Hilux Build

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Witbank
Vehicle: '90 Hilux

Hilux Build

Post by Willied »

So for the last couple of years since 2008 I have been slowly building up my Hilux to become what I would want in a competent 4x4.. More replacing everything that broke than actually restoring it. Only parts of the original drive train left is the transfer case and the front diff.. Everything else was broken when I got it or broke during the following 5 years. To say I bought a lemon is a slight understatement. From the get go the vehicle enjoyed eating itself and behaving badly in general.

Originally we replaced the seized 4Y with a aftermarket Fong Kong as we did not know any better. Replaced the gearbox with a recon and had the prop-shafts rebuilt. After some hassles with the carb not working like it should I opted for a Weber, power and economy was improved but the motor never saw the potential of some of the other vehicles I got to know on trips. The 4Y was just never that spunky compared to other 4Y's even though it held it's own on low down torque. Even with EFI this did not change all that much. After several head gasket failures I finally had it rebuilt and it was great, after 7000km of hard work the motor just called it quit's and died in a cloud of oil smoke.. There, I had it with the 4Y, it was time to go.. I had defended this little pain in my existence for long enough. So Mark is swapping it with a Lexus as it is the cheapest decent power I could find.

Now the rest of the body is in some need of attention.. Not looking to do a concourse restore, just replacing warn hinges, lock set, replace glass, repair hail marks on the roof, small rust repairs, straighten out the tailgate, coat loadbin with thin rubber sheeting and all other manner of small marks and niggles.. and respray.

Looking to shorten the already over extended shackles to improve road manners and then soften the blade springs by removing some of the blades. Shocks with added length will give additional flex as my current shocks are flexed to their full extent only to stop the vehicle from flexing any further.

Then for one of the biggest parts, interior.. I want to make the cab passenger friendly and give it a good upgrade from the chocolate brown dash I have at the moment. What do I do, where do I go to get it colored, replaced or just reworked to something more friendly. I will be keeping the bench as I find it quite comfy, but everything else will be ripped out and replace. Dyna mat will cover the entire cab and with the body work some serious effort will be put into getting the doors to hang right and seal as they were supposed to.

Lets hear you ideas on what could be done to make a nice and decent truck an amazing adventure vehicle..
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota FJ Cruiser

Re: Hilux Build

Post by Agteros »

Exciting Willie!
Please tell us more about the Lexus-setup that Mark is busy with.
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Originally Mark would have done a non VVTI build for me, less electronics and still decent power for the light weight truck. Then spits came out with the Mercury that would run the VVTI without hassle.. As the non VVTI motors are becoming more and more scarce with time their price went up and we found a VVTI for the same price as a non VVTI unit.. So we got that and it is being slotted into the truck matted to the 4spd Auto as I read to many stories about the little manual boxes not taking the punch the V8 can give. It is an incredible thing to go from 81kW to 190kW and just expect everything to last as they were.
Attachments
DSC00150.JPG
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

How is the rest of the drive-train components going to look like? Do you have the SC or DC?
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Running a SC and the rest of the components will stay the same. Not on mad 33 or 35's so the diffs (4,875) should hold up fine as the 31's turn with ease. Rear prop will be 30mm shorter but the angles will stay the same. The front prop will be 30mm longer and will have a (very slightly) better angle but I am keeping the double knuckle. If the diffs show signs of early wear I will start looking for LC80 axles and do a proper gearing to be able to run 33's.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Gearbox 4 or 5 spd auto? Or are you keeping the manual?

Time to complete the V8 conversion?
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Keeping with the 4spd as it can be locked for crawling. Manual won't hold out long.

Was quoted 8 weeks but the motor should be running Friday.

You are close enough for a test spin once it is ready. Will give you a shout.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willied wrote:Keeping with the 4spd as it can be locked for crawling. Manual won't hold out long.

Was quoted 8 weeks but the motor should be running Friday.

