Toyota Condor

Toyota Condor Discussions
Post Reply
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Toyota Condor

Post by Traveler »

Baie goeie vriend het 1 van die 4x4 Condor's. Besonders al beindruk as jy kyk waar hy met daai "lelike" ding kan ry.

Hoe kan hy hom nog meer capable maak?

Beplande stap01 is bande, skokbrekers en greasable shackles.

Dan gaan ons vir hom ook 'n packing system bou met my "afval" materiaal.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10648
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Toyota Condor

Post by pietpetoors »

Dis lekker karre daai. Ek het hulle al so geloer en dit lyk my die probleem met groter bande is dat die bakwerk maar knap om die wiele sit, daar is nie baie spasie nie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Toyota Condor

Post by OOOOMS »

imo very underrated vehicle :thumbup:
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Toyota Condor

Post by CasKru »

pietpetoors wrote:Dis lekker karre daai. Ek het hulle al so geloer en dit lyk my die probleem met groter bande is dat die bakwerk maar knap om die wiele sit, daar is nie baie spasie nie.
As jy groter bande kan inkry sal dit 'n verskil maak maar nie so 'n groot verskil soos die regte tipe bande nie.
To God be the glory
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: Toyota Condor

Post by African Child »

:shh: :shh: :shh: ......... ek ken al die geheime van die Condor 4x4 hy kan my n lui gee. 082 4601089 Sal Maandag se week n foutie opsit van my Condortjie.
Last edited by African Child on Fri Mar 19, 2010 7:18 am, edited 1 time in total.
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: Toyota Condor

Post by Traveler »

Dankie Leon, sal vir Darryl gee.

Daai Condor van hom het steeds 205/70R15's op, Bridgestone Dueler, but seriously vir die pad. Ek reken belangrikste is die tipe band en die tread pattern, ek stem heeltemal met jou saam Cassie.

Die Condor is verseker underrated, waarskynlik weens sy looks. Maar hy stop nie maklik nie.
Image
Image

Know what you don't know.
CrzyEng
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 13
Joined: Thu Nov 29, 2007 10:35 pm
Town: Randburg
Vehicle: KZTE
Real Name: Donovan

Re: Toyota Condor

Post by CrzyEng »

Traveler

I had one of these amazing vehicles for a few years. It was always entertaining watching peoples faces as we trundled over most obstacles.

In order of priority, changes I made
1. Tyres fitted were 215/75R15. They are the biggest that can fit in the wheel arch without rubbing. We initially had Michelin LTX's on, but changed over to BFG AT's
2. Save SWAMBO heartache and pain and put Camil suspension up front. You seriousl improve the "nosediving" Condors were notorius for. The torsion bars can then be tweaked to lift the nose 25mm further.
3. Our condor came with OME shocks but when they died I replaced with Monroe Gas Magnum in the back, less seesaw, more roadholding.
4. The previous owner had installed an additional 40L tank under the spare wheel carrier, very useful on the longer trips.

If I had the money I would look at the following:
1. Intergrated bumber bullbar from Lynx4x4. Charles does a mean setup.
2. Get Mikem suspension rear.

I built up a rack for the back of the condor to hold six wolfpacks and our three way fridge. If you are interested I need to get rid of it because it doesn't fit the hilux. You can also come pinch some ideas off me when I find the photos and the plans.

Major problem with the diesel was long distance driving was a marathon session as she was geared for low torque and not speed. I did consider installing a KZTE, but offroad it was not really needed.

The only reason we changed to a hilux was the condor was taken off us by some unsavoury characters in an armed robbery.

Hope this helps :angel:
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: Toyota Condor

Post by African Child »

viewtopic.php?f=95&t=21990" onclick="window.open(this.href);return false;
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
User avatar
Johan & Adelle
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 38
Joined: Sun Oct 16, 2011 6:51 am
Town: Fochville
Vehicle: SFA Hilux - Erdvark
Real Name: Johan

Re: Toyota Condor

Post by Johan & Adelle »

Hallo almal.

Ek is bly om te sien daar is vele wat die Condors waardeer en geniet. Ek stem saam, dit is definitief 'n voertuig wat nie op sy baadjie getakseer moet word nie, onder daai bussie dop is 'n ordentlikke 4x4 stelsel.
Ek het aanvanklik die torsion bars opgestel voor (20mm) end die voor en agter skokbrekers vervang met Gabriel Safari. Laastens is die bande vervang met 215R15 Dunlop TrackGrip bande. Grondvry hoogte het heelwat verbeter en ons het tot 4x4 roete so aangedurf. Alles het heel goed gegaan en die bussie het ons baie beindruk.
Die groter bande het my later baie op my senuwees gemaak op die pad, die bussie was meer as normaal onstabiel. Die bande het 'n ballon effek veroorsaak en die bakwerk het te veel gekantel wanneer ons deur skerp draaie gaan. Ek is seker dat indien jy ander wielvellings kon gebruik wat die wielspoor wyer kon maak sou dit die probleem kan oplos, maar die wielrondings van die bakwerk laat dit nie toe nie.
Die bussie is maar "Mom's Taxi" en ry 99% op die pad, daarvoor die besluit om 16 duim vellings met 55 lae profiel bande op te sit. Die ballon effek is weg en bakwerk kantel is dramaties beter. Ongelukkig ry hy 'n bietjie harder, maar ons kan daarmee saamleef.
Ons het die enjin en ratkas vervang met 'n Lexus V8 en die kombinasie van 'n sterk enjin, kort afstand tussen die hak en agterwiele, bakwerk wat die wind goed breek oor die karavaan en sterk onderstel is daar vir die prys min voertuie wat so lekker sleep. My karavaan is 1.4 ton GVM en teen 100 km/u is alles 100% stabiel, self met dwarswinde en groot trokke van voor af.

Fochville Groete en geniet julle Condors terdee.
Johan & Adelle
Post Reply

Return to “Condor”