Berakah 18 Julie 2009

Tell us about your favorite 4x4 trail. Tell us how easy or difficult it was, is there escape routes for the faint hearted? Please add some photographs if you can.
Post Reply
User avatar
Joshua
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 180
Joined: Tue Aug 12, 2008 9:43 am
Town: Brakpan
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE 4x4
Real Name: Christo
Location: Brakpan
Contact:

Berakah 18 Julie 2009

Post by Joshua »

Ek het al baie van Berakah gehoor, maar dis eerste keer wat ek self Saterdag die 18 de Julie Berakah kom ry het, saam met ‘n Jeepie en ‘n Pajero.
Met die aankomslag ontvang die mense van Berakah jou baie vriendelik met ‘n koppie koffie en ‘n glimlag. :D
Die roete is baie tegnies van aard met waterkruisings, log bridges, klipperige gedeeltes en steil en baie steil op en afdraandes.
Die eerste gedeelte het escape routes (chicken runs) en is nogal lekker uitdagend. 8 ) 8 )
Die tweede (opsionele) gedeelte is egter baie uitdagend en nie ‘n plek vir die skrikkerige of bang persone nie. Daar is nie omdraaiplek nie en jy moet low range in jou voertuig he om die deel van die roete te doen. Daar is een scary baie steil afdraande genaamd “The Mine Shaft” en hy het nie hierdie naam sonder rede nie. Ek weet nie wat sy gradient is nie maar ek reken dis 30 grade plus. Ek sou nie sommer ‘n newbie op hierdie gedeelte neem nie want jy moet jou voertuig mooi in toom kan hou anders hardloop hy weg met jou en jy kan baie skade kry. Jou bande en remme word ook tot op die uiterste getoets.
:oops: :oops: :oops:
Ek moet se dat die roete word goed onderhou en gevaarlike gedeeltes het growwe beton op om traction te verseker. Bystand is beskikbaar van die plaashuis af en hulle maak ook voorsiening vir recovery en algemene ondersteuning.
:clap: :clap:
Van al die roetes wat ek al gery het, tel Berakah onder die mees uitdagendstes asook een van die mooistes, want die uitsigte bo vanaf die berg is pragtig. :thumbup: :thumbup:
Braaiplekke, piekniekplekke en kampeerplekke word voorsien om die buitelugervaring ‘n lekker een te maak.

Hierdie roete moet sekerlik tel onder die bestes in SA. :clap: :clap: :clap:

Hiermee so paar foto’s……
IMG_1306.jpg
Attachments
IMG_1453.jpg
IMG_0995.jpg
IMG_1398.jpg
IMG_1023.jpg
IMG_1393.jpg
Copy of IMG_1262.jpg
IMG_1322.jpg
legend35
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2075
Joined: Sat Jan 19, 2008 4:23 pm
Town: Springs
Vehicle: Hilux 2700i
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC262
Location: Selection Park

Re: Berakah 18 Julie 2009

Post by legend35 »

Dit is vir my ook n baie lekker trail.
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
ImageImageImageImage
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
User avatar
2.8 d/cab SFA
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1407
Joined: Sun Oct 05, 2008 10:08 am
Town: Boksburg
Vehicle: Yamaha R1
Real Name: John
Location: Boksburg

Re: Berakah 18 Julie 2009

Post by 2.8 d/cab SFA »

:thumbup: nice pix, I enjoyed the trail alot, but you are right when you say not for someone that does not know his lux well.
Some places can cause damge to the sides if you take the wrong line. :wink:
John
Real Trucks Don't Have Sparkplugs!
ImageImage
Dadz Toy BFI

Re: Berakah 18 Julie 2009

Post by Dadz Toy BFI »

Caleb is one Lekker Looking Lux Christo :clap: :clap: :thumbup: :thumbup:
User avatar
Joshua
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 180
Joined: Tue Aug 12, 2008 9:43 am
Town: Brakpan
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE 4x4
Real Name: Christo
Location: Brakpan
Contact:

Re: Berakah 18 Julie 2009

Post by Joshua »

Dadz Toy BFI wrote:Caleb is one Lekker Looking Lux Christo

:thumbup: :thumbup: Thanx Rich, with 115 kw/380 Nm on tap and OME suspension,
it drives like a dream as well. Really a blessing from above :angel: :angel: :angel:
Post Reply

Return to “Trail Reports”