Het iemand al hulle aircon convert na n air compressor toe vir watookal gebruike? Ek het nie n aircon in my cruiser nie en dus loop die aircon net op n "free pulley".
Ek het begin oplees oor die storie en verstaan die aircon moet gelube bly en daarvoor kan mens n inline oiler gebruik. Sal n gewone pneumatic tool inline 1/4 inch oiler voldoende wees? http://www.tooltime.co.za/ProductDetails.aspx?id=82" onclick="window.open(this.href);return false; ek sal ook n oil trap na die pomp opsit of net die silinder so sit dat die olie onder gedrein kan word.
Ek beplan om so 5-10L silinder op die bak te gooi met n pressure switch wat die aircon clutch outomaties aan en af skakel (90PSI on en 110PSI off) en dus altyd air te he vir die nuwe airhorn wat ek op my trokkie gan sit en op n later stadium n ARB locker. Ek spaar darem so R8000 as ek die ARB pomp sisteempie kan bypass.
Enige raad of voorstelle?
Wiel/airhorn/locker air met aircon pomp
- Hangover
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1374
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:55 am
- Town: Deneysville
- Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux
- Real Name: Stef
Wiel/airhorn/locker air met aircon pomp
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots
Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots
Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
- hansman
- Low Range 4WD
- Posts: 240
- Joined: Mon Nov 15, 2010 4:29 pm
- Town: pretoria
- Vehicle: hilux sfa
- Real Name: hans
- Location: Pretoria-Noord
- Contact:
Re: Wiel/airhorn/locker air met aircon pomp
Dagse
Die maklikste is om die kompessor met n compressor van n ouer voertuig soos Ford of Chrysler(Westinfhouse) te vervang dit is twee sillinder met eie sump en elektriese clutch
Ek het twee vir my voertuie op scrapyard gekry was nie moeilik nie, Monteer baie maklik en pomp baie goed trok lugsillinder werk baie goed op bak.
Groete
Hansman&Vaaltyn
Die maklikste is om die kompessor met n compressor van n ouer voertuig soos Ford of Chrysler(Westinfhouse) te vervang dit is twee sillinder met eie sump en elektriese clutch
Ek het twee vir my voertuie op scrapyard gekry was nie moeilik nie, Monteer baie maklik en pomp baie goed trok lugsillinder werk baie goed op bak.
Groete
Hansman&Vaaltyn
- Hangover
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1374
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:55 am
- Town: Deneysville
- Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux
- Real Name: Stef
Re: Wiel/airhorn/locker air met aircon pomp
Dis nou die ding. Ek het klaar die 1UZ aircon pomp en pulleys en die hele worx op my cruizer wat net daar staan die hoekom ek nie vir n ander een soek nie maar net die een wil lube. Het enige iemand details op die 1UZ pomp want ek kry nerens iets nie.hansman wrote:Dagse
Die maklikste is om die kompessor met n compressor van n ouer voertuig soos Ford of Chrysler(Westinfhouse) te vervang dit is twee sillinder met eie sump en elektriese clutch
Ek het twee vir my voertuie op scrapyard gekry was nie moeilik nie, Monteer baie maklik en pomp baie goed trok lugsillinder werk baie goed op bak.
Groete
Hansman&Vaaltyn
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots
Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots
Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar