KZ-TE CV Boots
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
KZ-TE CV Boots
CV Boots het geskeur. Lyk na 'n groterige (nie moeilike) job. Hub-locks af, sideshaft nut los en dan inner los. Enige raad om dit makliker te doen? Wat moet alles moet vervang word terwyl ek besig is?
- JohanW
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 477
- Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
- Town: Strand
- Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
- Real Name: Johan
Re: KZ-TE CV Boots
fris job daai. Moontlike dinge om te vervang aangesien die hub moet af:
disks
wheelbearings
ball joints
tie rods ends
disks
wheelbearings
ball joints
tie rods ends
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
Re: RE: Re: KZ-TE CV Boots
Dankie JohanJohanW wrote:fris job daai. Moontlike dinge om te vervang aangesien die hub moet af:
disks
wheelbearings
ball joints
tie rods ends
Ek het al daai parte reeds vervang en ook nie meer as so 50 000km terug nie.
As jy na die foto van die steering knuckle hieronder kyk (hoop hy upload) is daar 'n seël, 2x bushes en 'n drive shaft bearing. Ek het so 'n paar jaar terug 'n kwotasie op dit gekry en as ek reg kan onthou was dit vrek duur.
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016102 ... 0743bd.jpg[/img]
- JohanW
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 477
- Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
- Town: Strand
- Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
- Real Name: Johan
Re: KZ-TE CV Boots
Op die heel minste sal ek daardie seel vervang. Hy is al 13 jaar oud en is die behoud van die bearings. Toyota behoort jou nie kaal te steel daarvoor nie. Skat so R120~200 vir die kêrel.
Ek noem die boostannde parte omdat jy reeds die "duur" werk doen in terme van labour. Meet die disk se dikte. Dalk het hulle nog net 20k km oor. Dan maak dit mos so half sin om hulle nou te doen.
Ek noem die boostannde parte omdat jy reeds die "duur" werk doen in terme van labour. Meet die disk se dikte. Dalk het hulle nog net 20k km oor. Dan maak dit mos so half sin om hulle nou te doen.
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
Re: RE: Re: KZ-TE CV Boots
Dankie Johan . Ek sal die disks meet en die komende week pryse kry by Toyota voordat ek begin strip.JohanW wrote:Op die heel minste sal ek daardie seel vervang. Hy is al 13 jaar oud en is die behoud van die bearings. Toyota behoort jou nie kaal te steel daarvoor nie. Skat so R120~200 vir die kêrel.
Ek noem die boostannde parte omdat jy reeds die "duur" werk doen in terme van labour. Meet die disk se dikte. Dalk het hulle nog net 20k km oor. Dan maak dit mos so half sin om hulle nou te doen.
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
Re: KZ-TE CV Boots
Pryse
Needle bearing: R912.16
Seël: R514.35
Bush inner: R330.34
Bush outer: R135.73
Hoop nie die Birfield het skade nie.....R4560.93
Needle bearing: R912.16
Seël: R514.35
Bush inner: R330.34
Bush outer: R135.73
Hoop nie die Birfield het skade nie.....R4560.93
- louis fourie
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1767
- Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
- Real Name: Louis
- Club VHF Licence: X101
Re: KZ-TE CV Boots
Ek het vandag die parte by N14X4 gaan koop. Wat interessant is, is dat die needle bearing in die Toyota pakkie R480 kis en die een in die N1 4X4 pakkie R260. Beide is NSK.
Regterkanste side shaft is af. Die Haynes handboek sê ek moet sintetiese olie gemeng met "lithium soap based grease" gebruik vir die needle bearing.
Watse olie kan ek gebruik en waar kry die lithium grease?
Regterkanste side shaft is af. Die Haynes handboek sê ek moet sintetiese olie gemeng met "lithium soap based grease" gebruik vir die needle bearing.
Watse olie kan ek gebruik en waar kry die lithium grease?