lexus v8

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
mafufunyana
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Vaal Traingle
Vehicle: '95 SFA Hilux DC, 7MGE, 33" bf muds, rear locker, longrange tanks, outback roofracks, arb bullbar, ipf lights, warn winch, old man emu suspension, dual battery, just solar's solar panels

lexus v8

Post by mafufunyana »

what is the average fuel consumption of the lexus motor in a sfa hilux bakkie
Ou vale1
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Heidelberg
Vehicle: Hilux 2.5 D4D

Re: lexus v8

Post by Ou vale1 »

Depends on your driving style. I managed 7.3 Km/ l on an allround trip, maar as jy daai V8 hoor juk jou gat om hom te trap dan betaal jy!!!!!!!!!!!!
Quintin
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Umhlanga
Vehicle: Toyota Hilux D/C 2 x Diff lock, 33" MT Tyre, Lexus V8, Winch, Bull Bar and Tow bar.

Post by Quintin »

As hy reg is kry ek so 7.6 Km/Lt teen n GPS spoed van 120Km/H as hy nie mooi ge stel is nie kan jy maklik 3 Km/Lt kry teen 120. Darm beter as wat ek ooit met die 3Y gekry het.
Toyota Fortuner 3.0 D 4 D 4X4 A/T (4 play). Hilux DC 4x4, Lexus 4Lt V8, Mikhem suspension met 50mm lift, 50 mm body lift, Bilstein Shocks extra length, 33" tyre, 8 J rims, 2 x Lockers, Snorkel. (Blou Job) en dan n Peugeot 107 (Quickie).
kfxnando
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland

Post by kfxnando »

presume the reason for asking might be that you are looking at doing a conversion!!

my conversion has been delayed and hence cant give a number on the Lexus V8

however do have another V8(also EFI, 4.7 and Auto) at home that we use for towing!!
as it is we have just returned from towing light, around 1ton

V8s arent as heavy on fuel as is believed!! ok, the newer V8s arent!! :laugh2:

if I drive nicely to work and back can and often do get around 9.5l/100km

like said depends on the use of the right foot!!
we did a trip to KleinKariba and back with a few trips into town and around we did around 500km (exact numbers on the car computer) and just before the air port we were siting on 16.9l/100, driving 100-110km/h seldom over, to 120km/h
to the coast and back with the quads on (around 1.7ton) down about the same, on the way back we took a different rout that had more heels and steeper and arrived home with 22l/100km
at the one stage it displayed 99l/100km(instant display) on very steep up-heels
however it was never an issue to maintain the cruising speed

once My lexus conversion is done, expect to get the similar fuel consumption and better performance!!

hope this helps :beach:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
swartvark
Monster Truck
Monster Truck
Town: Gordons Bay
Vehicle: SFA HiLEX V8; Suzuki GSF1200s Bandit

Post by swartvark »

Ek het 5.6 km/liter gekry op my Cedererg trip.
Omtrent 'n derde van die trip was erg sinkplaat en die res teerpad teen omtrent 120km/uur.

Dink julle ek moet hom weer na Isak by dynotech terug neem?
MUD........GLORIOUS MUD!!!!!

Your friendly VW salesperson......(with a passion for SFA Hiluxes)

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
kfxnando
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland

Post by kfxnando »

swartvark wrote:Ek het 5.6 km/liter gekry op my Cedererg trip.
Omtrent 'n derde van die trip was erg sinkplaat en die res teerpad teen omtrent 120km/uur.

Dink julle ek moet hom weer na Isak by dynotech terug neem?
all depends on a few other factors!!
like, were you towing or not, and how heavy were you towing, how much other offroading was done
could be spot on or could be a little on the heavy side!!

:beach:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Nope, I wasn't towing.
And no 4x4 driving, just some bad dirt roads.
The vehicle was loaded with some basic camping gear and the feul in the 140 litre tank, which I never dropped below half. So never less than about 70 litres in the tank.

I think the Swartvark might be a bit heavy on juice. My only concern is that I dyno'd the van a while ago, so what will change by dynoing again.
Must I specify that I want better feul consumption?

