DIY Spit braai

A pozie for recipes, drinks, braai tricks, boererate & all that delicious things...
Post Reply
User avatar
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2384
Joined: Tue Feb 24, 2009 12:02 pm
Town: Vanderbijlpark
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series
Real Name: Jaco
Location: Jwaneng, Botswana

DIY Spit braai

Post by Spartan »

Braai is nie n probleem nie, ons het almal groot geword met dit en kan dit goed doen, maar spit braai is n nuwe ding vir my in die sin dat ek dit self wil doen die jaar, is daar van julle wat my in die regte rigting kan stuur asb. :eh: :eh:
MOBILITATE VINCERE
Spartan
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Re: DIY Spit braai

Post by Hi-Hilux »

Jaco ek het dit al self probeer en was minder sukses vol. Daar is manne wat kan! Ek kan nie. Weet daar is 2 maniere, spuit en verf.
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
Andries
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 318
Joined: Thu Jul 12, 2007 7:29 pm
Town: Dordrecht
Vehicle: '94 2.2 4Y Hilux S/C, '87 2.2 4Y Hilux D/C
Real Name: Andries
Location: Eastern cape

Re: DIY Spit braai

Post by Andries »

Jaco, ek beplan 'n spit braai iewers in die nuwe jaar. My buurman is 'n boffin daarmee. Hy sal dit vir my kom doen. Wat ek wel weet is dat dit 'n lam van nie meer as 22kg moet wees nie. 2 Weke voor jy die lam wil spit braai moet dit geslag en met 'n spesiale mengsel ingespuit word terwyl die vleis nog warm is. Verder kan ek jou nie help nie. Sal bietjie met my buurman gesels en uitvind hoe dit werk. :dance1:
User avatar
Andries
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 318
Joined: Thu Jul 12, 2007 7:29 pm
Town: Dordrecht
Vehicle: '94 2.2 4Y Hilux S/C, '87 2.2 4Y Hilux D/C
Real Name: Andries
Location: Eastern cape

Re: DIY Spit braai

Post by Andries »

Hier is my aandete :lol: :lol:
Attachments
000_0721.JPG
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: DIY Spit braai

Post by CasKru »

Hi-Hilux wrote:Jaco ek het dit al self probeer en was minder sukses vol. Daar is manne wat kan! Ek kan nie. Weet daar is 2 maniere, spuit en verf.
Jy gaat baie moet spyt en vreeslik moet verf om daai outjie gaar te kry. Die twee manier wat ek ken is met gas burners of oor kole :twisted: :twisted:

Jaco daai ding is nogal 'n kuns. Die vuur moet relatief warm wees maar ook weer nie te warm nie. Die probleem met skaap spit is die vleis kan vrot word daar op die spit as die hitte nie reg is nie. Sover ek kan onthou met skaap het jy basies 'n sout water mengsel wat jy opverf en met vark het jy 'n spesiale mengsel wat jy inspuit en oor spyt. m2cw
To God be the glory
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: DIY Spit braai

Post by Mud Dog »

Toe ons 'extended' familie nog groot was (baie van hulle is nou oorsee), het ek baie van dit gedoen. Dis nogal 'n hele dag afêre. Ek't selfs twee spit braai's gebou sodat ons twee skaape terselde tyd kon doen (party keer was daar meer as 60 mense op 'n slag). Ek weet nie van die 22kg storie nie .... gewoonlik was die skaape wat ons gebraai het in die omgewing van 30kg.

Die skaape het ek altyd so tien dae tot 2 weke voor die tyd bestel en betaal. Die slagter het dit dan vir ons in sy koel kamer gebere en laat hang en dan 'n dag voor die braai kom aflewer (soggens). Die karkasse is ingespuit met 'n mengsel wat voorheen berei is en in 'n vrieskas gebere tot die volgende dag (dag van die braai). Die vrieskas is eers lekker koud gemaak en dan afgeskakel.

Die inspuit middel wat ek gemaak het was my eie resep. Dit het bestaan uit ½ lit water per skaap waarin daar een lepel sout ('n 'level tablespoon'), een teelepel suiker, 4 bayleaves, 'n handvol vars timie (crushed) en 'n handvol vars 'rosemary' (also crushed). Dit word in 'n pot gegooi en op die stoof tot die borrel gebring en dan laat 'simmer' vir 15 / 20 minute waarna ek dit laat afkoel het. Dit moet dan deur 'n koffie filter loop sodat daar niks kan oorsaak dat die inspuit naald gestop raak. Nadat dit ge-filter is gooi ek 4 lepels rooi wyn by, of twee lepels bruin assyn as daar nie rooi wyn is nie.

