PETROL SMELL, FILLING UP?

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
vossie1
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 84
Joined: Mon Nov 17, 2008 1:42 pm
Town: cape town
Vehicle: 2.4petrol dc hilux 4x4
Real Name: reynhard

PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by vossie1 »

Hi julle wyse manne!
My 2.4 ryk erg na petrol as ek hom volmaak,dit verdwyn gewoonlik as die naald so bietjie sak(redelik vinnig,haha).Is dit normaal,en hoe kan ek ontslae raak daarvan,is darem nie lekker as ek my ELVIS pak aantrek en ek ryk soos 95 lrp in plaas van Hugo boss nie.HELP ASB :crazy:

VOSSIE
User avatar
LouisK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 137
Joined: Fri Feb 15, 2008 9:33 am
Town: Durbanville
Vehicle: 1996 2.8D D/C Raider
Real Name: Louis Kriel
Location: Durbanville

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by LouisK »

Myne ruik weer na diesel! :D
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by BenHur »

Begin kyk by jou petrol cap, sluit hy nog mooi dig
vossie1
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 84
Joined: Mon Nov 17, 2008 1:42 pm
Town: cape town
Vehicle: 2.4petrol dc hilux 4x4
Real Name: reynhard

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by vossie1 »

Dankie,daar is geen petrol merke by die kaop nie so ek neem aan dit seel nog goed,dis asof dit van voor of onder af kom,daar is nie dalk n breather of so iets wat daar iewers sit nie?
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by ThysdJ »

Ek vind dat as ek vir Kaspaas tot bo in die nek volmaak ruik hy ook... So nou as die nozzle die eerste kees afskop, dan stop ek die jockey dat hy nie meer petrol inforseer (trickle) nie... dan ruik hy gewoonlik nie na petrol nie. :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
vossie1
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 84
Joined: Mon Nov 17, 2008 1:42 pm
Town: cape town
Vehicle: 2.4petrol dc hilux 4x4
Real Name: reynhard

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by vossie1 »

Dankie sal dit probeer,try maar net so vol as moontlik maak,moet seker maar invest in n longrange tenk
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by george »

Ek vind dat as ek vir Kaspaas tot bo in die nek volmaak ruik hy ook... So nou as die nozzle die eerste kees afskop, dan stop ek die jockey dat hy nie meer petrol inforseer (trickle) nie... dan ruik hy gewoonlik nie na petrol nie
Ditto
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by CasKru »

Dit kan wees dat jou breather geblock is en dan te veel druk in die tank veroorsaak wat dan veroorsaak dat hy fisies iewers petrol lek. Myne doen dit as ek hom baie vol maak en dan offroad gaan, die petrol drup sommer op die wiel :shock: :shock: :shock:
To God be the glory
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by JohanM »

Cassie, kyk of jou breather pyp nie dalk `n kraak in het nie, en kyk sommer of die pype se klampe behoorlik vas is. Ek het op myne gevind dat die breather pyp nie eers meer `n clamp op gehad het nie.... :shock:
Johan Marais
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by CasKru »

Ek wil eintlik my petrol tanke af haal en die stelsel re-design. Ek het 'n longrange tank op en hulle het net die oorsponklikke breather gebruik en die LR sin by hom in ge-T.

Soos ek sê wil ek dit redesign want ek kry ook te maklik 'n airlock as ek nie by die LR begin volmaak nie. En dan wil ek so klein (1 of 2L) S/S tank laat maak wat ek net na die tank sit dat wanneer ek nou die hoedruk pomp gaan insit, daar altyd petrol is vir hom om te suig maak nie saak teen watse helling ek staan nie
To God be the glory
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by BenHur »