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Andre du preez
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: somerset west
Vehicle: hilux 2.2

Post by Andre du preez »

5.6 is nie so sleg nie ek het al gehoor van die manne met Cruiser`s wat minder kry.Op my laaste trip het ek na my bakkie se c.o gestel was 7.2 km/l gekry (5.6km/l v8 en 7.2, 2.2L). Is net op lang afstande maak dit n man se sak seer.
Christiaankirsten
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Worcester
Vehicle: '98 Hilux 4x4
Club VHF Licence: LOFTUS

Post by Christiaankirsten »

Dag!Ek dink daaran om ook n Lexux V8 conversion te doen op my 3.0L (5L).... ek weet dat Allan in Cpt n great job sal doen op so iets, maar wie sou julle manne ook kon aanbeveel in die kaap? In julle oe, wat is die nadele van so n conversion...behalwe natuurlik vir die enjin se dors!(probeer maar n bietjie my huiswerk doen voor ek so iets sal aanpak.

Ook, enige wenke of idees wat ek vir my huidige diesel enjin sou kry...enjin en ratkas(300 000km's op...great toestand though - injectors gedoen 50 000km terug)
Dankie!
LOFTUS
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Allan het my conversion gedoen en daar issie foutie!
Die V8 is actually nie so dors nie. Myne moet net reg getune word.

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Gunta
Town: Johannesburg
Vehicle: 1996 80 series Land Cruiser VX 4500 EFI UK Import. Long range tank, Iron man suspension, ARB Bullbar, Front and rear diff locks, 33" BFG muds, Snorkel and attitude.

Post by Gunta »

Tiaan, what diff ratios are you running with the lexus? The ratios make a big difference with these motors on fuel consumption.
Worry about the things you can do something about, If you can't don't worry.
Live life to the fullest with no regrets.
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Gunta wrote:Tiaan, what diff ratios are you running with the lexus? The ratios make a big difference with these motors on fuel consumption.
Standard ratios with 33" tyres. I've been told that works out perfectly. :eh:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Gunta
Vehicle: 1996 80 series Land Cruiser VX 4500 EFI UK Import. Long range tank, Iron man suspension, ARB Bullbar, Front and rear diff locks, 33" BFG muds, Snorkel and attitude.

Post by Gunta »

Standard I presume you mean 4.875 With these ratios it will go like hell but for better fuel consumption you need around 4.1 or lower like the Kzte diff around 3.7 That motor has enough torque and power that you wont feel the loss. Maybe there is someone that has fitted the lexus to a Kzte that can comment.
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Pretoria
Vehicle: HILUX,CRUISER,FORTUNER

Post by PERS KERS »

Dit hang ook af of jy auto of manual wil ry, my ondervind met my bakkie 33' auto met 48.75 ratio's was hy dood en so 5km/l oop pad , 4x4 roete in botswana so 4km/l gekry. Voor die V8 het ek n 7MGTE gehad handratkas my beste was 7.5km/l en dit was nie teen 110km/h nie. Nou het ek n 2JZGTE in met trailer vol gelaai of leeg na die jagtrip in kahalari toe 7km/l spoed beslis nie 110 km/h nie- 5 spoed handratkas Die probleem met die 4 spoed autobox in my opinie is dat die ratte te lank is vir ons 33" bande , ek het n bakkie gedoen laas jaar met std 5 spoed en hy het gemeet stads verkeer 6.8km/l, maar dit was met n std ecu. As jy die 4.0 vvti met sy 5 spoed auto box gebruik sal jy beslis beter verbruik kry omrede dis nuwer tegnologie. Redhammer kry met sy bakkie 9km/l maar dis nou enkelkajuit en 2wd so n mens kan dit nie heeltemal vergelyk nie, maar hy sleep swaar trailer.Indien jy dit doen gaan vir die 4.0 vvti 407nm teenoor die 358nm van die 1UZFE of nog beter die 3UZFE vvti 4.3 445nm hulle is nou beskikbaar. op die ou einde gaan dit oor hoeveel geld wil jy op jou bakkie spandeer, ek se altyd jy verkoop nie jou Hilux nie, jy upgrade net sy enjin. groete
Gunta

