Fortuner Analysis by TSA

You can ask your Fortuner related questions here. Also feel free to show us the modifications you did on your vehicle.
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Fortuner Analysis by TSA

Post by Family_Dog »

TSA has replied to the Fortuner tests that were conducted by members of the Community forum last weekend.

http://www.4x4community.com/forum/showt ... hp?t=23512

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota FJ Cruiser

Re: Fortuner Analysis by TSA

Post by Agteros »

Thanks for providing us with the thread to the 4x4community forum since not much has been happening there over the past 3 days. Bottom line seems to me from having read through the response of TSA that there is nothing particularly wrong with the tyres nor with the suspension other than the car should be used with caution on "unpaved" roads?

I am a Hilux owner, a 1986 4x4 DC model (very proud of it) and also a new Fortuner owner. No problems with the Fortuner so far - still on all 4 wheels but I am concerned that all of this (which of course may all be hype) has caused a lot of damage to the reputation of Fortuners (and of Toyota). What can I say?
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
Family_Dog

Post by Family_Dog »

Hugo,

I understand your feelings about the '86 Hilux, Bulldog is an '87 model and is still being run in!

Please post some pics of your Hilux in the "Member's Rides" section, I love looking at pics of Hilux's, esp. the imported ones :)

-F_D

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

[Please post some pics of your Hilux in the "Member's Rides" section, I love looking at pics of Hilux's, esp. the imported ones :)

Hi Eric

Can you please give me the steps in order to get pics into the message body? I have tried copy and paste but it does not work.
Thanks
Hugo
2020 FJ Cruiser
Family_Dog

Post by Family_Dog »

Hugo,

Bennie has explained it better than I could ever hope to here:

viewtopic.php?f=21&t=295&p=1892#p1892

Give a shout if I could help anywhere.

-F_D

Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Thanks Eric for your help - I've Posted.
2020 FJ Cruiser
Scorpion
Monster Truck
Monster Truck
Town: Emmarentia
Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson

Post by Scorpion »

I have to say that I am shocked at TSA's response to the Fortuners handling problems. I travelled quite a few km's on gravel these past 2 weekends on the way to and from the Rebel 4x4 Rock Crawl and was gobsmacked at the instability of the rear. I was travelling on very good dirt roads and could not go over 80km/h or the rear started swaying excessively. In any other car I would have no qualms doing a 100km/h in the same conditions, but the Fortuner was just too unstable. And even at 80km/h it was not an easy drive - I had to concentrate very hard as the rear just "snaps" loose without any warning. :shock: When the road detoriates just a bit the speed drops to between 40 and 60km/h. I would have done the same roads in my Jeep at much higher speeds - safer! (And I still hate that car :twisted: )

I learned to drive on gravel roads and consider myself an "above average" driver in these circumstances. I have pushed the limits and rolled cars and have learned to judge these surfaces well over the years, so I'm not just complaining for the sake of it. I think I should rather fit 22" chrome rims with low profile road tires, as it seems this is what Toyota designed the Fortuners for and at least it will be safer... :evil: :evil: :evil:
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
blom
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC

Post by blom »

:shock:
Is dit RERIG so erg Johan??
Ek dog die ouens kla somme net vir somme
Wat gebeur as ander bande gebruik word / of aftermarket skokbrekers?
Grensvegter van LANDROVIA
legend35
Monster Truck
Monster Truck
Town: Springs
Vehicle: Hilux 2700i
Club VHF Licence: HC262

Post by legend35 »

En ek laaik nogal die Fortuner.
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
ImageImageImageImage
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
Scorpion
Monster Truck
Monster Truck
Town: Emmarentia
Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson

Post by Scorpion »

Ek se jou Blomma, soos jy daai klip gefight het, het ek die grondpad gefight! :shock: Dis plain K @ K! :evil: Ek weet nie van ander bande en skokbrekers nie, maar ek gaan baie gou uitvind (moet net eers 'n Luxie in Krugersdorp klaarmaak... :mrgreen: )
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
blom
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC

Post by blom »

Wel hulle beter daai outjie gou uitsort want ek wil ook ene aanskaf as hulle net eers bietjie ouer word (minder kos :shock: )

Wel ek moet verder gaan en se toyota in Rustenburg het die naweek vir Lucas d4d geleen
wat 'n plesier !!!!! die enjinkie het my rerig impres :twisted:
wicked lekke torque
Grensvegter van LANDROVIA
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's

Post by ToyX4 »

Blom, van die ouens wat ander tyres en suspensies op hulle Fortuners gesit het, reken die probleem is opgelos.

Het julle Toyota se belaglike verslag gelees?
ImageImage
JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: ......
Vehicle: .....

Post by JBurger »

mwhugovr wrote:[Please post some pics of your Hilux in the "Member's Rides" section, I love looking at pics of Hilux's, esp. the imported ones :)

Hi Eric

Can you please give me the steps in order to get pics into the message body? I have tried copy and paste but it does not work.
Thanks
Hugo
How about this, taken i n Luanda on 7 Sep 08. Ek sou Luanda herdoop na Lucruisa of so iets, BAIE 4x4's hier, veral cruisers!

Image ImageImage
JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by JBurger »

ToyX4 wrote:Blom, van die ouens wat ander tyres en suspensies op hulle Fortuners gesit het, reken die probleem is opgelos.

Het julle Toyota se belaglike verslag gelees?
Ek is bly ek het my bestelling vir die Fortuner gekanseleer, daar is geen ding slegter as om R300duisend + te betaal vir 'n nuwe voertuig nie en uit te vind daar is integrale foute wat nog duisende rande se modifikasies nodig het om 'reg' te wees nie - en te weet almal weet jy het 'n kat in die sak gekoop... :evil: :evil: :evil:
Family_Dog

Post by Family_Dog »

JBurger wrote: How about this, taken i n Luanda on 7 Sep 08. Ek sou Luanda herdoop na Lucruisa of so iets, BAIE 4x4's hier, veral cruisers!

