Motorfiets carrier

Members' DIY projects
Post Reply
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Motorfiets carrier

Post by Dowe Koos »

Naandsê almal. Het lank gewik en geweeg of ek 'n trailer moet bou vir my motorfiets wat ek kan saan rondry as ek op vakansie gaan. Het maar toe besluit om vir my 'n carrier gebou wat kompak is en maklik om te gebruik. Sien fotos.
IMG_1799~1.jpg
IMG_1800~1.jpg
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Froll
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3305
Joined: Sat Oct 13, 2012 10:13 pm
Town: Vioolsdrift
Vehicle: 2010 4.0 V6 Fortuner 4x4
Real Name: Roger
Club VHF Licence: N/A

Re: Motorfiets carrier

Post by Froll »

Lyk goed Hennie. Net onthou om die ketting af te haal as jy so sleep. :thumbup: :thumbup:
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Motorfiets carrier

Post by Mud Dog »

Hennie, kyk na die 'carrier' op hierdie thread .... viewtopic.php?f=14&t=38321&p=455838" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyk ook na verskillende idees op Google. Persoonlik hou ek nie daarvan dat die fiets op sy agter wiel gesleep word nie - onodige slyting op bearings, ketting moet afgehaal en terug gesit word en dan wonder ek of die fiets nie gaan los werk met die op en af spring trewyl jy ry nie.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Motorfiets carrier

Post by Dowe Koos »

Hallo Andy, ek het aan hierdie konsep geding soos die prentjie van jou.
rack mx600_aa.jpg
rack mx600_aa.jpg (10.65 KiB) Viewed 2496 times
Die bike wat ek wil sleep is 'n BMW 800GS wat 300 kg weeg. Hy is 'n bietjie groot en swaar veral op die hoogte wat ek dit moet opkry met die bakkie en dan boonop is jou bakkie ook gelaai is vir 'n vakansie. Het baie opgekyk op die internet, daar's ouens wat heeltemal gekant is daarteen net soveel ook is daar ouens wat dink dit is goed. Die belangrikste is, soos Rodger sê haal die ketting af. Slytasie is minimaal volgens ouens op BMW klub Wes Kaap. Self die Amerikaners sê ook so. Daar is ouens wat so iets gedoen het vir oor die duisend kilometer. Ek dink net hoe jy dit vasmaak is die belangrikste. Maar dankie vir jou insette, mens leer maar altyd iets. Wat ek wel nie genoem het op die vorige thread nie is dat ek die bike in die raam instoot en dan dit opskroef. Daarna strap ek dit vas. Groete tot dan.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Motorfiets carrier

Post by ChrisF »

Het self so een gebou .... toe ek sien hoe die fiets rond hop het ek dit tot niet gemaak


In die 80s is scrablers so gesleep .... nie meer nie

Glo die manne het skoolgeld betaal
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Motorfiets carrier

Post by Mud Dog »

Daai rond hop is wat my ook sou pla, veral op die lang pad. Vir my persoonlik dink ek dat 'n bike trailer 'n beter opsie gaan wees - daars dan ook plek om 'n paar extra goedjies te laai. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “Build your own:”