You are close enough for a test spin once it is ready. Will give you a shout.
Jis Willie - this I will really appreciate! :thumbup: I am still struggling after all these years to make up my mind....
2020 FJ Cruiser
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Club VHF Licence: X52

Post by cprinsloo »

Hi Willie,

I will also keep an eye on this thread!!!

Good luck,

Cheers,

C
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Hoe vorder dit Willie?
2020 FJ Cruiser
FIRSTGEER
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: King WilliamsTown
Vehicle: 2,5 D4D Singlr Cab 4X4 Full OME suspension. snorkel.GMA aftermarket bullbar.
Club VHF Licence: HC 109

Post by FIRSTGEER »

Willie please keep us up to date with that engine mod and keep the pictures rolling. :thumbup:
Baasvark
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy

Post by Baasvark »

Willie where are you? It's been 3 weeks.

Where are the pics?

Seems he's gone AWOL :lol:
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Going well to a point.. As with all conversions some teething pains to sort out. I got the Hilux back on Thursday and drove it home. After a refuel stop early in the trip the EMU dropped the map and the truck ran a little uneven and would die on idle. I couriered the EMU back to Mark who has taken it up with Spits and we should have a resolution soon and then it is all cylinders firing once more.

Dad drove with to fetch the Hilux and even with the non proper tuning the Hilux made a good impression on the 147kW D4D dad was driving.

Power delivery is even and smooth, box shifts need to be evened out a little to reduce felt kick on shifts but is even enough for a truck. I will also be looking for a shifter to fit with the interior and give me added features like Trip Tronic shifting.. Would be great to be able to shift for dunes myself.

Now to test drive it for a good couple of km's and sort all the niggles, then off to Grootseun for some body work and then interior.. Looking to redo the dash and get away from the chocolate brown.

Also ordered a new set of LED lights for the dashboard back lights, should be here in the new year. http://www.enlightenoz.com/

Still need to get everything cleaned.. Did not give the guys time to finish as the road was long.
Attachments
DSC_0162s.JPG
DSC_0161s.JPG
DSC_0160s.JPG
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

Looking good! :thumbup: Hope you get the niggles sorted. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willied wrote: You are close enough for a test spin once it is ready. Will give you a shout.
Onthou Willie - beloftes maak skuld ! :mrgreen:
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Agteros wrote:
Willied wrote: You are close enough for a test spin once it is ready. Will give you a shout.
Onthou Willie - beloftes maak skuld ! :mrgreen:
Ek sal verseker daarby bly.. :yahoo:
hansman
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: pretoria
Vehicle: hilux sfa

Post by hansman »

Willie
Dit lyk regtig baie netjies, het jy die Surf transfer op die outobox gebruik?Ek het my 1989 sfa dc ook outo gehou met surf tc dit werk regtig baie goed. My petrol verbruik is 7km/l waarmee ek baie tevrede is
Ek hoop jy geniet jou bakkie!!!!!!
Hansman&Vaaltyn
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

hansman wrote:Willie
Dit lyk regtig baie netjies, het jy die Surf transfer op die outobox gebruik?
Hansman, nee ek het die Hilux se oorspronklike transfer gehou, Mark het net 'n adapter tussen die auto en die transfer gesit. Glo dit is een van Gilo Engineering se stukkies kuns.

Ek sien ook uit daarna dat ek ekstra krag het en goeie brandstof verbruik het.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

So biedjie terugvoer, bakkie staan nog net waar ek hom in die garage gelos het. Spits se manne is nog nie voltallig na die vakansie nie en behoort Maandag eers te kyk na wat presies fout is met die EMU. Dan as daar voorraad is kan ons dit omruil en dan verder beweeg.

