Ombouing van n 7m-gte in n SFA
- ForYota
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1066
- Joined: Tue Oct 23, 2012 2:31 pm
- Town: Gauteng
- Vehicle: Sold my beloved Lux..
- Real Name: Hennie
- Location: Vanderbijlpark
Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Dagse weereens
Wie van julle manne het al die 7m-gte ombouing op n SFA gedoen, en wat is julle mening/ gevoel hieroor?
Ek glo brandstof verbruik behoort nie te sleg te wees nie, maar hoe hanteer die outjie as dit by n hindernis kom,
en dan natuurlik, sal dit n "goedkoper" roete wees as om die alle bekende Lexus roete te gaan?
Julle insette sal hoog op prys gestel word..
Ps: Oom Riaan sal nou baie trots wees op my suiwer afrikaans
Wie van julle manne het al die 7m-gte ombouing op n SFA gedoen, en wat is julle mening/ gevoel hieroor?
Ek glo brandstof verbruik behoort nie te sleg te wees nie, maar hoe hanteer die outjie as dit by n hindernis kom,
en dan natuurlik, sal dit n "goedkoper" roete wees as om die alle bekende Lexus roete te gaan?
Julle insette sal hoog op prys gestel word..
Ps: Oom Riaan sal nou baie trots wees op my suiwer afrikaans
If I can't go in my Hilux I ain't Going
- JEEPIE
- Monster Truck
- Posts: 2052
- Joined: Sun Sep 30, 2012 7:36 pm
- Town: Roodepoort
- Vehicle: Official hilux 4x4 club recovery vehicle
- Real Name: Shaun
- Club VHF Licence: X 43
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
wel dis seker beter as n ford ?ForYota wrote:Dagse weereens
Wie van julle manne het al die 7m-gte ombouing op n SFA gedoen, en wat is julle mening/ gevoel hieroor?
Ek glo brandstof verbruik behoort nie te sleg te wees nie, maar hoe hanteer die outjie as dit by n hindernis kom,
en dan natuurlik, sal dit n "goedkoper" roete wees as om die alle bekende Lexus roete te gaan?
Julle insette sal hoog op prys gestel word..
Ps: Oom Riaan sal nou baie trots wees op my suiwer afrikaans
OFFICIAL HILUX 4x4 RECOVERY VEHICLE
if you want to change this to recovered , first recover me - and have a relevant picture / foto to prove it !
ADVANCED 4x4 DRIVER COURSES DONE : US 254135 / US 254154
(STILL AWAITING SO-CALLED TETA CERTIFICATION VIA THE SERVICE PROVIDER AFRICAN OFF-ROAD ACADEMY - WHAT A JOKE)
if you want to change this to recovered , first recover me - and have a relevant picture / foto to prove it !
ADVANCED 4x4 DRIVER COURSES DONE : US 254135 / US 254154
(STILL AWAITING SO-CALLED TETA CERTIFICATION VIA THE SERVICE PROVIDER AFRICAN OFF-ROAD ACADEMY - WHAT A JOKE)
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Hoppy het so 'n WILLE 7M-GTE in sy Hilux gehad. Daai ding het enige Golf GTI van robot tot robot in sy chops gery. Hy was ook baie vinniger op die oop pad as meeste hot hatches.. MAAR op die trail het hy sideshafts en diffs gestrip dat dit naar was.
Die probleem is die turbo.. Mens kan nie die kraglewering lekker reguleer nie, en die oomblik as die turbo beginne krag maak dan is daar ewe skielik hopeloos te veel krag vir die drive train om te hanteer. Hier was eens op 'n tyd nog 'n ander lid (wie se username elke week verander het) met so 'n 7M-GTE ombouing wat net soveel probleme ondervind het, en uiteindelik die Hilux verkoop het.
Die ander din met daai enjins, hulle begin albietjie lank in die tand raak.. Mens kry hulle nie meer met min kilo's op nie... As ek ooit weer 'n Hilux moet convert, sou ek veel eerder Lexus V8 gaan.
Ek het self al 'n Ford V6 Foryota Hi-tina gehad, en 'n Hilux met 'n 7MGE in.. Die 7MGE was perfek.. Sterker as die Fordjie, en ligter op sous en hy het sommer baie beter perform in die veld, sonder om die drivetrain op te wen soos 'n koeksister.... Kaspaas was sy naam, en Kaspaas in die Noordkaap ry hom nou...
Die probleem is die turbo.. Mens kan nie die kraglewering lekker reguleer nie, en die oomblik as die turbo beginne krag maak dan is daar ewe skielik hopeloos te veel krag vir die drive train om te hanteer. Hier was eens op 'n tyd nog 'n ander lid (wie se username elke week verander het) met so 'n 7M-GTE ombouing wat net soveel probleme ondervind het, en uiteindelik die Hilux verkoop het.
