Kom ons beplan n Botswana trip.

Need some information for an upcoming trip or have questions about a camping site, etc, ask it here.
Post Reply
User avatar
Taljaag
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 258
Joined: Sat Dec 24, 2011 9:32 am
Town: Secunda
Vehicle: Toyota Hilux 3D4D
Real Name: George

Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by Taljaag »

Ons wil in Julie maand 3 weke gaan toer in Botswana.As daar tyd is kan ons Caprivi ook doen.Ons wil camping doen.Wil doen: Victoria falls / Tiger Fishing / Boat cruise / Safari drive.Toer begin by Palapye.Ons gaan niks sleep nie.Kan julle help beplan.
Image

Life is Easy.....! It's the freakin' people that make it difficult!
User avatar
coetzer94
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 228
Joined: Tue Nov 18, 2014 9:13 pm
Town: Pretoorsdorp
Vehicle: Silver Hilux DC 2.8 GD-6 2016
Real Name: Vian

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by coetzer94 »

Die moremi is n MOET vir wild kyk, chobe en savuti is ook mooi. Julle kan ook die hunters road van kansane af nata toe ry. En kubu eiland is ook mooi. Oppad caprivi toe via shakawe kan julle ook by drotskys cabins kamp, dis op die rivier met ongelooflike kamp plekke en as ek reg kan onthou is daar goeie visvang plek ook.

Ek het maar net n klomp plekke genoem waarna julle kan kyk, die hele botswana is mooi en jy kan nie eintelik verkeerd gaan met enige plek nie.

Sterkte ek hoop julle geniet dit baie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Working on my bucket list only makes it longer
User avatar
Taljaag
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 258
Joined: Sat Dec 24, 2011 9:32 am
Town: Secunda
Vehicle: Toyota Hilux 3D4D
Real Name: George

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by Taljaag »

Dankie Vian.Ek weet nie waar om te begin nie.Soos ek gelees het is dit n baie mooi plek.Ons gaan ry Palapye / Serowe / Orapa na Maun.Slaap oor by Maun rest camp en dan wil ons bos toe.Dit is tot sover ek gekom het.
Image

Life is Easy.....! It's the freakin' people that make it difficult!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by ChrisF »

In die Kasane omgewing kan ek beslis SENYATI aanbeveel. Hulle het kamp en chellet geriewe. PUIK geleentheid om olifante van NABY te besigtig.


In Kasane is tientalle toer operateurs wat vir jou n dagtrip na Vic-valle kan doen.

Doen jouself n guns en koop daai R20 ponchos by Outdoorwarehouse en vat saam na Vic-valle .... jy GAAN goed NAT word !! :)


GENIET !!


Doen jouself n groot guns en doen n boot trip by Kasane op die rivier !!!!!!!!!!!!!! En as jy ernstig is oor fotografie stop by PANGOLIN en praat met GUTS, kyk of hulle n sessie kan doen vir jou. Jy sien BAIE meer van die boot af as wat jy met n game drive in die park sien.
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by Niel »

Dit kink my ons mag mekaar net iewers raakloop.
User avatar
coetzer94
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 228
Joined: Tue Nov 18, 2014 9:13 pm
Town: Pretoorsdorp
Vehicle: Silver Hilux DC 2.8 GD-6 2016
Real Name: Vian

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by coetzer94 »

Van maun af sou ek voorstel om deur die moremi en savuti te toer tot in die chobe, die wild en natuur lewe is volop. In die droe seisoen sal al die wild ook by die water vergader so jou kanse om baie wild te sien is goed.

Vic falls is mooi, maar dis nie nodig om met n operateur te gaan nie. Vanf die zim kant van die valle is dit beslis makliker om te sien. Oppad terug grens toe van die valle is daar n natuur resevaat tussen die pad en die rivier, daars geen ingangs hekke oplf sulke dinge nie, ons het bietjie rond gesoek op T4A en n paar padjies gekry om daar binne te ry, baie mooi landskappe maar nie veel wild nie. Ek weet nie of dit toegelaat word nie, maar ons het in september laasjaar dit gedoen en daar was geen probleme nie.

As jy by kansane is kan jy in enige rigting inslaan, die caprivi strip het n hele paar mooi kamp plekke, net buote katima het ons by n plek met groen gras en n swem bad gekamp, maar ek kan nie die plek se naam onthou nie.


Ek sou ook daai booze cruise op die chobe doen, dit is die geld werd!

Jy kan ook oppad terug by Elephant sands net voor nata oorstop, as jy die hunders roud vat is dit net die regte afstand van kasane af. By Elephant sands kan jy as jy gelukkig is tot 30 olifante van NABY af bekyk by die water gat.

Hoop ek kon jou idees gee, dis n trip wat ons al gedoen het. Botswana is betowerend, en ons sal altyd terug gaan.


Sterkte en ons soek fotos as jy terug is!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Working on my bucket list only makes it longer
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by ChrisF »

Vic Valle .... operateur of nie .... :)


BAIE opinies oor die een !!


PERSOONLIK is ek net nie lus vir die Zim polisie en hul afpers taktiek nie. En ek weet van te veel voertuie waar ingebreek is by die Vic Valle se parkeer area .... En dan die kostes om met jou eie voertuig deur die grens te gaan.


Vir ons was dit net n paar rand meer om met n toer te gaan, en elke sent werd.


Die toer operateur wat ons papiere vinnig deur die grens poste gekry het was absoluut n wenner !!



Moet ook bysê, ons het vriende wat die rit self gedoen het en geen inbrake of afpersing gehad het nie.


Voorspoed met die besluit. :)
User avatar
coetzer94
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 228
Joined: Tue Nov 18, 2014 9:13 pm
Town: Pretoorsdorp
Vehicle: Silver Hilux DC 2.8 GD-6 2016
Real Name: Vian

Re: Kom ons beplan n Botswana trip.

Post by coetzer94 »

Skuus chris, jammer as dit geklink het asof ek jou idee van die hand wys, verskillende opsies werk vir verskillende mense. Ek wou net daarop wys dat daar n paar dinge rondom die valle ook is om te doen wat die operateurs jou nie gaan wys nie, die operateurs gaan jou weer baie beter info oor die valle en omliggende area kan gee wat toeriste nie weet nie.

Ek verstaan jou stand punt oor die polisie, my pa is 10 USD beboet omdat hy nie n liggie op sy agter nommerplaat gehad het nie (by gese dit was ons fout omdat ons nie die nuwe bumper wat hy laat op sit het se gewone plek vir die nmmer plaat gebruik het nie). Dis toe dat ons die bos paadjies terug ry om verby die polieste te kom wat ons diè mooi deel van zim gesien het.

Ons het zim om gery, oor die brug geloop en in die Devils pools aan die Zambiese kant gaan swem, juis omdat dit so duur is om voertuie in Zambie in te vat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Working on my bucket list only makes it longer
Post Reply

Return to “Route Planning questions/discussions”