Intussen het ek my aandag geskuif na die klein goedjies wat ek wil regmaak om die bakkie te maak soos ek hom wil hê. Tans sit die transfer shifter in die agterste posisie op die tonnel en dit los nie genoeg spasie vir die auto shifter om in 'n lyn daarmee geplaas te word nie. So dit sit tans op die kant van die tonnel waar dit sleg vertoon en in my pad is. (sien oplossing in fotos om dit te skuif)

Oplossing.. Skuif die transfer shifter na waar dit hoort en installeer dan 'n shifter wat by die bakkie se nuwe afwerking pas en nie brushed stainless is nie. Tans is daar twee shifters wat my aandag trek. Sien fotos, ek hoor graag wat julle dink.
Attachments
BMW shifter, meer beskikbaar..
BMW shifter, meer beskikbaar..
shifter-1024x683-33.jpg (204.54 KiB) Viewed 10214 times
Ek verkies die "korter" shift wat nie "L"  en "2nd" het nie, maar eerder Trip Tronic. Dit kan ek opstel dat daar meer beheer op duine is. Met die groter Cruisers sien mens baie dat hulle 2-3 keer ratte wissel teen 'n duin en hulself dan net vas spin. Met die ekstra krag en ligte bakkie sal die maklik gebeur as die ratkas terug skop. (Toyota shifter)
Ek verkies die "korter" shift wat nie "L" en "2nd" het nie, maar eerder Trip Tronic. Dit kan ek opstel dat daar meer beheer op duine is. Met die groter Cruisers sien mens baie dat hulle 2-3 keer ratte wissel teen 'n duin en hulself dan net vas spin. Met die ekstra krag en ligte bakkie sal die maklik gebeur as die ratkas terug skop. (Toyota shifter)
9526_st0640_087.jpg (53.65 KiB) Viewed 10214 times
Opsie 2..
Opsie 2..
huu-3915065_w.jpg (8.97 KiB) Viewed 10214 times
Remote shifter.jpg
Remote shifter om transfer shifter te skuif..
(24.44 KiB) Downloaded 738 times
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Sorry for the long period without any posts.. the Hilux isn't running.. :blackeye: End Feb it is a year since it was running.. Will be sending it to someone to complete the build so it is atleast running before I get to finish it like it should be.
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Willied wrote:Sorry for the long period without any posts.. the Hilux isn't running.. :blackeye: End Feb it is a year since it was running.. Will be sending it to someone to complete the build so it is atleast running before I get to finish it like it should be.
Eish. Sound ominous. Best of luck. I also have some stories to tell, I feel your frustration.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

I wonder if I understand correctly :silent:

This is why I am still undecided. But my heart is burning on the V8.
2020 FJ Cruiser
X-Dors
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Paarl
Vehicle: Pajero Sport 3.2

Post by X-Dors »

Agteros wrote:I wonder if I understand correctly :so pent:

This is why I am still undecided. But my heart is burning on the V8.
Agteros los daai gedagte kry daai 2.2 4y wat 100kw uit ?sit by Hoppy en gaan waar jy wil sonder probleme ek het Chris se EFI in en glo my niks staan in X Dors se pad nie en nou gaan daai ARB Locker ook in sy voorste diff in :bye:
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Agteros, nee nee.. moenie wees nie, ek is net bad luck met voertuie.. Suzi het ook foutloos tot by 175 000km gekom en toe slaan die weerlig haar.. :frustrated:
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Update: Poked motor was installed in the Bakkie (left bank failed compression test).. I have taken it apon myself to finish this project at home with some skilled friends. I will keep you posted.
Attachments
DSC_0013s.JPG
grips
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: kathu
Vehicle: 347 Ranger v8 Ranger 302 v8 Nissan Patrol 302 v8

Post by grips »

Willie dit is nou slegte nuus. Gedog ons kan al duine ry.

Vermoed jy kan `n valve timing problem hê op die bank wat nie kompressie het nie.
`n Enjin verloor nie sommer net druk op 4 pistons gelyk tydig nie.