Post by Gunta »

Alex, good to see you here again. you have been a bit scarce. :mrgreen:
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Klerksdorp
Vehicle: 1995 Isuzu KB280LE 4x4 d/c

Post by Klong se Pa »

Alex

Ek het hoofsaaklik 'n voertuig nodig om my woonwa mee te sleep, 'n 2006 Jurgens Exclusive. Dan sou ek graag met dieselfde voertuig biekie duine toe wou gaan, asook dalk 'n draai in Botswana en Suidwes wou maak. Maw ek het niks extreme nodig nie, dalk 'n bumper, spots, snorkel, tralies met 'n seilkappie en 31" tyres.

Daarom is een van die redes hoekom ek by die forum aangesluit het juis omdat ek graag 'n KZ-bullnose wil koop om dan 'n Lexusenjin in hom te sit. Verstaan ek jou reg hierbo dat vir my behoeftes die KZ-ratio met 'n 5spoed manual die beste opsie sal wees? Ek wil he dat die voertuig so ekonomies as moontlik moet wees, maw 120km/h teen 2500rpm, wat blykbaar haalbaar is met KZ-ratio's.
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

Gideon , as jy 4.0 vvti met sy autobox wat 5 spoed is gebruik met daai 31" bande dan sal jy reg wees, maar jy sal moet die std ecu gebruik, ek wil nie weer in n debat betrokke raak oor std en ander sisteme nie, maar jy sal n uitskende voertuig he, ek sal n' foto oplaai in volgende week van so hilux met vvti in, ek kan nie glo Toyota het dit nie so uitgebring nie. Met 4.5 ratio's op 120 is hy ongeveer 3200 rpm, maar daai bakkie het nie 31" op nie hulle is n bietjie kleiner. As jy 33" sal jy beslis 48.75 moet gebruik. Die ding is dat vvti en sy 5 spoed auto en sy meer nm is die produk om te gebruik. die ou generasie V8 is ouer as jou kzte enjin. Hoekom kry jy nie eerder die 2.7 bakkie nie, daar is minder modifikasies betrokke om als std te gebruik?.Groete
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Alex.......dit lyk my jy weet 'n ding of twee van conversions :thumbup:

Dink jy my 1UZ-FE met 33"s, 48.75 ratio en manual box is die regte setup? :eh: :eh:

of moet ek begin rondspeel met diff ratios? :think: :think:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

As dit die ou generasie V8 is ja verseker, ek het die auto gehad in myne, ek was nie happy nie , wat my gepla het van daai set up was, indien jy reg voor n lang sand wal staan en jy het geen plek vir aanloop nie , en jy kom nie eers 10 meter op nie, dan wil uitklim en jou bakkie met n 4y vervang. Maar daar is baie ouens wat die auto met 33" so ry en hulle is happy ,stadig klip en berg ry is die auto baie lekker maar jy kan met manual in 2de weg trek en uit idle. groete
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Dis die oue ja. Met Spitstronic Titan.

Ek wonder maar net oor my brandstof verbruik van 5.6km/l @ 120km/h. Die ander ouens praat van 7.5km/l. :eh: :eh:

Dink jy ek moet hom maar weer laat tune.....hy mag dalk bietjie "rich" loop? :eh:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Alex

Ek wil hoofsaaklik 'n voertuig he om my 2006 Jurgens Exclusive mee te sleep, maar ook dieselfde voertuig gebruik om van tyd tot tyd mee te speel. Nou en dan biekie duine toe, Botswana, Suidwes,biekie offroad trails en so aan,niks major nie. Dit sal egter maar min gebeur, dus soek ek iets wat darem nog redelike brandstof verbruik kan gee, kom ons se maar rondom 7,5km/l oor langtermyn.

