Battery for LED strip

Discuss all kind of nice gadgets and two way radios here.
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Battery for LED strip

Post by pietpetoors »

I bought a nice small 12V Sealed Lead Acid battery this weekend. I want to install it in the canopy so that I can run all my interior lights from it. The reason I want to use a separate battery is so that all the light wires are in the canopy, this when you remove the canopy you do not have to loosen any wires.

1. How do one charge these batteries, can I just plug it onto the Hilux's battery so that the big battery charges the small one?
2. Or must I put power on it from a 12v transformer?
I do not own a battery charger. I would prefer to be able to just connect it to the main battery for the time it has to charge and then remove it again
3. Another question, when you buy this battery in the shop, will it be fully charge or do I have to charge it first

I want to fully charge it, then connect a 1 meter LED strip to it and measure how long it works before the battery is flat.

The battery I bought is only 96 L x 42 W x 51 H. So it is very small and will easily fit nicely in the frame of my canopy.

Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Bester
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Paarl
Vehicle: Hilux

Re: Battery for LED strip

Post by Bester »

Ek dink jou bakkie se alternator gaan daai battery uitbrand.
Hilux 3.0 D4D 4x4
Imagine Trailvan
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

Pieter, do not run the battery flat, 'cos then you will end up buying another! These solid-gel batteries do not take kindly to running flat.

You could charge it by running a lead from your alternator, but you will then be at the mercy of what the alternator pushes out. However, as long as you do not exceed 13.8v for short periods and 13.1v for a 'trickle charge', the battery will probably be fairly happy. Probably best to use a switch to isolate it completely from the normal car electrics when the vehicle is not running. Insert a small fuse, say about 1A in the lead adjacent to the battery, and another, say 2-5A closer to the source charge voltage.

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

pietpetoors

Post by pietpetoors »

Thanx Eric, as one do not constantly use the light in the canopy my idea is to not have it permanently connected to the main. I would use it until I see the power drops a bit and only then will I charge it.

For how long do you think must I charge it? or how do one know when it is fully charged?
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Hoeveel Amp's s daai battery? (kan nie mooi oppi pic sien nie) en hoeveel LED liggies is op daai 1m strip? En wat is elke LED se wattage?
Zandyl
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Mokopane
Vehicle: Hilux 2.7i 4x4 DC

Post by Zandyl »

Hoeveel Amp's s daai battery?
1.3A/H
waar is die bril :twisted:
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Zandyl wrote:
Hoeveel Amp's s daai battery?
1.3A/H
waar is die bril :twisted:
:lol: :lol: :lol: Jaco dis wat ek gedink het.....maar my bril is langs my bed.... :alvarin:
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Die battery is 1.3Ah
Die Specs van die strips se dit is
"Drive Current Per Piece: 0.4A /1meter "
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

So dws 'n vol battery sal jou dan so 3 huur hou as ek dit reg het?
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

The battery is not fully charged when you buy it .... only has a surface charge. You need to put it on a charger overnight. Get yourself a small battery charger Pieter ... not expensive. You should be able to get an Arlec charger, 4amp / 12v for about R130 or a 6amp / 12v for about R180 from Midas, and they last forever. The 4amp should be OK for that small lead acid battery as well, and it's nice to have on hand if you have a flat battery or just to give your car batteries a bit of a boost every now and then. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
pietpetoors

Post by pietpetoors »

mmmh, dankie Mark, so hy gaan net een aand se kamp maak

Maar dan ook bygesê die kappie se liggie brand nie die hele tyd nie, word net aangesit wanner ons iets uithaal.

Sal hom maar moet toets, gaan die enigste manier wees om met sekerheid te weet of dit lekker gaan werk of nie
As mens hom te gereeld moet laai kan mens net sowel die liggies dan op die hoof battery koppel.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

pietpetoors wrote:mmmh, dankie Mark, so hy gaan net een aand se kamp maak

Maar dan ook bygesê die kappie se liggie brand nie die hele tyd nie, word net aangesit wanner ons iets uithaal.

Sal hom maar moet toets, gaan die enigste manier wees om met sekerheid te weet of dit lekker gaan werk of nie
As mens hom te gereeld moet laai kan mens net sowel die liggies dan op die hoof battery koppel.
Korrek :!:
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Ek neem aan die tranformer (laaier) moet DC wees? Ek het hier 'n transformer wat hulle op 'n alarmstelsel gebruik, maar dit is AC vir een of ander rede. Die alarmstelsels het mos ook sulke batterye in, net grooter.

