Is Ek mal of nie???

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek oorweeg die cressida mod op my Hilux. As ek dit doen teen R30,000, dan staan my hilux prys al op +- R150,000

1996 model gekoop teen R80,000
Gespend op mooimaak, regmaak, en mods +-R40,000
Cressida conversion R30,000
Locker R4800

Almal se dis baie geld vir so ou bakkie. Luxi is my hart se punt en ure se genot bied hy my, maar eks nie happy met die 2.4 nie, hy het net te min krag en torque.

Gee my julle raad asb.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Dit hang af Naas... Kaspaas het my ook al ver oor die R100K gekos in totaal, en ek weet vir 'n feit ek sal NOOIT weer daai geld terugkry nie, al verkoop ek hom in parte. MAAR, dis nou waar die kruks van die saak le, as ek agter daai stuurwiel inklim en daai bakkie begin doen wat ek wil he hy moet doen, dan is ek tevrede dat daai klomp geld GOED gespandeer is... Dis hoe ek daaroor voel... :shock: :lol: :D
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Dis my redenasie ook

Alhoewel ek n nuwer model hilux DC 4x4 seker al kon koop, die IFS hiluxes klim nie waar die goed klim nie.

Danie by supra tech doen die cressida vir R28000, maar dan het ek nie aircon nie. Ek het in kontak gekom met nou, Shaun, hy werk vir Toyota PTA Noord, en hulle bou 1/4 mile karre met turbos en so. Hulle het al 2 bakkies gedoen soos myne.

Hy se hulle sit n Nissan Radiator in mer aircon radiator dan werk dit mooi. Kombie petrol pomp en sit brass orings om die sleeves bo waar die head seal, so jyt geen meer headgasket probleme nie, hulle gebruik mister turbo electronics en dyno dan ook die engine. Hy se ek behoort so 6 tot 7 km/litre te kry met meer as 120kw en 300+ nm Torque
Hulle ruil ook die airfilter en battery om sodat die airintake aan die regte kant sit.

Hulle prys is R30,000

Wat dink jy
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
DOELLOOS

Re: Is Ek mal of nie???

Post by DOELLOOS »

Ek sal vir Danie se 7M-GE conversion gaan as ek jy is. Maar ja, jy spend om hom te hou en die waarde uit hom uit te ry.
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Dis maar 'n sakie wat jy vir jou self moet uitmaak Naas, maar ek persoonlik sal vir Danie se opsie gaan... Hy is al lank in die besigheid, en ken al die pitfalls.. Sit eerder sonder aircon en het 'n goeie gesonde enjin-conversion as om lekker cool met aircon langs die pad te staan as jou conversion jou in die steek laat... :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

Ek is seker as jy met Danie gesels sal hy die aircon doen soos kaspaas sin onder die loadbin. My aircon condensor het voor die radiator gesit en dit het nie mooi gewerk nie so ek dink ek wil myne ook soentoe skuif. Vir my is die keuse van aircon ook nie opsioneel nie, hy moet is.

Bly weg van Mr Turbo af en doen eerder 'n Dicktator.

As jy wil worry oor die geld waarde moet jy dit liewer nie doen nie. Jy sal nooit die geld kan terug kry nie want soos Ewald sal jy ook sukkel om hom te verkoop want al is iemand bereid om hom te koop teen jou prys sal hulle moet cash hê want jy kry nie finansiering op so 'n voertuig nie.

Voor ek my conversion gedoen het het ek geweet dat ek sal nooit weer my geld kan terug kry nie, maar as jy regtig dit wil hê sal die geld nie saak maak nie.

"Others would not understand as it is a Hilux thing" :wink:
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek praat met die regte manne hier, die ander verstaan nie, daars nie n prys aan die great gevoel as ek n bult uitklim en die ander sukkel nie.

Het die naweek by ERORA gaan ry, daars een wille bult wat net ek kon uitry sonder lockers. n 110 defender kon nie en my pel met sy nuwe 4.5 cruiser, double lockers en OME supension kon ook nie. Ek het great gevoel.

Maar toe is daar weer n ander bult, eintlik makliker maar jy kort momentum, wat hulle kon ry en ek nie. Hulle vat hom in 2de low range, my jilux ken nie van 2de nie, hys te pap en met die kon ek nie opgaan nie. Dis toe ek besluit ek wil die ander enjin he.

Watse krag kyk ek na op die Cressida, ek wil seker maak dis die moeite werd?

Hoeveel sit Kaspaas uit en werk daai aircon radiator lekker onder die loadbin? Wa kom hy want ek het n 2de tank ook in. Dan wil ek ook weet of gee die electric Fans nie probleme in diep water as hulle onder water kom nie?

Ek dink ook ek sal by Danie gaan as ek reg is
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

naasburger wrote:Hoeveel sit Kaspaas uit en werk daai aircon radiator lekker onder die loadbin? Wa kom hy want ek het n 2de tank ook in.
Naas ek wil nie vir jou jok nie, ek sal gaan seker maak van die presiese syfers, maar as ek reg onthou het hy in die omgewing van 140kw uitgesit met sy laaste dyno. Torque kan ek nie onthou nie.

Ons is nog besig met die (aircon radiator en radiator) conversion, dit gaan maar stadig want Allan moet sy ander customers ook gelukkig hou en ek en hy het 'n "understanding"... Sodra die conversion klaar is sal ek fotos neem en vir jou presies kan se hoe alles werk en so aan.

