Suspension

Discuss modifications on your late 1998 to 2005 IFS Hilux here.
Post Reply
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Suspension

Post by Dowe Koos »

Dagse mense, ek weet daar is al baie gese oor watter suspensie is goed. Elke ou het maar sy voorkeure maar ook wat sy sak pas. Wat ek wil weet is hoe goed die Camil skokbrekers. Hulle kom uit met coils wat die bakkie dan 30mm voor lig en agter 40mm. Hulle se een jaar waarborg maar reken ek kan tussen 150000 tot 300000km uitkry op n stel. Wat se julle.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Suspension

Post by The Legend »

Camil is n baie skokbreker Hennie , ry net baie hard.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Suspension

Post by Dowe Koos »

Hallo Dawie.
Mikem gaan my R20000.00 kos.
Iromman kos my R27000.00.
OME kos my R30000.00.
Camil kos my R10000.00.
Die eerste drie sluit ook in Bladvere en Torsion bar.
Camil het net coils by wat gewone skokbrekers nie het nie, maar gee jou biejtie hoogte.
Nou sien ek dat Gabriel HDP ook coils het en gee blykbaar ook ekstra hoogte en dit is nou weer goedkoper as Camil.
Waar trek ek nou die lyn.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Suspension

Post by louis fourie »

Hallo Oom Hennie

Êrens op dje forum baaaaie lank terug was daar 'n bespreking dat die Camils die voorste onderste shock mounting breek.

Groete

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Suspension

Post by Dowe Koos »

Dankie Louis, sal dan maar gaan vir die Gabriel HDP. Het goeie terugvoering gesien oor die HDP.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Bliksempie
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 487
Joined: Wed Sep 18, 2013 2:57 pm
Town: Pretoria Montana
Vehicle: 2.4 SFA
Real Name: Robbie
Club VHF Licence: HC115
Location: Pretoria Montana

Re: Suspension

Post by Bliksempie »

Hennie,

Ek het nou weer 'n stel afgetrap met die HDP's. Darrell (Mikem) het 2016 Oktober my suspensie oorgedoen. Hy het die Mikem bladvere ingesit met gewone Safari's voor en die HDP's agter. 2017 Oktober was ek terug by hom, want iets het nie reg gevoel nie. Hy het daarna nog twee ekstra bladvere ingedruk agter om die nuwe Replacement Bumper, en Canopy se gewig te kon hanteer. Met daai besoek, het ons toe gesien die HDP's is verby klaar. Hulle het basies 'n jaar gehou, en het 'n massiewe flat spot gehad. Op die ou end van die dag het ek maar die pad gestap en 4 Bilsteins ingesit. Die voorste Safari's is nog heel goed, en ek het hulle vir Rodney belowe.

Alles voel klaar beter en meer as tevrede met die ry-gemak. Die Bilsteins is wêl duurder as ander shocks, maar dan moet daar in gedagte gehou word dat hulle diensbaar is, en elke 70k - 75k gediens kan word teen 'n minimale fooi.

Ek het op ander forums ook gelees van die Camil's. Baie nice shocks, en ek breek glad nie die naam af nie - Maar die algemene terugvoering van die ouens was die feit dat dit harder ry as ander bekende skokbrekers.

Dit is wêl 'n hap uit die beursie, maar met Darrell gaan jy nie sommer beter advies en goeie diens kry nie. Sy produk is tops en after service nog beter.
When Life knocks you down, make sure you fall on your back. If you can look up, you can get up

Image
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Suspension

Post by Dowe Koos »

Dankie vir die inligting, Robbie. Die Bilstein is nie so duur nie. Dis die bladvere en die torsionbar wat baie kos. Ek sal maar weer met Darryl praat en kyk watter ander opsies is daar.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Suspension

Post by louis fourie »

Ek het my suspensie by Darell gekoop. 4x Billsteins en die bladvere is vervang. Die torsion bars is nog standaard met my off-road bumper. Ek is nou al oor 'n 100 000km met dié stel. Die Billstein's is nou al een keer gediens so 2 jaar terug.

Hier is my kalender fototjie weerImage

Hy staan nog mooi gelykImage Link Broken

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
kzteshooter
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 21
Joined: Mon May 30, 2016 10:18 pm
Town: Calvinia
Vehicle: 3.0L KZ-TE 4x2
Real Name: HJ

Re: Suspension

Post by kzteshooter »

Dowe Koos wrote:Dagse mense, ek weet daar is al baie gese oor watter suspensie is goed. Elke ou het maar sy voorkeure maar ook wat sy sak pas. Wat ek wil weet is hoe goed die Camil skokbrekers. Hulle kom uit met coils wat die bakkie dan 30mm voor lig en agter 40mm. Hulle se een jaar waarborg maar reken ek kan tussen 150000 tot 300000km uitkry op n stel. Wat se julle.
Camils ry hard, het hulle in my bakkie ook, maar as mens die torsion bars bietjie afstel dan is hulle nie so bad nie. Die actual skokbreker van Camil hou nie lank nie. Het deur 2 stelle in 8 maande gegaan. Het op die ou end Monroes verander om saam met die camil coil te werk en dit werk soos n droom.


