Old fridge topic

Your view on different camping gear, off-road trailers and nice non-electronic gadgets
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Old fridge topic

Post by george »

Hi guys.

This is a very old debate and has been discussed on many a forum.A normal Fridge(R1000) vs your danfoss operated fridge(R5000).
Can you realy cause so much damaged when you drive and it is switch off?
A lot of caravans have them in.I spoke to guy that have driven with his caravan over many dirt roads and his fridge is till working after 4 yours.He only switches it on once he is parked.I also remebered in the good old days when my dad used to fish in Henties.They would take a normal freezer on a trailer.
My thinking is to get a bar fridge and run it of my inverter.The idea is to only run it when we are parked for the night.
Has somebody tested this?
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Club VHF Licence: X52

Re: Old fridge topic

Post by cprinsloo »

Hi George,

What damage are you talking about? I used my 3-way freezer for many years over many types of terrain without problems, even made ice. Depends on how you use it. No moving parts to be damaged. But if the flame blows out and the valve doesn't close, then you'll have plenty damge with beeeg fires........

Cheers,

Chris
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Hi Chris.I am not talking about the 3 way fridges,but your normal fridge that is in your home.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Oh, OK then.

I have seen people using those fridges for camping. If you use them with an inverter and battery, the battery will not last as long as with a 12 v compressor because the inverter is probable 60% efficient. Just something to keep in mind.

Cheers,

Chris
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Club VHF Licence: ZS3EP

Post by Knersus »

George I also feel it is very expensive to buy a 12v Danfoss operated fridge but believe me it is the best investment that you can do for your camping needs 8) . Your idea of running a inverter and a 220v fridge will propably work but it will be consuming your battery power very fast and then you are stucked with only a cool box. :!:

I think Weaco is now also operating with the danfoss compressor and it is much cheaper than the other brands, so before taking your bar fridge and invertor to operate on 12v reconsidder the pro's and con's.

I also believe the bar fridge is not made to handle the robust conditions and it might just break. I have a 40l Engel permanently mounted at the rear of the bakkie and I never had any problem. It is the best thing I could ever buy myself :D
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Ek stem saam die Danfoss en kie is die beste opsie.Veral as jy baie gaan ry.Ek dink die Bar fridge sal net eintlik werk as jy kamp waar daar 220v is.En dis nie waar ons wil wees nie.'

Ek gaan wel die krag verbruik by my huis toets net om seker te maak van hoeveel amps die inverter en yskas trek.Volgens sy spec is dit 110watt en 0.85 Amps.Hy sal baie meer trek as 'n opstart.Ek sal dit wil toets.

Nog 'n vragie-Hoe lank kan die stroom deur my multimeter trek as ek die amps meet.Iemand het vir my gese ek kan net dit vir 10 sekondes doen
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by Knersus »

Wel George ek weet nie van ide 10 sekonde ding op multimeters nie maar ek hat al my cheapy wat by Midas vir R50 gekoop was al baie lank tye gebruik maar moet se dis vir onder 10 amp toetse. Die inverter self sal sekerlik ook 0.8 -1.0 amp trek maar jy moet maar die toets doen en laat weet. Ek dink die verskil gaan kom dat die bar yskas dalk langer tye sal moet loop om op die koue temperatuur te behou waar die 12v yskaste vinnig temperatuur bereik en afskakel.
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Ek het toe 'n paar toetse gedoen en weet nou dit sal nie werk nie.
Ek het 'n 500watt inverter en as hy op sy eie hardloop trek hy so 0,3 amps.
As ek die barfridge aansit en die compressor wil in skop trek hy oor die 15 amps en die inverter se alarm gaan aan.Dit beteken hy trek meer as 500watts.
Nou is ek tevrede.Ek moet maar spaar vir 'n Engel :mrgreen:
BTW as hy a laptop charge trek hy so 3Amps
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

George. Voor jy jou hart heeltemal op 'n Engel sit nê, gaan kyk na die video:
http://www.youtube.com/watch?v=DeMQDqdjMKo

Hulle doen 'n comparison toets tussen National Luna, Engel en Waeco.
To God be the glory
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider

Post by BenHur »

George

Hoe gereeld gaan jy die ding nodig hê? Is dit regtig die moeite en geld werd. Ek kamp nooit so lank en ver weg van krag af dat ek nie met either 'n 3 way of net my 7dag coolboxe oor die weg kon kom nie. As ek retig een nodig het vir daai toer deur (fill in the blank) waar ek nie sonder een kan oor die weg kom nie (wat nie so gereeld gebeur nie) sal ek eerder een huur.

Onthou net die goed is ook maar subjected to wear and tear en hou nie vir altyd nie, iewers in die toekoms gaan sy regulator op pak of so iets en dan kos hy weer geld.