Ek het 2 Hilux tenke (130 liter) langs mekaar, met die ekshors wat ge-reroute word, daarvan sal ek ook fotos neem en post.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

Hierdie 140kw waarvan julle praat, is dit wat die dyno ouens estimate op die flywheel of actually meet op die agterwiele. As jy 140kw op die agterwiele kry met 33's op is jou mouter bevange sterk.

Myne het net so oor die 120 HP gedyno op my 245/75 in derde rat (ongeveer 100KW) op die agterwiele, wat baie op was van die 67kw wat hy tevore gemeet hets. Torgue was meer as dubbel as ek reg kon onthou ek praat onder korrecksie as ek sê 255Nm.

Onthou niemand kan regtig flywheel power meet op 'n dyno nie, hulle raai maar. Dis hoekom ek eerder 'n regte power op die wiele lesing meer waardeer.
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Ja nou sien jy Bennie, daar het jy my... ek sal eerder die pampiere loop nader trek en die regte syfers aanhaal... flywheel en wiele en elke ding. anders verstaan iemand my dalk nou-net verkeerd... O ja en op daai tyd het Kaspaas nog 31"s opgehad.. :?: 8) :twisted: :lol:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Scorpion
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2158
Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
Town: Emmarentia
Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
Real Name: Johann
Location: Constant Kloof

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Scorpion »

Naas, ek sit ook met daai dilema. My 4Y het vir my net nie genoeg oemf nie :cry: My probleem is ek ry nie net 20km na die naaste trail toe nie, ek wil in Moz gaan rondry en gaan in Nov Namibie toe ook. Ek wil kan bybly by die manne met die nuwe 4x4's op die ooppad. Ek wil hulle nie wegry nie, net kan bybly... :wink:

My probleem is egter dat almal 'n verskillende opinie het. Riceburner se gisteraand vir my hy stel voor ek recon eerder die mouter vir so R7000, anders as ek regtig wil, eerder 'n Chevy 350 met autobox, maar jy boet nog steeds Toyoa betroubaarheid in. Ander se EFI of die Chinese 4Y. Ander weer 7M-GE (en een mal BLOU BUL 7M-GTE!! :twisted: ).

Ek MOET meer krag he... EN 'n aircon! So manne, laat ons nou vir eens en altyd weet, wat moet ons doen hier. Ek wil myne instuur in Mei na my Moz trip, maar wil verkieslik die aircon voor dit doen. Konsensus?
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Dit sal nice wees om al die fotos te sien as julle klaar is.

Ek hoop ek kry so 120+ kw op die wiele, het 32" BF's op en so naby 300nm, dan sal daai lorie mooi klim.
Ek dink die standaard 2.4 (weet nie of dit op die flywheel of wiele is nie) het so 65kw en so 120nm torque. Dis maar min vir waar ek wil klim.

Ek sukkel met my carb ook. Elke oggend as ek op die carb kyk is die float leeg, waantoe kan die petrol gan. My tank vorm nie n vacuum nie, het al die cap afgelos dan drain die carb in 2.5 ure, maar nerens sien ek petrol nie. Het hele nuwe carb kit in en hys dieselfde, Vrek nou minder op abstacles maar die float bly nie vol as die bakkie staan nie.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
DOELLOOS

Re: Is Ek mal of nie???

Post by DOELLOOS »

Ek sou se 7M-GE met lugversorger. My 7M-GTE is te wild.
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Castos »

In die boeke is die syfers van 'n 2.4 86kw en 198Nm/T.

'n Small block Chev v8 gaan net so betroubaar wees as enige toyota engin. Ek het 'n Chev 4.1 strait 6 gery. Daai goed kan nie breek nie, al probeer jy. Het hom al vir 100km gery met coke en fanta oranje in, inplek van olie (Lang storie te doen met BAIE bier en 'n sump prop). Het by die huis gekom en alles gedrain en net weer olie gegooi. Nooit enige drama gehaat nie. Ek dink op die ou einde is 'n 2.7i, land cruiser 4.2 Diesel of chev small block V8 die beste. Daai Chevy motors het so baie torque onder en die klank..... :twisted: Al wat my pla van die 4.2 diesel is sy gewig. As ek in afrika in gaan neuk soek ek nie 'n engin met head casket probleme of 'n ecu wat nat kan word nie. Ek het die naweek gesien, leer haar reg ry, ek leer nog en kom by plekke uit waar ek net van kan droom om te ry met my Colt.

Ek stem saam met Riceburner, laat iemand wat weet van eerder die ding regmaak. Ek wil electronic ignition opsit en laat mooi diens. Dan sal ek hom laat dino. Dan moet sy mooi loop.

