Hilux sfa general questions

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
Kobusm12
Newbie
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Fri Apr 14, 2017 10:09 pm

Goeie naand almal my naam is Kobus en ek is nuut op die forum. Ek het onlangs my eerste 1989 hilux sfa gekoop. Ek weet nie veel van hierdie hiluxe nie en hoop iemand kan my bietjie meer vertel oor hulle.

Ek het die bakkie gekoop met n 3lt ford v6 in maar is tans besig om die oorsprongklike 4y in te sit.

Ek wil graag uitvind of hulle standaard met n rear diff lock uitkom?

Sent from my iPhone using Tapatalk

ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Town: Bellville
Vehicle: Langpad (RAV4)
Real Name: Chris

Sat Apr 15, 2017 5:48 am

Baie welkom Kobus

Die forum gaan baie stil wees die naweek ... die manne het gaan kamp met hulle Hilux'e ... :)

Seker iemand sal jou wel volgende week antwoord ....

Mud Dog
Moderator
Moderator
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy

Sat Apr 15, 2017 5:59 am

Welkom Kobus! :thumbup:

Diff Lock was nie 'n standaard opsie op daai model nie. Die 3lit V6 Ford enjin was 'n populêre ombouing in daardie jare - meer krag teen min of meer dieselfde brandstof verbruik. Hoekom wil jy 'n 4Y terug sit?
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!

Kobusm12
Newbie

Sat Apr 15, 2017 7:34 am

Dankie, die ford engine is nie meer so goed soos hy moet wees nie en ek verstaan dis n baie ou model. Ek het die oorsprongklike 4y saam met die bakkie gekry. So my groot rede is eintlik betroubaarheid.

The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1)1989 Toyota Hilux 2.2 4y EFI D/C 4X4 Full Mikem suspension ,extra long range tank,Duel battery system,31 Bridgestone Duelers 697 A\T FJ 75 front disc with KZTE calipers ,Kurisun PT 8100 two way mobile radio Hi-Lux call sign HC 121
Real Name: Dawie
ORRA Call Sign: X93-

Sat Apr 15, 2017 8:57 am

Welkom op die forum Kobus.Die import modelle 1987,1988,1989 het nie met diff locks uitgekom nie. Hulle side shafts is dikker as die met diff locks en is derhalwe ook sterker.

Dit is n goeie besluit van jou om die 4y te wil terug sit. Jy verhoog jou bakkie se herverkoop waarde aansienlik met sy oorspronklike engine in.

Iets wat jy later kan oorweeg is om n EFI (brandstof inspuiting) ombouing te doen wat beslis die moeite werd is.Jy het meer krag met min of meer dieelfde brandstof verbruik as met die standard vergasser.

Geniet die werk aan jou bakkie.
Image
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”

Mud Dog
Moderator
Moderator
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy

Sat Apr 15, 2017 9:13 am

Kobusm12 wrote:
Sat Apr 15, 2017 7:34 am
Dankie, die ford engine is nie meer so goed soos hy moet wees nie en ek verstaan dis n baie ou model. Ek het die oorsprongklike 4y saam met die bakkie gekry. So my groot rede is eintlik betroubaarheid.

Verstaan. In die geval maak dit dan sin, asook in terme van verkoop waarde soos Dawie gesê het. 4Y onderdele is nog maklik verkrygbaar alhoewel dit nou miskien meestens 'pirate' parte is. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!

Kobusm12
Newbie

Sun Apr 16, 2017 9:45 am

Dankie vir die terugvoering. Sal fotos oplaai van die vordering op die projek.

Kobusm12
Newbie

Tue Jul 04, 2017 8:07 pm

Goeie naand almal. Ek het nou redelik virdering gemaak met my hilux projek. Ek het uiteindelik die 4y terug. Sal iemand my dalk se watter grootte boute ek nodig het om die bellhousing op die block vas te maak, die vorige bellhousing wat vir n 3l ford gemaak is om op n 4y ratkas te pas se boute pas nie, dit lyk ook of die boute verskillende lengtes kan wees. Enige advies sal waardeer word

Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”

• Information