3000d (5L) het bietjie warm gekry

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
Heinrichjb458
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 12
Joined: Tue Jul 10, 2018 8:49 am
Town: Brooklyn Pretoria
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Heinrich

Wed Aug 01, 2018 9:55 am

Goeie Dag manne ,

So ek het 'n 1996 SFA met 5L motor in.

Alles was 100% , lieflike motor net bietjie stadig.

Toe ry ek hom sonder met water in die radiator , so toe vrek hy op my..
Die engine was vas toe ek wee try start maar 10min later toe draai die motor weer maar hy wil nie start nie...

Ek moet hom reg kry asb help manne ,

Wie kan dit regmaak in Pretoria omgewing ?
Hoeveel sal so iets kos ?

Was iemand al deur die oefening?

Groetnis

Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1247
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Thu Aug 02, 2018 7:21 am

Die kanse is baie goed dat jou ringe platgeval het. As hulle te warm word dan verloor hulle hul temper en word sag en seël gevolglik nie meer nie. 'n Diesel wat nie kompressie het nie sal nie start nie.

Die koste sal afhang van die omvang van die skade wat aangerig is in die enjin toe die "heat seize" gebeur het.
Op die einde van die dag as jy sit met 'n situasie waar die enjin getrek moet word en in totaliteit oopgemaak moet word om te kyk of die bearings ens ook skade gekry het is dit beter om jou reg te maak vir 'n hele enjin herbouing. Jy moet in elk geval eerstens die probleem met die oorverhitting aanspreek voor jy die nuwe enjin start so ky kyk in elk geval na 'n verkoeler stelsel herbou ook.


Ek het 'n man wat jou sal kan help wat eerlik vir jou sal wys wat die skade is en billik is met sy arbeid. Stuur vir my 'n PM dan gee ek jou sy besonderhede.

Heinrichjb458
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 12
Joined: Tue Jul 10, 2018 8:49 am
Town: Brooklyn Pretoria
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Heinrich

Thu Aug 02, 2018 10:08 am

Mars wrote:
Thu Aug 02, 2018 7:21 am
Die kanse is baie goed dat jou ringe platgeval het. As hulle te warm word dan verloor hulle hul temper en word sag en seël gevolglik nie meer nie. 'n Diesel wat nie kompressie het nie sal nie start nie.

Die koste sal afhang van die omvang van die skade wat aangerig is in die enjin toe die "heat seize" gebeur het.
Op die einde van die dag as jy sit met 'n situasie waar die enjin getrek moet word en in totaliteit oopgemaak moet word om te kyk of die bearings ens ook skade gekry het is dit beter om jou reg te maak vir 'n hele enjin herbouing. Jy moet in elk geval eerstens die probleem met die oorverhitting aanspreek voor jy die nuwe enjin start so ky kyk in elk geval na 'n verkoeler stelsel herbou ook.


Ek het 'n man wat jou sal kan help wat eerlik vir jou sal wys wat die skade is en billik is met sy arbeid. Stuur vir my 'n PM dan gee ek jou sy besonderhede.
Dankie Mars , ja die oorsaak was die radiator wat nie water ingehaad het nie en ek het gehoop om nog die plaashuis te haal , (Hilux breek mos nie ;) ) ja ek weet ek was simpel gewees...

Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1247
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Thu Aug 02, 2018 8:39 pm

Ja maar daar moet 'n oorsaak wees hoekom hy water verloor in die eerste plek. Jy sal dit moet uitsorteer of jy gaan dieselfde paadjie stap.

Heinrichjb458
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 12
Joined: Tue Jul 10, 2018 8:49 am
Town: Brooklyn Pretoria
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Heinrich

Fri Aug 03, 2018 9:59 am

Mars wrote:
Thu Aug 02, 2018 8:39 pm
Ja maar daar moet 'n oorsaak wees hoekom hy water verloor in die eerste plek. Jy sal dit moet uitsorteer of jy gaan dieselfde paadjie stap.
Dit was die drywer gewees wat die probleem was , ek het bietjie springhase gejaag en sodoende die radiator m@*rtoe gery ... toe hoop ek nog om by die plaashuis aan te kom .... nie beste besluit nie

Heinrichjb458
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 12
Joined: Tue Jul 10, 2018 8:49 am
Town: Brooklyn Pretoria
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Heinrich

Fri Aug 03, 2018 10:02 am

Ek het bietjie effort gister middag ingesit om hom te begin strip om te kyk hoe lyk die skade , op die een foto kan mens sien die Head gasket het gekalf
Attachments
IMG_20180802_174838.jpg
IMG_20180802_174838.jpg (53.46 KiB) Viewed 82 times
IMG_20180802_160839.jpg
IMG_20180802_160839.jpg (39.31 KiB) Viewed 82 times
IMG_20180802_155208.jpg
IMG_20180802_155208.jpg (38.44 KiB) Viewed 82 times

User avatar
dalkill
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1444
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:34 am
Town: Cape TOwn
Vehicle: 2007 3.0 d4d DC 4x4
Real Name: Shaakir

Fri Aug 03, 2018 11:22 am

Eish Heinrich.

Jammer om te hoor.
Miskien is 'n recon sub assembly ook 'n opsie. Mag goedkoper wees? Maar dan as jy dit self reg maak weet jy dus 'n ordentlike job.

Laat maar weet pryse as jy besluit om self te recon. So dat ander mens ook kan weet of hulle self moet recon.

Sterkte.
2007 d4d 3.0 D/C 4x4 (Mar 2016 - current) (Buraaq V)
2003 Isuzu KB300 tdi LX D/C 4x4 (May 2015 - Feb 2016) aka Buraaq IV
2000 hilux DC 2.7 4x4 (Jul 2011 - Sep 2012) aka Buraaq III
1999 RXI 20v (Nov 2009 - Jul 2011) aka Quicksilver
1990 hilux DC 2.2 4x4 (Jun 2008 - Jul 2011) aka Buraaq II
1997 corolla 160i GLE (Feb 2007 - Sep 2009) aka Green Goblin
1990 GLI twincam (still my fav rolla) (Oct 2005 - Mar 2007) aka Wit Blitz
Golf GTI 2.0 (temp insanity for 2months) (Jun 2005 - Aug 2005) aka A mistake
1993 hilux SC 2.2 4x4 (April 2003 - Sept 2005) aka Buraaq

TOYOTA IS MY LEWE

Heinrichjb458
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 12
Joined: Tue Jul 10, 2018 8:49 am
Town: Brooklyn Pretoria
Vehicle: Hilux SFA
Real Name: Heinrich

Mon Aug 06, 2018 12:14 pm

dalkill wrote:
Fri Aug 03, 2018 11:22 am
Eish Heinrich.

Jammer om te hoor.
Miskien is 'n recon sub assembly ook 'n opsie. Mag goedkoper wees? Maar dan as jy dit self reg maak weet jy dus 'n ordentlike job.

Laat maar weet pryse as jy besluit om self te recon. So dat ander mens ook kan weet of hulle self moet recon.

Sterkte.
Ek mik om vanmiddag moontlik die head af te haal sodat ek kan sien wat aangaan , sal al die details hier post ...

Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1247
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Mon Aug 06, 2018 1:39 pm

Ai daardie springhasies het al baie verdriet vir baie manne veroorsaak. Hoop jy kom reg.

Post Reply

Return to “The Workshop”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users