My idee is om 'n mooi bullnose KZ 4x4 d/cab te soek [ek besef dis wors in 'n hondehok] en dan 'n Lexus V8 in te sit. Soos ek verstaan doen die KZ diffratio 120km/h teen 2500rpm. Sal die std 5spoed ratkas die V8 se poeiers kan hanteer as ek sleep? Die wa en vrag loop seker so om en by 3000kg.
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Sorrie, sien nou eers my vorige post het deur gegaan. Dankie vir jou antwoord. Wie kan mens kontak om so 'n conversion te doen sou ek dalk die regte bakkie raakloop? Dit lyk my daar is heelwat plekke wat dit doen, maar ek sou graag die BESTE man wil kontak.
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Alex

Alweer ek.

Help tog, ek is nie kloedup met die enjins nie. Die 4liter-vvti wat jy van praat, is dit 'n V8 Lexus? Ek vra omdat my kop my nou deurmekaar wil maak met die Vigo-shape se V6 4liter.

Ek sal in elk geval meer hou van 'n std ECU-setup, dalk kan jy my 'n idee gee van wat so 'n enjin met die ECU sal kos, maw volledig net om in te bou. Al hoekom ek aan 'n KZ gedink het was oor die diffratio, maar ek is oop vir oortuiging.

Soos ek deur die forum werk, raak ek al meer gekonfoes. Dit lyk of daar 'n hele paar opsies is, soos bv:
1. bullnose KZ- of 2,7 met 'n agprop,
2. 2,7 met 'n Eaton-supercharger,
3. KZ met 'n intercooler en SAC- chip,
4. 3.0 D-4D met 'n chip,
5. Vigo V6 wat biekie getoor is. [Eaton blower?]

My alie jeuk effens vir die petrolopsie oor hulle KLANK, en omdat ek skrikkerig is vir 'n diesel in die duine. Hou in gedagte dat ek nog nooit duine gery het nie, en dit miskien ook dalk net een keer per jaar sal kan doen. Dis maar soos ek hoor ouens praat dat die fris petrolenjin vir my na die regte keuse klink.

In al die bg. opsies kyk ek spesifiek na 'n dubbelkajuit 4x4, en soos ek die bullnose'e se pryse in die Autotrader dophou, gaan hulle dalk meer kos na enige conversion as 'n Vigo. Ek is ook nie gepla oor kW en torque syfers nie, dis hoe die voertuig die krag op die grond kry wat vir my van belang is.

So deurmekaar soos 'n spiritsm@#d in 'n drankwinkel, HELP TOG!!!
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

Gideon,
4.0 vvti is n V8 Lexus enjin

2.7 met supercharger, nog nie met een gery nie, maar kyk na die kostes en wat jy uit kry kw en nm
Vigo met supercharger is die eerste TRD kit wat jy jou std ecu gebruik, plug in and drive met al die nodige ekstras $ 4100 wat hy kos dan moet jy hom nog hier kry, as jy hom by TRD koop is hy bietjie duurder, almal sit n chip in , ek weet daai goed bom uit op n tyd wat jy dit nie verwag nie.Daar is sukses met hulle, ek sal persoonlik my Fortuner superchardged maar sonder n unichip. Vir die geld wat n ou spandeer op supercharger sal ek eerder n 3UZFE in sit met std ecu in my Fortuner. Ek moet nog verby vrou lief kom met daai een.

Kz of D4D met n unichip baie goed, vra net jy soek n bypass vir wanneer hy jou drop in Botswana.
My ondervind met std ecu wat gechip is, hy is onbetroubaar, so lank hulle jou n bypass saam gee great. 3 van my vriende se hy loop en klink mooi maar hy drop jou na 3 jaar 2 van hulle het dit al uitgehaal std toe gegaan.

Ek hoop nie ek het jou nou meer deur mekaar gemaak nie, hou by n bullnose 2.7 maar met agt proppe vvti verseker.Die ander ou enjins is te oud. Groete
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz

Post by Mr_B »

Alex, have you had any experience with the newer generation V6's... not the 4L, but more the 2.5L and 3L... I've been researching a little, and they seem to be pretty decent 'new-tech' engines... like the 3GR-F(S)E or 4GR-FE??

