Members' DIY projects
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8

DIY EGT and more Gauge

Post by JohanW »

Since most threads are useless without pictures, I will be posting them first and do the writeup as we go along.

This project started a bit more than a year ago. It had a few incarnations but the core bits are still running daily without a hiccup.

Got the egt probe and a passive vdo temp probe from madman.

Based on a arduino nano. With a max31855 board doing the measurement of the egt via a probe in the exhaust manifold.

Initially I used a nokia 3310 lcd screen to do the display. But these displays don't like heat very much. The glass and the display matrix start separating above 40deg C. Which happens pretty quickly on the dash under the african sun.

Next I managed to get a 1.3 inch oled screen off amazon. Oleds have exceptionally good contrast. They also don't need to be backlit like most lcd screens.

Next to the screen I added 3 LEDs. Green, yellow and red. These LEDs light up at 500, 600 and 700 deg C. They are a very nice visual reminder that you are now starting to push the engine. Also the lower your egt's the more fuel efficient your driving. So if you can manage to keep egt's below 500, expect more Km/L.

After the egt bits were done I noticed I have a bunch of un used analogue pins... Time for some passive sensors.

The problem with passive sensors is that you need to know how their resistance changes as the temp changes. Unfortunately most of them aren't linear. VDO has datasheets on most of their products. Which is partly why they ask so much for their products. From this datasheet you get a list of resistance values at set temperatures. With a lookup table in the arduino we can calibrate and read our temp sensor. But lookup tables are slow and memory intensive. In a arduino with limited memory and speed we need to be efficient. Maths to the rescue...
Using something called a Steinhart–Hart equation, we can get a formula to calculate any Temp T from a measured resistance.

Next problem, now I want to measure a lot of temperatures. The VDO sensor costs in excess of R300 from madman. Hmmm, this is getting expensive. Luckily I have a local midas close by which stocks a wide range of hella sensors. As luck would have it I find a similar sensor to the vdo one. At R65 each, its a bargain. The problem however is that Hella sensors are not as well documented as the VDO ones. A bit of measuring and comparing with a thermocouple I mange to draw up a datasheet and calculate another equation. Accuracy isn't too bad with a over reading of 1deg C above 90deg C.

The boost sensor on the KZ-TE is linear and runs from 1V to 4.5V. So its also easy to non intrusively measure this voltage and display a reading.

Also recently added is a VDO 10bar pressure sensor for oil pressure. This I got off amazon for less than half the madman prices. This is however not connected to the arduino yet and will be part of version 3. This unit has the same functionality as the OEM oil pressure switch on the one pole. Thus the idiot light in the dash gets connected to the one pole and still works. The second pole provides a linear resistance with pressure change which I intend to measure.

Since this is my first foray into micro controllers and circuitry, the boards and bits and pieces isn't the nicest looking. There was quite a few "lap en las" sessions. But it all works and reliable too.

I will gladly share my code and where I got what from.

Most of the electronic bits I got from: https://www.robotics.org.za/index.php?route=common/home" onclick="window.open(this.href);return false;
I can highly recommend them, delivery is cheap and service is good.

This writeup is missing a few bits and pieces, but I will try to add to it as soon as I can.

There are some photos added of version 3's lcd display which is currently in the build phase.
A 3.2 inch LCD running on a arduino mega is in the works... :tongue:
Attachments
IMG-20150314-WA0001.jpeg
IMG-20150216-WA0006.jpeg
IMG_20150202_175543.JPG
DSC_0312.JPG
DSC_0311.JPG
DSC_0299.JPG
DSC_0297.JPG
DSC_0276.JPG
DSC_0275.JPG
DSC_0229-01.jpeg
DSC_0174.JPG
DSC_0120.JPG
DSC_0001.JPG
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Re: DIY EGT and more Gauge

Post by JohanW »

Currently I measure and display the following:
EGT
outside temp
intercooler temp
battery voltage
water temp
turbo pressure
Matewis007
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Brackenfell
Vehicle: Toyota Hilux D/cab 3.0KZ-TE
Club VHF Licence: HC355

Post by Matewis007 »

Subscribe
Derren
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Cape Town
Vehicle: 2001 Hilux KZ-TE D/C

