Hilux 1998 SFA difflock

Discuss modifications on your Hilux up to 1978 models here.
Post Reply
captainhook
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu May 10, 2012 7:36 am
Town: Centurion
Vehicle: Hilux 1998 SFA
Real Name: Charl
Location: Centurion

Hilux 1998 SFA difflock

Post by captainhook »

Hi Manne

Ek het die gearmax difflock op my bakkie. Die ding wou toe glad nie release nie...ek het toe die vacuum pypie wat na die diff gaan uitgetrek en walla daar los dit.

Die fout le baie duidelik by die klein solenoid valvie wat die vacuum deur switch na die diff to om die locker in te trek.

Toyota noem dit: Rear diff solenoid valve. Buiten by Toyota (R600 :!: :thumbdown: ) weet iemand dalk waar ek dit in die hande kan kry?

Ek sukkel my vrek :frustrated: ...ek gaan koop dit sommer!! :mrgreen:

Groete

C
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Hilux 1998 SFA difflock

Post by ThysdJ »

Ek verbeel my ek het erens op die forum raakgelees dat as jou diff breather geblok is release hy nie.. Check eers gou daai uit voordat jy klomp geld uitgee, Charl.. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Jaco Versfeld
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 803
Joined: Tue Oct 14, 2008 2:56 pm
Town: Western Cape
Vehicle: Moms Taxi, 2001 Prado (The Barbie Cruiser)) Sold - Mufasa: '86 Hilux DC 4Y EFI
Real Name: Jaco
Club VHF Licence: X69
Location: Fairland
Contact:

Re: Hilux 1998 SFA difflock

Post by Jaco Versfeld »

Gearmax is 'n "local" besigheid - Ek dink hulle is iewers in Johannesburg. Gaan dit nie goedkoper wees om direk met hulle te werk nie?


captainhook wrote:Hi Manne

Ek het die gearmax difflock op my bakkie. Die ding wou toe glad nie release nie...ek het toe die vacuum pypie wat na die diff gaan uitgetrek en walla daar los dit.

Die fout le baie duidelik by die klein solenoid valvie wat die vacuum deur switch na die diff to om die locker in te trek.

Toyota noem dit: Rear diff solenoid valve. Buiten by Toyota (R600 :!: :thumbdown: ) weet iemand dalk waar ek dit in die hande kan kry?

Ek sukkel my vrek :frustrated: ...ek gaan koop dit sommer!! :mrgreen:

Groete

C
offroad nut
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 234
Joined: Wed Jul 18, 2012 7:15 am
Town: Ellisras
Vehicle: Toyota 2.2 93
Real Name: Gary

Re: Hilux 1998 SFA difflock

Post by offroad nut »

They are in Pretoria Tel 0128045667
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Hilux 1998 SFA difflock

Post by Mud Dog »

ThysdJ wrote:Ek verbeel my ek het erens op die forum raakgelees dat as jou diff breather geblok is release hy nie.. Check eers gou daai uit voordat jy klomp geld uitgee, Charl.. :thumbup: :thumbup:
As dit die geval is sal hy ook nie 'release' as jy die vacuum pypie af haal want die lugdruk binne die diff druk nog op die diaphragm.

Nee, in die geval is Charl reg, die vacuum solenoid lek en moet vervang word. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
captainhook
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu May 10, 2012 7:36 am
Town: Centurion
Vehicle: Hilux 1998 SFA
Real Name: Charl
Location: Centurion

Re: Hilux 1998 SFA difflock

Post by captainhook »

Dankie ek het toe Gearmax gebel...hulle verkoop die solenoid vir R300.

Maar dit was toe nooit die solenoid gewees, dit was die spring binne die diff wat uitgehaak het...m.a.w. die diff het gesluit en gelos wanneer dit wil. Dit was maar net toevallig dat elke keer as ek die kar start dan is die diff oop en later sluit die diff outomaties....wat jou laat dink dis die solenoid maar dit was toe nou nie, ne! :dance1:

Ek gee op :surrender:
Post Reply

Return to “Old Hiluxes & Stouts up to 1978 models (Gen 1&2)”