Condensor fan SFA

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Post Reply
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Condensor fan SFA

Post by The Legend »

Ek het n tweedehandse aircon fan by Johan Mostert oorgeneem en in my sfa ge-installeer.
Manne julle wat nie n aircon fan op julle sfa het nie sal nie weet watse verskil dit maak nie.Toe my seun saam met my ry die eerste keer nadat ek die fan ingesit het wou hy by my weet of ek n nuwe aircon gesit ,so groot was die verskil vir hom.

laat julle aircon stelsel ook toets om te kyk of alles nog reg is.Toe ek myne laat re-gas het nadat ek die fan ge-installeer het is vas gestel dat daar n blokkasie in die system was. Ek het die dryer bottle vervang en nou werk daardie aircon soos hy nog nooit vantevore gewerk het nie.
Attachments
Aircon fan 1 (640x480).jpg
Aircon fan 1 (640x480).jpg (233.63 KiB) Viewed 3621 times
Last edited by The Legend on Fri May 01, 2015 9:37 am, edited 1 time in total.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Aircon fan SFA

Post by Mud Dog »

Janee, dit maak 'n hengse veskil. 'N waaier van 'n ou Merc W123 series pas perfek en werk so goed dat die evaporater sommer kan verys ... dan moet jy hom vir 'n rukkie afsit dat die ys kan smelt. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
hansman
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 240
Joined: Mon Nov 15, 2010 4:29 pm
Town: pretoria
Vehicle: hilux sfa
Real Name: hans
Location: Pretoria-Noord
Contact:

Re: Condensor fan SFA

Post by hansman »

Hello
Ek is bly dit werk in my geval 1989 dc sfa was die fan in die bakkie baie treurig het hom vervang met Cressida fan(klein mod n ring om die dieper fan te akkomideer) nou blaas hy my uit die bakkie uit.Probeer dit die Cres moter is baie meer effektief
Hansman&Vaaltyn
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Condensor fan SFA

Post by Mud Dog »

Hans, ja dis 'n ander probleem en bly jy is daarmee uitgesrt, maar Dawwie praat van 'n extra fan wat voor by die radiator (agter die grille) ingesit word. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Condensor fan SFA

Post by The Legend »

Nadat ek die bakkie teen 1500 revs vir n paar minute laat idle het met die aircon aan was die kajuut temperatuur 15.3 grade. Ek is heel tevrede daarmee.Behoort op die oop pad nog kouer te word.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
hansman
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 240
Joined: Mon Nov 15, 2010 4:29 pm
Town: pretoria
Vehicle: hilux sfa
Real Name: hans
Location: Pretoria-Noord
Contact:

Re: Condensor fan SFA

Post by hansman »

Hello
Ek besef dat die condenser so koud moontlik bly om die gas na vloeistof te verkoel MAAR die ou treurige fantjie binne die bakkie spry nie die lug veel nie daarom die Cressida fan wat die lug baie sterker binne die bakkie vloei ensodoend die HELE cab verkoel.Dit is n klein mod met wonderlike verbetering
Lekker dag
Hansman&Valtyn
&











h
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Aai manne na ek duisende oor 'n jaar spandeer het om die SFA se aircon weer werkbaar te kry, het ek laasjaar besluit ek mors my biergeld en opgegee.
Ou aircon moes verander word om nuwe "green" gas te vat. Nuwe pype. Daarna nuwe kompressor. Daarna 2 x hervulling want hy lek en het nadat dit weer in die warm Namibië op gehou werk het, maar weer oorgeslaan na die oop venster metode.
Nou dit. Miskien moet ek maar weer probeer.
Hoe lyk dit met bietjie meer inligting oor die "donor" voertuie en wat die alles gevat het om die goed te laat pas.
Soos 'n ou juffroutjie aan 'n graad een sal verduidelik asseblief. :yahoo: : celebrate: :banned:
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Condensor fan SFA

Post by The Legend »

Christo moenie moed verloor nie.Jy sal hom reg kry.

Die condenser fan speel n groot rol in die verkoeling van die aircon stelsel.Ek het myne op gebou uit parte van ander sfa bakkies.Ek het n nuwe pomp gekoop en die pype laat maak en fit asook die elektriese bedrading deur n aircon plek wat aircons in voetuie installeeer.

Die parte wat ek tweedehans gebruik het was die evaporator wat onder dash kom,condensor ,oorspronklike alternator power steering pulley is vervang met aircon alternator power steering pulley op my 4y.Parte wat ek nuut gekoop het was die dryer bottel asook die expansion valve.

Maak baie seker dat die drukking in die stelsel korrek is en dat daar geen lug in is nie.In my geval loop die aircon pype van die compressor af voor by die condenser verby na die expansion valve toe en nie bo oor die engine soos ek in sommige gevalle al gesien.Ek glo die hitte van die engine kan ook maak dat aircon pype warmer word as wat hulle moet wees en n effek kan he op die verkoeling van die aircon gas.

In jou geval byk dit vir my dat jy n lekkasie probleem het.Alvorens jy nie daardie lekkasie op gespoor het nie gaan jou aircon nie werk soos wat hy moet nie.