PS: My my Lux is in die testament in gesit. My laaitjie is 3 en praat klaar van sy bakkie as hy groot genoeg is. So alles wat ek spandeer gaan nie gemors word nie.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

Daai getalle van die 120nm klink ook meer soos ek dit kon onthou.
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Castos »

BenHurBul wrote:Daai getalle van die 120nm klink ook meer soos ek dit kon onthou.
Is op die flywheel.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

ek dink dit was wat ek innie auto digest of een van daai publikasies gelees het.
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Family_Dog »

Reynard,

Ek stem met als wat jy hierbo gese het, behalwe die "Coke & Fanta Orange" ding... :mrgreen: :mrgreen:
'n Small block Chev v8 gaan net so betroubaar wees as enige toyota engin. Ek het 'n Chev 4.1 strait 6 gery. Daai goed kan nie breek nie, al probeer jy. Het hom al vir 100km gery met coke en fanta oranje in, inplek van olie (Lang storie te doen met BAIE bier en 'n sump prop). Het by die huis gekom en alles gedrain en net weer olie gegooi. Nooit enige drama gehaat nie. Ek dink op die ou einde is 'n 2.7i, land cruiser 4.2 Diesel of chev small block V8 die beste. Daai Chevy motors het so baie torque onder en die klank..... :twisted: Al wat my pla van die 4.2 diesel is sy gewig. As ek in afrika in gaan neuk soek ek nie 'n engin met head casket probleme of 'n ecu wat nat kan word nie. Ek het die naweek gesien, leer haar reg ry, ek leer nog en kom by plekke uit waar ek net van kan droom om te ry met my Colt.

Ek stem saam met Riceburner, laat iemand wat weet van eerder die ding regmaak. Ek wil electronic ignition opsit en laat mooi diens. Dan sal ek hom laat dino. Dan moet sy mooi loop.

PS: My my Lux is in die testament in gesit. My laaitjie is 3 en praat klaar van sy bakkie as hy groot genoeg is. So alles wat ek spandeer gaan nie gemors word nie.
Selfs as 'n mens die Chey 2.5 4-sylinder enjin n die hande kan kry, dis 'n fantastiese enjin!

Nog 'n opsie, natuurlik, is om 'n 2.7i enjin te kry en laat insit - minder verkoeling probleme.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek ken iemand wat die 2.7i in het en hys baie happy, MAAR, die 2.7i se prys 2nd hand is R15,000 net vir die enjin. Dis te duur.

Ek glo ook as ek n locker insit sal die 2.4 baie meer plekke ry, maar dan het jy die landy ouens wat dit cheat knoppies noem, so ek wil kan sonder die locker ook. Ek glo nie die 4.2 diesel sal pas nie, baie groot enjin en het ook nie baie krag nie, sterk maar stadig. Eks maar n petrol head, goedkoper om te overhaul.

Die chev V8 dink ek gaan te erg op die gearbox wees met al daai torque, sal moet die tranny ook dan verander.

Volgens Wikipedia is die specs op die 22R soos volg. Ek neem aan dis flywheel, wat gewoonlik meer is as op die wiele.

72 kW 174 N·m http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_R_engine

Ek glo ook my seun, as ek nou kinders kry, gaan die hilux erf, so ek moet net die geld kry vir die mod.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

naasburger wrote:Die chev V8 dink ek gaan te erg op die gearbox wees met al daai torque, sal moet die tranny ook dan verander.
Vir seker my maat... daai V8 gaan jou standaard Hilux drivetrain in mash potatoes verander as jy hom 'n halwe kans gee... jy sal moet baie versterk.. :shock: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Hiers n link na die 7M-GE specs toe http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_M_engine#7M-GE
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Knersus »

Naas my hart vreet ook *a* nes joune om daai eksta poeier te voel onder die voet en soos jy weet oorweeg ek ook die 7MGE. Op die staduim moet ek herken ek is te bang om die kans te vat :oops: en dis net vir die een groot rede HITTE.... :twisted: In hierdie wereld kan ek net nie gamble met goed wat dalk gaan neig om warm te word nie, en boonop kan ek nie sonder die ou air con oor die weg kom nie :!: Ek ry ook jaarliks Meob baai toe in Namibia en kan net eenvoudig nie sukkel met hitte probleme nie. Op die staduim verdra ek maar die min krag maar ek weet as daai naald lig dan is daar 'n probleem want 'n Hi lux word net eenvoedig nie warm nie. 8)

Ok jou vraag is jy mal of nie :?: .........Ek dink jy kan dit doen want dis nie malligheid om geld op jou Hi lux te spandeer nie maar maak seker dit word reg gedoen. (I am sometimes mad but sometimes madness is my method)
Aan die ander kant kom ons ook daar waar die ander voertuie kom, dalk bietjie laat maar ons sal daar kom :D
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Castos »

Die coke storie werk mooi. Rooiwyn kurk prop en enige iets wat vloei was daarin gegooi. Ons het op een naweek 'n 2 21st gelyk op geparty. Was 'n goeie idee op die dag. :oops:

Ek het nou nog so senuwee trekking na my pa daarvan gehoor het, is nogsteeds bang vir hom. In die nuwe suid afrika sou hulle hom moes toesluit. :shock:
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek het ook al gehoor van manne wat n ou 4y hilux wou breek toe hulle gesiup was, het die olie uitgetap en hyt aanhou ry, hulle kon hom nie breek nie.

Is daar enige iemand met carb kennis, duidelik die ouens waarheen ek myne gevat is nie experts nie want my float loop leeg.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Castos »

naasburger wrote: Is daar enige iemand met carb kennis, duidelik die ouens waarheen ek myne gevat is nie experts nie want my float loop leeg.
Sterkte, dis 'n dieing breed. Ek het gelukkig 'n ou hier in Nelspruit gekry. My trok gaan oor 3 weke na hom toe.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

Naas

Praat met Louis van 4x4 Megaworld in Menlyn. Hy het onlangs sy carb laat oordoen en jy kan maar vir Cassie en Ewald vra waar het ons daai 2.2 Hilux sien uitklim sonder enige probleme.

http://www.hilux4x4.co.za/4x4megaworld/
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

Naas Burgur wrote:Is Ek mal of nie???