Net bietjie meer as die helfde word bebruik vir die eerste inspuiting, die res word in klein hoeveelhede ingespuit na so omgeveer 4 ure se braai.

As jy beplan om so 8pm te eet, moet die vure al van 10am aan gesteek word sodat die kole teen 11.30 reg is om te begin. Dit vat so om en by 8 ure om 'n skaap so te braai. Maak seker dat jy vir elke skaap 8 tot 10 sakke braai hout het en twee sakke 'charcoal'. Daar word twee vure gemaak ... die eerste een (10am) word in die spit se bak gemaak en die tweede word so ½ uur later apart begin. Die doel van 'n tweede vuur is om die spit met kole te 'voer' en te vermy dat daar vlamme onder die skaap is ('n paar klein vlammetjies is nie 'n probleem nie, veral as dit op die kante van die bak is ..... minder hitte in die middel en meer hitte weerskante is ideaal.)

Die skaap moet voor die begin tyd op die spit vas gemaak word met gewone 'baling wire' ... nie galvanised nie, vermy dit as jy kan. die punte van die vier bene word eers vas gemaak (maak seke dat hulle nie te ver uitsteek dat hulle kan vashaak nie). dan maak jy die rugraat met 4 sulke 'U-bolt' stulkke draad vas ... dan die nek en die stert. Toets dit op die spit masjien seker te maak dat dit pas en dat niks vashaak as hy swaai nie. Die middel lyf en die bene waar die vlies yl is word vir die eerste 4 ure in folie toe gedraai sodat daardie gedeeltes nie te vinning gaar word en verbrand nie. Gebruik 'n 'long handle basting brush' om die skaap se oppervlak af en toe te bevogtig .... 'n mengsel van 2 gehoopde lepels sout per liter water word hiervoor gebruik. In die laaste uur kan jy so bietjie tomatie sous en blatjang bygooi.
Komtak my as jy wil om enigeits verder te weet. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
chopper

Re: DIY Spit braai

Post by chopper »

Ek het al 'n slag of so 'n skaap en/of vark op 'n spit gedoen; jy weet mos - ma en die kinders dink dis 'n goeie idee vir 'n verjaardagpartytjie (21st), almal stem saam en pa moet die kastaiings uit die vuur krap (die werk doen) :!: :D:
Dankie Andy - ek het 'n paar (nuwe) dinge van jou geleer :thumbup: :)
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: DIY Spit braai

Post by Vlak vark »

Daar is nie meer veel te sê nie. Dankie uncle Andy. Wat ek wel wil noem is dat jy moet seker maak dat die vleis baie koud is voor jy begin. Veral soos bees bout wat groot is. As die vleis nie deur koud is nie is die kaans dat die vleis in die middel gaan sleg word voor die vleis gaar word,baie goed.
One life, one dream, one toyota
Karoo
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 32
Joined: Thu Sep 25, 2008 3:53 pm
Town: Murraysburg
Vehicle: 96 2,4d sc ;99 2,7 4x4 sc
Real Name: Andrew Wallis
Location: Murraysburg

Re: DIY Spit braai

Post by Karoo »

To spit is as easy or complicated as u wanna make it, have done quite a few in my time and always been a success.Methods differ but on an open fire will take quite a while here in our region most folks use a closed system so works like an oven these take approximately 3 hours, have had the pleasure of spitting on a german engineered stainless model using a electric motor which was open with a very hot fire alongside because of speed that it turned lamb was done in 3 hours.
Anything weighing more than 22kg could hardly be classed as lamb and as for basting usually just use what I have in the larder but red wine and oil a must then herbs added etc(garlic,mint and rosemary)
Easy really just watch the meat if it burning turn more frequently if bit slow add coals, enjoy it and have fun with it oh ja i baste and inject at diffrent intervals do not worry too much bout hanging and pre injecting etc as meat quality is most that matters DO use KAROO LAMB.
Ou vale1
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1156
Joined: Fri Jun 04, 2010 5:57 pm
Town: Heidelberg
Vehicle: Hilux 2.5 D4D
Real Name: Koos
Location: Heidelberg

Re: DIY Spit braai

Post by Ou vale1 »

Jaco, wat wil jy op die spit gooi?
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: DIY Spit braai

Post by george »

