Kgalagadi toe, waarheen!?

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
FrancoisHilux2011
Newbie
Posts: 4
Joined: Fri Nov 10, 2017 1:34 pm
Town: Paarl
Vehicle: 2011 Hilux
Real Name: Francois

Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by FrancoisHilux2011 »

Hi almal!

Ek het einde laasjaar n 2011 Hilux DC gekoop (4x4), met 150 000km op. Hy het n baie lekker raksisteem in, en ek het hom onlangs na Secret Falls geneem hier naby die Paarl, waar ek woon! Soos n droom gery.

Ek wou nog altyd Kgalagadi toe, en gaan hierdie jaar nie meer n verskoning he nie. As ek 4 / 5 dae wil spandeer daar, enige voorstelle vir die beste kamp plekke?

Waardeer!
FrancoisHilux2011
Newbie
Posts: 4
Joined: Fri Nov 10, 2017 1:34 pm
Town: Paarl
Vehicle: 2011 Hilux
Real Name: Francois

Re: Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by FrancoisHilux2011 »

Ek is nuut op die groep en sukkel om fotos op te laai, enige hulp?
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by Dowe Koos »

Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by Mud Dog »

FrancoisHilux2011 wrote: Thu Jan 11, 2018 8:46 am Ek is nuut op die groep en sukkel om fotos op te laai, enige hulp?
Hi Francois, the pic first has to be resized to max 600 x 800 pixels (best is to copy the pic into a new folder and resize that one so that you don't modify / loose the original).

Once resized, you can post it by scrolling down (below the text box of the post you are preparing) to the "Attachments" button. Click on that and you will see an "Add files" button - click on it and it will bring up a mini "explorer" window where you can locate your resized image. Double click on the image (or click on it and then click on "Open") and the image will upload.

If you want to upload multiple images (there is a maximum of 8 at a time), select the images and click on "Open" - they will upload.

Once uploaded the images will appear at the bottom of your text in the post by default after submitting the post, but if you want to place them at different points in the body of your text, you would use the "Place inline" button that appears next to each image.

Give it a try. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by ThysdJ »

Welkom en geluk met jou Hilux.

Terug na die belangrike goed toe.. Kgalagadi?

Jy kan in enige van Kgalagadi se 3 hoofkampe bly, dis orals lekker, behalwe dat Tweerivieren bietjie soos 'n deurgangskamp voel, omdat dit die hoofingang van die park is en die kampplekke reg langs die pad is.

Ons verkies Nossob, en MataMata, dis meer afgesonder en die wildkyk in daardie areas is goed. Die wilderniskampe (Gharagap, Bitterpan) is ook uitstekend. Dis ver afgelee, jy moet lang duinepaadjies ry om daar uit te kom en daar is 'n beperkte hoeveelheid gaste (10) per nag toegelaat. Ons was al gelukkig genoeg om stoksielalleen in Gharagap te wees vir 2 dae. Wat n belewenis, om te weet mens is so ver van ander mense af net met die veld en wild rondom jou.

Die Botswana kant van die park is boskamp wereld, met on-omheinde kampplekke. Dis waar die vuilbaarde deur jou kamp kom stroll so teen skemer... Dit is 'n belewenis, ons was al 2 keer aan die Mabuasehube kant gewees en het al by meeste van die panne daar gekamp. Rooiputs en Polentswa is die wat naaste aan die SA kant is. Hierdie kampe moet jy deur Botswana se DWNP owerhede bespreek.. Sterkte.. :twisted:

Ons is in Februarie weer oppad Kgalagadi toe, 5 nagte in Nossob en 4 in Mata Mata. Sal kom terugvoering gee.

Die geheim is om vroegtydig te bespreek. Kampplekke is erg skaars so hou maar die SANPARKS website dop. Veral gedurende skoolvakansies en die gewilde toertye. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
FrancoisHilux2011
Newbie
Posts: 4
Joined: Fri Nov 10, 2017 1:34 pm
Town: Paarl
Vehicle: 2011 Hilux
Real Name: Francois

Re: Kgalagadi toe, waarheen!?

Post by FrancoisHilux2011 »

Baie dankie julle! Thys, baie dankie ook vir die info, ek gaan werk maak hiervan en sien uit na jou fotos as jy terug is! Daardie Botswana kant en Gharagap klink omtrent soos n belewenis! Hier is daai fotos van Secret Falls :thumbup:
Attachments
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”