O ja omtrent jou eerste vraag.

Ja

ons almal is maar so bietjie, dit help nogal om te cope in vandag se wereld
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

BenHurBul wrote:
Naas Burgur wrote:Is Ek mal of nie???

O ja omtrent jou eerste vraag.

Ja

ons almal is maar so bietjie, dit help nogal om te cope in vandag se wereld
Dis 'n requirement...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Is Ek mal of nie???

Post by CasKru »

En as niks gaan verander nie... gaan alles dieselfde bly :shock:

Naas, Bennie is heeltemal reg oor wat hy gese het van Louis se 2.2. Geen issues gehad wat ek kon sien nie. :)
To God be the glory
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek dink ook so ja, maar ek geniet dit!!

Thys eks nogsteed ooreed ek kan die 7MGE conversion self doen vir onder R20,000. Dit gaan net n storie wees. Ek dink ek moet begin al die goed bymekaar kry, stadig maar seker. Hiers wat ek dink ek het nodig:

7M GE engine vir so R4500
Cressida Belhousing, clutch fork, flywheel, clutch silinder, Exhaust manifold & downpipe
Diktator ECU met program en kabel vir PC
Blykbaar supra engine mountings
Supra sump, weet nie of ek die oil pickup moet change nie
2 x Electric radiator fans, seker ook BMW
BMW radiator of custom Alluminium een.
Baie moed
So baie tips as wat julle kan gee.

Ek het nogal gelaai van daai ander ouens wat die Nissan radiator wou gebruik met aircon. As daai radiator die nissan V6 kan koel hou met sy aircon radiator saam, sal hy nie werk vir die 7M GE ook nie?

Het weer gedink en R30,000 is baie. Wat dink julle kan ek kry vir my ou 2.4 22R engine?
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

naasburger wrote:Ek dink ook so ja, maar ek geniet dit!!

Thys eks nogsteed ooreed ek kan die 7MGE conversion self doen vir onder R20,000. Dit gaan net n storie wees. Ek dink ek moet begin al die goed bymekaar kry, stadig maar seker. Hiers wat ek dink ek het nodig:

7M GE engine vir so R4500
Cressida Belhousing, clutch fork, flywheel, clutch silinder,
Ek het 'n cressida bellhousing gebruik met my Hilux se clutch silinder en clutch fork kompleet met Hilux cluth en pressure plate en thrust bearing ons moes net 'n geelkoper bush laat draai om die pilot bearing te locate.
naasburger wrote: Exhaust manifold & downpipe
Blykbaar supra engine mountings
Supra sump, weet nie of ek die oil pickup moet change nie

As jy 'n Supra engine by een van die Jap Engine Importers koop het hy reeds die regte sump. (Jy is reg as jy 'n Cressida motor het moet jy die sump oil pickup (en ek dink miskien die olie pomp ook) vervang met Supra sin so dis amper nie eers die moeite werd om 'n Cressida engine te koop vir daai rede nie.

Die engine sal met 'n exhasut manifold kom so al wat jy nodig het is dat enige exhaust plek wat custom pype bou vir jou 'n custom down pipe met collector bou. Wat op myne goed gewerk het is om die twee down pype al die pad onder deur die ratkas tot aan die ander kant te laat loop en die collector eers daar te mount ( meer as 500mm weg van die manifold af) dit gee baie meer low down torgue op die engine.

Die Supra engine se engine mounting brakets is ook reeds reg en ek gebruik my standaard Hilux Engine mountings. Jy het nie nodig om fancy goed te laat bou of snaakse mountings te gebruik op die N/A engine nie net op die turbo weergawe.
naasburger wrote: 2 x Electric radiator fans, seker ook BMW
BMW radiator of custom Alluminium een.
Baie moed
So baie tips as wat julle kan gee.

Ek het nogal gelaai van daai ander ouens wat die Nissan radiator wou gebruik met aircon. As daai radiator die nissan V6 kan koel hou met sy aircon radiator saam, sal hy nie werk vir die 7M GE ook nie?
Bly by die BMW radiator. Dan is jy seker hy sal werk want dis al getoets. Spasie en lugvloei is die probleem dis hoekom oues soos Danie nie nog 'n condensor daar voor wil laat inpas nie, maar Thys se idee met die kondensor onder die loadbin behoort baie goed te werk.

Nog advies

Doen 'n 50mm body lift want dit gee meer spasie vir die radiator en die head en firewall is nie so tight teenaan mekaar nie.

Kry 'n Golf Idle control valve soos wat ek gewys het in die EFI thread wat ons op bulldog gebruik om jou idling te reguleer en raak van al die mechanical (vacuum-tipe) idling control systeme ontslae. did sal jou baie kopseer spaar.

Maak seker dat jy die wiring ordentlik beplan en als ordentlik installeer die eerste keer.

Swaai die posisies van die Battery en Aircleaner om.
naasburger wrote:
Het weer gedink en R30,000 is baie. Wat dink julle kan ek kry vir my ou 2.4 22R engine?
Ek het myne gesmous vir R 4000
DOELLOOS

Re: Is Ek mal of nie???

Post by DOELLOOS »

Naas,

Ek kan jou amper waarborg dat jy by R25,000 gaan draai as jy dit self doen. Jy beplan vir een ding, maar die stront wat gebeur tydens die ombouing kos baie tyd en geld.

