7MGTE vs 1UZ

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

So my vraag is hoekom baie mense teen die 7M turbo is....van die mense se hul breek die drivetrain maar hy maak minder as n 1UZ(power output is 191 kW (256 hp), torque of 353 N·m (260 lb·ft)) vs 7MGTE (Output was 173 kW (232 hp) at 5600 rpm and 325 N·m (240 ft·lb)). Ek gaan 7M turbo in stock formaat loop omdat ek nie te ver agter die V8 wil wees nie en omdat ek n spaar engine het :laugh2:. Ek wil graag hoor wat se julle
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Family_Dog »

Plenty of info on this from the early days of the forum. Basically, the power was too potent for the handling & braking capabilities with the 7M Turbo engine installed in a SFA.

Trying to recall the username of the guy - he eventually sold the SFA and is no longer on the forum.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
Buffel
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 127
Joined: Fri Jun 20, 2008 1:03 pm
Town: Kathu
Vehicle: Toyota Hilux D/C v6 4x4 VVTI & SFA D/C 4X4 Lexus
Real Name: Stephan
Location: Kalahari

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Buffel »

Baie Goeie engine !!! Dis seker maar omdat hy so laaaaaank is dat ons die Lexus nou gebruik wat so wyyyyd is. V8 klink dalk beter ????? en is cheap.
http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=8http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=9Hilux v6 vvti 4.0 4x4 & SFA D/C Lockers front and rear v8 Lexus 35" BF Muds + Winch
User avatar
Kaspaas
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1270
Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
Town: Wellington
Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
Real Name: Cobus
Location: Wellington

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Kaspaas »

Chris, 7MGTE en 2JZTE is belaglik vining in platkarre. Soos jyself sal weet met jou eie 2JZ.
'n Petrol Turbo in 'n SFA?, jong vir 4x4 is nie te aanbevel nie.

Andy are you referring to Jaco "Spartan" that had a 2JZTE??
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D

"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

Ok ek hoor wat hulle sê, maar die feit bly dat n 1UZ maak meer krak en torque as n 7MGTE....sekerlik sal die 1UZ swaarder op ratkaste wees as die 7M
User avatar
Buffel
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 127
Joined: Fri Jun 20, 2008 1:03 pm
Town: Kathu
Vehicle: Toyota Hilux D/C v6 4x4 VVTI & SFA D/C 4X4 Lexus
Real Name: Stephan
Location: Kalahari

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Buffel »

Sit hom in ,Jy het hom mos hul Klink heel tropies as hul gears change en limit.
Anders moet u na die torques curves op die verskillende RPM gaan kyk en kyk wat werk vir jou.
http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=8http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=9Hilux v6 vvti 4.0 4x4 & SFA D/C Lockers front and rear v8 Lexus 35" BF Muds + Winch
User avatar
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 553
Joined: Sat Aug 29, 2015 2:11 pm
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB
Real Name: Marius

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Knuppel »

Cres wrote:Ok ek hoor wat hulle sê, maar die feit bly dat n 1UZ maak meer krak en torque as n 7MGTE....sekerlik sal die 1UZ swaarder op ratkaste wees as die 7M
Ek het nou al bietjie huiswerk gedoen voor ek my projek begin het, was by n lexus ombouer gewees. Daar lê berge SFA ratkaste in sy werks winkel. Hy sê die probleem is nie die ratkas nie maar dis die bellhousings wat nie reg align nie. :naah: Hy beveel toe aan dat ek nie auto box roete moet gaan met die 1uz vvti. :o: Moet n manual insit :shock2:

Ek het die spul karkasse so met n hout oog bekyk en dit wat ek sien sê vir my die ratte is met geweld afgedraai!!!( gestrip) almal van hulle

Dink maar vir jouself, van 70 kw na 216kw (182Nm na 406nm), dit gaan mos nou onmoontlik nie vir altyd hou nie!! As jy poer poer en Sunday driver will wees dan gaan hy dalk n ruk hou, maar as jy soos ek van die klanke hou dan soek ek mos nou vir k_k met n manual ;-)
Image Link Broken
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

Daai ratte wat so afgedraai is, is die input shaft....die shaft loop skeef en dan draai hy op die einde van die dag af, dis hoekom as ek n lexus sien met n manual is ek baie skepties
User avatar
Buffel
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 127
Joined: Fri Jun 20, 2008 1:03 pm
Town: Kathu
Vehicle: Toyota Hilux D/C v6 4x4 VVTI & SFA D/C 4X4 Lexus
Real Name: Stephan
Location: Kalahari

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Buffel »

Maar myne is Dan n manual en breek nie alhoewel dit n Isuzu v6 4x4 box is .Ek dink dis maar n kwessie van bestuur styl.???
http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=8http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=9Hilux v6 vvti 4.0 4x4 & SFA D/C Lockers front and rear v8 Lexus 35" BF Muds + Winch
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

Die ding is meeste van die belhousings is skeef dan druk hy die input shaft skeef dis wanneer hulle breek, maak nie eintlik saak hoe jy ry nie met tyd sal hy breek
User avatar
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 553
Joined: Sat Aug 29, 2015 2:11 pm
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB
Real Name: Marius