Ek is nou spyt ek het nie die ander battery gevat nie, daar was een wat bietjie smaller was, maar baie langer en sy rating was ek dink 2.6 Ah gewees. Hy was net so R30 duurder gewees. Ek skat sy grootte was so 200mm lank, 50 hoog en so 30 breed.
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

Dis amper die groote van 'n 7.2 Ah battery ... dieselde wat mens in 'n remote gate motor bebruik. Daai koop ek plaaslik vir so om en by R150. :think:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Rian
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Pretoria
Vehicle: Ford Courier - Vw Caddy - Isuzu kb250 - Mazda 250td/i - Mercedes Benz C230 Compressor sport

Post by Rian »

Piet gaan kyk na die link, hoop dit maak ook sin. :?

http://www.fourwheeler.biz/forum/viewto ... f=89&t=220" onclick="window.open(this.href);return false;
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Sorry for the delay I was in CPT for two days.

I checked the battery again and it seems that it would be fine to run from the main battery. The battery's specs say
"cycle use 14.5 - 14.9v"
and
"standby use 13.6-13.8v@

Can the clever guys tell me what the difference is between the cycle use and standby use?

Just in case of power peaks from the alternator I bought myself a little self build kit regulator from Yebo electronics for R28.00
See pics below. I will set that to 12v to keep the voltage stable.
Battery Specs
Battery Specs
Regulator
Regulator
Family_Dog

Post by Family_Dog »

Cycle use is when you use a standard battery charger, i.e. a non-regulated one, for short charging periods. You do not leave the battery permanently connected to the charger, or otherwise you will fry the battery.

Standby use is for when one permanently connects a charging source to the battery, note that the maximum voltage supplied by this unit allows only a small trickle charge to the battery. This allows the battery to maintain full potential without risk of cooking it. While it is fine for this purpose, it can never really fully charge a flat battery, as the voltage is too low.

The Benton range of battery chargers overcomes these problems, refer the articles elsewhere in the forum. They will charge at an initial high rate before tapering off to a lower rates of charge as the battery becomes fully charged.

-F_D

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

pietpetoors

Post by pietpetoors »

I tested the battery last night. I did not charge it before the time, I just used it as I got it from the shop. It started off at 12.3 Volt. At 12.3 Volt the LED strip is so bright it blinds you when you look at it.

After 3 hours the voltage dropped to 7.8 Volt and even at 7.8 Volt the LEDs are still bright enough to give you more than enough light to see what is going on around you.

Above test was done with a 1 meter strip which has 60 LED on.

As the lights in my canopy are only switched on when I need something I am sure I am sure I will be using the battery for a couple of months before I would have to recharge it.
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Post by ThysdJ »

I have 3 of these and one of the tubes "blew". I am thinking of somehow replacing it with the LED strips...

The lanterns are also 12V and they use a similar battery to the one you bought Pieter... :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
pietpetoors

Post by pietpetoors »

I have that same idea uncle Thys, I thought of just putting in something like a toilet paper roll's inside on the inside then wind the LED strip around it. Perhaps a 40mm drain pipe will work better that a toilet paper roll inside but I think the toilet paper roll describes nicely what I have in mind.
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Niel het gistraand die oulike idee ge uiter dat mens die LED strip op 'n karmagneet kan vasmaak, dan kan jy wanneer jy kamp hom sommer aan die kant van die voertuig laat vassit sodat dit lig vir die omgewing gee en as jy weer ry dan laat klou jy hom erens binne die bak aan die metaal vas.

As mens begin rondspeel is daar hordes gebruike vir die LED strips.

Ek gaan nou my dakliggie conversion ook verander, ek gaan dood eenvoudig twee LED strips aan die buitekant van die dakligge plak en die drade koppel. Ek sien so dakliggie met LEDs kos R186 by Goeie Hoop onderdele. As ek twee 50mm strokies op die dakliggie plak kos my conversion my dan 'n volle R11.00.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

That cardboard tube should work well, as the LEDs dont generate any heat. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager

ThysdJ

Post by ThysdJ »

iemand ander het ook hier ge-post oor die magneetstrip op die LED. Ek gaan dit ook doen. Smaak my jy sal my nog so 2 meter van die goed aan my moet verkoop.. :shock: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

pietpetoors

Post by pietpetoors »

Het so pas email gekry, my volgende batch is ge-clear by customs, sal dan seker so binne 2 dae hier wees.

Ek het nou 10x 5m rolle van die gekry wat ons altyd kry en dan het ek ook 5x 5m rolle gevat wat 'n 5mm LED het, maar hy is dubbel die prys. Dis nou vir die ou wat BAIE meer lig soek.