Ek sal liewer dat iemand soos Danie dit doen. Hy ken van, en weet van al die pitfalls.
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Ek waardeer al die inligting, baie dankie!

Ek het bietjie begin uitvind oor die 2.7i enjin ook. Blykbaar sal my standaard Radiator en condenser werk, hoef ook nie die aircleaner en battery om te ruil nie, het gesien hoe een ou net n pyp gemaak het wat hom return anderkant toe en hys happy.

Die enjin pas ook mooi in, moet net die enjin mountings bietjie modify. Alhoewel die enjin duurder is, is daar minder om te modify.

Ek kan n enjin kry wat 136000km op het vir R16,000. Dit sluit in:
Engine
Exhaust manifold
Altenator
Starter
Aircon pump
Powersteering pump
Radiator pype
Coil Packs
Belhousing
Flywheel en pressure plate
Compleet wiring harness

Dan vir R3500 kan ek die original toyota computer ook kry (Is dit die ECU?)

So dit werk my uit so R20,000

Maar ek weet nie van die krag van die 2.7i nie, is dit n lekker engine?
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Naas, weereens moet ek saam met Ewald stem. (Dit gebeur min, maar soms praat hy sense :wink: ).

Ek sou ook die ombouing deur Danie laat doen, bloot oor die feit dat hy dit al met toe oe kan doen en omdat dit jou nie veel meer gaan kos nie. Hier by ons in die Kaap was ook 'n mannetjie wat self die ombouing gedoen het.. om geld te spaar.. hy het op die ou einde R2000 gespaar, MAAR sy bakkie was vir amper 2 jaar out of action met allerhande klein onnodige probleempies.. Teen die tyd dat sy bakkie reg was toe vekoop hy hom want hy was net te gatvol vir al die sukkel.

Dink daaroor.... :)
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Kaspaas wrote:Naas ek wil nie vir jou jok nie, ek sal gaan seker maak van die presiese syfers, maar as ek reg onthou het hy in die omgewing van 140kw uitgesit met sy laaste dyno. Torque kan ek nie onthou nie.
Okay ek het vir julle gejok. Wel, tegnies gesproke, eintlik nie gejok nie, net bietjie my syfers deurmekaar gehad. Ek sit hier met 'n briefie van SAC wat vir Kaspaas op 24/10/2003 gedyno het.

Hulle meet 100kw op die agterwiele, en dan staan daar "estimated 140kw at flywheel", maar daar is ook 'n estimated 4 karaat diamante in my neus, so raai ons maar almal lekker saam.

Voorts praat die manne hier van "200 Nm torque from 1500 rpm up".

Dit was gedoen nadat Kaspaas se head ge-gasflow is en sy timing belt vervang is. Dit was so 40 000 km gelede.

Ek wou net die klein sakie opklaar... :shock: 8) :lol:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

volgens my ou Legend brochure sit die 2.7 uit, ek reken op die flywheel so 108kw en 235nm.

Kyk die foto van my blou legend wat ek gehaad het. weens finansiele omstandighede moes ek hom laat gaan, maar daar was min so mooi soos hy, alhoewel ek my IFS hilux meer geniet en hy klim meer plekke, mis ek daai tog.
Attachments
Blou-legend-4x4.jpg
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Kagiso »

NAAS VRA: Het weer gedink en R30,000 is baie. Wat dink julle kan ek kry vir my ou 2.4 22R engine?
Nix nie Naas - net mooi NIX - jy gaan hom mos skenk vir Willie in Seronga om sy Aisietog aan die loop te kry ? :P :lol: 8)

Nee- ek lees nou maar so wat jull ammal sê, maar met al die dinge - swop daai Lux van jou vir 'n V6 Hardbody .... sonder veel ekstra kan jy dan by Brutus se kragte uitkom: 151 Kw @ 5350 RPM en 325 Nm @ 3200 RPM - en hy hou, en hy ry lekker, en hy dwaal en skud nie die pad vol op spoed nie [vra maar vir Ewald oor sy Suparlux..]
maar nou-ja, ek kan jou by di ewater bring en die lig wys ... of jy gaan sien en drtink ... eishhh, disse anner storie. :twisted: :mrgreen:
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Kagiso wrote:swop daai Lux van jou vir 'n V6 Hardbody .... sonder veel ekstra kan jy dan by Brutus se kragte uitkom: 151 Kw @ 5350 RPM en 325 Nm @ 3200 RPM
Dan het jy 'n eersteklas Tow Truck.. dan kort jy net die low profaails en die chrome roll bars en die furry dice op die spieeltjie... O ja en die ekshorse.. :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Scorpion
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2158
Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
Town: Emmarentia
Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
Real Name: Johann
Location: Constant Kloof

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Scorpion »

En moenie die chrome rims vergeettie - 20" Spinners is al wat Nissans laaik! :shock:
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Kagiso »

mmmmmmmmmmmmm - al ooit gewonner hoekom ry al daai aasvoëls NISSAN HARD BODIES ??? want dis hulle brood en botter - kannie bekostig om met goed te ry wat aanhou breek nie -- en dis 'n feit, sien?

:twisted: :idea: :roll:
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

Kagiso wrote:mmmmmmmmmmmmm - al ooit gewonner hoekom ry al daai aasvoëls NISSAN HARD BODIES ??? want dis hulle brood en botter - kannie bekostig om met goed te ry wat aanhou breek nie -- en dis 'n feit, sien?