Sent from my iPad using Tapatalk
kzteshooter
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 21
Joined: Mon May 30, 2016 10:18 pm
Town: Calvinia
Vehicle: 3.0L KZ-TE 4x2
Real Name: HJ

Re: Suspension

Post by kzteshooter »

Dowe Koos wrote:Dagse mense, ek weet daar is al baie gese oor watter suspensie is goed. Elke ou het maar sy voorkeure maar ook wat sy sak pas. Wat ek wil weet is hoe goed die Camil skokbrekers. Hulle kom uit met coils wat die bakkie dan 30mm voor lig en agter 40mm. Hulle se een jaar waarborg maar reken ek kan tussen 150000 tot 300000km uitkry op n stel. Wat se julle.
Ek het n Supa Quick winkel en in my ondervinding kry mens selde meer as 80000km uit n stel skokbrekers. Veral as jy grondpad ry.


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Suspension

Post by ThysdJ »

My ondervinding met Camils is dat hulle baie hard ry. Hulle gee die lift en alles, maar dis n baie harde rit.

Dan, as jou vere reeds begin le, veral jou torsions voor, is daardie coils rondom die Camils nie genoeg om daarvoor te kompenseer terwyl jy ry nie. Dit gee wel stance (looks) as hy stil staan, maar op rowwe terrein bottom die voorvere maklik uit.

My 2c..
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Thunder02
Moderator
Moderator
Posts: 8033
Joined: Fri Nov 26, 2010 7:53 pm
Town: East Rand
Vehicle: IFS Hilux
Real Name: Neil
Club VHF Licence: HC105
Location: 4x4 Direct Boksburg
Contact:

Re: Suspension

Post by Thunder02 »

Dowe Koos wrote: Wed Mar 07, 2018 6:11 am Dankie vir die inligting, Robbie. Die Bilstein is nie so duur nie. Dis die bladvere en die torsionbar wat baie kos. Ek sal maar weer met Darryl praat en kyk watter ander opsies is daar.
Hennie, let me chat with Darrel and see what we can sort out.
I've being running on his setup for a long while now and could not be happier. :thumbup:
Not all those who wander are lost!

Scout motto:be prepared....
www.4x4direct.co.za
Email: boksburg@4x4direct.co.za
IFS is like a swambo, soft, sexy and expensive!
User avatar
Thunder02
Moderator
Moderator
Posts: 8033
Joined: Fri Nov 26, 2010 7:53 pm
Town: East Rand
Vehicle: IFS Hilux
Real Name: Neil
Club VHF Licence: HC105
Location: 4x4 Direct Boksburg
Contact:

Re: Suspension

Post by Thunder02 »

Darrel will give you a call.
Not all those who wander are lost!

Scout motto:be prepared....
www.4x4direct.co.za
Email: boksburg@4x4direct.co.za
IFS is like a swambo, soft, sexy and expensive!
User avatar
Dowe Koos
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1053
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Re: Suspension

Post by Dowe Koos »

Dankie Neil, waardeer dit. Sal wag vir sy oproep.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.
User avatar
Thunder02
Moderator
Moderator
Posts: 8033
Joined: Fri Nov 26, 2010 7:53 pm
Town: East Rand
Vehicle: IFS Hilux
Real Name: Neil
Club VHF Licence: HC105
Location: 4x4 Direct Boksburg
Contact:

Re: Suspension

Post by Thunder02 »

Dowe Koos wrote: Wed Jun 20, 2018 6:12 pm Dankie Neil, waardeer dit. Sal wag vir sy oproep.
:thumbup:
Not all those who wander are lost!

Scout motto:be prepared....
www.4x4direct.co.za
Email: boksburg@4x4direct.co.za
IFS is like a swambo, soft, sexy and expensive!
Schoemies
Newbie
Posts: 1
Joined: Sat Feb 24, 2018 2:39 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2,7 Hilux 4x4
Real Name: Stefan

Re: Suspension

Post by Schoemies »

Goeie dag

Ek het heelwat op die forums gelees oor skokbrekers en daar is nou twee tipes wat my oog gevang het, maar ek het geen ondervinding van die twee. Dis Bilstein en Koni. Het enige iemand ondervinding van die twee? Ek het 'n 2002 hilux met OME shocks wat vervang moet word, maar OME is redelik rof met die prys deesdae(was nie so duur toe ek hule destyds gekoop het). Ek ry redelik grondpad maar nie eintlik rowwe 4x4 terein. Die Bilstein se kwotasie is redelik billik teen R 7000 vir al 4 skokbrekers.
Hoe vergelyk die Bilstein en Koni se vermoe met die van die OME wat ek ken?
Enige raad en of ondervinding in die verband sal waardeer word.
Groete
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Suspension

Post by louis fourie »

Bilstein kan gediens word. Ek het dit al een keer laat doen en die koste was R3000 vir 4 shocks.

Jy sal nie beter diens kry as wat Darell van Mikem jou kan gee nie.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Suspension

Post by Mud Dog »

Al drie is goeie shocks (OME, Koni, Bilstein) en dis waar wat Louis sê oor die diensbaarheid van Bilstein. Vir die man wat baie teer ry is die diensbaarheid miskien nie so gewigtig nie maar in jou geval wat baie grondpad ry is dit 'n goeie opsie. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5266
Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Real Name: Thabo
Club VHF Licence: x223
Location: Garsfontein
Contact:

Re: Suspension

Post by Thabogrobler »

My Kz het Camils voor ingehad - en hy het BAIE hard gery.

EK hou van my BIlsteins(Vrou se LR kom standaard met hulle uit). Ja, dit kan gediens word, Darryl se bende vra tans R850 elk.

Ek is tand in die mark vir shokke vir die LR maar sukkel a 'n klompie dae om 'n kwotasie uit Darryl se span te kry....
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
Post Reply

Return to “Late 1998 to 2005 (Gen 5 aka IFS Hilux)”