Mr B
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

Mr B, nee glad nie
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Alex, ok right ons hou by my eerste idee van 'n bullnose mitte agprop. Nou vir al my vrae:

1. Hoekom sou jy 'n 2.7 aanbeveel en nie 'n KZ nie? Sal die V8 nie laer revs loop teen se 120km/h met KZ diffratio's as met 2.7 ratio's nie?
2. Ek lees van al die verskillende enjins, maar het nie 'n koekien kloe oor wat is wie nie. Wat is die verskille tussen 1UZ, 2UZ en 3UZ?
3. As ek nou die regte bakkie opspoor, vir watter enjin moet ek vra as ek die verskaffers begin bel?
4. Het jy 'n idee wat die enjin, ratkas en blikbrein my sal kos?
5. In ag genome soos hierbo wat ek met die bakkie wil doen, sal jy outo of manual aanbeveel?
6. Wie gaan vir my die conversion die beste kan doen, en wat sal dit ongeveer kos?

Sorrie vir al die vrae, sou dit baie eerder omme vuur in die veld wou doen, maar nou ja.......

Dankie sover vir jou raad, dis hoekom ek so laaik van die forum, jy kan net jou behoefte spreek en iewers gaan iemand uitpop wat kan help.

Julle ander ouens wat hier lees kan maar insette lewer, dis alles moerse interessant!!
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Post by ThysdJ »

Gideon, ek gooi net 'n klip in die bos. Hoekom soek jy nie rond vir 'n Hilux wat klaar geconvert is nie? Dan betaal jy nie al die installeringskostes nie (veral arbeid). Alhoewel jy nog steeds sal moet betaal vir die tweak en tune, want dit is gewoonlik hoekom ouens hulle conversions verkoop, hulle raak moeg gesukkel. Jy kan dalk 'n hele paar rand so spaar.... ;-) ;-)
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

Gideon,
Jy kry n 1UZFE 4.0 V8 dis die ou enjin 358 nm kw 196 plus minus ,hy kom saam Jan Van Riebeeck, dan 4.0 vvti nuwer enjin tussen 407 tot 420 nm 218 tot 225 met 5 spoed auto.

2UZFE 4.7 Land Cruiser bv, sterk soos n trekker maar nie goeie kw nie. Dan die 3UZFE 4.3 vvti V8 5 spoed auto heeltemal throttle by wire 452nm en 238kw en hy pas in n bullnose hilux. ons het ook so een in a Lexus IS 200 ingesit, projek is nog inwording sal foto oplaai.

My rede vir 2.7 is eenvoudige rede jy het klaar n tenk met n Toyota petrol pomp in die tenk , die return fuel lines is klaar reg die drukking is reg ens. As jy gaan karavaan sleep auto verseker maar die 5 spoed 4.0 vvti is goeie keuse. Ek se auto want omrede die 5 spoed auto is n ander klas die ratio's is beter en amper die selfde as n 5 handrat. As jy by 31"&32" bande bly is die 4.55 ratio's reg 33" en groter moet jy eerder 48.75 kz gaan. Jy vra watter een dan se ek altyd die grootste een 4.3 maar hy is duur. n' Ombouing is reg as jy hom so na as moontlik aan std kan hou maar is nie altyd moontlik nie.

As jy n bakkie koop met klaar n V8 in en jy wil hom oorswaai na std ecu is dit nie amper moontlik nie want die drade is gesny daar is klomp verskillende ecu's ens, tensy jy een kry vir goedkoop maar dan haal jy alles uit en sit dan n vvti met auto in. Groete
PERS KERS
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by PERS KERS »

Ons is nou besig om mafufunyana se threat oor te neem van fuel consumption jammer, ek sal nuwe threat begin. Gideon up comming Hilux? groete
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Gunta wrote:Standard I presume you mean 4.875 With these ratios it will go like hell but for better fuel consumption you need around 4.1 or lower like the Kzte diff around 3.7 That motor has enough torque and power that you wont feel the loss. Maybe there is someone that has fitted the lexus to a Kzte that can comment.
I'm doing 120km/h at 3400rpm!! :shock2:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Gunta

