Raad vir winch mounting

Members' DIY projects
Post Reply
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Raad vir winch mounting

Post by Dowe Koos »

Dagse manne, ek wil vir my raam bou waar ek die winch kan installeer. Vraag is die base plate waarop die winch gemount gaan word, kan dit vertikaal wees of horisontaal wees. Hoe belanerik is dit. Groot dankie.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
coetzer94
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 228
Joined: Tue Nov 18, 2014 9:13 pm
Town: Pretoorsdorp
Vehicle: Silver Hilux DC 2.8 GD-6 2016
Real Name: Vian

Re: Raad vir winch mounting

Post by coetzer94 »

Soos ek verstaan wil jy n raam bou vir die winch, maar ek is nie seker waar jy hom wil opsit nie? Ek het al gesien dat die ouens n plaat bou wat by jou detatchable towbar se plek insuif waarop jy dan die winch vas sit. Die ouens wat bootsleep gebruik mos die voorste towbars om mee te launch wat in hierdie geval net so lekker kan werk. Ek sou se die sterkste sal wees om hom normaal (plat) te mount. Dis sodat hy makliker pak, asook sterker is met die dat jou boute en welds van Shear kragte gaan afhang.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Working on my bucket list only makes it longer
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Raad vir winch mounting

Post by Dowe Koos »

Ja die raam is deel van die bullbar/bumper wat aan die onderstel vaskom.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Raad vir winch mounting

Post by Mud Dog »

Vian wrote:Ek sou se die sterkste sal wees om hom normaal (plat) te mount ........ asook sterker is met die dat jou boute en welds van Shear kragte gaan afhang.
Net so. Base plaat moet ook stywig wees ... 8mm plaat. Probeer hom so ver terug en laag as moontlik te kry sonder dat dit jou 'approach angle' te baie hinder. Hoe laer hy sit in lyn met die chassis raam, hoe minder stress deur die bullbar of integrated bumper.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “Build your own:”