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Knuppel »

Ek verstaan die skewe shaft maar hoe die ratte strip om shaft skeef is maak nie sin!
Bearings breek en dan strip ja, maar as die bearings nog heel is en die ratte is gestrip, verstaan nie daai een nie
Image Link Broken
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

Ek gaan probeer verduidelik maar dit is nogal moeilik maar ek sal probeer.....die gearbox het 3 shafts, input, main en cluster shaft, die engine gee die krag aan die input shaft dan gaan dit deur na n stel ratte na die cluster shaft( dit is die ratte wat af draai) en van die cluster na die main shaft wat al die syncros en selectors het so al die ratte behalve 4de loop so( 4de lock net die input en main shaft dit gee jou 1:1). Die input shaft is semi floating ( jy kan dit voel as jy die input shaft kant na kant to beweeg wanneer die boks uit die kar is) die pilot bearing hou die hele ding reguit so as die belhousing n bietjie af is loop jou input shaft skeef en as hy skeef loop dan loop daai eerste paar ratte skeef op mekaar ( hy loop op net die kante van die rat en nie die hele gesig nie) inplaas van 100% kontak maak hy sê nou miskien 30% kontak en n rat is net so sterk soos so swakste tand. Ek hoop ek het jou antwoord geantwoord
User avatar
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 553
Joined: Sat Aug 29, 2015 2:11 pm
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB
Real Name: Marius

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Knuppel »

Chris, ek het n gearbox wat in sy kanon in is, ek gaan hom more bekyk, dankie vir die beduie!
Image Link Broken
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by LouisZ »

Van die belangringste dinge wat skeefloop op so Lexus as jy manual gaan is om die korrekte bellhousing the kry wat 100% reg gelyk is. As dit nie is kan jy veseker wees dat 'n input shaft sal breek. Dit gebeur nie die eerste dag nie, dit kom ewe skielik. Dan is dit tande en dan ook dan die bearing. As dit gebeur ry die bakkie nie eers.

Ook maak nie saak watter gearbox jy gebruik nie, as dit skeef is is dit skeef.
Attachments
Input shaft.jpg
User avatar
Buffel
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 127
Joined: Fri Jun 20, 2008 1:03 pm
Town: Kathu
Vehicle: Toyota Hilux D/C v6 4x4 VVTI & SFA D/C 4X4 Lexus
Real Name: Stephan
Location: Kalahari

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Buffel »

As ek so kyk Na daardie input shaft lyk sit vir my hy't bietjie dors gekry vir olietjies ook.Meeste mense sien ek vandag gooi n gl5 olie in hul kaste wat n Groot NO NO is.
http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=8http://s1052.photobucket.com/user/Busht ... sort=3&o=9Hilux v6 vvti 4.0 4x4 & SFA D/C Lockers front and rear v8 Lexus 35" BF Muds + Winch
User avatar
Cres
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 122
Joined: Wed Oct 14, 2009 8:32 am
Town: JHB
Vehicle: Cressida 2JZ , Lexus IS200 Sport , Hilux s/c 3.0D4D 4x4, Hilux d/c SFA 7MGTE
Real Name: Chris

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Cres »

LouisZ wrote:Van die belangringste dinge wat skeefloop op so Lexus as jy manual gaan is om die korrekte bellhousing the kry wat 100% reg gelyk is. As dit nie is kan jy veseker wees dat 'n input shaft sal breek. Dit gebeur nie die eerste dag nie, dit kom ewe skielik. Dan is dit tande en dan ook dan die bearing. As dit gebeur ry die bakkie nie eers.

Ook maak nie saak watter gearbox jy gebruik nie, as dit skeef is is dit skeef.
Jy kan nog ry maar net in 4de :laugh2:
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by LouisZ »

Met die ene wou die Hilux nie eers beweeg nie.
User avatar
Knuppel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 553
Joined: Sat Aug 29, 2015 2:11 pm
Town: Somewhere in Africa
Vehicle: '87 SFA HILUX D/CAB
Real Name: Marius

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Knuppel »

Cres wrote:
Jy kan nog ry maar net in 4de :laugh2:
Dan kan jy nog low range gebruik om 4de eerste te maak.
Image Link Broken
supratech
Newbie
Posts: 5
Joined: Sun Nov 29, 2015 5:59 pm
Town: louis trichardt
Vehicle: pajero
Real Name: danie

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by supratech »

7m bly maar beter vir my,bygese as die headgasket reg gedoen is.
Bulletjie-3
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 837
Joined: Sat Oct 16, 2010 11:00 pm
Town: Centurion
Vehicle: Hilux Raider SFA met 7M-GE engine
Real Name: Everdt

Re: 7MGTE vs 1UZ

Post by Bulletjie-3 »

Stem saam met jou Danie.
Die regte studboude en headgasket en jy kan hom maar looi hoor ...........
En die dreuning klink nie te sleg nie. ...
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”