Ruberizing - DIY

Modifications to any other vehicles or things which can benefit any of the other vehicles owners.
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Ruberizing - DIY

Post by pietpetoors »

Is there a type of ruberizing one can buy and apply yourself? Even if it means that I have to buy a special spray gun.

I have this 3x4 metre little corrugated iron roof on the stairway which needs attention. I am rather sick of roof paint and stuff, they do not last here by da sea, so I decided that ruberizing will last almost forever.

The advantage of using it is then i can sommer also ruberize the bakkie's load bin and one will forever get some useful need for it in future.

So, do one need a special spray gun?
Is there a product one can buy at a paint shop?
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Maddoglips
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: P.E.
Vehicle: Raider 2.2 4x4; Mikem 50mm raised suspension, long range tank, Monroe gasses all round.

Re: Ruberizing - DIY

Post by Maddoglips »

Pieter

I'm not sure about the rubberizing, but why don't you consider using water based stone chip?

It's hard wearing and will also be easier to clean should the pigeons decide to use that space as a turd parrade :lol:

Also the metal won't sweat under the stonechip.

Just my 2cw

Good luck Zane
It's better to Burn Out then Fade Away.
krazy_kameleon
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Fourways
Vehicle: 1993 Hilux D/C 4X4 2.4 22R (fuel injection in the pipeline)

Post by krazy_kameleon »

Hi Zane,

please ellaborate. I want to rubberise the inside Rokorok to hide all the repair work :P

a water based product sounds like a much better option - is it thick enough?

Rick
Maddoglips
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: P.E.
Vehicle: Raider 2.2 4x4; Mikem 50mm raised suspension, long range tank, Monroe gasses all round.

Post by Maddoglips »

Rick

Stone chip is 1stly cheap and like a paint it bonds and gives a solid/firm surface, it's the same stuff they use on the bottom of the doors and rails/sills.

You can apply it as thick as you wish and you can also thin it just with normal water if you want a smoother texture, all you need is the gun and that you get from Midas along with the stone chip. Gun R120 +-

Rubberizing I find after time and dents/cuts, lifts and then sweats underneath causing the metal to rust which you can't see untill too late. Also rubbs off leaving black marks on clothing ect after time as you can never get it spotlessly clean.

Also you are always able to touch up stone chip should you scratch/chip it which defi sells it for me.

I have 5mm thick rubberizing in my loadbin, and it still looks fairly decent for it's age, but underneath, its rusted through and from inspection you can see it happend/started between the rubber and not from underneath. Seen too many loadbins rusted through due to this.

Just my 2CW

Zane
It's better to Burn Out then Fade Away.
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

Another option is Hammerite. It's stonechip and you get a smooth and hammered surface. You can apply it directly to rust as well.

HAMTD01.pdf
(77.21 KiB) Downloaded 291 times
To God be the glory
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

Cassie, I wouldn't use Hammerite .... it's a hard wearing enamel that is chip resistant, but will still chip a lot easier than stone-chip which is specially formulated for automotive use. Hammerite is an excellent product for your wrought iron garden furniture and gates etc. One downfall with Hammerite is that you have to use their reducer / thinners which ain't cheap and neither is the paint. One used to be able to use acetone to thin it, and you still can as long as you use it all or don't put anything back into the tin, otherwise it will gel within a day or two. Using thinners will cause it to curdle almost immediately.

Besides Stone chip (very user friendly product by the way), there used to be a paint on / spray on rubberising .... can't remember the product name or if it's still available, one would have to ask around. Whatever you use, be certain that the surfaces are absolutely clean otherwise you will get peeling later as Zane said he has seen all too often. Just M2CW. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

Pieter,

Ek het my Hilux se load bin met Plascon se bakkie & trailer coating geverf... Dit is 'n water basis stone chip produk. Myne is so amper n jaar al op my hilux en dit werk uitstekend!!!

Dop nie maklik af of iets nie. Ek het wel n baie goeie metal primer en undercoat gebruik op die skoon metaal...