:twisted: :idea: :roll:
Ek moet gelyk gee... 'n Hilux se truspieltjie kannie die gewig van die Furry Dice dra nie.. dit is al wat breek aan 'n Toyota... :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Is Ek mal of nie???

Post by CasKru »

Ek moet gelyk gee... 'n Hilux se truspieltjie kannie die gewig van die Furry Dice dra nie.. dit is al wat breek aan 'n Toyota...
En die rede hoekom die spieeltjie so swak is want ons het hulle nooit nodig nie. Kyk altyd vorentoe om oor die obsticle to kom en nie in die spieeltjie om te aboard nie.
To God be the glory
User avatar
swifty
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 369
Joined: Wed Jun 27, 2007 8:17 am
Town: Sutherland
Vehicle: Hilux 2.7 SC
Real Name: Martin
Location: Sutherland

Re: Is Ek mal of nie???

Post by swifty »

Naas,

Ek volg die storie met baie belangstelling. Ek was 'n paar maande gelede by dieselfde punt waar ek moes besluit watter kant toe met my Lux. Ek was baie gelukkig met die 2.2 se off-road performance (lockrite locker voor, ProComp suspension met 4" lift, 32" Cooper STT's, 30mm wheel spacers), maar om by die bos te kom was 'n pyn, veral as die wind van voor kom! :oops:

Ek het toe besluit om 'n ander roete te volg: ek het 'n 2003 SC 2.7i SRX aangeskaf met 120k op die klok wat reeds ingerig was met long range tank, drawer sisteem, 60l water tenk, 2e battery, 40l Engel yskas, ingeboude kompressor, 2.5m awning, met n' canopy toegerus met matras, ingeboude ligte en muskiet nette. Dit het my R119k uit die sak uit gejaag.

Ek het 'n Gearmax diff lock laat insit, en is tans besig om die voor suspensie te vervang met 'n soliede as en Cruiser 80 vere. Sit ek die 33" Maxxis bande by kom ek ook by die R31k wat my totale "belegging" bring by R150k.

So ek dink daar is 2 maniere: of jy sit 'n groter engin in jou SFA Hilux, of jy sit 'n SFA in jou IFS Hilux! :mrgreen:
2003 HILUX 2.7i SRX S/C; Solid front axle conversion with Cruiser coil springs, 4.88:1 diff ratios, Iron Man rear suspension with extended greasable shackles, Gearmax diff lock, 150 liter feul tank, NudgeM bumper with recovery shackles, BF Goodridge Baja 33x10.5x15 tyres
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Is Ek mal of nie???

Post by CasKru »

of jy sit 'n SFA in jou IFS Hilux!
Best of both worlds :)
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by ThysdJ »

of jy sit 'n SFA in jou IFS Hilux!
Either way, you drive a winner!! :D
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Martin

EK het ook al aan dieselfde ding gedink, dit kan nie te moeilik wees om die conversion te doen nie, en dan het jy n nuwer hilux body en engine, met die off road performance van die oues.

Stuur ons n paar fotos as jy die SFA in het en vertel ons waar was die hak plekke!

Ek dink vir eers gaan ek myself troos en die gearmax locker insit agter. Ek moet nog dink of ek die engine storie wil aanpak. Miskien wen ek geld iewers dan kan ek maak wat ek wil.

Om terug te kom by my carb, my float loop leeg in 2.5 ure en ek het die hele carb lat oordoen. Hiers n 2nd hand een op die forum, hy soek R400, kom van n 98 LTD hilux af. Wat dink julle, te duur? Ek het R300 geoffer toe se hy R400

Eks bang ek sit met dieselfde probleem as myne.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Is Ek mal of nie???

Post by BenHur »

naasburger wrote:Martin


Eks bang ek sit met dieselfde probleem as myne.
Waty van jy ry na hom toe, fit die carb toets hom en betaal as jy happy is :wink:
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Skydive »

naasburger wrote:Ek waardeer al die inligting, baie dankie!

Ek het bietjie begin uitvind oor die 2.7i enjin ook. Blykbaar sal my standaard Radiator en condenser werk, hoef ook nie die aircleaner en battery om te ruil nie, het gesien hoe een ou net n pyp gemaak het wat hom return anderkant toe en hys happy.

Die enjin pas ook mooi in, moet net die enjin mountings bietjie modify. Alhoewel die enjin duurder is, is daar minder om te modify.

Ek kan n enjin kry wat 136000km op het vir R16,000. Dit sluit in:
Engine
Exhaust manifold
Altenator
Starter
Aircon pump
Powersteering pump
Radiator pype
Coil Packs
Belhousing
Flywheel en pressure plate
Compleet wiring harness

Dan vir R3500 kan ek die original toyota computer ook kry (Is dit die ECU?)

So dit werk my uit so R20,000

Maar ek weet nie van die krag van die 2.7i nie, is dit n lekker engine?
Hi Naas, jy moet seker maak jy kry die computer box, ECU box en die ignition MET die sleutels. In dien nie, moet jy alles oor map, wat jou 'n paar rand gaan kos. Jy sal ook 'n petrol pomp moet koop. Stel ook voor dat jy van die begin af sommer 'n nuwe petrol tenk laat bou met die petrol pomp in.