Het vanoggend Mayzeys gebel, sien hulle verkoop dit ook, hulle vra R225/meter en dan is die nie eers die waterdigte een nie.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Het jy toe reggekom by Maizeys met die magnete?
Thys de Jager

pietpetoors

Post by pietpetoors »

Ja, het 1 meter gekoop, Vele Dank

About the LED Strips, somebody asked about how to solder the wires once you cut it.
So I wrote a little tutorial this morning, it was very early in the morning and I did not have much time, it was a real rushed job, so excuse the bad pics.

I posted it at
http://www.hilux4x4.co.za/LED-strip-ins ... /index.php for those who would like to know how to cut and solder the strips.
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

Pieter dit is nou 'n baie oulike artikel dankie!!! Ek sal myne die naweek insit en toets voor ek afkom. Mag dalk net nog so 2 meter by jou moet koop vir alles. :thumbup: :thumbup:
Johan Marais
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Just 1 very comportant thing, make sure you have the polarity right, otherwise the whole lot goes "whooosh" and stop working. LED's are fussy that way, they dont like being connected the wrong way around... :blackeye: :blackeye: :blackeye:
Thys de Jager

george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Post by george »

ThysdJ wrote:Just 1 very comportant thing, make sure you have the polarity right, otherwise the whole lot goes "whooosh" and stop working. LED's are fussy that way, they dont like being connected the wrong way around... :blackeye: :blackeye: :blackeye:
Hoeveel het jy geblaas :twisted:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Club VHF Licence: X52

Post by cprinsloo »

george wrote:
ThysdJ wrote:Just 1 very comportant thing, make sure you have the polarity right, otherwise the whole lot goes "whooosh" and stop working. LED's are fussy that way, they dont like being connected the wrong way around... :blackeye: :blackeye: :blackeye:
Hoeveel het jy geblaas :twisted:
Always thought the LED's just won't work if they are connected wrong way, because they are then blocking the current? I have blown a few if the resistance is too low, or voltage too high....

C
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
ThysdJ

Post by ThysdJ »

george wrote:Hoeveel het jy geblaas :twisted:
Gelukkig niks, maar ek het een dag in Safari Center gestaan toe 'n BAIE kwaad omie ingekom het en klomp van die goed op die counter neergegooi het want "hulle werk nie".... Toe kom dit uit hy het nie mooi die instruksies gelees nie en die goed verkeerd om gekoppel. Sy skade, want SC het geweier om dit om te ruil. :stars: :stars:

Chris ek dink die 12V en sy amps is te hoog, en daai klein ingeboude resistortjies hou nie as jy hom verkeerd om koppel nie. Maar ek is nie 'n electronics boffin nie, so ek sal nie presies kan se hoekom die goed blaas nie... :whistle:
Thys de Jager

JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

ThysdJ wrote:Maar ek is nie 'n electronics boffin nie....
En hoekom nie?? :tease:
Johan Marais
ThysdJ

Post by ThysdJ »

En hoekom nie??
Not for a lack of trying Johan, I actually did get my T1 in electronic engineering, but that was in 1984... :shock: :oops: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Club VHF Licence: X52

Post by cprinsloo »

ThysdJ wrote:
Gelukkig niks, maar ek het een dag in Safari Center gestaan toe 'n BAIE kwaad omie ingekom het en klomp van die goed op die counter neergegooi het want "hulle werk nie".... Toe kom dit uit hy het nie mooi die instruksies gelees nie en die goed verkeerd om gekoppel. Sy skade, want SC het geweier om dit om te ruil. :stars: :stars:

Chris ek dink die 12V en sy amps is te hoog, en daai klein ingeboude resistortjies hou nie as jy hom verkeerd om koppel nie. Maar ek is nie 'n electronics boffin nie, so ek sal nie presies kan se hoekom die goed blaas nie... :whistle:
O OK, ken nie die LED strips nie. Ek het High Output LED's by Rabtron gekoop, en hulle in serie gewire met 'n eksterne weerstand, werk bakgat in my bakkie, lyk amper soos 'n krismisboom.... Ek het hulle polariteit verkeerd gehad, maar niks was geblaas nie, dis hoekom ek maar gewonner het.