Post by Derren »

Nice :thumbup: :thumbup:
Toyota Hilux D/C KZ-TE 2001
TJM Bumper, TJM XGS Suspension (with Bilstein shocks), Gomad Alu-Canopy, Snorkel, Chip & Intercooler, Dual Battery
Hyundai ix35 2.0 2011

Four Wheel Drive Club - Western Cape
Hilux4x4.co.za Club
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB

Post by Knuppel »

Johan, what would the cost be of a complete unit?
How easy to add oil temp?
Image Link Broken
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Hilux 4.0V6

Post by 4x4BEES »

That looks awesome, well done.

It always amazes me when you guys do stuff like this with your own hands.
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Club VHF Licence: x223

Post by Thabogrobler »

Mooi!

Ek het geen idee van 98% van wat jy se nie, maar dit klink alles mooi!

Kan ek solank my bestelling plaas?
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
KZTE Nut
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux KZTE DC 4x2

Post by KZTE Nut »

Very well done Johan :)

I have brewed my own EGT only display using a type K thermocouple, AD595 IC (and a few components) and voltmeter board. I got the info from this quite old article some years back.

http://www.autospeed.com/cms/article.ht ... lay&A=0376" onclick="window.open(this.href);return false;

Johan, your system is so much more advanced with multiple sensors and I will definitely try the Arduino (I have an Uno and I2C LCD display) route. Please share links for Arduino sketches (code).
Riaan99
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Vredendal
Vehicle: Hilux 3l 4x4 dc

Post by Riaan99 »

Baie oulik!
..die kalmste is om belangrik te bly...
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Knuppel wrote:Johan, what would the cost be of a complete unit?
How easy to add oil temp?
Hi Marius

In photo number 6 you will see the oil pressure sensor fitted. (behind the oil filter on the kz) The sensor is fitted to a T piece with another hella temp sender on top. So oil temp can also be measured. Ideally the oil temp sensor needs to be in a area with good oil flow to get a accurate reading. There won't be a lot of oil flow in its current location. But it will still give a reasonable idea of what the oil temp is. Its difficult to find a good location without drilling and tapping.

The VDO water temp probe I drilled and tapped into the top radiator hose mount. The mount is a aluminium bend attached to the head. It has a nice flat meaty bit just before the elbow. This made for a excellent location for the probe since its directly in the flow of water.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Here is the link to the code for the current version and future development sketches for version 3. The schematics are messy but will be cleaned up in time.

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Thabogrobler wrote:Mooi!

Ek het geen idee van 98% van wat jy se nie, maar dit klink alles mooi!

Kan ek solank my bestelling plaas?
Thabo, as ek met die volgende weergawe 'n bord of twee gaan laat maak sal ek dalk 'n kit bymekaar kan sit. Ek is egter huiwerig om dit as 'n produk te verkoop na ek gesien het hoe baie "support" nodig was met die DIY battery monitor op die ander forum. Dit vat baie tyd om dinge korrek te dokumenteer en iemand stap vir stap deur die bou proses te neem. Daar le twee dooie arduinos en 'n paar ander komponente in my scrap bokse waarvan die "magic smoke" ontsnap het. Ek weet nou wat om nie te doen nie en het uit daardie foute baie geleer. Maar 'n iemand wat 'n kit ontvang en dit sy eerste arduino ervaring maak gaan nie so gelukkig wees as daardie magic smoke per ongeluk ontsnap nie.

Ek sal egter my bes probeer om die komponente te lys wat ek gebruik indien iemand ook een wil bou.
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: '02 'Lux KZ
Club VHF Licence: x223

Post by Thabogrobler »

Ek sal belangstel in 'n 'install only' weergawe - electronics is nie my sterk punt nie.
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
dax021
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Harkerville WC
Vehicle: 1990 Hilux 4Y

Post by dax021 »

Sorry to hijack, but if you guys are looking for LCD's I have quite a few lying around. They came from service station petrol pumps. I don't have the knowledge to build anything with them, so free to someone who could use them.
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4

Post by Mars »

Peter.

I am interested please.

You have a pm.