So vra jouself die vraag, is dit 'n necessity of 'n nice to have? As jy nie nodig het om te spaar nie koop hom maar as jy drie arms en twee bene moet prysgee om een te koop dink mooi of jy nie eerder daai geld beter kon spandeer op iets anders nie.

Net my 2c ek weet sommige mense gebruik hulle sin by die huis ook om bier koud te hou etc maar nie almal gebruik hom om te kamp op 'n gereelde basis nie.
Scooter
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: JHB
Vehicle: '94 Raider, '05 Vigo 4.0 v6

Post by Scooter »

Let me throw my 2cW in here after Bennie. As most guys here I have been camping and caravaning for many years to various places with and without electricity. I spent many a time in the bush with a cooler box and loads of ice both to keep it cool and to use in the B&C. Then I decided to buy a fridge/freezer :!:

After looking at the various makes I couldn't really come up with an excuse to pay such serious money for something that was to be used once every two months or so. I started looking in the junkmail for a second hand unit. What I found was a 40L Tropical fridge/freezer that runs off a danfoss compressor and has 4 speed settings. It gets the temp down to -16 @ 23deg which is sufficient.

This old fridge cost me R1200 and has served me well so far. yes I have had one or two problems with the power supply but that is sorted now and cost me all of R50 to fix.

Guess what I am trying to say is that I will never go anywhere again without it. Not having to remember to put the cooler box in the shade or to buy more ice is a wonderful thing. And hey, dont forget that if the battery runs flat for whatever reason, it still keeps the beers cold the same as a CB for a while.

IMO a camping fridge/freezer is one of the necessities for the camper and I don't know how I ever got along without it.
"I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realise that what you heard is not what I meant."
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

I think it is one of those things that when you have it you will start using it a lot more and then
you would think to yourself how did I live with out it.
On the other hand you will not die if you dont have one.
Luckily we have Jacques on the forum where you can rent it from :mrgreen:
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by Knersus »

Ek het self 'n Engel 40l en sal nie weer sonder die ding op 'n kamp gaan nie. Absoluut die moeite en geld werd :D Ek dink egter die goed is almal diesefde maar ek kon nie die Youtube kyk nie. So watter een het gewen Cassie. Almal het dan die danfoss komprersor so dan moet hulle min of meer mos dieselfde wees. Ek glo die nuwe Waeco's sal ook lekker wees en dan natuurlik sommer baie goedkooper.

Bennie ek hoor jou lied oor die yskas v/s koelboks en jy het 'n punt beet maar as jy hom eers het en sien wat hy doen dan kan mens nie dink wat het jy gedoen sonder die yskas nie. Ek het 3 lekker staal koelbokse wat ys vir 5 dae kan hou maar dit kom nie naby die Engel nie. En ja Ys hou my nie 5 dae in die kalahari nie :mrgreen:
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
CasKru

Post by CasKru »

Eben, dis juis, nie al die eenhede het danfoss in nie. Die NL en Waeco het maar nie die Engel nie. Ek kan nie nou onthou wat hy gesê het die Engel in het nie. Die Engel en Waeco is weer beter in die opsig van jy kan die deksel oopmaak al het jy redelik min spasie waar die NL weer redelik spasie nodig het om oop te maak. Die NL het die beste isolasie en sal die beste dien as cooler boks as jy nie krag kan opsit nie.

Gaan lees die artikel, dit is min of meer wat in die video ook gesê word:
http://www.4xforum.co.za/?showcontent&global[_id]=338

Gaan kyk na die special.... is nou wel 'n campmaster maar ek dink dit is basies 'n copy van die NL:
http://www.makro.co.za/ProductDetail.as ... 0121751|EA
To God be the glory
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by Knersus »

Jong Cassie ek was onder die indruk die Engel het die Danfoss kompressor :? Wel nou net uitgevind jy is heeltemal reg en klink my Engel het 'n "Swing" motor in. Kan glo teen 'n meer skuinste werk maar daar leer ek ook nou vandag weer iets. :o Anyway ek het al die Engel se kragverbruik getoets en trek 2.3amp as hy loop en ek is baie vrede daarmee. Ek glo die NL is sekelik die Rolls Roys van yskaste maar hy is so duur :x
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
CasKru

Post by CasKru »

Gaan kyk bietjie na daai makro link na die Camp Master 45L stainless steel vrieskas. Lyk op 'n druppel na die NL en het ook die Danfoss compressor in. Hulle het nou 'n special die die prys is R3999.
To God be the glory
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Hi almal,

Die Engel werk met 'n "swing motor", met net een bewegende deel. Die Chinese maak 'n Danfoss kopie. blykbaar moet mens pasop vir hulle (Snowmaster).

Baie inligting hier:

http://home.iprimus.com.au/rfh/portablefridges.html

Baie inligting oor ander goeters ook.

Cheers,

Chris

Return to “Camping gear, Trailers and Other Non-electronic Gadgets”