Is this something to worry about

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
Whisky
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 195
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:17 am
Town: Durbanville
Vehicle: 2009 Toyota Hilux DC 3.0 D -4D 4X4
Real Name: Ben
Club VHF Licence: HC 136

Is this something to worry about

Post by Whisky »

I changed the right rear wheel today and when putting the jack under the axle I noticed this wet patch where the axle and wheel hub is connected. Should I be worried about it or could I just leave it but keep an eye on it.
Attachments
20180604_123634.jpg
20180604_123605.jpg
User avatar
mcw
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 805
Joined: Sat May 18, 2013 12:20 am
Town: krugersdorp
Vehicle: Prado 90 V6 3.4 Auto
Real Name: Martin
Club VHF Licence: X100

Re: Is this something to worry about

Post by mcw »

Hi Ben

i would be can only be the oil seal that has started leaking , on some Toyota axles this washes out the grease in bearing and can cause bearing to fail ,for instance on the Prado l have this is the case. Not to sure if Hilux has the same set up (semi floating axle) . i would only use genuine Toyota replacement seals ,the aftermarket ones are know to fail very quickly
Martin

Martin
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Is this something to worry about

Post by The Legend »

Agree with Martin. Replace your oil seel with genuine Toyota one.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Ek het ook so soortgelyke probleem. Moet die bearings afkom om die seels te vervang of kan mens net die seels vervang. Ry ń 2.7 2004 model. Is dit maklik om dit self te doen. Dankie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Ek sien nou wat julle altyd so praat, van Toyota wat mens so beroof. 2 x Bearings vir R2450.00 terwyl Midas vra net R480.00 vir twee. So met ander woorde net die boksie met Toyota se naam op kos dus R1970.00.
Vir die 4 olieseëls vra hulle maar net R780.00. Ek het maar op Martin se woord gegaan om die oorspronklike seëls maar by Toyota te gaan koop.
Wat stel julle ouens voor, watter brand kan mens maar vertrou by Midas of Autozone.
Dankie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Is this something to worry about

Post by The Legend »

Hennie maak nie saak by wie jy koop nie. Koop net Timken of NSK bearings. Het jy pryse by Bearing man (BMG) gekry?
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Sal more bel, dankie Dawie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
mcw
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 805
Joined: Sat May 18, 2013 12:20 am
Town: krugersdorp
Vehicle: Prado 90 V6 3.4 Auto
Real Name: Martin
Club VHF Licence: X100

Re: Is this something to worry about

Post by mcw »

Haai Hennie

Bearing man het n bearing brand wat hulle aan al die Taxi verkoop,het Desember twee jaar terug op die Prado gebruik
nog geen klagtes nie ,kon niks aander make kry nie
Onthou daar is n Toyota handelaar wat 20% afslag gee op parte gee vir Hilux club lede
Jy kan ook vir Gemini spares vra wat hulle aanhou ,baie taxi koop daar

Martin
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Dankie Martin, sal so maak.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Is this something to worry about

Post by louis fourie »

The Legend wrote:Hennie maak nie saak by wie jy koop nie. Koop net Timken of NSK bearings. Het jy pryse by Bearing man (BMG) gekry?
Of SKF of Koyo. N1 4x4 sal ook hê/kan bestel. Hulle verkoop egte onderdele en daai seëls gaan omtrent die helfte goedkoper wees by hulle.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Dis sommer naby my, sal daar draai maak more. Dankie Louis.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Is this something to worry about

Post by louis fourie »

Dowe Koos wrote:Dis sommer naby my, sal daar draai maak more. Dankie Louis.
ImageImage

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Gaan more my 2 bearings kry by N1 4x4 vir R569.00. Sal Saterdag dit aanpak. Dankie Louis.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10648
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Is this something to worry about

Post by pietpetoors »

Sterkte, het nog nie self gedoen nie, maar ek hoor altyd die ouens praat van dit is nie maklik om daai bearings af te kry en jy moet passop dat jy nie die ABS ring breek in die proses nie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Is this something to worry about