Thanks
Mars

Post by Mars »

Hallo Johan.

Dit is sommer baie netjies en baie oulik gedoen. Dit is nogal maklik om die "magic smoke" uit 'n arduino te laat kom! :naah: :shock2: :beg: :frustrated:

Wat gebruik jy om jou buite temperatuur te meet? Sommer een van daardie Hella Sensors?

Hoekom gaan jy vir die groter Arduino vir jou volgende prototype?

As jy 'n bord of twee gaan laat maak stel ek ook belang asb.

So terloops - Kan jy vir my 'n skakel stuur na jou battery monitor toe? Ek belowe ek sal jou nie peper met simpel vrae nie!
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Hallo Johan.

Dit is sommer baie netjies en baie oulik gedoen. Dit is nogal maklik om die "magic smoke" uit 'n arduino te laat kom! :naah: :shock2: :beg: :frustrated:

Wat gebruik jy om jou buite temperatuur te meet? Sommer een van daardie Hella Sensors?

Hoekom gaan jy vir die groter Arduino vir jou volgende prototype?

As jy 'n bord of twee gaan laat maak stel ek ook belang asb.

So terloops - Kan jy vir my 'n skakel stuur na jou battery monitor toe? Ek belowe ek sal jou nie peper met simpel vrae nie!
Tans lees ek buite Temp met een van die:
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... uct_id=321" onclick="window.open(this.href);return false;

Die nuwe weergawe gaan die een gebruik omdat die boonste een nat raak en dan hou my EGT sensor op met werk:
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... uct_id=320" onclick="window.open(this.href);return false;

Die groot rede vir opskuif na die MEGA toe is agv die baie goeie voltage regulator op die bord self. Tans gee ek die nano 5V vanaf 'n usb power supply af. Die Mega kan ek direk 12 tot 14V voer vanaf die voertig af. Die ander rede vir die mega gebruik is die volgende:
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... ct_id=1347" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan is daar ook nou baie oop pins vir 'n paar slim LED flikkerligte/remligte combo:
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... uct_id=877" onclick="window.open(this.href);return false; :cooldude:
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars, hier is die thread vir die battery monitor: http://4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=190968" onclick="window.open(this.href);return false;
Mars

Post by Mars »

Dankie vir al die inligting Johan. Waar het jy die buite temperatuur sensor gemonteer?
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Dankie vir al die inligting Johan. Waar het jy die buite temperatuur sensor gemonteer?
Ek het die sensor en drade ge-heatshrink en net onder my regter ruitveer vas gemaak met 'n cable tie in die grill.
Mars

Post by Mars »

Ek het gesien heelwat van die vervaardigers sit die sensor redelik voor in die neus waar die enjin temperatuur nie hom beinvloed nie maar hy is steeds beskerm teen water soos bv agter die sierrooster. Micro Robotics het vandag weer van die geseëlde eenhede ingekry. Ek sou in elk geval daar 'n draai gemaak en jhet toe sommer een opgetel ook.

Baie lekker projekkie hierdie.

Jy het my eintlik reeds oortuig van die Mega alhoewel ek nie weet wat ek met soveel ekstra pins gaan maak nie maar daardie LCD is netjies, 'n goeie prys en dis baie lekker dat hy sommer direk op die Mega inprop.

Ek sien die Micro kan ook 12v hanteer. Ek wonder net hoeveel kan mens oor 12v gaan met beide die Mega en Micro. Ek gaan die Nano gebruik en vir hom sy eie reguleerder bou. Die LM7805 is spot goedkoop en dis baie maklik. Ek het eintlik klaar een gebou met die LM718 vir iets anders wat ek sommer gaan stel op 5V.

