Ek is nou nie by nie.
Die naweek het ek die geel draad gesoek wat vir die charge liggie op die dash is, gevind en gekoppel.
En hy werk toe soos hy moet. Net vir interesantheid kyk ek vanaand wat is die volts op die battery en als lyk reg, 14.2V as die motor draai.
Skakel die ligte aan, 15.5V .
Sluit hom af, 12.9V.
Start, 14.2V.
Ligte aan, 15.5V.
Vlikers spring hy, 14.5V, 14.9, 14.5, 14.9.
As ek die charge draad afhaal charge hy nie en bly 12.8V al rev ek die gemors uit hom uit en 12.6V met die ligte aan.
Hoe werk dit nou, hoe meer krag hy trek hoe meer charge hy?
Moet seker noem dit was 'n 4y wat vervang is met 'n ford wl 2.5td.
Alternator??? Wat gaan aan?
-
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 424
- Joined: Mon Jul 08, 2013 10:25 pm
- Town: Klerksdorp
- Vehicle: 1995 SFA
- Real Name: Jaco
Re: Alternator??? Wat gaan aan?
Dit klink reg maar die 15.5V is bietjie hoog. Ek dink die maksimum moet 14.5V wees. Die regulator op die alternator kan foutief wees. Die slim manne sal vir ons sê......
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Alternator??? Wat gaan aan?
Dit klink vir my dat wanneer jy daai draadjie koppel dan verander die alternator se reference voltage wat dan maak dat hy hoër charge. 15.5v is te hoog en ek sal reken 14.6v is so hoog was wat jy moet gaan (dit hang ook af van watse battery jy in het).
Dit wil voorkom of daai regulator dalk nie meer so lekker is nie. As jy een koop... gebruik Bosch en nie sommer een van nulle cheapies nie
Dit wil voorkom of daai regulator dalk nie meer so lekker is nie. As jy een koop... gebruik Bosch en nie sommer een van nulle cheapies nie
To God be the glory