Post by louis fourie »

Dowe Koos wrote:Gaan more my 2 bearings kry by N1 4x4 vir R569.00. Sal Saterdag dit aanpak. Dankie Louis.
My plesier Image

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Hallo Ben, Dit is wat ek die naweek gedoen het. Ek het ook so by Februarie gesien soos joune op die fotos en gedog ek sal dit maar net dophou. Maar na Martin se kommentaar het ek maar besluit ek moet die bearings vervang aangesien ek met skoolvakansie Suidwes toe gaan en was glad nie lus om iewers langs die pad te sukkel nie.
Dit is nadat ek die as uitgehaal het, kyk wat is die toestand van die bearings en seels. Roes en water.
B1.jpg
B2.jpg
B3.jpg
B4.jpg
Midas se retainer ring uit die boks uit en dis oor geverf. Toe ek die verf afkrap kon ek sien dit is swak kwaliteit, seker maar Made in China, koop liewers by Autozone, beter kwaliteit.
B9.jpg
(24.21 KiB) Not downloaded yet
Hallo Louis, het my bearings by N1 4x4 gekry en gedink dis alles. Ek het eers Saterdagmiddag die pakkie oopgemaak en gesien daar is nie retainer rings in nie. was verplig om by Autozone te koop net om die retainer rings te kan hê. N1 4x4 was in elke geval toe. Kon nie wag tot Maandag nie.
Dis die eerste keer wat ek so iets aangepak het en het toe nie geweet daar moet retainer rings wees nie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Is this something to worry about

Post by louis fourie »

Dowe Koos wrote:Hallo Ben, Dit is wat ek die naweek gedoen het. Ek het ook so by Februarie gesien soos joune op die fotos en gedog ek sal dit maar net dophou. Maar na Martin se kommentaar het ek maar besluit ek moet die bearings vervang aangesien ek met skoolvakansie Suidwes toe gaan en was glad nie lus om iewers langs die pad te sukkel nie.
Dit is nadat ek die as uitgehaal het, kyk wat is die toestand van die bearings en seels. Roes en water.
B1.jpg
B2.jpg
B3.jpg
B4.jpg
Midas se retainer ring uit die boks uit en dis oor geverf. Toe ek die verf afkrap kon ek sien dit is swak kwaliteit, seker maar Made in China, koop liewers by Autozone, beter kwaliteit.
B9.jpg
Hallo Louis, het my bearings by N1 4x4 gekry en gedink dis alles. Ek het eers Saterdagmiddag die pakkie oopgemaak en gesien daar is nie retainer rings in nie. was verplig om by Autozone te koop net om die retainer rings te kan hê. N1 4x4 was in elke geval toe. Kon nie wag tot Maandag nie.
Dis die eerste keer wat ek so iets aangepak het en het toe nie geweet daar moet retainer rings wees nie.
Eish. So leer ons almal.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

Whisky
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 195
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:17 am
Town: Durbanville
Vehicle: 2009 Toyota Hilux DC 3.0 D -4D 4X4
Real Name: Ben
Club VHF Licence: HC 136

Re: Is this something to worry about

Post by Whisky »

Dowe Koos wrote: Sun Jun 10, 2018 8:58 pm Hallo Ben, Dit is wat ek die naweek gedoen het. Ek het ook so by Februarie gesien soos joune op die fotos en gedog ek sal dit maar net dophou. Maar na Martin se kommentaar het ek maar besluit ek moet die bearings vervang aangesien ek met skoolvakansie Suidwes toe gaan en was glad nie lus om iewers langs die pad te sukkel nie.
Dit is nadat ek die as uitgehaal het, kyk wat is die toestand van die bearings en seels. Roes en water.
Dis die eerste keer wat ek so iets aangepak het en het toe nie geweet daar moet retainer rings wees nie.
Naand Hennie, dankie vir die terugvoer. Ek het dit ook nog nie self gedoen nie so sal dit maar na Toyota toe vat. Sal sien wat kwoteer hulle my. :siffler: Het jy albei kante gedoen of net die een wat natgesweet is?