Ek dink maar aan die Micro as mens die kostes van die projek wil af hou.
Mars

Post by Mars »

Johan gaan kyk ook bietjie hier. Die ou se pryse is goed.
http://www.lantic.co.za
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Johan gaan kyk ook bietjie hier. Die ou se pryse is goed.
http://www.lantic.co.za
Daardie page redirect na https://www.voxtelecom.co.za/" onclick="window.open(this.href);return false; :siffler:
Mars

Post by Mars »

Jammer Johan.

http://www.lantis.co.za

:oops: :oops:

So terloops. Waar lees jy jou turbo boost. Op die turbo druk sensor self?
Mars

Post by Mars »

Ek het nou uitendelik daardie ander draad op die ander forum deurgelees. Jy sien kans vir baie Johan. Wel gedaan. Ek het toe sommer terselfdertyd 'n paar nuwe goed bygeleer. Ek is veral beindruk met jou "coding". Snaaks dat so 'n paar k se data soveel ure, insig en toewyding kan verteenwoordig.

Hierdie projek van jou is net so goed. Ek volg dit met groot belangstelling. Ek het sommer in die gees van DIY my eie Arduino Uno gebou ook. Ek gebruik sommer my Raspberypi met 'n nano om hom te programmeer want die USB -Serial modules is te duur om individueel te koop. Ek het een op DX bestel om mee te speel maar die programmering van die een met die ander werk goed. Ek gebruik dieselfde metode om die mini pro met die nano te programmeer.
Mars

Post by Mars »

Hallo Johan.

Wat is die weerstand waardes van jou "Voltage Divider"? Ek het 10k en 100k 1% 1/4W weerstande gebruik. Ek kom agter die Arduino is nogal sensitief vir sy grond drade of miskien is dit maar net my onkunde. As ek nie 'n toegewyde grond pin gebruik vir die voltage divider nie kry ek Volt waardes wat drasties verander.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Ek gebruik gewoonlik 220 ohm as my feed voltage in die 5V range is. Onthou altyd V=IR. Die arduino se analoog inputs wil ook nie meer as 5V sien nie. Dus moet jy gaan uitwerk wat jou voltage divider weerstand gaan wees. Die weerstand moet ook nie te groot wees nie. As hy te groot is gaan jou akkuraatheid baie sleg wees. Arduinos hou nie van voltages onder 1V lees nie.

In terme van grond, grond alles aan mekaar. Maak seker dat jou arduino se grond pins en bv jou voertuig se body gekoppel is. Slegte grond het al baie onnodige moeilikheid veroorsaak.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

A small update that took a lot of time to do. The version 3 display is done. Colours dynamically change with values within specified limits. Most of the coding for the sensors are done too. This can be viewed via the google drive link posted earlier.

Next step is a protoboard and lots and lots of soldering...

Note, that the values displayed in the pictures are simulated and not real.
Attachments
DSC_0353.JPG
DSC_0349.JPG
DSC_0352.JPG
DSC_0351.JPG
KZTE Nut
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux KZTE DC 4x2

Post by KZTE Nut »

Johan that looks super !

Is that display also from Robotics ? I looked in your early postings but don't find reference to it.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

KZTE Nut wrote:Johan that looks super !

Is that display also from Robotics ? I looked in your early postings but don't find reference to it.
Yes it is, lovely resolution of 480x320 and its cheap cheap. https://www.robotics.org.za/index.php?r ... ct_id=1347" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
Mars

Post by Mars »

Dit is regtig uitstekend Johan.

Lees jy jou turbo boost op die boost sensor of die ECU?
Mars

Post by Mars »

Ek is regtig beindruk met jou programmerings vermoë. Ek sukkel nog met "Serial.begin (9600);" :lmao: en dit is regtig baie groothartig van jou om jou code so gewilliglik beskikbaar te stel.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Dit is regtig uitstekend Johan.

Lees jy jou turbo boost op die boost sensor of die ECU?
Direk vanaf die sensor af. T in op die ligte blou draad of die PIM lyn soos in wiring diagram.
Attachments
boost_chart.jpg
wire_dia.jpg
Mars

Post by Mars »

Dankie Johan
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD

Post by Hi-Hilux »

Wens ek kon sulke goed doen
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
MOFASA
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1998 JEEP XJ 4.0............ 4 inch lift.... more mods to follow............ Old vehicle was MOFASA
Club VHF Licence: X119

Post by MOFASA »

Johan.....
Will you be producing kits on this for sale?
What price will they go for?