Cheers,

C
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

pietpetoors wrote:Ek gaan nou my dakliggie conversion ook verander, ek gaan dood eenvoudig twee LED strips aan die buitekant van die dakligge plak en die drade koppel. Ek sien so dakliggie met LEDs kos R186 by Goeie Hoop onderdele. As ek twee 50mm strokies op die dakliggie plak kos my conversion my dan 'n volle R11.00.
Ek gaan ook so 2 meter vat by jou as jou nuwe stok inkom.
MAAR ek soek :beg: daai LED dakliggie.Kan jy vir my ook een maak :beg:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
pietpetoors

Post by pietpetoors »

'n LED blaas nie as hy verkeerd gekoppel is nie, maar ek dink daar is iets anders wat blaas. Daar is so swart dinngetjie op die strip, lyk nie soos 'n weerstand nie, dalk is dit hy wat blaas.
Family_Dog

Post by Family_Dog »

ThysdJ wrote:

Not from reverse voltage - they just don't work if the polarity is reversed. But couple them to a higher voltage (~24V), then they will blow. That guy was his own problem.

-F_D

ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Town: inniedorp
Vehicle: Toy

Post by ChrisF »

EK is die "ou" wat gepost het oor die magneet strook ....

MAAR ek kan geen krediet vat vir die idee nie. Ek was saam met George en n groep Biedouwvallei toe. George is die man wat die LED strip op n magneet teen sy voertuig gesit het vir die aand.
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Ons kan 'n nuwe topic begin; "101 uses for LED Strips"

Ons het al:
1. Lig in Kappie
2. Lig binne voertuig
3. Lig in plaashuis wat met sonkrag werk (vra vir 3RZ)
4. Magneetlig vir buitelig
5. Lig binne in roof top tent, wat permanentdaar bly
6. Herstel outydse fluorecent kamplig (ek gaan myne more oggend convert)
7. Lig in enjinkap
8. Lig in tailgate van Stasiewa (Land Cruiser en Disco)
9. Blou lig onder jou Opel Super Boss sodat hy soos UFO lyk
10 Lig in winkels vir uitstalrakke en by skou uitstalling.
11. Rooi LED strip gebruik vir brieklig in canopy deur
12. Ligte vir trappe in die huis
13 Lig om vroulief se spieël sodat sy kan sien wat sy doen
14. Lig onder die kombuiskas sodat skoonma kan sien waar om kos te maak.
15. Piet is ons liggie in ons lewe.... :lol: :lol: :lol:
16. ?
pietpetoors

Post by pietpetoors »

My next batch of LED strip will be arriving Monday 25 Oct

I would like to get some feedback from those who already used the LED strips, I need this info to maybe add a wider variety to next batch.

1. The strip I currently supply has 60 LEDs per metre, do you think 30 LED per metre will work for some applications? I ask this because sometimes it feels to me that with half the number of LEDs it will still work for what we use it. The advantages are: cheaper than 60LED/m, and double the time on a battery, disadvantage is less light. Must I order 30LED/metre, will there be a need for it?

2. In the batch which arrives tomorrow I have some strips with larger LEDs. The ones I sold up to now have LEDs of about 3mm, the others are 5mm LEDs. I will test it and see how much more light it gives.

3. You also get non-waterproof models which do not have the silicon coating. They use that for indoor purposes like houses, etc.

4. More colours? are there any need for more colours? I can get bright white (what we currently sell), warm white, green, red and blue. I can also get one that varies in colour all the time (Called the RGB strip)
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

4. More colours? are there any need for more colours? I can get bright white (what we currently sell), warm white, green, red and blue. I can also get one that varies in colour all the time (Called the RGB strip)
Personlik verkies ek 'n 'warm white', die is nie so genieg om goggas in die veld so kwaai aan te trek nie.
Huidig gebruik ons 'groen' maar net vir die oggas minder te hou :thumbup:

Dink 30 liggies per/m is meer as genoeg :thumbup:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Ek is ook nogals in vir die "warm white". Afhangende van die prysverskil verkies ek die 60/m stips. :thumbup:
Thys de Jager

george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Pieta
Hoe vorder ons dak liggies :twisted:
pietpetoors

Post by pietpetoors »

George, ek krap eers gou rond en kyk of ek nie eerder met die volgende batch LED strips sommer ook so 50 van daai dakliggies kan inbring nie. Dit lyk dan dalk net beter as om die strokies te plak.

Wat ek wel nog gaan doe is om in die cubby hole een in te sit en dan ook aan die kant van die spieltjie sodat hy op die passasierskant skyn.
FUDGES
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Kempton Park
Vehicle: D4D 3.0l

Post by FUDGES »

Ek dis nou off topic maar waar kry n mens van daai klein switches?
pietpetoors

Post by pietpetoors »

Yebo electronics in die Kaap of Communica in Pretoria, eintlik enige elektronika winkel hou daai klein dun skakelaartjies aan.
'n Paar ouens het al gekla dat daardie klein skakelaartjies waarmee party plekke die strips verkoop brand en nie lank hou nie, dit is hoekom ek die gewone bedliggie skakelaar gebruik. Die bedliggie skakelaar het ek by Brights gekry wat baie dieselfde as julle Builders Warehouse is en hulle het R4.75 elk gekos.

