Mods on sekel nuckle-arm

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Post Reply
doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 137
Joined: Sun Oct 02, 2011 11:39 pm
Town: keetmanshoop
Vehicle: toyota , land rover
Real Name: willem
Club VHF Licence: no
Location: Keetmanshoop

Mods on sekel nuckle-arm

Post by doppies »

Ek vervang die ball joints op die sekel nucle arm en op die pitman van my Hilux's as hul uitgeslyt is en sover geen probleem. Eers word die klink gedeelte netjies afge grind en press ek hul uit. So tussen 7-10 ton druk. Ek neem die land-cruiser ball joints wat skroefdraad het pleks van vasgeklink en sny die taper gedeelte square, maar net effens groter vleis as die gat self waaruit die ou baljoint kom. Die nuwe aangepasde joint press ek dan net terug teen ongeveer ook 8-10 ton en trek dan die skroefdraad gedeelte weer vas met 'n moer soos op die cruiser.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Mods on sekel nuckle-arm

Post by Mud Dog »

Klink na 'n plan! .... Fotos? :D:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 137
Joined: Sun Oct 02, 2011 11:39 pm
Town: keetmanshoop
Vehicle: toyota , land rover
Real Name: willem
Club VHF Licence: no
Location: Keetmanshoop

Re: Mods on sekel nuckle-arm

Post by doppies »

Dit frustreer my dat ek so comp ongeletterd is , geen idee hoe om foto's af te laai nie. Ek wil dit ook noem dat as die ball joint losgeraak het binne die oog en daar is nie betyds aandag gegee nie met die gevolg die oog of gat rek ovaal, dan werk die patent nie omdat die gat dan eers weer rond geboor moet word en die cruiser se joint het te min vleis as jy hom square sny. As jy die gat redelik kan uitboor en eers 'n bush in press kan dit ook seker werk, maar ek het dit nog nie so beproef nie omdat ek net die minimum mods wil doen vanwee die groot kriteria.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Mods on sekel nuckle-arm

Post by Mud Dog »

Willem, kyk bietjie hiernatoe vir hulp met fotos laai ....

viewtopic.php?f=21&t=10068" onclick="window.open(this.href);return false;
index.php" onclick="window.open(this.href);return false;



Hierdie sal ook help met ptrofile pius ens ....

viewforum.php?f=46" onclick="window.open(this.href);return false;


;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”