CasKru wrote:Dit kan wees dat jou breather geblock is en dan te veel druk in die tank veroorsaak wat dan veroorsaak dat hy fisies iewers petrol lek. Myne doen dit as ek hom baie vol maak en dan offroad gaan, die petrol drup sommer op die wiel :shock: :shock: :shock:
Nee Cassie petrol tanks werk juis nie so nie. Jou breather moet net lug inlaat soos die tank leeg word maar nooit lug uitlaat as die druk opbou nie (one way valve) die enigset meganisme wat te veel druk uitlaat is die prop. As jou tank hengse suig waneer jy die prop afhaal (veral as die tank baie leeg geword het vandat hy laas oop was) is die one way valve geblok. As hy lug uiblaas waneer die tank nog baie vol is en onder druk is is dit normaal maar waneer hy aanhou uitstoot al is die prop gesluit (tensy hy oorvol is soos Thys genoem het), seël jou prop nie meer goed nie. Bulldog het op 'n stadium to ons net die conversion klaar gedoen het bly lug uitblaas langs die prop verby even al was hy gesluit. Hy het ook 2 tanks in parralel (of is dit nou series :think: ) so hy bou dubbel die hoeveelheid druk op Dit was de prop se skuld want toe ek die pressure build up neutraliseer deur die one way valve te onkoppel was die probleem weg.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by CasKru »

So as ek jou reg verstaan moet ek die one way valve ontkoppel :twisted: :twisted: :twisted:
To God be the glory
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by BenHur »

CasKru wrote:So as ek jou reg verstaan moet ek die one way valve ontkoppel :twisted: :twisted: :twisted:
Ye en dan verleng jy hom met 'n pypie tot in die engine bay en boor 'n dun gaatjie in die dizzy cap en steek die puntjie van die pyp daar in. Jy sal nooit weer petrol gasse ruik nie belowe :crazy: :crazy:
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by JohanM »

BenHur wrote:
CasKru wrote:So as ek jou reg verstaan moet ek die one way valve ontkoppel :twisted: :twisted: :twisted:
Ye en dan verleng jy hom met 'n pypie tot in die engine bay en boor 'n dun gaatjie in die dizzy cap en steek die puntjie van die pyp daar in. Jy sal nooit weer petrol gasse ruik nie belowe :crazy: :crazy:
Dit sal darem baie interesant wees om te sien as jy daai Hilux start.........Dit sal die warmste een wees in die land!!!! :lol: :lol: :twisted:
Johan Marais
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Mud Dog »

Ek lag myself skoon van my sitplek af!! :lol: :lol:

Ek wou gese het dat jy miskien daaronder met jou lighter moet gaan kyk waarvandaan die petrol lek, maar die dizzy is a baie beter idee. :lol:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Mud Dog »

But seriously, to respond to the original query, it does not sound right. Sure one gets fuel smells immediately after filling up, or having parked in the hot sun with a relatively full tank. There would have to be a fault on either;
Any of the fuel lines (feed and return)
Breather and one way valve (if installed, mine does'nt have [SFA '90])
The filler hose / cap seal
Any of the connections
The tank itself or fuel guage port

Hope you find the problem and that it's an easy fix.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by CasKru »

Image
:wth: :wth: :wth: :wth:
To God be the glory
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Mud Dog »

:shock: Holy cow! :shock:

Where's that from, Iraqi oil well sabotage?
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by CasKru »

Nope... that was me when the Taxi cut me off last week :evil: :evil:
To God be the glory
User avatar
Bushwacker
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2718
Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
Town: Vryheid Natal
Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
Real Name: Piet

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Bushwacker »

Lyk soos wanneer ek die braaivuur aansteek, dis hoeka more weer VRYDAG

Okay i'm off the topic :shh:
Attachments
braai.JPG
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Piesang »

Hi julle wyse manne!
My 2.4 ryk erg na petrol as ek hom volmaak,dit verdwyn gewoonlik as die naald so bietjie sak(redelik vinnig,haha).Is dit normaal,en hoe kan ek ontslae raak daarvan,is darem nie lekker as ek my ELVIS pak aantrek en ek ryk soos 95 lrp in plaas van Hugo boss nie.HELP ASB

VOSSIE
Ek het op my bantam die selfde gehad en dit was die toevoor pyp wat 'n bars ingehad het eers toe hy later begin erg lek kon ek vasstel wat die probleem is.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
hilex08
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 471
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:03 pm
Town: Springs
Vehicle: Hilex V8, Ford Ranger 2500 td, C55 AMG
Real Name: Hennie

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by hilex08 »

ek het ook dieselfde probleem gehad, en 'n klein gaaikie in die petrol "cap" geboor....problem solved

miskien maak jy TE vol ?
User avatar
HennieJ2
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1213
Joined: Mon Jun 16, 2008 12:05 pm
Town: Witbank
Vehicle: Hilux D/C D4D 4x4, Hilux KZ-TE D/c 4x4
Real Name: Hennie Jackson
Location: Witbank

