Hilux 2Y 1800

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Post Reply
henry1
Newbie
Posts: 4
Joined: Sun Jan 26, 2014 1:24 pm
Town: Windhoek
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Henry
Location: Rehoboth

Hilux 2Y 1800

Post by henry1 »

More manne

Ek is redlik nuut op die forum en geniet dit regtig baie. Ek het onlangs n 1990 Toyota Hilux 1800S gekoop. Die enjin het nou so 63000km op die klok. Die eienaar het soveel karre lyk my nie geweet watter een om te ry. Was nogal n Toyota paradys. Maar nouja met my ander bakkie die 3D4D is dit nogal n aanpassing met die min krag van die 2Y. Ek lees wel baie oor die 4Y en hulle modifikasies. Omdat die enjin so nuut is het ek gedink om maar net die head en cam ding te doen. Dis n gewone kortbak 2 x 2 en ek soek net die bietjie ekstra krag met die bakkie. Ek ry die bakkie meestal in die dorp rond. Enige raad of dit darem enige verbetering sal bring en kan julle iemand in die Kaap aanraai om dit vir my te doen. Ek is van Namibie en die Kaap is darem nader hier aan ons.

Sal dit regtig waardeer as julle bietjie kan raad gee. Ek lees baie van Hoppie hier het iemand dalk sy kontak besonderhede.

Baie dankie manne. Geniet die naweek en werk lekker aan die bakkies.

Dankie.
Henry.
User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Re: Hilux 2Y 1800

Post by jacques kotze »

Welkom Henry,

Ek het nie Hoppy se nr nie maar hy is die regte een vir die job. Geniet jou naweek.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29856
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux 2Y 1800

Post by Mud Dog »

Welkom Henry! :thumbup:

Ja, die 2Y is basies dieselfde enjin as die 4Y. 'N cam sal miskien bietjie help maar ek dink jy sal beter resultate kry met EFI. Het self 'n 1993 Hilux 1800 2Y bakkie vir die werk, heeltemal standaard met net 106,000 op die klok, maar hy het genoeg krag soos hy is vir my doeleindes.

Kontak gerus Allan "Hoppy" hier op die forum ... jy kan hom 'n PM (private message) stuur, indien hy nie op hierdie thread antwoord nie.

Geniet dit hier! ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Hilux 2Y 1800

Post by The Legend »

Hoppy forsure :thumbup: :thumbup:
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
henry1
Newbie
Posts: 4
Joined: Sun Jan 26, 2014 1:24 pm
Town: Windhoek
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Henry
Location: Rehoboth

Re: Hilux 2Y 1800

Post by henry1 »

Hi Manne

Baie dankie vir die verwelkoming. Ek sal beslis met Hoppy gesels. Beplan om binnekort Kaap toe te gaan om vir "Daantjie"(Hilux) n sunroof in te sit.

Lekker week vir almal.

Dankie.
Henry
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29856
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux 2Y 1800

Post by Mud Dog »

'N sunroof!!?? :wth: Dink jy gaan spyt wees! :eh: Veral in daai warm son / hitte wat julle daar bo kry .... die goed is ook baie geneig om te lek as dit reen. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Donkey
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5132
Joined: Fri Oct 30, 2009 12:33 am
Town: Johannesburg
Vehicle: 2002 3.0KZ-TE 4x4, Eazyawn RTT, Snorkel, NudgeM Bumper, 38mm Ball Joint Spacers, 35" Maxxis Bighorns, Dastek Unichip, 60 ltr Snomaster fridge/freezer, 40mm body lift, Mikem front/rear with extended shackles, Bilsteins shox rear
Real Name: Tumelo Thebe aka Baas John
Club VHF Licence: X122

Re: Hilux 2Y 1800

Post by Donkey »

Hey welcome, Henry. Oh how I miss my ice cream truck, Cupcake called it that, 2Y 1800 Stallion bakkie.
Hope you enjoy it here by us.
Tumelo Maketekete
Donkey, simple and often misunderstood.
We don't stop playing because we grow old, but we grow old because we stop playing!

2002 - 3.0KZ-TE Toyota Hilux (Letebele)
1994 - 1.6i Gl Toyota Corolla (Platkar)
1990 - Gli TwinCam 16v (ZuluBoy)

ImageImage
henry1
Newbie
Posts: 4
Joined: Sun Jan 26, 2014 1:24 pm
Town: Windhoek
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Henry
Location: Rehoboth

Re: Hilux 2Y 1800

Post by henry1 »

Hi Mud Dog

Dis reeds oor die hitte(ruite oopdraai) wat ek kyk na n sunroof. Of kan jy iemand voorstel wat n aircon sal kan insit vir my. Die ding is net as ek Kaap toe dan wil ek sommer alles daar doen afhangende van die kostes.

Dankie.
Henry
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29856
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux 2Y 1800

Post by Mud Dog »

Air-con sal seker 'n beter idee wees, maar kyk ook bietjie hier. Wat nog verder sal help is jou ruite laat doen met daai 'Sunscreen tint-film' goeters (weet nie wat is die wet in Nam nie, maar hier mag jy nie die voorruit laat doen). Enig iets wat jy doen om die son uit te hou en die kajuit te laat insoleer sal help en ook voorkom dat die air-con nie so hard (of dikwels) behoort te werk nie.

Wie vir jou in die Kaap sal kan help moet jy vir die Kaap ouens vra .... Hoppy sal jou seker in die regte rigting stuur asook miskien vir jou 'n idee gee van onkostes. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29856
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux 2Y 1800

Post by Mud Dog »

Nounet aan iets anders gedink .... weet nie of jy een het nie, maar 'n "cab-slider" (agter ruit) help ook baie as jy nie air-con wil gebruik nie. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”