Freeflow op 3L Hilux d4d

Discuss modifications on your new shape Hilux here. 2005 till current. Also called the Vigo in other countries.
Post Reply
Stefan9006
Newbie
Posts: 9
Joined: Wed Dec 02, 2015 10:10 pm
Town: Postmasburg
Vehicle: 3.0 Hilux D4d
Real Name: Stefan

Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by Stefan9006 »

Watter vervaardiger se freeflow klink die mooiste op n 3L Hilux d4d? Soos ek verstaan kan freeflow tot 18kw ekstra vir jou gee.

Ek het al n JBC freeflow gehoor in werklikheid. Sien video minute 4:36.

http://youtu.be/uqw5y_fh9ms" onclick="window.open(this.href);return false;


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
andrevt
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1465
Joined: Mon Jul 20, 2009 2:37 pm
Town: sasolburg
Vehicle: raider d4d
Real Name: andre

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by andrevt »

steves auto clinic vanderbijlpark
ImageImageImageImageImageImage


Toyota Hilux 3.0 D4D 4x4
gerritmocke
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 17
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:16 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Fortuner
Real Name: Gerrit

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by gerritmocke »

Lees ook hier : viewtopic.php?f=94&t=30642" onclick="window.open(this.href);return false;
Jacques1965
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Apr 30, 2015 8:02 pm
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux D4D 4x4
Real Name: Jacques

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by Jacques1965 »

Om nou eerlik te wees, n freeflow maak geen verskil op n diesel engin nie. n diesel se kraglewering kom van die turbo en die injector timing af. Jy kan die standaard ecu re- program vir meer krag. kyk op google vir exhaust size calculator. dit dui die grootte aan vir die kraglewering. jy het nie n chip nodig vir meer krag nie. herproggrammeer standaard ecu. n D4D kan 170 kw lewer sonder n '''piggyback''.
gerritmocke
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 17
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:16 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Fortuner
Real Name: Gerrit

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by gerritmocke »

Jacques1965 wrote: Sun Apr 23, 2017 4:04 pm Om nou eerlik te wees, n freeflow maak geen verskil op n diesel engin nie. n diesel se kraglewering kom van die turbo en die injector timing af. Jy kan die standaard ecu re- program vir meer krag. kyk op google vir exhaust size calculator. dit dui die grootte aan vir die kraglewering. jy het nie n chip nodig vir meer krag nie. herproggrammeer standaard ecu. n D4D kan 170 kw lewer sonder n '''piggyback''.
Hi Jacques

Jy is 100% reg soos ek op die duur manier uitgevind het. Sal graag met jou in aanraking wil kom.
Jacques1965
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Apr 30, 2015 8:02 pm
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux D4D 4x4
Real Name: Jacques

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by Jacques1965 »

my e- mail adres: jleroux380@gmail.com
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5266
Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Real Name: Thabo
Club VHF Licence: x223
Location: Garsfontein
Contact:

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by Thabogrobler »

Jacques1965 wrote: Sun Apr 23, 2017 4:04 pm Om nou eerlik te wees, n freeflow maak geen verskil op n diesel engin nie. n diesel se kraglewering kom van die turbo en die injector timing af. Jy kan die standaard ecu re- program vir meer krag. kyk op google vir exhaust size calculator. dit dui die grootte aan vir die kraglewering. jy het nie n chip nodig vir meer krag nie. herproggrammeer standaard ecu. n D4D kan 170 kw lewer sonder n '''piggyback''.
Ek gaan ongelukkig van jou moet verskil - en baie drasties.

'n Diesel enjin(pertol ook) se werk verrigting hang baie af van die lug deur die enjin vloei. Al wat 'n turbo doen is om lug onder druk te sit en vinniger deur die enjin te laat vloei.

Doen die volgende toets: Sit 'n strooitjie in jou mond en knyp jou neus met 'n wasgoed penntjie toe. Gaan draf om die blok.......dit was nie lekker of maklik nie? Was jou lugvloei bietjie belemmer?

Op presies dieselfde beginsel werk 'n enjin - meer lug in, meer lug uit. Doen nou dieselfde oefening hierbo maar met met 'n 50mm pyp in jou mond. Beter?

Om die enjin se optimale verriging te kry moet jy die lugvloei van waar dit in die voertuig ingesuig word tot waar dit uitgeblaas word glad en sonder belemmering laat vloei.

Sou jy die exhaust doen en eers later bv. 'n snorkel opsit sal jy dink die snorkel is 'n wonder ding want na dit het jou kar soveel beter getrek en vertel jou pel hy moet net 'n snorkel opsit, die exhaust is 'n mors, maar dis nie heeltemal waar nie.

Die laaste verandering gaan altyd voel of dit die grootste verskil maak.

Dan nog ietsie: 'n Groter uitlaat laat die warm gasse vinniger wegkom van die enjin af en laat die EGT's laer(kort weergawe) wat beter is vir 'n enjin.

Persoonlik sal ek nie 'n ECU flash nie. AL chip wat ek vertrou is die Unichip wat vir jou voertuig, op 'n dyno ingestel word waar 'n klomp parameters gemonitor word om seker te maak jy kry betroubare krag. Wat help 'n ekstra 10kw maar dit verkort die enjin se lewe met 40 of 60%?

Dwayne Voogt in Delmas bou die beste freeflows op D4D's wat ek nog gesien het.
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
gerritmocke
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 17
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:16 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Fortuner
Real Name: Gerrit

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by gerritmocke »

Hi Thabo , groter pyp met Unichip op my 3.0D4D. Deur net die pyp te vervang het geen verskil op my voertuig gehad nie. My gevoel was R7500 in die water. Ek stem saam dat inlet mods dalk sou gehelp het soos jy noem in jou voorbeeld met die snorkel. Ek dink net dit help nie as jy goeie uitvloei het, maar jou invloei bly standaard nie . Ek het beter resultate met Unichip en "cat" verwyder gekry as met vervangde pyp.
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: Freeflow op 3L Hilux d4d

Post by JohanW »

Net om my 2c ook te gee. Waar 'n vet exhaust op 'n d4d wel werk is met turbo lag en EGTs. Die vet exhaust gaan nie vir jou meer "boost" gee nie aangesien die stepper motor en turbo driver vanaf 200kPa (lees 1 bar bo atmosfeer) die VNT vanes se pitch verander om die boost te verminder (soos 'n tipe blow off valve op turbos van oud). Gaan lees my draad viewtopic.php?f=3&t=42524 oor die gevare van 'n te groot exhaust op 'n auto D4d sit. Met die vet exhaust gaan jy daardie stepper motor op die turbo heelwat harder laat werk.

Oor die EGTs, die hoogste wat ek nog gekry het was 706 grade C. Platvoet, gelaai fris bult. Oor die algemeen steek hy nie 670 oor nie en sit gemiddeld hier by 450 rond. Dit skryf ek toe aan my kort 63mm freeflow.
Post Reply

Return to “Late 2005 - 2016 Hilux (Gen 6 aka Vigo-shape)”