Hilux sfa general questions

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Goeie naand almal my naam is Kobus en ek is nuut op die forum. Ek het onlangs my eerste 1989 hilux sfa gekoop. Ek weet nie veel van hierdie hiluxe nie en hoop iemand kan my bietjie meer vertel oor hulle.

Ek het die bakkie gekoop met n 3lt ford v6 in maar is tans besig om die oorsprongklike 4y in te sit.

Ek wil graag uitvind of hulle standaard met n rear diff lock uitkom?


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Hilux sfa general questions

Post by ChrisF »

Baie welkom Kobus

Die forum gaan baie stil wees die naweek ... die manne het gaan kamp met hulle Hilux'e ... :)


Seker iemand sal jou wel volgende week antwoord ....
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux sfa general questions

Post by Mud Dog »

Welkom Kobus! :thumbup:

Diff Lock was nie 'n standaard opsie op daai model nie. Die 3lit V6 Ford enjin was 'n populêre ombouing in daardie jare - meer krag teen min of meer dieselfde brandstof verbruik. Hoekom wil jy 'n 4Y terug sit?
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Dankie, die ford engine is nie meer so goed soos hy moet wees nie en ek verstaan dis n baie ou model. Ek het die oorsprongklike 4y saam met die bakkie gekry. So my groot rede is eintlik betroubaarheid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Hilux sfa general questions

Post by The Legend »

Welkom op die forum Kobus.Die import modelle 1987,1988,1989 het nie met diff locks uitgekom nie. Hulle side shafts is dikker as die met diff locks en is derhalwe ook sterker.

Dit is n goeie besluit van jou om die 4y te wil terug sit. Jy verhoog jou bakkie se herverkoop waarde aansienlik met sy oorspronklike engine in.

Iets wat jy later kan oorweeg is om n EFI (brandstof inspuiting) ombouing te doen wat beslis die moeite werd is.Jy het meer krag met min of meer dieelfde brandstof verbruik as met die standard vergasser.

Geniet die werk aan jou bakkie.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux sfa general questions

Post by Mud Dog »

Kobusm12 wrote: Sat Apr 15, 2017 7:34 am Dankie, die ford engine is nie meer so goed soos hy moet wees nie en ek verstaan dis n baie ou model. Ek het die oorsprongklike 4y saam met die bakkie gekry. So my groot rede is eintlik betroubaarheid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Verstaan. In die geval maak dit dan sin, asook in terme van verkoop waarde soos Dawie gesê het. 4Y onderdele is nog maklik verkrygbaar alhoewel dit nou miskien meestens 'pirate' parte is. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Dankie vir die terugvoering. Sal fotos oplaai van die vordering op die projek.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Goeie naand almal. Ek het nou redelik virdering gemaak met my hilux projek. Ek het uiteindelik die 4y terug. Sal iemand my dalk se watter grootte boute ek nodig het om die bellhousing op die block vas te maak, die vorige bellhousing wat vir n 3l ford gemaak is om op n 4y ratkas te pas se boute pas nie, dit lyk ook of die boute verskillende lengtes kan wees. Enige advies sal waardeer word


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Hello almal. Ek wil uitvind of ek 32" bande op n standaard sfa kan sit of is daar modifikasies nodig. Ek het al n paar onderwerpe oor die 33" gesien dat mens die diff vorentoe moet skuif, is dit dieselfde met 32" ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux sfa general questions

Post by Mud Dog »

Dir 4Y enjin gaan sukkel om 33" en self 32" bande te draai op die oop pad. Met albei sal jy die vooras ook moet skuif. Beste band groote vir standaard SFA is 31". Niks modifikasies nodig en die speedo is ook meer akuraat. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Hilux sfa general questions

Post by The Legend »

Mud Dog wrote: Sat Nov 11, 2017 1:43 pm Dir 4Y enjin gaan sukkel om 33" en self 32" bande te draai op die oop pad. Met albei sal jy die vooras ook moet skuif. Beste band groote vir standaard SFA is 31". Niks modifikasies nodig en die speedo is ook meer akuraat. :winkx:
:thumbup:
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Baie dankie, sal maar daai 32" bande verkoop


Sent from my iPhone using Tapatalk
Scott
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 414
Joined: Wed Oct 19, 2011 8:00 am
Town: Benoni
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Rodney

Re: Hilux sfa general questions

Post by Scott »

Kobus found the 4Y to be a real dog as suggested efi it and then it is a lot better I personally would have rebuilt the ford V6 suggest keep it until you have done a few trips.I am running KZTE in mine at moment.
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Hilux sfa general questions

Post by ThysdJ »

Ek het ook al daai gedoen, jy sal nog wegkom met die 32"s sonder dat hulle krap... nie met 33"s nie... Die 4Y sal hulle draai, net nie baie vinnig nie. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Goeie naand almal. Ek wil uitvind of iemand dalk 'n plek aanbeveel of raad gee hoe om 'n ou petroltenk skoon te maak, myne het vuilgoed in wat my filter verstop en dan sluk die bakkie. Dankie


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Goeie naand almal. Ek wil uitvind of iemand dalk 'n plek aanbeveel of raad gee hoe om 'n ou petroltenk skoon te maak, myne het vuilgoed in wat my filter verstop en dan sluk die bakkie. Enige raad sal waardeer word.



Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: Hilux sfa general questions

Post by JohanM »

Kobus,

Daai SFA se tank haal baie maklik uit. Drein hom leeg en haal hom uit en dan maak jy hom skoon, bestel sommer nuwe rubber seels vir die sender unit en dan sit jy hom terug. Saterdag werkie dan is alles gedoen en dit kos nie geld nie. As hy geroes is binne sal ek voorstel jy kry n ander tank. Maar tot daarso is dit alles eenvoudige DIY werkie.
Johan Marais
User avatar
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 553
Joined: Sat Aug 29, 2015 2:11 pm
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB
Real Name: Marius

Re: Hilux sfa general questions

Post by Knuppel »

Vat hom silverton radiators toe, hulle kan die roes behandel wat oorbly nadat hy skoon gemaak is
Image Link Broken
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Dankie almal, ek het die tenk uitgehaal en 'n ketting ingesit en hom bietjie geskud om die ergste vuilis uit te kry en met water uitgespoel maar hy is nog nie skoon nie. Kan iemand dalk 'n chemikalieë aanbeveel wat ek kan gebruik. Silverton radiators in krugersdorp vra al R550 om dit te flush maar die laaste keer het ek slegte diens gekry en wil hulle nie weer gebruik nie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kobusm12
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 14
Joined: Fri Mar 24, 2017 10:27 pm
Town: Gauteng
Vehicle: Hilux sfa 4x4
Real Name: Kobus

Re: Hilux sfa general questions

Post by Kobusm12 »

Hi almal, het iemand al 235/85/r16 op n hilux sfa gesit. Ek het split rims en kan n stel bande vir n goeie prys kry maar is nie seker of hulle sal skraap nie


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux sfa general questions

Post by Mud Dog »

Those are just under 32" in diameter and are about 1½ inch higher in profile than what was fitted OEM to the split rims. That's almost an inch less tolerance. I think they will foul against the rear of the wheel well on sharp turns unless you have done an axle shift or have raised the suspension. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”