Post by Gunta »

Thats what I am doing with my 7m as well. If you could get that under 3000 at 120km/h I think you would have a much better fuel consumption.
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: Toyota FJ Cruiser

Post by Agteros »

My Fortuner 4v6 is doing 2300-2400 @ 120km/h in 5th. Maybe this is around the right revs for the v8 as well to have good fuel consumption??
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

It would be interesting to hear what the RPMs @ 120km/h of the Bullnose HiLEXs are. :think: :think:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

I asked Allan about this some time ago, he says 33" tyres with the standard SFA gearbox and ratio's is right with the Lexus V8!
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Mr_B wrote:I asked Allan about this some time ago, he says 33" tyres with the standard SFA gearbox and ratio's is right with the Lexus V8!
Yip, that's what I heard, but 3400rpm sounds a bit high at 120km/h on a V8........doesn't it? :eh: :eh:

Or maybe I just need an excuse to fit 35"s. :twisted: :twisted: :twisted:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

37's is the sweet spot!
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Mr_B wrote:37's is the sweet spot!
imagesCA5CD956.jpg
imagesCA5CD956.jpg (8.67 KiB) Viewed 7140 times
MMMMmmmm......

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Boland4x4
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Plattekloof
Vehicle: 2005 Toyota Hilux 4.0 V6 DC 4x4 Auto

Post by Boland4x4 »

Ek het 'n IFS Lexus V8 met 2.7 ratkas, transfer en diffs, 31" Dueler AT's. Loop 3000rpm @ 120km/h
No mods :disgust:
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Boland4x4 wrote:Ek het 'n IFS Lexus V8 met 2.7 ratkas, transfer en diffs, 31" Dueler AT's. Loop 3000rpm @ 120km/h
Dit klink beter. Met my 33" sal hy nog bietjie laer ref.
Het jy die 4.1 diff ratio?
Wat is jou brandstofverbruik?

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
kfxnando

Post by kfxnando »

JMO!!

these Lexus V8s are not like the old fashion Ford/Chev V8 that are mainly for low rev power/torque!!
these are multivalve and like to rev!!

have a look at the Camry 2L 4pot rev range and usage!! the Lexus V8 is basically tow of those

then have a look at other cars, yes smaller motors and what they rev at!!
many small cars revving at 4000rpm at 120km/h and still getting excellent fuel consumption!!

these multivalve motors are different to the old 2valve V8, and way more efficient then even a Hemi!!

so revving at say 3400rpm might not be so bad!!

the one thing that I have been told about such conversion is that driving in too low revs could also destroy gearboxes, so higher revs, might also have other benefits!!

:beach: :beach:
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Although I'm no expert in the field, the little mechanical experience that I have makes me want to agree with Fernando. I would think that dropping the revs too low is going to result in the motor to labour at 120km/h, and that is definitely going to increase fuel consumption.

Rather have the motor running light at a tad higher revs than working harder at low revs to propel the vehicle. I use this principle quite often when towing my caravan, and it also causes the motor to run at a lower water temp. Especialy when pulling at a slight gradient, it helps to drop a cog to maintain a specific speed with a smaller throttle opening. Imo thus it results in lower fuel consumption and lower working temp therefore longer engine life.

Does the argument makes sense to anyone?
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

Yip, makes sense... the higher the RPM the faster the coolant flows!
Gunta

Post by Gunta »

V8's have lots of torque which is why the revs are low between 2500 and 3000. Having a V8 run at 3500 is going to use more fuel and is a waste IMO.
ismail
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: Hilux '03 2700i SC 4x4

Post by ismail »

for Tiaan, just tested my 2,7 bullnose, with 32" tyres running 3100rpm at 120km/h on the highway
'93 DC 2.2 4x4 33" BF KM2's 60mm lift, Fakawi Canvas Canopy. SOLD
'03 SC 2700i 4x4 32" BFG KM2, SAC stage 1, OME springs, Rancho 9000XL shocks, ARB, Escape Gear seatcovers - goes like a bomb!!!!!!!!!

