sentiments aside - the Atos is SMALL ! OFTEN a very good thing. EASY to park on sites etc etc .... Not fun when we are 3 or 4 people going to a work site - okay this only happens 1 or 2 times a year. for some or other reason I often need to have the tires balanced - Johan Tires has indicated that often the "small cars are sensitive for wheel balancing" ... But mostly it would be very nice to have a "bit more power" (main reason why I wont look at any small engined cars !)



Price - paying almost 200k for a 1300cc just seems so wrong......


Sat with a friend today going through the full list of cars in the newspaper. Noted a few things:
- 200k for a small seems to be the norm (but my name aint Norm)
- still 2 or 3 cars out there at 100 to 120k with NO ABS, Airbads, etc ...
- only THREE cars in the 120-130 price range with 1400+ cc engines, and with ABS, airbags etc
* Etios
* Ford Vigo (no electric windows [we go in and out of parking areas a couple of times a day so an electric window IS a functional item], the diesel at 132k is very tempting ... but no stock, so cant even test it)
* Cehy Aveo (very much the same as the Ford...)


Interesting to SIT in each - the Etios has a higher roof line and feels much larger and roomier. The others have large dash boards and makes one feel "confined/trapped". In the Chevy my left knee knocks against the dash/console section.


was surprised with the prices of the new Tata !! The standard Indica (104k) has no ABS etc, you go to 147k to the Indica Vista to get the similar specs to the Etios.
User avatar
Oupa Stig
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1204
Joined: Fri Oct 12, 2012 1:15 pm
Town: Johannesbug
Vehicle: Hilux KZTE 4X2 "Stagger Lee", Hilux IFS 2.7 4x4 "Loretta"
Real Name: Mickey

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Oupa Stig »

Chris, die Tata en die Etios kom albei uit Indië.
Verskil: Etios fabriek voorman is Japanees met minimum specs.
Tata fabriek voorman is Indiër wat geld moet spaar vir sy base...
Die Top Gear ouens hou niks van die Etios. Maar die Top Gear ouens se budget is baie groter as myne.
Ek het vandag by 'n ronde Joodse dame gewerk wat haar 2012 Prado ingeruil het op 'n Etios. :shock2:
Maar sy's 'n enkel ma met 2 seuns op privaat skool, so die verskil in paaiement is vir haar belangriker as fancy kar (soos sy sê: genoeg vir haar om eenkeer elke maand Mauritius toe te gaan!)
Volgens haar is die Etios heel oraait.
I feel a lot less wise at 45 than I did at 15.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Thanks Mickey.



lets face it, daar is darem n hele paar karre wat dit nie gemaak het by daai manne van TG nie .... :)
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Andre du preez wrote:Polo Vivo 1.4 Sedan 2012

Km9342

Extras , ABS,Radio Bluetooth/usb/sd/mp3,Airbags2,Aircon,Powersteering,Centrollocking and Alarm,Smash and Grab tint.
Balance of warranty 12ooookm/3Yr.

R119900.00 On the Road.
Het toe vandag weer n draai gemaak by VW ....

Teen die tyd wat hulle elektriese vensters ingesit het in die "base line" 1.4 VIVO draai die prys by die R130.


Die verkoopsman kon nie bevestig of dit moontlik is om cruise control op die VIVO te sit nie - en so laat op die Vrydag kon hy niemand opspoor in hul werkswinkels wat die vraag kon antwoord nie. Maar gee die ou krediet - hy HET probeer.


my hart is duidelik meer op die Etios, maar die VIVO is beslis meer kompetisie vir die Etios as die VIGO of AVEO.


die motor joernaliste is beslis meer ten gunste van die afwerking van die VIVO, ten koste van die beter krag van die Etios .....
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Het jy al die Aygo gery, jy gaan verbaas wees hoe daai 1000cc perform. Sy 1000cc sit netsoveel uit as ons ou 1300 Tazz