I want 1 please
Live Life in the FAST lane....
Forget the past, Embrace the FUTURE!!!!
To 4x4 or not to 4x4 thats the question....
IT'S A JEEP :yahoo: ..... You wouldn't understand....
ImageImageImage[rimg=206x128]
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mofasa, a kit of some sort is in the works. But it won't be soon. Need to finish the prototype first. Got a bit much going on at the moment.
Matewis007
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Matewis007 »

Johan wat kan ek solank begin aankoop vir so bedryfie en waar??
Mars

Post by Mars »

Hallo Johan. Gebruik jy een van daardie klaar gemaakde "voltage dividers" vir hierdie projek?
Die ander vraag is of jy dalk kan verduidelik oor die Zeners wat jy op die input pins sit om hulle te beskerm. As ek dit reg verstaan gebruik mens een wat "oop breek" op 5v en dan behoort hy die volts redelik konstant daar te hou om sodoende die input te beskerm? Gebruik jy Zeners op hierdie stroombaan en wat is hulle waarde?

Dankie
Mars

Post by Mars »

Witvos wrote:Johan wat kan ek solank begin aankoop vir so bedryfie en waar??
Jaco

Jy kan solank begin kyk om 'n Arduino Mega (die ander goedkoper modelle soos Uno of Nano sal ook werk maar die mega werk lekker saam met die LCD) en die LCD skerm te kry. Jy kan ook solank die sensors begin soek.

Kyk hier vir die LCD skerm en Volt verdeler. Dit is 'n goeie prys vir daardie lcd.

https://www.robotics.org.za/index.php?r ... search=lcd
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... %20divider

Hierdie ou het die Mega kloon vir 'n goeie prys http://lantis.co.za/ocols/index.php?rou ... ct_id=1528

Hier is die Uitlaat Gas Teperatuur sensor (EGT Probe)
http://www.madman.co.za/index.php/produ ... probe-60mm

Dit is nou as jy die uitlaat gas temperatuur wil meet. Dis veral goed op 'n diesel.

Dan stel ek voor dat jy solank die Arduino IDE aflaai by http://www.arduino.cc" onclick="window.open(this.href);return false; as jy nog nie met arduinos gespeel het nie.
Matewis007
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Matewis007 »

Mars wrote:
Jaco

Jy kan solank begin kyk om 'n Arduino Mega (die ander goedkoper modelle soos Uno of Nano sal ook werk maar die mega werk lekker saam met die LCD) en die LCD skerm te kry. Jy kan ook solank die sensors begin soek.

Kyk hier vir die LCD skerm en Volt verdeler. Dit is 'n goeie prys vir daardie lcd.

Hierdie ou het die Mega kloon vir 'n goeie prys http://lantis.co.za/ocols/index.php?rou ... ct_id=1528

Dit is nou as jy die uitlaat gas temperatuur wil meet. Dis veral goed op 'n diesel.

Dan stel ek voor dat jy solank die Arduino IDE aflaai by http://www.arduino.cc" onclick="window.open(this.href);return false; as jy nog nie met arduinos gespeel het nie.
Dankie Marnus!!

EGT is juis hoekom ek maar hierdie vrae begin vra. En gee kans om weer iets nuuts te leer. Ek nie vreeslik goed met elektronika nie maar my pa verstaan gelukkig hierdie goed!
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:
Jaco

Dankie Marnus

Boostaande is 90% daar.

Mis net die amplifier vir die thermocouple:
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... =max+31855" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan vir begin speel sal ek die volgende aanbeveel. Dit is 'n belegging in jou toekoms ;-)

https://www.robotics.org.za/index.php?r ... rch=header" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... duct_id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... ct_id=1278" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... uct_id=820" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by JohanW on Fri Mar 04, 2016 2:40 pm, edited 1 time in total.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Hallo Johan. Gebruik jy een van daardie klaar gemaakde "voltage dividers" vir hierdie projek?
Die ander vraag is of jy dalk kan verduidelik oor die Zeners wat jy op die input pins sit om hulle te beskerm. As ek dit reg verstaan gebruik mens een wat "oop breek" op 5v en dan behoort hy die volts redelik konstant daar te hou om sodoende die input te beskerm? Gebruik jy Zeners op hierdie stroombaan en wat is hulle waarde?