Jy het glad nie nodig om die radiator te vervang nie of om jou battery en airfilter om te ruil nie. Onthou net dat daar 'n verskil is tussen die pre 2003 en post 2003 2.7 hilux engines. Die een het 'n MAP en die ander 'n MAF. Die MAF (post 2003) is makliker om te installeer. Die MAP (alhoewel dit beter funksioneer) het 'n klein modifikasie nodig.

Jy sal net die aircon pype bietjie langer moet maak met ander nipples. Die wat jy nou het sal nie op die 2.7 se pomp pas nie.

Maak ook seker dat jy die twee "armpies" kry wat van die engine/belhousing na die ratkas gaan ook kry.

Jy sal jou branches en exhaust moet tape met heat radiant type en jou handrem kabel in a heat reflecter moet sit. Die rede is dat jou huidige exhaust aan die linker kant sit en die firewall en vloer die nodige reflecter plates het. Dit is nie aan die ander kant nie.

Of jy mal is, nee, net normaal :lol:

Die engine gee my meer as genoeg krag om teen 130 km te ry, tenvolle gelaai!! En met 'n locker voor in, ry die voertuig orrals waar my Cruiser ry, en party plekke ry my Hilu waar my Cruiser nie kan nie :wink:

Hier is foto's van my engine (jy kan my bel op 082 ses een twee 4782 as jy nog inligting soek)
Attachments
IMG_0986.jpg
IMG_0985.jpg
IMG_0984.JPG
IMG_0983.JPG
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Skydive »

Hier is 'n lys van die kostes wat ek gehou het:

Item Cost
Bakkie 88000
2.7 Engine 29500 (Was kompleet, 2004 model met 40000km op)
2.7 Fit Labour 7200
2.7 Electric Labour 5969
SAC Branch 1200
Free Flow 2200
Contingency 5839
Total 139908

Min 2.4 Engine Sale 9000

Total 130908

Contingency Items

Petrol Pump 2396.29
Plug Wires 1015.62
All Water Pipes 405.45
Couling 593.06
Fan 818.04
Air Filter Pipe 500
Heat Regulation 345.57
Fan Belts 264.48

Die insulasie kostes van die branches en kajuit was R1800.

En ja, ek het al baie meer as R130K op die Hilux gespandeer, en is nog nie eendag spyt nie :mrgreen:
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Anton

Ek waardeer die inligting baie dankie, dit klink my ook die 2.7i is n beter en makliker swop. Ek het nog n paar vrae en hoop nie jy gee om nie.

Jy praat van MAP en MAF, wat presies id dit, ek verstaan nie?

Het jy die original Toyota Harnass, ECU en Ignition in joune? Indien nie, watter management system het jy gebruik?

Jy praat hier van 2 armpies, wat is dit en wat is hulle funksie?
(Maak ook seker dat jy die twee "armpies" kry wat van die engine/belhousing na die ratkas gaan ook kry.)

Is daar enige ander verskil tussen die pre en post 2003 2.7 engine? Die een wat ek kan kry (as hy nog da is) is '03/'04 se hulle en ek kry die kompleet harnass, vir R3500 kan ek die ECU ook kry maar weet nie wat sal die ignition en sluetels ook by kos nie.

As ek mag vra waar het jy die engine gekoop, en wie het hom vir jou gefit?

Ek het gehoor van die exhaust aan die regterkant en dat mens heat protection moet doen, dis dieselfde op die 7MGE.

Ek glo ook die 2.7 is n nuwer tegnologie enjin as die 3l Cressida met minder mods.

Dink jy daai engine wat ek kan kry vir R16000 met 136000km op is n goeie prys? Blykbaar het die bakkie gerol, nou weet ek nie of het die enjin gehardloop toe die kar onderstebo was en dalk skade gekry het nie?
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Skydive »

Hi Naas, gee glad nie om vir die vra nie. (Maar ek dink jy moet eerder kom kuier en 'n bier drink, dit sal vinniger gaan as wat ek kan tik :mrgreen: )

Ek sal sover moontlik probeer antwoord. Gaan kyk ook hierna, 3RZ het 'n baie goeie artikel geplaas oor die verskille van die engine:viewtopic.php?f=8&t=1420


Jou vraag: Jy praat van MAP en MAF, wat presies id dit, ek verstaan nie?
MAP = manifold absolute pressure sensor
MAF = mass airflow sensor

Jou vraag: Het jy die original Toyota Harnass, ECU en Ignition in joune? Indien nie, watter management system het jy gebruik?
Ja ek het die oorspronklike. Die computer box, ECU en ignition word gekodeer met 'n chip wat in die sleutel sit. As jy nie als saam kry nie, dan moet jy die ignition (die 2.7 ignition pas nie in jou huidige een se plek nie) en sleutels kry, die compueter box, ecu box en die ignition oor sit op 'n KZTE of 3RZ en dit dan kodeer, anders sal jou engine nie start nie. Ek sal ook glad nie aanbeveel dat jy 'n ander management system gebruik nie. Soek dan eerder 'n ander engine waar jy alles saam kan kry. Sien foto heelonder hoe my ignition, computer box en ECU box gedoen is. Dit sluit net aan by my oorspronklike ignition, en dien sommer ook as 'n immobiliseerder, want as jy die sleutel uittrek, is dit nogal moeilik om die engine te start.

Jou vraag: Jy praat hier van 2 armpies, wat is dit en wat is hulle funksie?
Die armpies hou die engine aan die belhousing vas. Dit is 'n standaard part op die 2.7i engine.