Die ander din met daai enjins, hulle begin albietjie lank in die tand raak.. Mens kry hulle nie meer met min kilo's op nie... As ek ooit weer 'n Hilux moet convert, sou ek veel eerder Lexus V8 gaan.
Ek het self al 'n Ford V6 Foryota Hi-tina gehad, en 'n Hilux met 'n 7MGE in.. Die 7MGE was perfek.. Sterker as die Fordjie, en ligter op sous en hy het sommer baie beter perform in die veld, sonder om die drivetrain op te wen soos 'n koeksister.... Kaspaas was sy naam, en Kaspaas in die Noordkaap ry hom nou...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- ForYota
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1066
- Joined: Tue Oct 23, 2012 2:31 pm
- Town: Gauteng
- Vehicle: Sold my beloved Lux..
- Real Name: Hennie
- Location: Vanderbijlpark
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Dankie oom Thys, hier is n maat op die forum wat sy 7m wil verkoop vir 4500, seker julle het sy advertensie gesien, ook daar in die kaap se wereld... wonder of die nou met of sonder turbo is Ek ken gladnie die 7m reeks nie...
If I can't go in my Hilux I ain't Going
- The Legend
- Monster Truck
- Posts: 3558
- Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
- Town: Kempton Park
- Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
- Real Name: Dawie
- Club VHF Licence: X93-
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Hennie
Hou net in gedagte dat die 7mg se onderdele skaarser word by die dag- nie meer so volop beskikbaar soos n jaar of wat terug nie.
Hou net in gedagte dat die 7mg se onderdele skaarser word by die dag- nie meer so volop beskikbaar soos n jaar of wat terug nie.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
- ForYota
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1066
- Joined: Tue Oct 23, 2012 2:31 pm
- Town: Gauteng
- Vehicle: Sold my beloved Lux..
- Real Name: Hennie
- Location: Vanderbijlpark
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Baie dankie vir julle insette
If I can't go in my Hilux I ain't Going
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
7M-GE is sonder turbo en 7M-GTE is met die turbo.. Maar dieselfde blok en so aan...
Soos Lollie se, die parte raak skaarser... Hulle was fantasties op hulle tyd, en as jy een kan kry wat nie 'n backyard conversion was nie sal hy jou ure ne maande nee jare se plesier gee.. Op sy tyd seker die beste conversion wat daar was..
Soos Lollie se, die parte raak skaarser... Hulle was fantasties op hulle tyd, en as jy een kan kry wat nie 'n backyard conversion was nie sal hy jou ure ne maande nee jare se plesier gee.. Op sy tyd seker die beste conversion wat daar was..
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- ForYota
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1066
- Joined: Tue Oct 23, 2012 2:31 pm
- Town: Gauteng
- Vehicle: Sold my beloved Lux..
- Real Name: Hennie
- Location: Vanderbijlpark
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Kyk bietjie hierna.. viewtopic.php?f=132&t=31648&p=375910#p375910" onclick="window.open(this.href);return false;
Dis waar ek aan die idee gekom het....
Hoop nie ek trap op iemand se tone nie
Dis waar ek aan die idee gekom het....
Hoop nie ek trap op iemand se tone nie
If I can't go in my Hilux I ain't Going
- Kaspaas
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1270
- Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
- Town: Wellington
- Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
- Real Name: Cobus
- Location: Wellington
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Hallo Hennie, eks die gelukkige eienaar van Thys se ou Kaspaas.ForYota wrote:Dankie oom Thys, hier is n maat op die forum wat sy 7m wil verkoop vir 4500, seker julle het sy advertensie gesien, ook daar in die kaap se wereld... wonder of die nou met of sonder turbo is Ek ken gladnie die 7m reeks nie...
Eerstens, jy het weg gekom met moord daar! Eerste keer toe ek in 2008 vir Thys "oom" sê het hy n gasket geblaas. Well done!
Tweedens, ek sien jy reeds 'n V6?
Is daar iets fout, of kort jy meer krag?
Lehan (Kalahari seun) is 'n groot pel van my, en hys nou besig met sy V6 se fine tuning.
Ons het al heelwat gesprekke gehad oor watse ombouing om te volg, indien jy net by 6 pistons wil bly.
Daar is 'n paar goed om gedagte te hou:
- 'n 7MGE wil n paar goedtjies aan hom gedoen hê, indien jy wil betroubaarheid in hom hê
(Top gasket + skim werk op blok en top + ARP top studs + verhoogte tougue setting op studs + goeie verkoeling) gaan jou n paar sente kos.
- Ek glo ook dat n 7MGE werk optimaal op sy betse met sy oorspronklike ECU (my opinie!)