Sterkte ek hoop ons sien die Hilux met die NCGT bY Boegoeberg in Okt.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Christo, dis presies wat n pel vir my reken. Nou is die volgende probleem daar is n biedjie van n knock, kon moontlik reeds n valve geslaan het. Op duurste is dit n nuwe motor.
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Yes Willie,

Jammer om te hoor van die moeilikheid.

Myne het sleg ge-idle maar met hoër refs was hy beter. Dit was toe die OCV (Oil control valve) op een bank wat vasgesteek het. Dis die ene wat die valve timing verander. Dis 10 minute se werk om hom te ruil, dalk is dit dit.

Cheers,

C
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

cprinsloo wrote:Yes Willie,

Jammer om te hoor van die moeilikheid.

Myne het sleg ge-idle maar met hoër refs was hy beter. Dit was toe die OCV (Oil control valve) op een bank wat vasgesteek het. Dis die ene wat die valve timing verander. Dis 10 minute se werk om hom te ruil, dalk is dit dit.

Cheers,

C
Chris, hy idle nie eers nie.. spog en spat as hy aan die rev kom.. Oil valve sal nie kompressie wegneem nie.. Maar ek sal na hulle kyk, dankie.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Cam timing is fine.. :shock:

Radiator is missing lots of water.. :blackeye:

Looking more and more like a replacement motor.. :surrender:
Attachments
DSC_0176s.JPG
DSC_0175s.JPG
DSC_0174s.JPG
DSC_0173s.JPG
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Ai, jammer om te hoor. Voorspoed!
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996

Post by LouisZ »

Kyk net of die sensor se drade wat ek omkring het in swart reg is. Alles daar is en haal hom sommer ook uit en maak die skoon.
Attachments
DSC_0174s.JPG
DSC_0174s.JPG (134.87 KiB) Viewed 9835 times
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Dankie Louis, reeds reggemaak en toe die motor onegalig loop die kompressie nagegaan..

Vordering:
Attachments
DSC_0191s.JPG
DSC_0190s.JPG
grips
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by grips »

Willie `n mens kan nie afleidings van foto`s maak nie maar jou linker bank se agterste cam bearings lyk of hulle aan oil starvation ly.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Christo ek vermoed ek is uit my diepte uit, Hylton het gese hy sal met groot graagte die motor vir my deur gaan en uitsort. Alles klink net vir hom biedjie fishy en hy wil self agter die kap van die byl kom. Jy sal hom op Community ken as 3Bar..

Sodra hy laat weet hoe sy dinge gaan werk sal ek die Hilux haak na sy plek toe. Die ding moet nou maar rande vat maar loop sal hy hardloop..
Mud Dog
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.

Post by Mud Dog »

grips wrote:Willie `n mens kan nie afleidings van foto`s maak nie maar jou linker bank se agterste cam bearings lyk of hulle aan oil starvation ly.
Heel moontlik ... iets is daar nie pluis nie, albei cams het daar agter vir een of ander rede blerrie warm geword. :eh:

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Andy, the water level in die radiator was below the motors pick up so it seems like it was drinking/leaking water.. And to top it off the bottel was not feeding back to the radiator.
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Eina!! :(

Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

And there is progress.. after many promises I dropped the "van" off at Grootseun yesterday.. Motor is out and now to see what the verdict is.. Really positive about it for once..
grips
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by grips »

Willied wrote:And there is progress.. after many promises I dropped the "van" off at Grootseun yesterday.. Motor is out and now to see what the verdict is.. Really positive about it for once..
Willie ek is bly dinge gaan nou na `n kant toe. Jy kan wraggies nie weer `n Whooooopa mis nie :lol:
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Ja nee ek kan nie.. Het al gesien hoe ek weer een moet mis.. Maar nou draai die dinge, die motor is reeds vrydag uit gewees na ek hom donderdag afgegooi het.. Behoort maandag/dinsdag te weet wat die skade was en of hy gered gaan word.. Hoop eintlik hy is dood.. Upgrade tyd.. Wil die Yank manne skrik maak met 'n UR reeks motor, al sit ek dan die baby in..