As jy net 2 keer per jaar met 3 of 4 mense na 'n site moet ry kan jy daai 2 keer per jaar maar met die bakkie ry.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by kfxnando »

pietpetoors wrote:Het jy al die Aygo gery, jy gaan verbaas wees hoe daai 1000cc perform. Sy 1000cc sit netsoveel uit as ons ou 1300 Tazz

As jy net 2 keer per jaar met 3 of 4 mense na 'n site moet ry kan jy daai 2 keer per jaar maar met die bakkie ry.
agree!!

the Aygo wild comes with (my one is a 3 door)
4 airbags
power steering
Air-con (makes ice cold)
abs
electric windows
rear tinted windows
14" mags
radio, with Aux input and built in clock
full size spare that I had to use this week
service plan up to 60000km or 3 years
with the aircon on all the time, and diving it 18km/L
drive it gently with no aircon 20km/l

out on the road the comfort rivals my jeep Grand Cherokee

viewtopic.php?f=14&t=24210" onclick="window.open(this.href);return false;

:cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

En altwee sitplekke kan platslaan en as jy in hom sit voel hy nie soos n klein karretjie nie, soos wat meeste karre van sy grote voel
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

as ek nou nie beter geweet het nie, sou ek sweer julle probeer my inpraat in n ... uhm ... "klein karretjie" ..... :shock2: :tongue:


Pieter onthou ek het die enkel kajuit bakkie .... so drie mense werk NIE in die bakkie nie. :surrender:




Gister by n paar handelaars gestop en gekyk na die Etios ..... Die een dui toe aan dat hulle die Etios nou afmerk om die ou stock te skuif voor die nuwes inkom ...... R 114 500 "op die pad".



daai rooi is darem mooi .... :drool: :drool: :drool:
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

O ja, het vergeet jy het enkelkajuit
Ja, die Aygo is goed vir 2, maar vir 3 werk hy nie so lekker nie, behalwe as nommer 3 dalk onder 10 is.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Pieter so probeer jy nou seg ek moet n Aygo EN n DOUBLE CAB koop ..... :drool: :mocking: :tease:
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

is hier enige manne wat n Etios het ???????
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Lyk my jy sal maar n tazz moet koop. Hier is baie van ons op die forum wat die Hilux/Tazz kombinasie besit. Ten minste gaan jy dan terugvoer kry.

Vriend van my se vrou het Etios, maar ek dink mamma wat kinjers skool toe karwy kyk anders na n motor as dit wat jy graag wil weet.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by kfxnando »

for two people only, the Aygo has more space then the Etios
more space front and back for my long legs
space between legs and steering wheel, aygo still tops
getting is and out, my 3door Aygo is easier as the door hole is huge

however for more then two people, Etios wins!! as for the from people to be comfortable in the Aygo, the front seats get moved back all the way and there is no room for anyone in the back!!

know this, couz me though changing to An Etios for the extra ponies!!
however, have decided to use the revs of the Aygo, as its a Toyota it better the take the punch!!

:cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Het toe vandag, in die REEN, weer die Etios gaan toets bestuur.

een van daai stukke teer waar die trokke hom SINKPLAAT getrap het - die suspensie absorbeer dit perfek.

Toe op "normale" teer teen 60, 80, 120 km/h en die pad/wind geraas is minimaal, maar teen die Hilux met AT's op is als mos maar stil ... :)

teen 1500 rpm is hy gewillig as jy voet neersit, en as jy teen 80 terug druk 3de toe ROER hy !!

GEEN vibrasies op die stuur nie, loop REGUIT as jy die wiel los.


