Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
sakkie4x4
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Tue Mar 05, 2013 3:10 pm
Town: Tzaneen
Vehicle: 2011 Toyota Hilux 3.0 D4D Raider 4x4 MT
Real Name: Quintus
Club VHF Licence: HC343

Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Post by sakkie4x4 »

Weet enige iemand wat is nou die uitslag oor LED lightbars op voertuie. Ek hoor dat in Ermelo die verkeers owerheid oorlog verklaar het teen enige voertuig met n lightbar op. Al het hy 'n cover op of is hy nie gekoppel nie. Af moet hy af, of hulle lê beslag op jou lisensie skyfie en verklaar jou voertuig onpadwaardig.
Matt. 21:28-30.
"Kom na My toe, almal wat vermoeid en belas is, en Ek sal julle rus gee. Neem My juk op julle en leer van My, want Ek is sagmoedig en nederig van hart, en julle sal rus vind vir julle siele: want My juk is sag en My las is lig".

"Come unto Me, all ye that labor and are heavy laden, and I will give you rest. Take My yoke upon you, and learn from Me; for I am meek and lowly in heart' and ye shall find rest unto your souls. For My yoke is easy, and My burden is light"
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Post by ThysdJ »

Dis hoe dit is Sakkie. Hulle pas nou die wet toe. Dit gaan grotendeels oor hoe/waar die LED bars gemonteer is.

1) Dit sny die middellyn van die voertuig, en dit mag nie
2) Die ouens bou die goed op die dak/dakrak in. En dit mag nie bokant die hoogste vlak van die hoofligte wees nie.

Die spietkops raak erg omgekrap nou daaroor, en sal voertuie op die plek onpadwaardig verklaar en die lisensieskyfies konfiskeer. Wat hulle die volste reg het om te doen.

Daar is ander redes ook, soos die "E" merk op die ligte wat beteken die ligte voldoen aan Europese Standaarde wat kan ontbreek op die LED bars. So ook die SABS merke ens ens. Soos ek verstaan bestaan daar geen LED bars wat daardie merke dra nie, maar van die ronde LED spts wel. Ek praat egter onder korreksie.

En dan is daar ook die moontlikheid dat die betrokke spietkop nie die LED lig/bar as 'n saamgestelde ligbron sien nie, maar wel elke LED lampie as 'n aparte ligbron tel. Jy mag 6 ligte he wat vorentoe wys. Tel nou hoeveel LED's is daar in 'n LED bar/spot en sien wat ek bedoel.

iemand moet net die inisiatief neem om die wetgewende gesag sover te kry om eens en vir altyd die wet te herskryf om LED ligte ook in aanmerking te neem.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Rebel 4x4
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1655
Joined: Wed Mar 03, 2010 8:28 pm
Town: Port Elizabeth
Vehicle: 2020 Toyota Fortuner GD-6 4x4 Auto
Real Name: Thomas
Location: Port Elizabeth

Re: Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Post by Rebel 4x4 »

Een woord, 'onwettig'

Paar punte is bo uitgelig, maar geen addisionele ligte mag hoër as 1.4m van grond wees nie.
Sent from my iPhone
Image
Image
User avatar
Pietman
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 289
Joined: Tue Sep 16, 2008 9:33 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: 2005 Hilux V6 4L D/C 4X4
Real Name: Pieter

Re: Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Post by Pietman »

Hierdie nou die dag in ons plaaslike koerant gelees...
Attachments
VW-bakkie.jpg
EX ALTO VINCIMUS
User avatar
Rebel 4x4
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1655
Joined: Wed Mar 03, 2010 8:28 pm
Town: Port Elizabeth
Vehicle: 2020 Toyota Fortuner GD-6 4x4 Auto
Real Name: Thomas
Location: Port Elizabeth

Re: Wat is die stand van sake rakende LED lightbars. Wettig on onwettig?

Post by Rebel 4x4 »

Pietman wrote: Wed May 09, 2018 3:40 pm Hierdie nou die dag in ons plaaslike koerant gelees...
Dis 100% korrek.
Sent from my iPhone
Image
Image
Post Reply

Return to “Open Discussion”