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by HennieJ2 »

Kan stem vir die petrol cap se breather wat vassteek. Het myne (ou s/cab 2.4SFA) in die oop posisie ge"jam" en nie weer petrol geruik nie, net as hy te vol gemaak is. Later toe maar gedink om anner cap tekoop, maar is weg voor ek dit kon doen
Hilux D/C D4D 4x4 ; Hilux 2700i S/C 4x4
Spook
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 134
Joined: Wed Apr 23, 2008 5:34 pm
Town: Swakopmund
Vehicle: Hilux 4Y 4x4 s/cab, 3.0 D-4D
Real Name: Ockie

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Spook »

Vossie1: Doer in 1991 toe ek my 4Y gekoop het, het die 4x4 op lae toere begin ruk-ruk en met sy 1500km diens toe vertel hulle vir my dat dit die kompenseer-lugklep is wat op die lugpyp van die tenk is wat foutief is. Dié klep sy uitlaat eindig in die onderstel se groot balke. Wel, die rukkery was reg en ek vra toe vir die werktuigkundige wat was fout, en hy vertel vir my dat dit daai klep is en al wat 'n mens moet doen, is om 'n gaatjie te boor deur die klep se diafragma en dis die end van die probleme.
Behalwe natuurlik dat die voertuig skielik 'n petrolreuk gekry het en toe kontak ek die tegniese afdeling van Toyota SA en wou by hulle weet wat die gevolge is van so 'n 'oop' klep. Sekerlik moet daar petrol deurloop tot binne jou onderstel? Onafgesien van die reuk, gaan die onderstel van binnekant af ook roes. Seker onnodig om te sê dat Toyota 'poste haste' die klep met 'n regwerkende een vervang het en my nogal bedank het dat ek die probleem onder hulle aandag gebring het want dit was die een komponenet wat nooit probleme gee nie! Toe weet hulle dan ook hoekom: Die werktuigkundiges boor eenvoudig 'n gaaitjie daardeur!
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by BenHur »

As jou petrol ank (sisteem) gasse uitlaat verdamp jou duur petrol. Dis hoekom die sisteem nie veronderstel is om enige gasse uit te laat nie net lug in te suig deur die one way valve anders sal jou engine starve as die petrol nie uit die tank will kom nie Dus 'n gatjie in die prop kos jou geld want dit maak jou kar swaarder op petrol. Nuwerwetse karre het ook 'n Charcoal cannister in die engine bay waardeer gasse (met behulp van engine vacuum) uit die tank gesuig word. Die gasse "liquify dan in die charcoal canaster for dit in die engine opgeneem word sodat dit nie ongebruik in die atmosfeer vrygelaat word en dus vermors word nie.
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Piesang »

Nuwerwetse karre het ook 'n Charcoal cannister in die engine bay
Bennie toe jy van charcoal praat dog ek net jy wil alweer gaan braaiiii :lol: :lol: :lol:
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by BenHur »

Moenetnie laat Niel jou hoor nie anners kry jy dalk net 'n lecture oor dat mens eintlik net met hout moet braai :shh: :shh:
User avatar
Scorpion
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2158
Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
Town: Emmarentia
Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
Real Name: Johann
Location: Constant Kloof

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Scorpion »

BenHur wrote:Moenetnie laat Niel jou hoor nie anners kry jy dalk net 'n lecture oor dat mens eintlik net met hout moet braai :shh: :shh:
Wat weet hy van hout? Al wat hulle in die Kaap het is Fynbos.... :twisted:
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
Bosvark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 890
Joined: Mon Sep 03, 2007 8:14 am
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 2200 D/C AUS specs
Real Name: Johan
Location: Bellville

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Bosvark »

Dit kan nog gaan,nie soos sekere diesel koppe wat heeltemal bedwelm word as hulle diesel ingooi nie.
n vark bly maar n vark
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: PETROL SMELL, FILLING UP?

Post by Piesang »

Wat weet hy van hout? Al wat hulle in die Kaap het is Fynbos....
Ek ken van soetdooring, kameeldooring, rooikraans en nog ander harde hout soorte wat lekker braai :thumbup: en pes charcoal :thumbdown: , maar het jy al met droë proteabos gebraai. :?: Maat die vynbos maak kole wat skrik vir niks :o: , hy is net nie soos ander hout beskikbaar nie.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”