
Conversion 3L d4d into 4.5l auto Landcruiser
- Rolmoer
- Newbie
- Posts: 4
- Joined: Mon Dec 28, 2015 10:16 am
- Town: Bela-Bela
- Vehicle: Landcruiser
- Real Name: Dries

- Stef
- Monster Truck
- Posts: 3104
- Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '98 LTD
- Real Name: Stefan
- ORRA Call Sign: X107
Interssante conversion...en welkom op die forum
ek's nou nie 'n ekspert nie maar dit klink amper of die ding nie rerig in neutral is nie. Ek sou by die selector en clutch/torque converter begin fout soek. As daar 'n tipe transmission brake op is kan dit dalk die simptome verduidelik.

ek's nou nie 'n ekspert nie maar dit klink amper of die ding nie rerig in neutral is nie. Ek sou by die selector en clutch/torque converter begin fout soek. As daar 'n tipe transmission brake op is kan dit dalk die simptome verduidelik.
- Rolmoer
- Newbie
- Posts: 4
- Joined: Mon Dec 28, 2015 10:16 am
- Town: Bela-Bela
- Vehicle: Landcruiser
- Real Name: Dries
Hi Johan. Die Cruiser het nog gery, so ek neemaan dat die torque converter reg is. Hulle het vir my gese om dieselfde torque converter te gebruik wat in die Cruiser was vir die ratkas. Sal maar eers na my links kyk soos Stef se.JohanW wrote:Klink vir my soos 'n torque converter probleem. In watter kondisie is/was die ATF?
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: No registered users