- Hy pas nie so lekker in nie, die enjin is effe lank, so jy gaan moet hier en daar sny.
- Maar as al die bogenoemde in orde is, dan het jy seker een van beste ombouings wat daar is.
Genoeg krag, ongelooflike ref range, en lig op sous.
-Parte is skaars, dis verseker so. Hoe skaarser = hoe duurder!!
Hier is 'n paar van ons op die forum wat sal kan getuig:
Everdt (Bulletjie 3)
Mark (Gunta se vorige eienaar)
Dawie (Gunta se nuwe eienaar)
Doen genoeg navorsing rondom die ECU, want hier lê die sleutel tot sukses.
Daai enjin is n Supra 7MGE (nie turbo) so hy sal kan werk verseker.
Ekt 'n klaar gemaakte 7MGE gekoop by Thys, en ek het eers na heelwat sente en tyd, daar waar ek hom wil hê.
Sal eendag weer n storie oor die kêrel doen, tyd is nou net te min.
Kyk hier:
viewtopic.php?f=132&t=31722" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Kaspaas on Thu Jul 11, 2013 2:52 pm, edited 1 time in total.
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
- ink
- Low Range 4WD
- Posts: 194
- Joined: Mon Jan 21, 2013 9:34 pm
- Town: Middelburg MP
- Vehicle: 4.5 NISSAN PATROL
- Real Name: Jaques
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Ek het n vraagie. 7mge en 7mgte verskillend? As ek reg is een sounder turbo en een met, ou crisida motor en een ou supra motor of het ek die kat aan die gat beet?
Dan nog hoekom nie n 1jz nie ?
Dan nog hoekom nie n 1jz nie ?
- Kaspaas
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1270
- Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
- Town: Wellington
- Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
- Real Name: Cobus
- Location: Wellington
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Jaques,
Jyt 'n 7MGE in byde die Supra en Cressida gekry.
Sekerlik die intree vlak Supra, neem ek aan.
Die verskil tussen die twee is lê in die intake manifold.
Die Cressida het n T- intake, en die Supra 'n Y- tipe manifold.
Dan die "Top of the range" Supra het n 7MGTE gehad.
Kyk hier vir n bietjie meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_M_engine#7M-GE" onclick="window.open(this.href);return false;
Oja, ekt nie veel kennis oor die JZ reeks nie Jacques. Jaco (Spartan) of Hoppy sal hier moet kom help.
Daar is verseker baie van hulle ook in gebou in Hilux'e.
Jyt 'n 7MGE in byde die Supra en Cressida gekry.
Sekerlik die intree vlak Supra, neem ek aan.
Die verskil tussen die twee is lê in die intake manifold.
Die Cressida het n T- intake, en die Supra 'n Y- tipe manifold.
Dan die "Top of the range" Supra het n 7MGTE gehad.
Kyk hier vir n bietjie meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_M_engine#7M-GE" onclick="window.open(this.href);return false;
Oja, ekt nie veel kennis oor die JZ reeks nie Jacques. Jaco (Spartan) of Hoppy sal hier moet kom help.
Daar is verseker baie van hulle ook in gebou in Hilux'e.
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
- ink
- Low Range 4WD
- Posts: 194
- Joined: Mon Jan 21, 2013 9:34 pm
- Town: Middelburg MP
- Vehicle: 4.5 NISSAN PATROL
- Real Name: Jaques
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Ek weet van n 1jz sfa wat hier in voortrekkers st gti ect laat g a t sien robot tot robot en hy is glo nie swaar op brandstof soos die 2jz
- ForYota
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1066
- Joined: Tue Oct 23, 2012 2:31 pm
- Town: Gauteng
- Vehicle: Sold my beloved Lux..
- Real Name: Hennie
- Location: Vanderbijlpark
Re: Ombouing van n 7m-gte in n SFA
Dankie Cobus.. nee daar is niks met die v6 nie, inteendeel hy loop soos stroop..
Ek is besig om vir my n enkel kajuit te soek vir speel, en die nommertjie lyk na n goeie opsie met die wat hy vir so goedkoop verkoop, daarom wonder ek maar net, ek het egter vroer solank bietjie gaan huiswerk doen en ook opgemerk van die heads, gaskets ens... sal maar nog bietjie dink en kyk wat die beste opsie gaan wees op die ou einde..
Baie dankie
Ek is besig om vir my n enkel kajuit te soek vir speel, en die nommertjie lyk na n goeie opsie met die wat hy vir so goedkoop verkoop, daarom wonder ek maar net, ek het egter vroer solank bietjie gaan huiswerk doen en ook opgemerk van die heads, gaskets ens... sal maar nog bietjie dink en kyk wat die beste opsie gaan wees op die ou einde..
Baie dankie
If I can't go in my Hilux I ain't Going