"The 1UR-FSE V8 engine, introduced with the Lexus LS 460 & LS 460 L luxury sedans in 2006 has a 4.6 liter (4608cc) displacement, which it gets from a 94 mm bore and 83 mm stroke. The engine includes D4-S direct injection and dual VVT-iE producing 385 hp (287 kW) at 6,400 rpm and 51 kg·m (500 N·m; 369 lb·ft) at 4,100 rpm."
grips
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by grips »

Willied wrote:Ja nee ek kan nie.. Het al gesien hoe ek weer een moet mis.. Maar nou draai die dinge, die motor is reeds vrydag uit gewees na ek hom donderdag afgegooi het.. Behoort maandag/dinsdag te weet wat die skade was en of hy gered gaan word.. Hoop eintlik hy is dood.. Upgrade tyd.. Wil die Yank manne skrik maak met 'n UR reeks motor, al sit ek dan die baby in..

"The 1UR-FSE V8 engine, introduced with the Lexus LS 460 & LS 460 L luxury sedans in 2006 has a 4.6 liter (4608cc) displacement, which it gets from a 94 mm bore and 83 mm stroke. The engine includes D4-S direct injection and dual VVT-iE producing 385 hp (287 kW) at 6,400 rpm and 51 kg·m (500 N·m; 369 lb·ft) at 4,100 rpm."
Klink reg, nou gooi daai 1UR dit gaan `n wenner wees. :lol: :lol:
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willie jy gaan die chassis buig met daai enjin :cooldude:
2020 FJ Cruiser
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willie doen Grootseun ombouings? Hy is mos in Centurion iewers?
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Christo, lyk of ek sal moet.. 1UZ is ISM.. Het 'n dood sertifikaat en alles.. een valve se kop is af en glo daar is 'n paar goed meer as net 'n spark plug stukkend geslaan..

Hugo, soos hy sê, wat wil jy hê, hulle doen alles.. Kya Sands/Midrand area.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willied wrote:Christo, lyk of ek sal moet.. 1UZ is ISM.. Het 'n dood sertifikaat en alles.. een valve se kop is af en glo daar is 'n paar goed meer as net 'n spark plug stukkend geslaan..

Hugo, soos hy sê, wat wil jy hê, hulle doen alles.. Kya Sands/Midrand area.
Willie gee jy om om bietjie meer details te gee asb? Wat is Grootseun se besigheid se naam, tel. no ens. ens.
Ek sukkel steeds om by die regte ou uit te kom om die job te doen. :roll:
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Hugo, het jy toe al kans gehad om met die man te praat?
mosteran
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Springbok
Vehicle: Fortuner 4x4, 1994 Hilux dbl cab 4x4

Post by mosteran »

Net ter inligting,

daai linker bank lyk so agv die PCV.
Ek het ook gestres toe ek dit sien op my 1UZFE maar na bietjie navorsing het ek my antwoord gekry.
Lees bietjie hier

http://www.aa1car.com/library/pcv.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Dankie Andre, ek sal daai 'n biedjie lees..

Hierdie is hoe die motor aan die binnekant lyk..
Attachments
WP_20150601_17_47_53_Pro.jpg
WP_20150601_17_34_11_Pro.jpg
WP_20150601_17_33_17_Pro.jpg
grips
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by grips »

Lyk my jy het `n dud enjin gekry. Gaan jy hom herstel of is dit nou 1UR tyd.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Agteros »

Willied wrote:Hugo, het jy toe al kans gehad om met die man te praat?
Dankie Willie - ek het gebel en boodskap gelos. Hopelik praat ons binnekort!
2020 FJ Cruiser
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

grips wrote:Lyk my jy het `n dud enjin gekry. Gaan jy hom herstel of is dit nou 1UR tyd.
Wag net dat Driko my lat weet wat my opsies is en die koste en dan sal ek besluit ja.. Op minste sal dit 'n 4.3l wees wat terug gaan in daai lyf in.. Ek weet nie of dit bloot 'n dud was en of dit sommer 'n vorige "mock up" motor is wat beskikbaar was nie.. Ek het niks meer vertroue oor dat dit is wat belowe was nie.. :aggresive:

Maar dit sal nou einde kry.. :beg:
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Post by The Legend »

Willie
Wat is die nuutste verwikkelinge hier?
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
dalkill
Town: Cape TOwn
Vehicle: 2.4 GD6 SR D/C 4x4

Post by dalkill »

Yislike Willie,

Ek kry skoons koue rillings waneer ek deur jou posts lees.
Dus my grootste vrees... dat ek so 'n lemon koop. En die suzie lyk my elke dag meer so... clutch, cold start problems, braking issues, gear change issues, sluggishness, shaking suspension over 80kph.... and i just have bakkie over a month. Enigste positiev van die bakkie is 10.2km / lt.

Sterke met jou bakkie. Jy is meer dapper as wat ek is... ek sou lankal tou op gegooi het , en bakkie verkoop.
2016 2.4GD6 SR D/C 4x4 (Oct 2022 - current) (Buraaq VI)
2007 d4d 3.0 D/C 4x4 (Mar 2016 - July 2022) (Buraaq V)
2003 Isuzu KB300 D/C 4x4 (May 2015 - Feb 2016) aka Buraaq IV
2000 hilux DC 2.7 4x4 (Jul 2011 - Sep 2012) aka Buraaq III
1999 RXI 20v (Nov 2009 - Jul 2011) aka Quicksilver
1990 hilux DC 2.2 4x4 (Jun 2008 - Jul 2011) aka Buraaq II
1997 corolla 160i GLE (Feb 2007 - Sep 2009) aka Green Goblin
1990 GLI twincam (still my fav rolla) (Oct 2005 - Mar 2007) aka Wit Blitz
Golf GTI 2.0 (temp insanity for 2months) (Jun 2005 - Aug 2005) aka A mistake
1993 hilux SC 2.2 4x4 (April 2003 - Sept 2005) aka Buraaq

TOYOTA IS MY LEWE
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Nuutste.. Rekening om reg te maak wat Mark gebreek het is meer as waarvoor die bakkie verkoop en dan sluit dit nie opknap werk in nie.. Dit sou ek gedoen het as die meganies sound was, maar dit is dalk nie in die bakkie se toekoms nie..

In die meantime het ek ander plan gemaak..
Attachments
20150627_124948 -  small.jpg
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Post by The Legend »

Baie geluk met jou nuwe wa ,mag jy net vreugdevolle myle ervaar.

Jammer om te hoor van jou bakkie.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Hangover
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux

Post by Hangover »

Hi Willie

Ek het ook n 1uZ conversion by Mark lat doen en my trokkie loop nou al baie kilometers sonder meganiese probleme... Wat was die ander goed wat Mark "gebreek" het?
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Hangover, ek is bewus daarvan dat baie mense gelukkig is met die werk wat hy gedoen het.. Myne, not so much..

Motor is dood na 100km
Engine mounts sit skeef
Radiator sirkuleer net in die boonste derde
Radiator fan housing is afgesny dat hy pas
Gearbox mount is niks werd nie
Gearbox lek olie by die sump en transfer case adapter
Adaptor na transfer is amateur werk
Bedrading was verkeerd en Spits het foute opgetel
Speed sensor sit nie in die bellhousing waar dit hoort nie maar oop op die prop shaft

Maar voel vry en kom kyk..
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996

Post by LouisZ »

Geluk met daai mooi FJ man!!

Is jou bakkie verkoop jong?
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Willied »

Dankie Louis,

sal hom biedjie vir jou kom wys.. kort paar goedjies vir hom..

Ja ek het nog die Hilux, sal nou biedjie op die "Build" afskaal en hom my werk bakkie maak.. soms nog biedjie speel met hom.

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”