American influence can sometimes be an extremely ugly thing. What looks like basically a good Toyota truck now has something resembling a Mercedes-Benz grill slapped onto it. Ugly! :evil:

But interesting nonetheless to see what other Toy's look like, even if the Yanks ruin them.

JB, I take it you're in Angola at the moment? LHD or RHD vehicles there?

-F_D

JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by JBurger »

JB, I take it you're in Angola at the moment? LHD or RHD vehicles there?
Eric, this is left hand drive country although the odd rhd is seen from time to time, surely all the way from SA! :evil: :evil:
Image ImageImage
wim
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Vryheid
Vehicle: 95 hilux d/c Hilex

Post by wim »

fortuner padhou probleme? ek het sopas lugkussings van air spring supply geinstaleer in n fortuner wat sopas reggemaak is nadat hy in n ongeluk betrokke was terwyl hy n woonwa gesleep het .ek het die voertuig eers getoets toe die instalasie gedoen en weer getoets nadat ek die kussings 2.5bar gepomp het. een groot verbetering .fortuner gaan nou met woonwa weskus toe getoets word
ImageImageImage
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4

Post by hentey »

Ek het ook eers in n Tuner belanggestel,omdat dit heelwat goedkoper as n Prado is,maar daar was net teveel neg kommentaar oor die Tuner se padhou vermoe.TSA het blykbaar die probleem ontrafel,en dit blyk die moer wat die stuurwiel vashou te wees.
Bfreesani
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Roodepoort
Vehicle: Nissan Sani 2.7TD

Post by Bfreesani »

Hentey, ek weet nie so lekker nie, daar is klomp moere watse threads nie meer so lekker issie.

Ek ry toevallig agter een net twee dae terug, en op a "service" pad wat af ry na een van ons bou plekke, waar ek "free wheel" in derde, ry die Tuner so drift style voor my teen 30km/h teen kompressie.... Toe ek die man vra, toe vertel hy my hy ry die ding nooit van teer af nie, want jy kan hom nie beheer nie. Hy sê as hy moet grond pad ry die dag, dan klim hy maar die GWM werk toe....Gelukkig is die pad nie meer as half kilo lank nie, en hy sê hy kan dit nog kruip op sulke kort afstande.

Dis hartseer. want die Tuner is glad nie sleg as jy hom obstacles laat ry nie. Dit lyk my ook dis seker maar iets soos 1% van mense wat probleem het. Die algemene publiek wat nie probleem het nie, lyk my probeer die negatiewe gevalle, nes TSA, afsmeer op die drywer.

my 2c
Later....
David
Hillbilly
Pkarsten
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Rosh Pinah
Vehicle: Hilux

Post by Pkarsten »

Ek weet regtig nie wat die issue is met julle nie, ek ry al drie jaar my 4.0L V6 Fortuner en hy het nou reeds 85,000km's op waarvan 30 - 40% grondpad was en dit teen 120km/h plus en nog nooit 'n scare of enige iets gehad nie. Ek dink net die ouens wat hulle fortuners omgooi ry dalk teen 3+ bar band drukke, dan sal jy enige ding op die grond omgooi. Ek het ook 'n 4x2 3.0D4D D/C Hilux wat baie meer tail happy op die grondpad is as die fortuner en daar is niks aan my fortuner gedoen nie, slegs 'n ekstra brandstof tenk begesit vir daai lang trip, ek woon in Namibia so grondpad is 'n daaglikse ding, maar ek kan regtig nie kl oor my Fortuner nie, ek weet nie of daar 'n groot verskil tussen die 4x2 en 4x4 is nie.
Pieter Karsten
2.4 Hilux D/C 4x4
4L V6 Fortuner 4x4
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Post by pietpetoors »

Ek dink net die ouens wat hulle fortuners omgooi ry dalk teen 3+ bar band drukke
My thoughts exactly.

Paar jaar gelede het ek baie van die ou Pajeros ondersoek wat ook "sommer net omgeval het". Ek het nie met een van hulle fout gevind nie en meeste se bande was harder as 2.4 bar gepomp gewees. Almal behalwe een het op grondpaaie geval. Die een wat op 'n teerpad geval het was die drywer wat omgekyk het na agter, die pad verlaat het, geskrik het en oor korrigeer het.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

Pieter, ek kan eerlik se dat die Fortuner is baie gevoellig vir banddruk op 'n skurwe grondpad en sinkplaat grondpaaie. Ek ry gereeld met my pa se 4x4 D4D, en het gevind dat jy ry maklik teen 1.6 voor en agter as die pad sleg is, dan lock jy net die Centre diff en ry 80 - 95 km/h maklik op slegte paaie.

Omdat die voertuig se wheelbase heelwat korter (2750 mm) is as ander voertuie is die voertuig geneig om soos enige SWB maar die sinkplaat te voel en wil rond dans.

EK het al 140 gery op 'n goeie geskraapte grondpad, en ek het selfs 'n paar keer probeer om die voertuig om draaie te 4 wheel drift, maar as die band druk reg is, die pad redelik glad en die diff gelock is ry hy baie stabiel op 'n grondpad.

Ek het wel gesien dat mense is geneig om te veel krag te gebruik as hulle grondpad ry en dan verloor hulle beheer oor die voertuig as hy begin gly (of drift in my geval)..... :D :D
Johan Marais

Return to “Toyota Fortuner 4x4 Forum”