Ek het ook nou al so 'n paar keer spit gemaak.Dit wat ek gehuur het is nie so doeltreffend nie,maar hy kry die job klaar.
Ek verkies weer om nie die skapies in te spuit nie.Net 'n bietjie spices en sout in te vryf.
Wat ek wel doen wat nogal lekker is,is ek maak twee verskillende souse in 2 potte.'n Lekker barbeque sous en 'n lekker kerrie sous.As ek dan die skapie opsny gooi ek dit in die verskillende potte.Die vleis kan dan lekker daar le en prut en dit bly warm.
Wat my altyd gepla het by spitbraai is dat die ouens nie genoeg moiete doen om die vleis warm te hou nie.
spit.jpg
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Ou vale1
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1156
Joined: Fri Jun 04, 2010 5:57 pm
Town: Heidelberg
Vehicle: Hilux 2.5 D4D
Real Name: Koos
Location: Heidelberg

Re: DIY Spit braai

Post by Ou vale1 »

George, wat jy daar het is 'n lekker spit met kole op die kant. Jy kan hom goed stook en die kolekaste wegskuif om nie die ribbetjie te brand nie. Die ideaal met so oop spit is 3.5 RPM dan word hy lekker vinnig gaar sonder brand. Ek verkies om niks te spuit of smeer nie, skaap het baie natuurlike minerale sout. As hy mooi geseel en so naby gaar is dan gooi ek hom bietjie growwe sout. As hy reg is soek jy iemand wat minder gaar as die skaap is om so van die spit af te sny en op te skep dan kry almal warm vleis.
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: DIY Spit braai

Post by george »

Ou vale1 wrote:George, wat jy daar het is 'n lekker spit met kole op die kant. Jy kan hom goed stook en die kolekaste wegskuif om nie die ribbetjie te brand nie. Die ideaal met so oop spit is 3.5 RPM dan word hy lekker vinnig gaar sonder brand. Ek verkies om niks te spuit of smeer nie, skaap het baie natuurlike minerale sout. As hy mooi geseel en so naby gaar is dan gooi ek hom bietjie growwe sout. As hy reg is soek jy iemand wat minder gaar as die skaap is om so van die spit af te sny en op te skep dan kry almal warm vleis.
Stem Koos.Die ding wat my net altyd pla is die eerste skeppie is lekker warm maar gaan jy vir seconds of thirds dan raak die vleis koud
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: DIY Spit braai

Post by Mud Dog »

What we used to do is to remove the carcass from the fire but to leave it attached on the rotisserie, carve off enough for a start and put it back on the fire and let it turn with a low heat. If there are any sections that are underdone, one can keep the heat up a little and let those areas cook a little more while people are eating. Then we just carve from the remaining carcass as required. A fair sized stainless tressle / fold-up table is lekker for laying the carcass on to carve.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: DIY Spit braai

Post by Traveler »

Ek huur elke keer 'n spit by Elandslaghuis hier in Boksburg.

Het nou al vlakvark, plaasvark, European Wildboar, rooibok, ribbok, springbok, skaap en onlangs 'n os op die spit gedoen. Daai os het ons 4pm die dag voor die tyd begin te maak.

Ek gebruik 'n termometervurk om seker te maak die vleis binnekant is bo 60degC. Gebruik altyd 'n eie mix van braaisout, Balsamiese asyn, makadamianeut olie, rooiwyn, peper & Ina Paarman marinade.

En die lekkerste is om die vleisie dan in die drip tray te braai.....

Maak seker die ding wat jy gaan spit is kamertemperatuur voordat jy die spit begin.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: DIY Spit braai

Post by george »

Traveler wrote:Ek huur elke keer 'n spit by Elandslaghuis hier in Boksburg.

Het nou al vlakvark, plaasvark, European Wildboar, rooibok, ribbok, springbok, skaap en onlangs 'n os op die spit gedoen. Daai os het ons 4pm die dag voor die tyd begin te maak.

Ek gebruik 'n termometervurk om seker te maak die vleis binnekant is bo 60degC. Gebruik altyd 'n eie mix van braaisout, Balsamiese asyn, makadamianeut olie, rooiwyn, peper & Ina Paarman marinade.

En die lekkerste is om die vleisie dan in die drip tray te braai.....

Maak seker die ding wat jy gaan spit is kamertemperatuur voordat jy die spit begin.
Hi Heinrich.Doen jy iets spesiaal met die wilds bokke af doen jy dieselfde as met die skape?
Moet erken ek was nog nie by 'n wildsbok spit nie
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: DIY Spit braai

Post by CasKru »

george wrote:
Traveler wrote:Ek huur elke keer 'n spit by Elandslaghuis hier in Boksburg.