Dis lekker goedkoop en dek n wye area.

1 lt @ R 120-00 behoort genoeg te wees vir die dak en as jy nog 'n 1 lt koop sal jy jou hilux se loadbin kan verf met dit maklik.
Johan Marais
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Sal bietjie kyk na die stone chip goed.

Hoe werk ruberising, spuit hulle dit aan? Word dit koud aangewend of doen hulle dit warm?
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Club VHF Licence: X107

Post by Stef »

Pieter, Jy kan gewone "underbody coating" of "Durabak" ook probeer. Laasgenoemde bietjie duur. Ek het tevore al 'n gewone "wash gun" gebruik. Daai met die laaang nozzle vir engine skoonmaak ens. Sny die nozzle korter, omtrent 150mm en die binneste pypie so 10mm korter. Werk vir altwee die bogenoemde, hoort stone chip ook te kan spuit.

Jou probleem is om op galvanising te verf ( het self lekker gesukkel toe ek in PE was). Mens kry "Galv etch" (nie veel sukses gehad nie) vir nuwe oppervlaktes, maar as hy al mooi "weathered" is sê hulle mens moet net was met thinners en primer opsit. Roes moet vanselfsprekend eers geskuur word.
JohanM
Monster Truck
Monster Truck

Post by JohanM »

PIeter hier is die link na die produk wat ek gebruik het se spesifikasies!!

http://www.plascon.co.za//assets/datash ... %20DEC.pdf
Johan Marais
ChrisSwart
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Johanesburg
Vehicle: 1999 2700i Hi Lux

Post by ChrisSwart »

I used Durabak rubberising.
My best advice is stay away from the stuff.
It came off in less than a year!!! and i have not caried a heavy load since applying the stuff.
I initially applied it to stop rust but the rust has spread under the so called rubberising.
Just my oppinion
JohanM
Monster Truck
Monster Truck

Post by JohanM »

pietpetoors wrote:Sal bietjie kyk na die stone chip goed.

Hoe werk ruberising, spuit hulle dit aan? Word dit koud aangewend of doen hulle dit warm?
Pieter hulle grind die loadbox se verf af met n grinder omdie surface te roughen sodat die lining kan "bond" met die metaal.Hulle spray dit dan op die bakkie met n spray gun.

Dit is hoekom alle bakkies wat rubberrising op het een of ander tyd begin roes in die hoeke..

EK het myne vir daai rede afgetrek en my loadbox rustproofing geverf en die undercoat opgeverf voordat ek die Coating op gesit het.

Sover is ek so happy met dit, dat ek my wheel arches binne in dieselfde behandeling gaan gee...Dit chip glad nie te maklik nie en ook dit sit as jy dit behoorlik aanwend op n primer undercoat.
Johan Marais
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Dankie Johan, dit maak alles sin.
As hulle die verf af grind en die rubber bly heel is dit seker nie 'n probleem nie, is net as die rubber beginne vog deurlaat raak die probleem dan baie groot.

Is dit nie dan beter om die bak sommer net te los soos hy is en net so elke nou en dan nuut te verf nie, wat is die nut van die stonechip dan, of is hy maar net harder en krap moeiliker?
JohanM
Monster Truck
Monster Truck

Post by JohanM »

pietpetoors wrote:Dankie Johan, dit maak alles sin.
As hulle die verf af grind en die rubber bly heel is dit seker nie 'n probleem nie, is net as die rubber beginne vog deurlaat raak die probleem dan baie groot.

Is dit nie dan beter om die bak sommer net te los soos hy is en net so elke nou en dan nuut te verf nie, wat is die nut van die stonechip dan, of is hy maar net harder en krap moeiliker?
Pieter Die stonechip verf is baie harder en krap nie so maklik nie... EK het al baie dinge gelaai agter in my HILux en die stonechip hou.

