EK HET N TOYOTA HILUX 3.0 D4D 4X4 2010.
DIE BAKKIE HET ALTYD OP 160KMH WARM GEWORD DAN SIT DIE AIRCON AF.
MAAR OP SO 158KMH LOOP ALLES REG.
SO TYD TERUG HET DIT OP 140KMH BEGIN WARM WORD EN HET EK DIE FAN CLUTCH VERVANG.
WAT SAL U VOORSTEL KAN DIT NOG WEES.
TOYOTA HILUX 3.0 D4D OVERHEATING
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29856
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: TOYOTA HILUX 3.0 D4D OVERHEATING
Over fuelling, radiator no longer efficient (choked or cooling fins corroded) , water pump not working optimally or perhaps poor airflow over the radiator - also be sure that there is a radiator cowl and that it's good.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1484
- Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
- Real Name: Marnus
- Location: Pretoria Oos
- Contact:
Re: TOYOTA HILUX 3.0 D4D OVERHEATING
Ek sou kyk na die radiator.
Met tyd verstop die finne maar. Ek het myne so 'n ruk terug afgehaal toe ek die waterpomp gedoen het en ek was verbaas hoeveel fyn gemors in die radiator finne gesit het. Veral direk agter die fan. Dit het amper soos "muis wolle" gelyk. Ek het dit uitgespuit met 'n high pressure washer op 'n lae verstelling - van agter na voor deur die radiator. Wees baie versigtig dat jy dit nie met 'n te sterk straal water spuit nie want dan kan jy die finne lelik opvoeter en toe spuit.
Verloor die bakkie enige water? Is die termostaat al vervang? Met tyd raak die bi-metaal veer oud en dan maak die termostaat nie heeltemal oop nie.
Ek sou die hele verkoeler stelsel 'n goeie diens gee en die coolant ook vervang.
Met tyd verstop die finne maar. Ek het myne so 'n ruk terug afgehaal toe ek die waterpomp gedoen het en ek was verbaas hoeveel fyn gemors in die radiator finne gesit het. Veral direk agter die fan. Dit het amper soos "muis wolle" gelyk. Ek het dit uitgespuit met 'n high pressure washer op 'n lae verstelling - van agter na voor deur die radiator. Wees baie versigtig dat jy dit nie met 'n te sterk straal water spuit nie want dan kan jy die finne lelik opvoeter en toe spuit.
Verloor die bakkie enige water? Is die termostaat al vervang? Met tyd raak die bi-metaal veer oud en dan maak die termostaat nie heeltemal oop nie.
Ek sou die hele verkoeler stelsel 'n goeie diens gee en die coolant ook vervang.