I surf more than I work
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

Gunta wrote:V8's have lots of torque which is why the revs are low between 2500 and 3000. Having a V8 run at 3500 is going to use more fuel and is a waste IMO.
This is true for the older generation V8's. like the good old Chev 350. The newer V8's, like the Lexus, are higher revving and therefore have different torque/power curves to the older gen. The 'sweet spot' therefore often sits at higher RPM!
Klong se Pa
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Klong se Pa »

Ismail, remember that changing tyres is not going to change the readings on your speedo and revcounter, unless you had the speedo calibrated. You need to check your actual speed with say a GPS to get the true reading.

Maybe somebody can post us the UZ1's power and torque curves, then one can get a better idea of where the rpm must be to run it most economical. Like Fernando and Mr_B said, this motor differs considerably from the Yank V8's regarding torque, where the latter is known for lowdown torque and the Jap I would think is more happy running a bit higher.

Still makes for an interesting read though.......
Boland4x4
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Plattekloof
Vehicle: 2005 Toyota Hilux 4.0 V6 DC 4x4 Auto

Post by Boland4x4 »

Ek het die standaard import diff en ratios, myne is pre-facelift. Miskien kan Alan die figures gee, dink dis 4.55:1.
Op 3000rpm loop die V8 heel gemaklik, kan nog laer loop ook. Hang af watse uitlaatstelsel jy het, >3000rpm kan nogal jou laat "moeg" voel op 'n lang trip. Ek kry 7km/l in 'n mixed cycle, lang pad so 7.5km/l @ 120km/h GPS. My Hilux is ook oorsponklik deur Dynotech verstel. Ek het mettertyd self begin optimeer, en 1.5km/l verbetering gekry, meestal deur die ignition timing te stel, die fuelling was naby aan reg. Ek het 'n Spitronics ECU, maar timing is timing, so ek kan jou bietjie raad gee indien nodig.
No mods :disgust:
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Boland4x4 wrote:Ek het die standaard import diff en ratios, myne is pre-facelift. Miskien kan Alan die figures gee, dink dis 4.55:1.
Op 3000rpm loop die V8 heel gemaklik, kan nog laer loop ook. Hang af watse uitlaatstelsel jy het, >3000rpm kan nogal jou laat "moeg" voel op 'n lang trip. Ek kry 7km/l in 'n mixed cycle, lang pad so 7.5km/l @ 120km/h GPS. My Hilux is ook oorsponklik deur Dynotech verstel. Ek het mettertyd self begin optimeer, en 1.5km/l verbetering gekry, meestal deur die ignition timing te stel, die fuelling was naby aan reg. Ek het 'n Spitronics ECU, maar timing is timing, so ek kan jou bietjie raad gee indien nodig.
Ek het nie die verskil wat die 33" op my trip meter het in ag geneem nie, so Swartvark gee eintlik tans 6.3km/l teen 120km/h @ 3400rpm. :thumbup: Dis nie bad nie, maar as ek nog so 1km/l ekstra kan kry sallit baie cool wees. :yahoo:

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
kfxnando

Post by kfxnando »

Klong se Pa wrote:
Maybe somebody can post us the UZ1's power and torque curves, then one can get a better idea of where the rpm must be to run it most economical. Like Fernando and Mr_B said, this motor differs considerably from the Yank V8's regarding torque, where the latter is known for lowdown torque and the Jap I would think is more happy running a bit higher.

Still makes for an interesting read though.......
lexus power/torque curve
The US spec engines made 250 horsepower @ 5600 rpm and 260 lbs ft of torque at 4400 rpm

and a lot more info on
http://lextreme.com/1uzfe_info.html" onclick="window.open(this.href);return false;

these motors have been briefly revved to 9000rpm in stock form, and stayed together!!
stock red line 6800rpm

:beach:
Gunta

Post by Gunta »

That torque curve looks pretty flat to me. I think you would get a really good consumption if you could get the revs around 2800 @ 120km/h
swartvark
Monster Truck
Monster Truck

Post by swartvark »

Swartvark se 1UZ :eh:
img201.jpg
img201.jpg (21.25 KiB) Viewed 7069 times
Last edited by swartvark on Fri Jun 03, 2011 11:18 am, edited 1 time in total.