Het nou al vlakvark, plaasvark, European Wildboar, rooibok, ribbok, springbok, skaap en onlangs 'n os op die spit gedoen. Daai os het ons 4pm die dag voor die tyd begin te maak.

Ek gebruik 'n termometervurk om seker te maak die vleis binnekant is bo 60degC. Gebruik altyd 'n eie mix van braaisout, Balsamiese asyn, makadamianeut olie, rooiwyn, peper & Ina Paarman marinade.

En die lekkerste is om die vleisie dan in die drip tray te braai.....

Maak seker die ding wat jy gaan spit is kamertemperatuur voordat jy die spit begin.
Hi Heinrich.Doen jy iets spesiaal met die wilds bokke af doen jy dieselfde as met die skape?
Moet erken ek was nog nie by 'n wildsbok spit nie
Jy moet net dikker draad gebruik om hulle vas te maak aan die spit want daai goed is wild :twisted:
To God be the glory
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: DIY Spit braai

Post by Traveler »

Cassie is reg, maak hulle vas met doringdraad.

Neem net so bietjie meer tyd om hulle gaar te maak, en gebruik meer wyn en balsamiese asyn.

Ons vrieskas is gewoonlik net vol wildsvleis.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3125
Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Real Name: Stefan
Club VHF Licence: X107

Re: DIY Spit braai

Post by Stef »

Ons spit hier by die werk hardloop met 2 gas burners en 'n 220V motor teen 3.5 rpm.
Die average 16 -22 kg skaap vat gewoonlik so 2 ure. Die sous word deur die site manager van TS Africa self gedoen, aan smeer tipe die oggend van die braai. Kom altyd heel gaaf uit.

Jaco, gaan sommer na jou local slagter, ek sien die Hokaai vleismark hier in Zambesi doen alles, maak tot die ding vas op die spit. :thumbup:

Edit: Sien nou eers jy wil self, seker jou slagter sal kan help met 'n reseppie...
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: DIY Spit braai

Post by Paul Grobler »

Nou hoe het jou spit geloop Jaco post bietjie fotos ASB
5de Rat brights
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: DIY Spit braai

Post by Paul Grobler »

Kyk of ek ok n foto kan laai van n braai
Attachments
Fotos 322.jpg
5de Rat brights
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: DIY Spit braai

Post by Paul Grobler »

:yahoo:
Attachments
Fotos 326.jpg
5de Rat brights
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: DIY Spit braai

Post by Mud Dog »

Hey Polla, dis nogal 'n goeie ideë om die ribbetjies uit te sny en die midel lyf so te rol. Ek merk ook jou gebruik van 'cable ties' .... duidelik werk dit, maar sou nie so gedink het nie. Puik ideës! :thumbup: :thumbup:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2384
Joined: Tue Feb 24, 2009 12:02 pm
Town: Vanderbijlpark
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series
Real Name: Jaco
Location: Jwaneng, Botswana

Re: DIY Spit braai

Post by Spartan »

Baie dankie aan almal se bydrae, ek het n groot hammel gespit van so 21Kg op my braai by die huis wat ingeboude burners het. Dit was omtrent die hele dag se ding maar het hom gewen maar ek weet nie of dit nou eintlik my werk is nie n gewone braai werk net beter vir my. Die spit is n MAse werk en eintlik wil jy mos maar saam met almal kuier en so aan. Ek moet se met al die inligting hier is daar n paar manne wat ken, dalk moet ons so iets reel op n GTG wat dink julle?
MOBILITATE VINCERE
Spartan
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3125
Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Real Name: Stefan
Club VHF Licence: X107

Re: DIY Spit braai

Post by Stef »

Spartan wrote: maar ek weet nie of dit nou eintlik my werk is nie n gewone braai werk net beter vir my. Die spit is n MAse werk en eintlik wil jy mos maar saam met almal kuier en so aan. Ek moet se met al die inligting hier is daar n paar manne wat ken, dalk moet ons so iets reel op n GTG wat dink julle?
Ja nee, gewone braai is ook maar beter vir my, maar 'n spit kan dalk net mooi werk op 'n GTG...wonder net wie gaan die braai & gas silinders al die pad saamry :twisted:
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: DIY Spit braai

Post by Paul Grobler »

Ag as julle na die GTG kom volgende jaar in die rivier sal ek sorg dat ons weer n skaap of vark op die spit het Glo my dit was bevoeterd gewees die mense het hulle hande af geeet
5de Rat brights
Post Reply

Return to “Braai and recipes”