Hoor Dinsdag aand of n vriend my Atos koop, Woensdag teken ek vir die Etios :) :)


as ek nou kyk na vandag - 8:30 in die Strand vir n terrein inspeksie, van Bellville af. Nog besig daar toe bel my baas en sê ek moet sommer ook by n nuwe klient stop ..... 13:00 terug op kantoor in Bellville, eposse terwyl ek iets sluk, toe is dit weer Stellenbosch toe ... Etios is perfek vir so n run-about !!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

did the deed ...... money paid over ......


now the wait while the extras are fitted.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by pietpetoors »

Cool. Very nice. Congrats. What colour?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Oupa Stig
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1204
Joined: Fri Oct 12, 2012 1:15 pm
Town: Johannesbug
Vehicle: Hilux KZTE 4X2 "Stagger Lee", Hilux IFS 2.7 4x4 "Loretta"
Real Name: Mickey

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Oupa Stig »

Geluk Chris! :thumbup:
Laat ek raai, 'n mooi rooie...
I feel a lot less wise at 45 than I did at 15.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Oupa Stig wrote:Geluk Chris! :thumbup:
Laat ek raai, 'n mooi rooie...
met die helmet gebore ?? :shock2:
Attachments
toyota-etios-01.jpg
toyota-etios-01.jpg (119.7 KiB) Viewed 4128 times
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

nooit gedink ek sal n rooi kar koop nie, maar die ou is darem net MOOI ! :)
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by kfxnando »

Congrats
Many happy miles or is that km??
:cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by george »

Baie geluk.Hy lyk bakgat
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

sal die naweek n paar fotos neem.

48km op die klok. :) (sal dit gou gou reg stel ....)
User avatar
HennieO
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 756
Joined: Mon Aug 18, 2008 10:55 am
Town: Bellville
Vehicle: '98 Hilux DC 2.7;2012 MB ML350;2016 MB C220 BLUETEC; 1999 VW GOLF 1.6; VW Caddy P/V
Real Name: Hennie

Re: ETIOS, of wat ????

Post by HennieO »

Baie geluk :thumbup: :thumbup:
Image
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

Dankie Hennie


Vanoggend n Pioneer radio met blou tand laat insit. Klaar my eerste werksoproep gekry terwyl ek ry. :) :)
User avatar
HennieO
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 756
Joined: Mon Aug 18, 2008 10:55 am
Town: Bellville
Vehicle: '98 Hilux DC 2.7;2012 MB ML350;2016 MB C220 BLUETEC; 1999 VW GOLF 1.6; VW Caddy P/V
Real Name: Hennie

Re: ETIOS, of wat ????

Post by HennieO »

ChrisF wrote:Dankie Hennie


Vanoggend n Pioneer radio met blou tand laat insit. Klaar my eerste werksoproep gekry terwyl ek ry. :) :)

Pasop vir al daai ekstras.............

Op die ou end kon jy amper 'n Corolla gekoop het :twisted: :twisted: :surrender: :surrender:
Image
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

nou wie wil dan so groot kar ry ..... :)



eintlik hartseer dat n behoorlike Parrot blou tand stelsel omtrent netsoveel kos soos n goeie radio met blou tand ......
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: ETIOS, of wat ????

Post by george »

ChrisF wrote:nou wie wil dan so groot kar ry ..... :)



eintlik hartseer dat n behoorlike Parrot blou tand stelsel omtrent netsoveel kos soos n goeie radio met blou tand ......
Watter een het jy gekry.Ek moet self a radio in my Conquest sit.Hyt nog 'n tape deck
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: ETIOS, of wat ????

Post by Hoppy »

Kry so een dan kan jy jou tape deck hou;
Hands free.png
Hands free.png (16.27 KiB) Viewed 4081 times
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: ETIOS, of wat ????

Post by ChrisF »

george wrote:
ChrisF wrote:nou wie wil dan so groot kar ry ..... :)



eintlik hartseer dat n behoorlike Parrot blou tand stelsel omtrent netsoveel kos soos n goeie radio met blou tand ......
Watter een het jy gekry.Ek moet self a radio in my Conquest sit.Hyt nog 'n tape deck
Pioneer het n lekker radio met blue tooth. Die Sony model is n paar rand goedkoper, en die JVC is weer n paar rand meer ....

Rondom 2k het jy n verskeidenheid van opsies, installasie ingesluit. Kan die aansienlik goedkoper kry op die Makro specials.
Post Reply

Return to “Open Discussion”