Suspension

Discuss modifications on your late 1998 to 2005 IFS Hilux here.
Post Reply
User avatar
Dowe Koos
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 759
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Tue Mar 06, 2018 10:46 am

Dagse mense, ek weet daar is al baie gese oor watter suspensie is goed. Elke ou het maar sy voorkeure maar ook wat sy sak pas. Wat ek wil weet is hoe goed die Camil skokbrekers. Hulle kom uit met coils wat die bakkie dan 30mm voor lig en agter 40mm. Hulle se een jaar waarborg maar reken ek kan tussen 150000 tot 300000km uitkry op n stel. Wat se julle.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.

User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3417
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1)1989 Toyota Hilux 2.2 4y EFI D/C 4X4 Full Mikem suspension ,extra long range tank,Duel battery system,31 Bridgestone Duelers 697 A\T FJ 75 front disc with KZTE calipers ,Kurisun PT 8100 two way mobile radio Hi-Lux call sign HC 121
Real Name: Dawie
ORRA Call Sign: X93-

Tue Mar 06, 2018 6:24 pm

Camil is n baie skokbreker Hennie , ry net baie hard.
Image
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”

User avatar
Dowe Koos
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 759
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Tue Mar 06, 2018 7:37 pm

Hallo Dawie.
Mikem gaan my R20000.00 kos.
Iromman kos my R27000.00.
OME kos my R30000.00.
Camil kos my R10000.00.
Die eerste drie sluit ook in Bladvere en Torsion bar.
Camil het net coils by wat gewone skokbrekers nie het nie, maar gee jou biejtie hoogte.
Nou sien ek dat Gabriel HDP ook coils het en gee blykbaar ook ekstra hoogte en dit is nou weer goedkoper as Camil.
Waar trek ek nou die lyn.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.

User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1752
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
ORRA Call Sign: X101

Tue Mar 06, 2018 7:55 pm

Hallo Oom Hennie

Êrens op dje forum baaaaie lank terug was daar 'n bespreking dat die Camils die voorste onderste shock mounting breek.

Groete

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk


User avatar
Dowe Koos
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 759
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Tue Mar 06, 2018 7:58 pm

Dankie Louis, sal dan maar gaan vir die Gabriel HDP. Het goeie terugvoering gesien oor die HDP.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.

User avatar
Bliksempie
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 474
Joined: Wed Sep 18, 2013 2:57 pm
Town: Pretoria Montana
Vehicle: 2.4 SFA
Real Name: Robbie
ORRA Call Sign: HC115
Location: Pretoria Montana

Wed Mar 07, 2018 5:58 am

Hennie,

Ek het nou weer 'n stel afgetrap met die HDP's. Darrell (Mikem) het 2016 Oktober my suspensie oorgedoen. Hy het die Mikem bladvere ingesit met gewone Safari's voor en die HDP's agter. 2017 Oktober was ek terug by hom, want iets het nie reg gevoel nie. Hy het daarna nog twee ekstra bladvere ingedruk agter om die nuwe Replacement Bumper, en Canopy se gewig te kon hanteer. Met daai besoek, het ons toe gesien die HDP's is verby klaar. Hulle het basies 'n jaar gehou, en het 'n massiewe flat spot gehad. Op die ou end van die dag het ek maar die pad gestap en 4 Bilsteins ingesit. Die voorste Safari's is nog heel goed, en ek het hulle vir Rodney belowe.

Alles voel klaar beter en meer as tevrede met die ry-gemak. Die Bilsteins is wêl duurder as ander shocks, maar dan moet daar in gedagte gehou word dat hulle diensbaar is, en elke 70k - 75k gediens kan word teen 'n minimale fooi.

Ek het op ander forums ook gelees van die Camil's. Baie nice shocks, en ek breek glad nie die naam af nie - Maar die algemene terugvoering van die ouens was die feit dat dit harder ry as ander bekende skokbrekers.

Dit is wêl 'n hap uit die beursie, maar met Darrell gaan jy nie sommer beter advies en goeie diens kry nie. Sy produk is tops en after service nog beter.
When Life knocks you down, make sure you fall on your back. If you can look up, you can get up

Image

User avatar
Dowe Koos
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 759
Joined: Fri Oct 10, 2014 6:44 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Buschwagen 2.7 4x4
Real Name: Hennie

Wed Mar 07, 2018 6:11 am

Dankie vir die inligting, Robbie. Die Bilstein is nie so duur nie. Dis die bladvere en die torsionbar wat baie kos. Ek sal maar weer met Darryl praat en kyk watter ander opsies is daar.
Ecc 1:9 Wat gewees het, dit sal daar weer wees; en wat gebeur het, dit sal weer gebeur, en daar is glad niks nuuts onder die son nie.

User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1752
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
ORRA Call Sign: X101

Wed Mar 07, 2018 8:04 am

Ek het my suspensie by Darell gekoop. 4x Billsteins en die bladvere is vervang. Die torsion bars is nog standaard met my off-road bumper. Ek is nou al oor 'n 100 000km met dié stel. Die Billstein's is nou al een keer gediens so 2 jaar terug.

Hier is my kalender fototjie weerImage

Hy staan nog mooi gelykImage Link Broken

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

Post Reply

Return to “Late 1998 to 2005 (Gen 5 aka IFS Hilux)”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users