Jou vraag: As ek mag vra waar het jy die engine gekoop, en wie het hom vir jou gefit?
Het my engine gekoop by Partland in Pietersburg. Barend van Service Center in Tzaneen het die meganiese werk gedoen, Andre van Motolek in Tzaneen die elektriese werk (hy het al die elektriese diagramme vir die pre en post 2003 2.7i modelle), en Dawie van Speedy het die exhaust werk gedoen. Die 3 ouens saam het al 'n paar sulke conversions gedoen en weet nou al wat werk en wat werk nie.

Jou vraag: Dink jy daai engine wat ek kan kry vir R16000 met 136000km op is n goeie prys? Blykbaar het die bakkie gerol, nou weet ek nie of het die enjin gehardloop toe die kar onderstebo was en dalk skade gekry het nie?
As jy die engine kan kry met die computer box, ecu box, ignition en sleutels vir R16k tot R19k, is dit 'n goeie prys. Die bakkie waar my engine in was het ook gerol. Praat met die ouens waar jy dit koop en vra of hulle jou 'n 'start guarantee' sal gee. Partland het my gewaarborg dat die engine sal start, en indien nie, kon ek hom terug vat.


Ignition Foto:
Attachments
ignition.jpg
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Anton

Ek dink ook dis n goeie plan dat ek kom draai maak, ek drink nie maar sal n coke waardeer. Het te veel karre gestamp met die drank, toe los ek maar. Jou conversion lyk baie goed gedoen en ek verstaan 100% die hele ignition storie met die 2.7 motor.

Ek sal ook graag wil voel hoe ry jou Hilux met die nuwe enjin in.

Hoe lyk jou dinge die naweek wat nou kom? Ek sien jy bly in Melville JHB, eks in Kempton Park, so dis nie te ver nie. Anders moet ek maar een weeks aand kom. Se maar wanneer dit jou pas dan maak ons n reeling, ek sal dit baie waardeer.

Ek gaan bel en hoor wat vra hulle vir die engine met die computer, ECU en ignition. Ek het gedog die ECU is die computer, maar ek neem an dis 2 verskillende goed.

Ek weet party ouens doen die unichip op die 2.7, dink jy hulle vervang dan die ECU of remap hulle net die computer op die PC.
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Family_Dog »

This is going to be a most interesting discussion, I look forward to the progress reports.

-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Skydive »

Naas, Saterdag oggend of Sondag vanaf 11:00 is reg met my. Bel my op 082 612 4782 dan kan ons finale reelings maak.
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Skydive »

naasburger wrote:Anton



Ek weet party ouens doen die unichip op die 2.7, dink jy hulle vervang dan die ECU of remap hulle net die computer op die PC.
Die chip laat jou toe om die computer box te access wat jy dan kan programmeer. Ek glo nie hulle vervang die ECU box nie, hulle sit net die chip in.
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Niel »

Skydive wrote:Die chip laat jou toe om die computer box te access wat jy dan kan programmeer. Ek glo nie hulle vervang die ECU box nie, hulle sit net die chip in.
Dit is wat hulle met my 2.7 gedoen het en die verskil was sigbaar. Was baie happy maar daar is geen govener meer nie so jy kan hom in sy dinges ry
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Anton ek gee jou more n lui, ek dink Saterdag oggend kan lekker werk.

Neil, wat het die chip gekos, increase dit performance en petrol verbruik ook?
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Is Ek mal of nie???

Post by Niel »

naasburger wrote:wat het die chip gekos
Ek het die chip gekry teen dieselfde prys as die regulator (R 2300)
naasburger wrote:increase dit performance
Ja, ek kan nie onthou wat dit op die agter wiele uitgeskop het nie maar dit was iewere in die 80 kw en het dit verander na 93 op die agterwiele. Kan ook nie onthou van die Nm nie.
naasburger wrote:petrol verbruik ook
Ek het wel n verbetering gesien van so om en by 10% soos SAC gese het. Het gekry 5.6 to 5.9 km/per l na 6.9 to 7.1 km per l (afhangend van die terrein)
DOELLOOS

Re: Is Ek mal of nie???

Post by DOELLOOS »

Nee kyk, ek kan nou maar se dat ek vrek bly is dat ek nie weer met sulke goed hoef te sukkel nie. Dit het al die plesier uit my Hilux uitgehaal toe ons al die uitsorteer en goed reg bou moes doen. Dit kos net tyd, geld en frustrasie. Veral omdat ek dit nog mooi ook wou he. MAAR, die eind resultaat is darem maar vrek lekker, veral as alles perfek werk.

:wink:
User avatar
naasburger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 100
Joined: Fri Dec 28, 2007 6:33 am
Town: Pomona
Vehicle: 96' Hilux DC 4x4
Real Name: Naas
Location: JHB

Re: Is Ek mal of nie???

Post by naasburger »

Dis waar Ewald, ek kan dink dis n pyn, maar ek het in jou lorie gery en ek se ook dis die moeite werd. Wat dink jy van die 2.7 conversion?
1996 Hilux DC 4x4 2.4 Petrol standard, Ironman Suspension with extended shacles, Modified colt nudge-M bumper front with Warn Winch. Self-made bumper rear, Long range tank, 32" BF Muds, 15" x 8J Steel rims.

For Truck Tyres or Generators contact me at: 082 214 9699
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”