Hilux Build

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Witbank
Vehicle: '90 Hilux

Re: Hilux Build

Post by Willied »

Way forward:

Cut out all the odd bits and bobs that needs reworking..
Fit a decent radiator, gearbox cooler and fans with the current motor as dummy..
Re-fabricate engine mounts and gearbox cross member..

Then ship the truck off to my place where I will slot the replacement motor into place with a pre-wired Toyota loom leaving only an adapter for the transfer case that is not part of the original Toyota fitting. Propshafts should be the correct length but might need adjusting.

Add a decent exhaust and test drive..

Sounds easy enough..
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996

Post by LouisZ »

Gaan std Ecu Willie.
Hangover
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux

Post by Hangover »

Willied wrote:Hangover, ek is bewus daarvan dat baie mense gelukkig is met die werk wat hy gedoen het.. Myne, not so much..

Motor is dood na 100km
Engine mounts sit skeef
Radiator sirkuleer net in die boonste derde
Radiator fan housing is afgesny dat hy pas
Gearbox mount is niks werd nie
Gearbox lek olie by die sump en transfer case adapter
Adaptor na transfer is amateur werk
Bedrading was verkeerd en Spits het foute opgetel
Speed sensor sit nie in die bellhousing waar dit hoort nie maar oop op die prop shaft

Maar voel vry en kom kyk..
Oraait ek sien... Ja daai is n aansienlike lysie foute... Ek het ook n paar klein simpel goedjies gehad wat pla maar kon amper alles uitsorteer onder "warranty". Die lysie was die volgende:

Petrol tenk prop bo-op was nie mooi vas nie
bellhousing en die motor het los gekom van mekaar
intank filter het los gekom(bout was afgesny??) en pomp bly verstop met roes(moes nuwe pomp self koop en insit)
clutch slave was nie opgeline nie en piston het gekak
clutch het heeltyd op die pressure plate gedruk en die thrust bearing het gekak(dit moes ek self regmaak 2 jaar later)
bollie in die sisteem het die radiator geblok en die het begin warm word(nuwe radiator, visco van af en electric op)

So all en all het ook maar baie stront gehad maar omdat dit n speelding is het ek dit maar gefix soos dit breek en hys nou redelik sonder issues... Ek moet nog die power steering box invat dat hy gerespline word want hy gly en ek moet nog exaust covers bo die bokse sit want die cab raak so 60 grade binne op die langer pad... verder is hy nou redelik gesort. Ek dink jy moet jou trokkie reg maak dis altyd lekker om so iets te he...
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Louis, dis die plan ja.. Dan werk die VVTI soos dit moet.

Stef, ek moet erken, die 100km wat hy geloop het was vet pret.. Krag was goed in daardie lyf en was soos 'n vark in modder, in Palastina..lol Toe die realiteit slaan het die saak effens verander. Dit gaan my nou dubbel kos, maar ek sal die soos die EFI self doen dat ek dit kan vertrou.

Sal kyk na die silencer covers, die cab is reeds warm genoeg deur die somer. Sal net langer spaar om die aircon reg te maak en as ek tevrede is sal ek hom steeds revamp en gemaklik maak.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Update:

Currently time is a big constraint and it might have opened a door to something new.. Enter the 3GR-FE 3.0l V6 by Toyota.

After the FJ has been treating me well the 1GR-FE has been teasing me as a great option for the Hilux, but at a purchase price of R48k without gearbox or ECU it is too steep for the build.

Then the smaller younger brother caught my eye.. A 3.0l V6 making around 160-170kW sounds like something the doctor ordered! At R28k it is still not cheap, but it is a new generation motor and with the smaller block (smaller than the 1UZ) I can add a viscous fan and decent radiator with air con and there is enough space for all under the hood..

My question: Who knows what about this motor.. What gearbox will fit on it, what ECU will run it.. What will it cost to fit this bad boy under my Hilux hood..

All input is appreciated..
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Post by ThysdJ »

Hello Willie

Is dit die thread waaroor jy my nou die dag gekontak het?
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS

Post by Hoppy »

One problem you have with fitting a short block V6 is that the gearbox needs to be moved forward atleast 60mm, you have to mod the X member, both props and the gearlevers ens up under the radio. The bell housing and flywheel has to be coustom made. The new generation VVTI's are variable and can be controlled with limited success.
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

ThysdJ wrote:Hello Willie

Is dit die thread waaroor jy my nou die dag gekontak het?
Dankie dit was ja..
Hoppy wrote:One problem you have with fitting a short block V6 is that the gearbox needs to be moved forward atleast 60mm, you have to mod the X member, both props and the gearlevers ens up under the radio. The bell housing and flywheel has to be coustom made. The new generation VVTI's are variable and can be controlled with limited success.
Hobby, the X member was botched in the previous build and requires replacement.. This frees me up to redo the prop shafts.. What I do not feel like doing is going the custom adapter route, this puts me off completely..

Seems I have found someone in the JHB area that has done a similar build with success and will leach some of his wisdom before deciding what I will do.. The UZ is just too much of a tight fit for my liking, but time will provide the answers.

Thank you for your input, it is appreciated.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Update: Some weekend and evening work saw me making slow progress and finally found someone else who had the time and space to take on the project. For now the 3GR-FE is out and the 1UZ-FE will do.. No standard ECU's was available and didn't want a limp V6 running some of its power compared to the V8 running full steam.
Attachments
DSC_0034_s.JPG
grips
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: kathu
Vehicle: 347 Ranger v8 Ranger 302 v8 Nissan Patrol 302 v8

Post by grips »

Netjies!!!!!!!!!!!!!!!!!
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Post by The Legend »

Hi Willie

Jy verloor baie krag met daardie lang intake lug filter stelsel.Hoekom skuif jy nie die battery oor na die anderkant toe nie?
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Dankie Christo! Sal nog daai cam profiles by jou moet kry! :cooldude:

Dawie, ek vermoed dit kan die geval wees.. Sal hom op 'n dyno sit en kyk hoe dit hom beinvloed. Indien dit pla sal ek by Subaru steel en die pyp ovaal maak om oor die ander pype te loop en sodoende 'n kort roete te gee na die filter en snorkel toe. :thumbup:

Wil ook die filter dop vervang met 'n pyp wat na voor loop vir 'n "cold" intake na die Donalson toe wat ek kan toe maak met water kruisings.. Die snorkel pyp is biedjie skraps om teen oop revs die 4.0l te voer.

Maar alles met tyd, dit is nou 2 jaar en 2 maande laas wat die bakkie geloop het en ek wil nie nou perfek hê nie, ek wil hom lopend hê.. :surrender:
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”