Ons ry Aug Noord Kaap toe so sal dit liewers doen as probleme langs die pad optel :slap:

Groete.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Is this something to worry about

Post by Mud Dog »

Hi Ben. Yes, have it seen to before your trip - chances are that if it is going to fail, it will do so on a long trip. It might just be the seal, but if there has been water ingress and it looks anything like Hennie's, it will fail you.

Good luck. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Is this something to worry about

Post by Dowe Koos »

Yes Ben I had done both wheels, better safe now than sorry later. I had lot of tools at home and it was not easy to take the bearing out. The assembling job was easy because I had a press, but it is not something you can take it with you. Do it before you go on your trip.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
Whisky
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 195
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:17 am
Town: Durbanville
Vehicle: 2009 Toyota Hilux DC 3.0 D -4D 4X4
Real Name: Ben
Club VHF Licence: HC 136

Re: Is this something to worry about

Post by Whisky »

Ek sien hier is nou nie baie Kapenaars wat op hierdie blad was nie so sal op die Community Forum ook pos. My vraag is na wie kan ek my Toyota hier in Durbanville neem om die seëls te vervang. Wil nie na Toyota garage gaan omdat hulle my 'n arm en been gaan vra.
Dankie,
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Is this something to worry about

Post by The Legend »

Whisky wrote: Sun Jun 17, 2018 8:50 pm Ek sien hier is nou nie baie Kapenaars wat op hierdie blad was nie so sal op die Community Forum ook pos. My vraag is na wie kan ek my Toyota hier in Durbanville neem om die seëls te vervang. Wil nie na Toyota garage gaan omdat hulle my 'n arm en been gaan vra.
Dankie,
Ben vat jou bakkie na Allan Venter toe in Brackelfell.Hy is jou Toyota man.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Whisky
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 195
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:17 am
Town: Durbanville
Vehicle: 2009 Toyota Hilux DC 3.0 D -4D 4X4
Real Name: Ben
Club VHF Licence: HC 136

Re: Is this something to worry about

Post by Whisky »

The Legend wrote: Mon Jun 18, 2018 4:19 am
Whisky wrote: Sun Jun 17, 2018 8:50 pm Ek sien hier is nou nie baie Kapenaars wat op hierdie blad was nie so sal op die Community Forum ook pos. My vraag is na wie kan ek my Toyota hier in Durbanville neem om die seëls te vervang. Wil nie na Toyota garage gaan omdat hulle my 'n arm en been gaan vra.
Dankie,
Ben vat jou bakkie na Allan Venter toe in Brackelfell.Hy is jou Toyota man.
Dankie, kontak besonderhede asb.
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Is this something to worry about

Post by The Legend »

Jammer Ben ek het dit nie meer nie. Het dit verloor toe my selfoon in was vir reparasies.Seker een van die ander forum manne kan jou help.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Is this something to worry about

Post by Family_Dog »

Ben, speak to the guys at 4x4 Direct in Cape Town. Hoppy's place was in the same complex, sure they can direct you.

Contact details for 4x4 Direct in the left side "Quick Links" of this forum.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Is this something to worry about

Post by george »

Hi Ben

Skakel vir Francois

Francois at 4xLux

Address: Unit 64B, Gemini St, Brackenfell, Cape Town, 7560
Phone: 072 424 0500
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Whisky
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 195
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:17 am
Town: Durbanville
Vehicle: 2009 Toyota Hilux DC 3.0 D -4D 4X4
Real Name: Ben
Club VHF Licence: HC 136

Re: Is this something to worry about

Post by Whisky »

Dankie vir die inligting. Ek sien almal is in dieselfde omgewing. Sal 'n draai by hulle maak.
Post Reply

Return to “The Workshop”