Sterkte hoop jy kry hom reg.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Condensor fan SFA

Post by The Legend »

Foto van my aircon compressor met pype wat loop na voor tussen die gril en condenser.
Attachments
aircon compressor.jpg
(234 KiB) Downloaded 117 times
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Dankie Dawie.
Ek gaan more foto's neem van my setup en aflaai dan kan ons eers daarvandaan begin.
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Dawie, my setup lyk omtrent soos joune behalwe waar jou 2 pype voorom loop, gaan myne een voor en een heel agter om. Gee bietjie meer inligting oor die silver materiaal wat rondom die pype is, of is dit hoe die pype lyk?
Die aircon pype lek definitief. Die probleem is net waar. Daardie probleem sal ek later probeer uitsorteer wanneer ek hom laat te-gas. Die expansion valve is ook vervang toe die veranderinge aangebring is. Die condensor werk nog maar is redelik oud.
Vereers wil ek konsentreer op die verbeteringe wat julle voorstel.
Watter veranderinge en aanpassings moes jy maak om die Mercedes fan in te sit. Ek neem aan jy trek die krag vir die fan van die aircon kragdraad.
Het jy dalk opgelet of dit enige invloed het op die effektiwiteit van die verkoelingstelsel (radiator) van die SFA?
Watter jare se Cressida en model se fan word hier van gepraat.
Die evaporator is onder die dash sê jy. Is dit daar by die glove box?
Jammer vir al die vrae. Ek glo nie ek sal die taak self aanpak nie, maar sal graag wil weet waarvan ek praat wanneer ek die "spesialis" nader. Hier in my omgewing is hulle maar skaars.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Condensor fan SFA

Post by Mud Dog »

batavia wrote:Dawie, my setup lyk omtrent soos joune behalwe waar jou 2 pype voorom loop, gaan myne een voor en een heel agter om. Gee bietjie meer inligting oor die silver materiaal wat rondom die pype is, of is dit hoe die pype lyk?
Die aircon pype lek definitief. Die probleem is net waar. Daardie probleem sal ek later probeer uitsorteer wanneer ek hom laat te-gas. Die expansion valve is ook vervang toe die veranderinge aangebring is. Die condensor werk nog maar is redelik oud.
Vereers wil ek konsentreer op die verbeteringe wat julle voorstel.Vervang die condenser voordat jy die fan insit anders is dit dubbel werk.
Watter veranderinge en aanpassings moes jy maak om die Mercedes fan in te sit.Geen veranderinge nodig nie, hy pas perfek. Ek neem aan jy trek die krag vir die fan van die aircon kragdraad. Ja, die drade wat die clutch op die pulley laat inskop. Sodoende sal dat die fan net werk as die kompressor inskop en nie heeltyd wat jy die aircon aaan het nie.
Het jy dalk opgelet of dit enige invloed het op die effektiwiteit van die verkoelingstelsel (radiator) van die SFA?Lugvloei sal beter wees maar jy sal dit nie opmerk nie, die thermostat hou die enjin temp redelik dieselde. Waar dit miskien onderskil sal maak is op baie warm dae, maar dan gebruik jy in elk geval die aircon en die enjin radiator kry lug wat klaar effens gewarm is.
Watter jare se Cressida en model se fan word hier van gepraat.
Die evaporator is onder die dash sê jy. Is dit daar by die glove box?Ja.
Jammer vir al die vrae. Ek glo nie ek sal die taak self aanpak nie, maar sal graag wil weet waarvan ek praat wanneer ek die "spesialis" nader. Hier in my omgewing is hulle maar skaars.
;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Dankie Andy.
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: Condensor fan SFA

Post by Hoppy »

Dawie het ook n oordentlikke nuwe aluminium Kondensor in, nie daai pissy standaard een nie.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Allan ek neem aan so 'n meneer van 'n kondensor sal mens by Silvertons kan kry.
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Condensor fan SFA

Post by The Legend »

Christo
Ek sien Andy was so gaaf om die meeste van jou vra te beantwoord (Dankie Andy)

1)Dit is n tipe dik foil matriaal wat met cable ties om die aircon pype vas gemaak is om hitte van die engine af weg te gelei.
2)In my geval het ek n waaier gebruik wat van n Corsa voertuig se condenser af gekom het,dit pas 100%.Maar as jy n Mercedes waaier kan kry soos Andy se doen jy beter.
3)Ek gebruik nog tans die standard waaier binne in my SFA maar gaan dit vervang met n Corolla waaier wat baie sterker blaas.Ek wil net n adaptor laat maak om hom te maak pas,Soos jy kan sien op die fotos is die Corolla se se motor heelwat groter
Attachments
waaier 4.jpg
waaier 4.jpg (191.46 KiB) Viewed 3486 times
waaier 3.jpg
waaier 3.jpg (206.7 KiB) Viewed 3486 times
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Condensor fan SFA

Post by batavia »

Dankie Dawie. Sal laat weet hoe dit vorder. Beplan nou eers vir Namibië gedurende Junie/Julie. Hoop nie dit word te warm nie. :yahoo:
4 runner oldie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 189
Joined: Sat May 14, 2011 12:55 pm
Town: Brisbane Australia
Vehicle: 1985 4 runner sr5 3y engine
Real Name: Russell

Re: Condensor fan SFA

Post by 4 runner oldie »

Damm wish it was in English . Looks like great job .
No one has ever made it out alive yet .
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Condensor fan SFA

Post by Mud Dog »

Russel, use "Google Translate", it'll give you the gist of it. ( https://translate.google.co.za/?hl=en&tab=wT )

:winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
4 runner oldie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 189
Joined: Sat May 14, 2011 12:55 pm
Town: Brisbane Australia
Vehicle: 1985 4 runner sr5 3y engine
Real Name: Russell

Re: Condensor fan SFA

Post by 4 runner oldie »

Thanks Andy ,
Have been on pain killers not doing wonders for my short term memory computer wise . You helped me again with stuff I just cant manage to remember how to do at the moment . Photos and Google translate . Thank You :thumbup: :thumbup: :D: . For those who need some English :cooldude: .haha

https://translate.google.co.za/translat ... edit-text=
No one has ever made it out alive yet .
Post Reply

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”