Auto gearbox oil change

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

What is the correct way to drain and refill the Lexus outo gearbox and do you use only the Toyota recomended gearbox oil?
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

Well I used Shell Dex 2. Thats in my Surf box which is almost the same box as the Lexus box. :thumbup:
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

Is daar nou werklik niemand op die Forum wat kan help met die prosedure hoe om die olie uit die ratkas en tourqe converter te kry en weer te hervul nie?? :idea:
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

Jou box het n sump met n drein plug soos jou enjin. Maak oop en laat die olie uit loop soos as jy jou enjin olie vervang. Maak dan weer vol. Onthou net om die enjin te idle as jy jou olie level reg kry. Help ni as enjin af is ni, oil level gaan verkeerd lees. :thumbup: :thumbup:
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

Ek hoor wat jy se,maar ek wil die olie alles uit he ,maw die in die converter ook,met hom saam vat die kas +- 7 liters verstaan ek, ek het ook gehoor dat jy kan dalk daardie olie uitkry deur lugkompressie, maw jy moet druk plaas op een van die twee pype wat gaan na die verkoeler, maar watter een?? Jy moet dan meet hoeveel olie is uitgetap sodat jy weet dat alles uit is.Baie van die manne wat die ombouings doen vir n ou gooi nie die regte olie in as hulle dit doen nie en na n klomp kilo's ,soos ek, dan kom jy agter dat jou ratkas skakel harder oor as voorheen en dit is net as gevolg van verkeerde auto olie.
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

Hoppy, help bietji hier.

Ek glo ni dit maak saak watter een van daai pype jy gebruik ni, dis net uit die box deur die cooler en weer terug. In verband met die oli, 7l klink amper te veel. Gooi 5l in, start en idle en dan top jy op. Om seker te maak watse olie jy moet gebruik, as dit is soos myne, trek di dip stickuit en dit behoort onder te staan by die level merke. Dex 2.
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

Dit maak saak,want een van hulle kom van die oliepomp binne die ratkas af.Op my dipstick staan Type T-11 en op die Toyota olieblik staan Type T-4, dus aanvaar ek jy gebruik net die Toyota blik olie en dit kom in 4l kanne.
As jy aan die regter kant van die ratkas kyk gaan die een pyp in bo en die ander een meer na agter en laer as die voorste een.
Ek verstaan ook dat die een bo kom van die pomp af????
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

Ek het n vorige keer dit gedoen soos jy voorstel ,maar dit werk nie die olie bly agter in die TC en dis steeds vuil olie wat dan meng met die nuwe olie. Beter om die TC ook leeg temaak.
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

janerasmus wrote:Ek het n vorige keer dit gedoen soos jy voorstel ,maar dit werk nie die olie bly agter in die TC en dis steeds vuil olie wat dan meng met die nuwe olie. Beter om die TC ook leeg temaak.
Ek hoor wat jy se en stem saam. Maak sin. Gee my so 5 min dan bel ek gou iemand wat lexus enjins inbou ens vir n lewe. :thumbup:
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

Okay, ek het nou net daai vriend van my gesels. Hy se daar is nie eintlik n maklike manier om al die olie uit te kry nie, Al gebruik jy lugkompressie sal jy nie ales kan uit kry nie maar sal wel olie uit kry.

Hy se wat jy kan doen is drein die olie met die sump plug, maak een van daai pype van die verkoeler los en start hom lat hy die olie uit pomp wat daar is. Net nie te lank nie natuurlik. Sit die sump plug terug en maak hom vol met skoon olie, los die pypie af. Start hom weer en laat hy die die olie weer daar uit pomp. Hy se die eerste olie wat uit kom sal die wees wat vuil is dan sal dit die skoon olie begin uit pomp. Die nuwe olie is wel gemeng met bietjie vuil olie uit die TC maar dan drein jy dit net weer en maak jy net weer vol soos normal. Dit gaan wel geld kos want die olie is nie goedkoop nie maar dan is jy seker dit is skoon.

Bel gerus vir Sameul by 082 866 0908, Hy weet wat hy doen met lexus, Hy doen ook net OEM managements. :thumbup:

Ek is nie seker watter een is die pomp nie (het vergeet om hom te vra :blackeye: ) maar dit behoort redelik maklik te wees om te sien as jy die pypie los maak en dan hom start en kyk waar die olie uit pomp. By verkoeler of by pypie.
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

gaan nou eers vir n paar dae Marikele toe sal dan met die proses begin en terugvoer gee
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: Auto gearbox oil change

Post by kfxnando »

need to 1st mention that I don't have a vehicle with one of these gearboxes
however have some experience with other type of gearbox
so let me mention what I learned
on the jeep, there are no drain plugs to force the pan to come off to also do an inspection, some guys fit a drain plug to avoid the mess, however the pan still needs to come off to change both filters anew inspect
over that some auto gearboxes have filters inside the gearbox that either need to be changed of cleaned

then on the jeep there is a magnet on the inside of the pan that needs to be cleaned and inspected as to what sizes of dirt and grit are on the magnet

small/fine/very fine dirt grit filling is normal

then its always good to always use the correct type of oil recommended in auto boxes, and always the right level.
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 65
Joined: Wed Sep 09, 2009 9:30 am
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux
Real Name: Jan

Re: Auto gearbox oil change

Post by janerasmus »

every thing what you say Fernando is true, and I know that, but to get all the oil out of the torque converter is the problem. Are there a spesific way to do so?
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: Auto gearbox oil change

Post by kfxnando »

again I don't know these Toyota gearboxes, however on the jeep auto gearboxes, one can not get all the oil out.

on the jeep, after a total rebuilt its takes 13qt, on a service max 7qt

draining the torque converters is always an issue, and believe with out having it in your hand that it can't be done

again I don't know these gearboxes specifically :cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Auto gearbox oil change

Post by Ali3n »

kfxnando wrote:again I don't know these Toyota gearboxes, however on the jeep auto gearboxes, one can not get all the oil out.

on the jeep, after a total rebuilt its takes 13qt, on a service max 7qt

draining the torque converters is always an issue, and believe with out having it in your hand that it can't be done

again I don't know these gearboxes specifically :cooldude:
I myself have done a lot of research on this topic and have to date not found any other info. As Fernando said above, I would then suggest dropping the box. :thumbup:
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
User avatar
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1706
Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
Real Name: Fernando
Contact:

Re: Auto gearbox oil change

Post by kfxnando »

sorry to keep pushing the jeep way of doing things, however its all I know, and just trying to help

its well know accepted that the gearboxes don't get drained completely, and that is from the manufacturer
and some of the smaller jeep gearboxes are made by the same factory/brand as the some of the Toyota auto gearboxes, even the splines on the main shaft are the same

hope this helps
:cooldude:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”