AEW Auto

We like to moan when we receive bad service, but why not praise somebody for exceptional service your received from them for a change? Do it here, let us know who we can use and who we can trust.
Post Reply
Hilux 1
Monster Truck
Monster Truck
Town: Brackenfell
Vehicle: 2000 Raider 2700i 4x4 Double cab. met "rock sliders" en Powerflo stainless exhaust
Real Name: Tertius
Club VHF Licence: HC137

Tue Dec 17, 2013 8:15 pm

Weereens dankie aan Allan, kort kennis gewing en al. Dankie vir die indruk en regmaak van die clutch vurk en cyllinder.
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Thu Dec 19, 2013 7:15 am

Tertius SO ken ons mos vir Allan :)

My buurman is n nuwe Toyota man (fooi tog die ou het groot geword met VW en Landy ... praat van previously disadvantaged !!)

So met die intrap gee sy Prado toe moeilikheid .... EINA !!

Allan het die gekraakte part gevind en die probleem reg gemaak !! DANKIE !!!!!!!

Wil nie eens raai wat daai parts fitters by die dealers sou maak om daai fout te vind nie ....
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Thu Dec 19, 2013 7:52 am

Dankie Allan, dat jy altyd so goeie diens lewer. Gaan gewoonlik in met een klein ou dingetjie, dan maak hy somer n julle klomp goed reg.... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Image
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Thu Dec 19, 2013 9:34 am

GI Jane wrote:Dankie Allan, dat jy altyd so goeie diens lewer. Gaan gewoonlik in met een klein ou dingetjie, dan maak hy somer n julle klomp goed reg.... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
tyd dat antie n IFS koop, dan hoef Allan nie so hard te werk nie ... :tease: :siffler: :surrender:
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Langebaan
Vehicle: Prado 90 VX 3.4 V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107

Thu Dec 19, 2013 2:23 pm

GI Jane wrote:Dankie Allan, dat jy altyd so goeie diens lewer. Gaan gewoonlik in met een klein ou dingetjie, dan maak hy somer n julle klomp goed reg.... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hi Val.Did he fixed that loose backside of yours :twisted: :tease:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Thu Dec 19, 2013 3:37 pm

george wrote:
Hi Val.Did he fixed that loose backside of yours :twisted: :tease:
Yip thats all fixed up.... :laugh2: :laugh2: :laugh2: but best of all after arriving home from the dunes saw 1 or 2 little drops of oil on the garage floor, luckily mentioned it to Hoppy and found my gasket or whatever that thingie is called on the transfer casing was old, unlike me, and had popped, once again unlike me, and needed to be replaced. All fortunately before my trip to the Cederberg it was replaced and repaired. Then on the way home my fuel pump died.... so my little visit become a tow home and repair.... never heard of a repair centre that does house calls, whole family came over for coffee and fuel pump replaced.... but thats how it goes, Awesome Hoppy family, the best ever....
Image
STAMPIE
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Durbanville
Vehicle: '05 4L V6 DC
Real Name: Danie

Fri Dec 20, 2013 12:26 pm

Gister gee Stampie se drag link probleme (25 jaar oud). Ek bel vir Allen om te hoor dat hulle vrek besig is om vandag toe te maak.
Hy sê ek moet maar bring. Gsiteraand is Stampie reg, met nuwe drag link en 'n hele paar ander goed wat al vervang moes gewees het.
Dankie Allen, rus lekker, jy gaan my weer sien in 2014.
Krik83
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Cape town
Vehicle: Hilux
Real Name: Krik

Fri Jan 31, 2014 1:52 pm

Dankie Allan en Suzette!

They have helped us enormously before and during our big trip through Africa. The best people you can meet!
Post Reply

Return to “Good Service”