Dankie
Vir die voertuig battery voltage gebruik ek 'n reeds vervaardigde voltage divider. Hierdie lesing kan nogal baie wissel van 10V tot 16V indien jou alternator bietjie moeilikheid gee.
https://www.robotics.org.za/index.php?r ... uct_id=316" onclick="window.open(this.href);return false;

Ek het nog nie zeners ingesit op die input pins vir hierdie gauge nie aangesien dit baie onwaarskynlik is dat dit oor 5V gaan. Ek maak hierdie stelling aangesien die arduino self die 5V verskaf aan die passiewe sensors. Die ecu verskaf die voltage vir die MAP sensor en reguleer dit self.

MAAR dit is goeie idee om zeners op al die inputs te sit net vir ingeval. Ek gaan dit deel maak van die bord wat ek gaan laat print.

Hier is 'n baie goeie verduideliking oor hoe zeners werk:
http://www.evilmadscientist.com/2012/ba ... er-diodes/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is die zeners wat ek gaan gebruik:
http://www.mouser.co.za/ProductDetail/F ... 1w1A%3d%3d" onclick="window.open(this.href);return false;

Al die sensors is eintlik maar voltage dividers. :siffler:
Mars

Post by Mars »

Dankie Johan. Dit is eintlik waar nè.
Mars

Post by Mars »

Jaco
Gelukkig is Johan goed met "hiedie goed" so ons kan maar net "Monkey see Monkey do" speel. En baie leer in die proses.
Matewis007
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Matewis007 »

Hahahaha hy is so naby ek ry sommer met die stofskoeter gou soontoe en gaan kyk
Jethro
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Pietermaritzburg
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 KZTE 4x4 DC

Post by Jethro »

Great work and an awesome looking display!! I would love something like that in my KZ.

If you ever put a kit together you have a buyer here :thumbup:
Mars

Post by Mars »

Hallo Johan

Wat is die verskil tussen die GFX en GFX_AS sowel as die H8357 en HX8357_AS libraries? Ek het die twee gaan aflaai but Github en toe die skets nie wil compile nie sien ek die verskil. Ek het toe weer gaan aflaai maar kry net die GFX_AS library. Ek het probeer om jou code aan te pas om die HX8357 te spesifiseer maar dit wil ook nie werk nie.

Dankie
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Hallo Johan

Wat is die verskil tussen die GFX en GFX_AS sowel as die H8357 en HX8357_AS libraries? Ek het die twee gaan aflaai but Github en toe die skets nie wil compile nie sien ek die verskil. Ek het toe weer gaan aflaai maar kry net die GFX_AS library. Ek het probeer om jou code aan te pas om die HX8357 te spesifiseer maar dit wil ook nie werk nie.

Dankie
Hi Marnus

_AS libraries is custom libs wat aangepas word vir die spesifieke drywer van die LCD. Elke LCD drywer (die HX8357) het 'n paar verskillende tricks en verskille. Die _AS libs maak voorsiening hiervoor.

Ek het my libs vanaf die volgende ou gekry:
https://github.com/Bodmer/TFT_HX8357" onclick="window.open(this.href);return false;

Jy kan ook die UTFT libs gebruik. Hierdie is meer generiese libs en kan 'n paar verskillende LCD drywers laat werk. UTFT is baie growwer en nie so mooi om te gebruik nie. MAAR dit werk. V2 van die gauge wat die oled gebruik werk met UTFT.

Die example sketches is baie baie handig, gebruik hulle eerste. Dit is waar jy leer hoe werk elke lib en wat jy moet doen om jou eie program aan die werk te kry. Dit word altyd saam met die libraries verskaf.
Mars

Post by Mars »

Uitstekend dankie. Wie sê mens kan nie 'n ou hond nuwe tricks leer nie? Ek het al gesien daardie voorbeelde is baie handig dankie.