My Hilift jack, graaf, byl en Saag ry los agterin die loadbox tussen die kaste... Sover is daar nie eers merke wat wys dat die stonechip dit nie kan hanteer nie.. Dit maak wel merke op die stonechip, maar dit kon nie af nie. So as jy my vra, sal ek die bak van joune net stonechip.. Dit is beter as om die verf af te skuur en dan te rubber te spuit. Die probleem is dat die rubber nie orals ewe dik is nie en ook nie in elke hoekie ingaan nie.. Dis waar die roes begin. Dit is hoekom ek myne met stonechip geverf het. Die ander voordeel is dat my loadbox vinnig droog word agter in as hy nat gereen het, baie vinniger as die rubber lining.
Johan Marais
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Post by Johannes van die See »

Pieter

Ek het n produk daar by my huis, het so paar jaar terug my vorige bakkie se bak daarmee geruberize het.
Dit is n two part mix rubber en dit het baie goed gewerk. Dit wat oor gebly het is seker nou al oud en verval maar ek kan
minstens kyk wat die produk te naam is en jou daarmee help.

Wat die spray nozzle betref, mens kry n spesiale nozzle daarvoor, ek onthou ek het die selfde navrae gehaad daaroor toe ek my vorige bakie gedoen het, maar ek het nie di nozzle gekoop nie, ket my job met n kwas gedoen en dit het goed gelyk.
Meer n glade afwerking as die druppel effek, maar dit was n goeie job.

Laatweet jou sodra ek by die huis kom wat die produk se naam is.

J
http://www.goblacksam.com
Image Link Broken
Langebaan Lagoon & Deep Sea Fishing Charters
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Maak so Johannes, ons moet hoeka Geelbek se pens gaan nat maak
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Post by Johannes van die See »

pietpetoors wrote:Maak so Johannes, ons moet hoeka Geelbek se pens gaan nat maak
:thumbup: Jy weet mos, ek kan nie meer wag nie!
http://www.goblacksam.com
Image Link Broken
Langebaan Lagoon & Deep Sea Fishing Charters
louis fourie
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Club VHF Licence: X101

Post by louis fourie »

Johan

Hoe het jy die rubberising "afgetrek"? Het jy 'n puttymes/scraper gebruik? Het jy dit warm gemaak?

Vertel ons asb. :eh: :crazy:
JohanM
Monster Truck
Monster Truck

Post by JohanM »

louis fourie wrote:Johan

Hoe het jy die rubberising "afgetrek"? Het jy 'n puttymes/scraper gebruik? Het jy dit warm gemaak?

Vertel ons asb. :eh: :crazy:
Louis,

Die enigste manier op die rubber lining af te kry is met n hamer en n bytel.... Ek het die Hilux elke dag in die son laat staan en so dan ook die rubber los gebreek met die hamer en bytel... Dan het ek ook soos dit los gekom het maar afgetrek met die hand. Sekere dele kom maklik af en ander nie so maklik nie.

Die oorblywende stukkies wat nie mooi wou afkom nie het ek met die baby grinder met n 24 grit flexible sanding pad skoon gemaak.

Dit was 3 dae se werk om die loadbin skoon te kry van daai lining...
Johan Marais
TOYOTA 4YEFI
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Vehicle: Land Cruisr 80

Post by TOYOTA 4YEFI »

Dit werk om die onderkant van die bak warm te maak met n vlam ( pasop om nie die verf te veel te brand nie) maar dit werk om twee te wees dat die een die rubberrising af te trek en die ander om die bak warm te hou waar jy besing is om te treek ek het my loadbin so skoon gekry in n dag
Mikie
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Kyalami
Vehicle: Hilux 2006 3.0D4D 2x4 DC

Post by Mikie »

What is the stuff tahts in the New Hilux Loadbins?
Its like a plastic coating, Not great for grip but I think protectionwise its great
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D

Post by pampoen »

Durabak its the closest your going to get without having to pay R5000 for a proffesional job otherwise hammerite,stuff works like a charm,Also remember its how much effort you put into prep before painting,that determines how long the product lasts.
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.

Return to “General Mods”