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
Gunta

Post by Gunta »

I assume that is on the flywheel?
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

Nope, that's on the wheels! The 1UZ will generate anything from 180 to 200kw+ on the flywheel!

I know with my 4Y, the drivetrain and 33" tyres consumed around 25kw! So that dyno looks about right for a Lexus V8!
Gunta

Post by Gunta »

25 Kw is nothing, on my 7m I lose about 45% through the drive train and altitude. I am pushing 82 Kw on the wheels up on the reef.
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

The same guys that Tiaan used did my dyno, I got 69kw on the wheels, and an estimated 93kw on the flywheel! The only fact there is the 69kw, maybe she's putting out more on flywheel, who knows, but 69kw on wheels is very good for a 4Y!
HANO
Town: UPINGTON NORTHEN CAPE SOUTH AFRICA
Vehicle: 1986 TOYOTA HI LUX D/C 4X4

Post by HANO »

Dankie dat julle nou me hele dag omgekrap het :crazy: .

Ek het nou gedink aan n V8 maar nou is ek meer deurmekaar.Ek het n '86 Hilux DC met die 4Y enjin in.My oorspronklike 4Y het seergekry (mechanic se fout) en hulle sit toe vir my n nuwe 4Y in.Ek vermoed dit is die japan inport.Die enjin is erg stadig (sukkel om 110 km/h te kry) en baie dors.
Wat sal julle voorstel.Ek wil nie veel verander aan die drifetrain ens. nie.
Ek het ook gedink aan brospeed conversion.Wat sal julle se ander enjin of brospeed op jap. import.

Thanks
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck

Post by Mr_B »

Hi Hano,

Did they fit a the ching chong carb as well?? If they did, that may well be part of your problems, the pirate carb is a horrid device, chews fuel with no power. That's the first thing I'd replace. Then the pirate distributor is also known to be problematic... a faulty dissi could also cause poor consumption and power! I've fiited one of these pirate engines for a friend, using the original carb and dissi, the engine performed very well, and is still going strong.
HANO
Town: UPINGTON NORTHEN CAPE SOUTH AFRICA
Vehicle: 1986 TOYOTA HI LUX D/C 4X4

Post by HANO »

Thanks Mr_B
Replased just engin.Reused old carb.Replace old distributor with electronic dist. and reused it on new engin.
larry007
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Bellville
Vehicle: Pajero Lexus

Post by larry007 »

Sorry to revive an old thread, but this is just tooo interesting :crazy:

On my 1UZ Pajero/Plexus/Toyero/Pajexus/Lejero (ex 2.8 TDi), I got 6km/l - 31" running 2600rpm @ 110km/h(GPS). I was also hoping for 7-8 km/l, especially running with nice low rpms. I was told to run at higher rpms. At 3500rpms it run 138km/h.... :shock: And 4th I just felt it was revving too high. Under 3000rpm the engine needed more pedal to maintain speeds over mountains, and slipping it into 4th it just breezed over the passes without having to put voet.

I have subsequently had it on the dyno and fitted 33" and speedo and GPS is now the same with 1km/h. Running in 4th @ 110km/h I get 3300rpm, and slow cruising in 5th @ 100km/h I get 2300rpm. I just feel more comfortable with the speed and rpm ratios as they stand. I am yet to fill up again to gauge consumption, but I can already see the gauge is looking happier :lol:

So my point of posting? Let's see if we can find a sweet spot for rpm vs economy. In the past few years, where do you guys find you get your best consumption, and please quote speed, rpm and consumption.

Pajero (4WD) 110km/h : 2600rpm : 5.95km/l (ex)
Pajero (4WD) 105km/h : 3200rpm : 6.10km/l (ex)
Pajero (4WD) 110km/h : 3300rpm : ?km/l (tbc)

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”