Sien ek reg dat jy nie die icons van die memory kaart (SD Kaart op die LCD) af lees nie?
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote: Sien ek reg dat jy nie die icons van die memory kaart (SD Kaart op die LCD) af lees nie?
Nie heeltemal nie. Ek stoor die bitmaps in PROGMEM.
http://playground.arduino.cc/Main/PROGMEM" onclick="window.open(this.href);return false;

PROGMEM is deel van die memory waarin die program self gestoor word. Enige ander veranderlike wat gedefineer word sit in SRAM. SRAM is beperk, maar vinnig. PROGMEM is handig vir data wat groot is en nie verander nie. Dus is daar meer "free memory" vir die veranderlikes om te gebruik.

Die bitmaps is in HEX en ek gebruik die volgende program om hulle te skep: http://javl.github.io/image2cpp/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ek bly weg van SD kaarte en operasies daarop sover moontlik. Daar is altyd issues met hulle.
Mars

Post by Mars »

Dit maak sin ja. Jammer vir al die vrae wat ek in elk geval nou mee uitkom.
Mars

Post by Mars »

Ek sien dus nog 'n goeie rede om die Mega te gebruik. 256K Flash memory vs 32K vir die 328P
Mars

Post by Mars »

Ek het hierdie Termocouple gesien en gewonder of hy ook sal werk. http://www.dx.com/p/thermocouple-amplif ... t6i6dhf1wU

Hulle sê by sy specs dat hy 'n 3.3v reguleerder en 10 mF caps maar ek sien dit nie op die prentjies nie. Dit is darem baie minder as die Micro Robotics een.
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Mars wrote:Ek het hierdie Termocouple gesien en gewonder of hy ook sal werk. http://www.dx.com/p/thermocouple-amplif ... t6i6dhf1wU

Hulle sê by sy specs dat hy 'n 3.3v reguleerder en 10 mF caps maar ek sien dit nie op die prentjies nie. Dit is darem baie minder as die Micro Robotics een.
Gaan jy 2 maande kan wag vir hom? En wat as hy binne die eerste week ophou werk? Ek is ook nie seker of hy reg gekalibreer is nie. :silent:
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Cape Town
Vehicle: UZJ 42 LX

Post by TheoM »

Se asb wanneer en waar ek my geld moet stuur vir n kit ! Dit is die beste wat ek nog ooit gesien het!
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

So after a long break (well more like busy period with other projects) I have finally made some time to work on this project and I'm pleased to say that the prototype is working and is ready to be fitted in the vehicle. Lots of lessons learned and a few initial design mistakes corrected.

I am planning to finish up the Eagle drawings this week and then start contacting PCB makers. One or two pcb's will be ordered. Assembled and tested. Then I will put together a kit. This won't be a quick thing and will probably take a month or two. I will however provide all the details if someone wants to do a prototype one like in the photos.

I will update the code on google drive tonight.

Here are some photos, remember its a prototype... :siffler:
A messy table is one that is being used.
A messy table is one that is being used.
A view of the proto board that sits on the mega. Early on.
A view of the proto board that sits on the mega. Early on.
The biggest challenge was breaking out the 36 data lines. The screen was made to just sit ontop of the mega covering all the other ports.
The biggest challenge was breaking out the 36 data lines. The screen was made to just sit ontop of the mega covering all the other ports.
Daughter power board. The screen sucks a lot of juice from the mega. A extra 2.5A 5V board powers the ancillaries.
Daughter power board. The screen sucks a lot of juice from the mega. A extra 2.5A 5V board powers the ancillaries.
Test fitting and hole placement.
Test fitting and hole placement.
More fitting work.
More fitting work.
Lots of debugging and checking connections.
Lots of debugging and checking connections.
Everything is working!
Everything is working!
Matewis007
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Matewis007 »

Dit lyk AWESOME Johan. Wens soms ek het meer van die elektronika verstaan. Dalk moet ek net slag begin lees en oplet!
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Code updated.
https://drive.google.com/open?id=0B7lSb ... HhHSmt1Nzg" onclick="window.open(this.href);return false;
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by JohanW »

Hit a bit of a snag. Fitted prototype unit and the sensor looms last night. Everything working wonderfully. This morning I put on my lovely polarized sunglasses. :shock2: The screen is horizontally polarized when viewed in a landscape orientation. :frustrated: Can't see a thing with my sunglasses on. (Which are vertically polarized)

So this lcd screen was designed to be used in portrait mode :(

Return to “Build your own:”