Ek het nou dag selfs een van daai liggies wat in die aluminiumhouer kom gesien wat se skakelaar gebrand het.
FUDGES
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by FUDGES »

OK nee wat dan bly ek maar eerder by daai bedlig lampies switches.
Rian
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Pretoria
Vehicle: Ford Courier - Vw Caddy - Isuzu kb250 - Mazda 250td/i - Mercedes Benz C230 Compressor sport

Post by Rian »

A interesting question? What is the meaning or the scientific term of "LED" ? We all, well supose every body knows what the LED is! :eh:

As far as I know the term "LED" means Light Emitting Diode. :cooldude:
Last edited by Rian on Fri Oct 29, 2010 6:57 am, edited 1 time in total.
pietpetoors

Post by pietpetoors »

As far as I know the term "LED" means Light Emitting Diode
You are 100% correct
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland

Post by kfxnando »

pietpetoors wrote:I tested the battery last night. I did not charge it before the time, I just used it as I got it from the shop. It started off at 12.3 Volt. At 12.3 Volt the LED strip is so bright it blinds you when you look at it.

After 3 hours the voltage dropped to 7.8 Volt and even at 7.8 Volt the LEDs are still bright enough to give you more than enough light to see what is going on around you.

Above test was done with a 1 meter strip which has 60 LED on.

As the lights in my canopy are only switched on when I need something I am sure I am sure I will be using the battery for a couple of months before I would have to recharge it.
the 7.8volts is way too low, and even though the LEDs are still bright the battery will not last too long!! even for a deep cycle battery

had the specks long ago!! at 7.8V one is looking at 1.3volts per cell and think somewhere around 1.7 or 1.8 is already flat!!

did a search, and found this chart!!
http://www.solarnavigator.net/battery_charging.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

good luck!!
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
FUDGES
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by FUDGES »

Dankie Pieter ekt gistraand my LED's getoests hulle is heel potent!!
deonb
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Malmesbury
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 D4D Double Cab 4X4

Post by deonb »

Ek is seker nou uit koers maar waar kry ek LED om gloeilamp in dakliggie te vervang.
Dankie
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Jy kan dit ook by Pieter kry

http://www.hilux4x4.co.za/theshop/index ... ucts_id=52" onclick="window.open(this.href);return false;
ThysdJ

Post by ThysdJ »

I mounted about 50cm of Pieter's LED strips on magnetic sheets, to stick on any metal surface where light is needed. Now I can't wait for Scheppie Saus to test it out. I tested the other LED strips this past weekend and they work beautifully. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager

george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

ThysdJ wrote:I mounted about 50cm of Pieter's LED strips on magnetic sheets, to stick on any metal surface where light is needed. Now I can't wait for Scheppie Saus to test it out. I tested the other LED strips this past weekend and they work beautifully. :thumbup: :thumbup:
Jis Thys.Ek soek ook van die magnetic strips vir my se liggies.
Kan ek dit by jou kry?
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Enige tyd George, ons kan 'n gepaste prys inderhandel... Kom maak die naweek een of ander tyd 'n draai daar by my dan gesels ons oor 'n biertjie of so... :twisted: :twisted:
Thys de Jager

george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

ThysdJ wrote:Enige tyd George, ons kan 'n gepaste prys inderhandel... Kom maak die naweek een of ander tyd 'n draai daar by my dan gesels ons oor 'n biertjie of so... :twisted: :twisted:
ons moet so maak :beach:
Ek wil met jou chat oor stickers ook
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Uit eindelik my dakliggie vervang met die LED's

Before 163 Lumen (standaard liggie)
After 346 Lumen worth every R60 bucks :thumbup:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

george wrote:
ThysdJ wrote:Enige tyd George, ons kan 'n gepaste prys inderhandel... Kom maak die naweek een of ander tyd 'n draai daar by my dan gesels ons oor 'n biertjie of so... :twisted: :twisted:
ons moet so maak :beach:
Ek wil met jou chat oor stickers ook
Reg so, gee my Saterdag 'n luitjie.. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager

pietpetoors

Post by pietpetoors »

Uit eindelik my dakliggie vervang met die LED's

Before 163 Lumen (standaard liggie)
After 346 Lumen worth every R60 bucks :thumbup:
Jis Mark, that is a huge improvement

Return to “Electronic Gadgets and Radios”