Pryse vir snatchrope

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Pryse vir snatchrope

Post by Piesang »

Hoeveel kos die snatch rope as jy kyk na die volgende twee en watter een is die algemeenste om te gebruik.
24mm break load of +- 12 ton
28mm break load at +- 15 ton
Last edited by Piesang on Thu May 20, 2010 1:05 pm, edited 1 time in total.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Kontes vir snatchrpoe

Post by CasKru »

Die 24mm is die meer algemene ene. Jy kyk na so R1050 vir 'n 10m tou dan is hy gesleeve van punt tot punt.

Die 28mm tou het 'n breek krag van 25ton en retail vir R2200.

PS: die 24mm tou het 'n breek krag van so 14ton as ek reg onthou
To God be the glory
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Kontes vir snatchrpoe

Post by Piesang »

CasKru wrote:Die 24mm is die meer algemene ene. Jy kyk na so R1050 vir 'n 10m tou dan is hy gesleeve van punt tot punt.

Ek praat onder korreksie maar ek dink die 28mm gaan vir so R1350 tot R1550.
maak dit 'n verskul as hy gesleeve is of nie?
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pryse vir snatchrope

Post by CasKru »

Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.

Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
To God be the glory
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Piesang »

CasKru wrote:Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.

Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
Is die tou se gebruik beperk to 'n sekerantal keer se werk?
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pryse vir snatchrope

Post by CasKru »

Piesang wrote:
CasKru wrote:Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.

Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
Is die tou se gebruik beperk to 'n sekerantal keer se werk?
Alles het maar hulle lewens duur. Ek weet van snatch straps wat 200 keer plus gewerk het en dan van hulle wat groet na 'n paar. As jy binne die tou se rating snatch sal hy jou lank hou maar as hulle abuse word.... :shock: :shock:

So kom ek stel dit so. As jy gaan snatch met 100% van sy kapasiteit dan gaan hy hou vir probably hier by die 50 keer of so. As jy 50% van sy kapasiteit gebruik gaan hy jou probably oor die 100 snatches toelaat. As jy hom overload kan hy enige tyd breek.
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Pryse vir snatchrope

Post by ThysdJ »

Die eintlike doodsteek vir 'n snatch strap is om hom te gebruik en hom nie genoeg kans te gee om te "herstel" nie. MAW om herhaaldelik ligte plukkies te gee versus een harde pluk. As die strap "gerek" het vat dit tyd om weer terug te krimp. As mens die strap in daardie tyd weer gebruik dan overstress jy hom en dan breek die vesels en verswak hy. :silent:

Modder en sand tussen die vesels veroorsaak ook ongekende skade aan die vesels met elke pluk. Maak die strap mooi skoon met water en 'n borsel en laat dit in die skaduwee droog word, dan hou hy lekker lank. :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Goos
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu May 20, 2010 4:23 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Hilux 2.5D4D D/C 4x4
Real Name: Jaco
Location: Pretoria

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Goos »

So gepraat van modder en sand in die vesels......
Wat is volgens julle die beste manier om die goed skoon te kry na n modderige ervaring???

Ek vind OMO en water werk heel goed, maar weet nie of dit tou se leeftyd/quality kan beinvloed nie?
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Pryse vir snatchrope

Post by ThysdJ »

Ek dink nie gewone seep en water sal skade doen nie, moet net nie sterker goed soos Handy Andy/Jeyes Fluid/Jik gebruik nie... Ek gooi myne op die agtergras oop spuit hom af met 'n tuinslang terwyl ek hom borsel met 'n hand besempie. Ek gebruik net skoon water. :D

Ek het ook al gehoor van ouens wat die goed in die swembad gooi, maar ek dink nie die chloor in swembadwater is goed vir die strap nie... :silent: :silent:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Mud Dog »

Almost any synthetic fibre will suffer a little deterioration if chlorine is present .... it ages and hardens the fibres. IMO the stretchable ones are more susceptible to chlorine damage.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Pryse vir snatchrope

Post by OOOOMS »

I stick mine in the washing machine, for years now after most of the mud etc has been hosed off :thumbup:
User avatar
Danman
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 808
Joined: Fri Apr 18, 2008 7:04 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2009 Fortuner 4.0 V6 aka "BosBuffel"
Real Name: Danie

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Danman »

:shock: :shock: :o: :o:
Ek sal graag die miessies se gesig wil sien as sy jou vang!!!!
Maar ja ek reken as jy R2000 plus betaal vir 'n snatch rope kan jy seker
nog R300 invest in 'n 2nd hand twintub om hom skoon te hou.
Die miessies sal dan ook meer happy wees om minder sand en meer kant op haar delicates te he :silent:
chopper

Re: Pryse vir snatchrope

Post by chopper »

Ek sien al hoe hang daai daai tou tusen die "fyn goedjies" aan die wasgoedlyn! :wth: :lol:
Wonder wat die buurvrou sal dink? :shock:
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Pryse vir snatchrope

Post by ThysdJ »

Mark, was jy dit saam met die wit wasgoed of die gekleure wasgoed? :twisted: Met waspoeier en sta-soft of net met skoon water?? :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
chopper

Re: Pryse vir snatchrope

Post by chopper »

Saam met die "delicate wash" goedjies?
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Piesang »

Nee ek dink Mark wag tot daar 'n groot bondel was goed is, dan span hy sommer die tou vir nog 'n was lyn :lol: :lol: :lol:

Kyk ek verstaan dat alles iewers moet breek of ingee. Ek het iewers gehoor dat die snatch net 'n paarkeer kan gebruik word en dan moet hy vervang word en dit was vir my bietjie kwaai om so duur vir toerusting te betaal en dan hou dit nie lank nie, maar as ek hoor wat julle sê skets dit 'n ander prentjie, dankie
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Pryse vir snatchrope

Post by george »

julle moet pryse by die ouens ook kry.
http://www.southernropes.co.za/products ... -tow-ropes
Laas was dit nie sleg nie.

Ander ding om aan te dink dat as jy 'n erenstige recovery doen en jy is meskien naby water is om die tou nat te hou.
Die tou bou hitte op en daar is ook wrywing as jy hom gebruik en dit beskadig die vesels.So koel en smeer hom maar met water af as jy kan
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pryse vir snatchrope

Post by CasKru »

Iets wat ook in gedagte gehou moet word. Die Nylon vesels self rek nie regtig nie. Dit gaan meer oor die manier wat die tou gevleg / strap geweave is. So bietjie useless info.
To God be the glory
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Pryse vir snatchrope

Post by george »

Iets wat ook in gedagte gehou moet word. Die Nylon vesels self rek nie regtig nie. Dit gaan meer oor die manier wat die tou gevleg / strap geweave is. So bietjie useless info.
Jy is reg Cassie.Dis hoekom 'n bietjie lube help as hulle teenmekaar skuur
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pryse vir snatchrope

Post by CasKru »

Daai manne van Southern Ropes lyk my gebruik die selfde suppliers waar ons ons tou vandaan kry.
To God be the glory
Zantus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 312
Joined: Mon Aug 20, 2007 11:32 pm
Town: Port Elizabeth
Vehicle: Hilex

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Zantus »

Die sleeve om die tou dien ook as ekstra veiligheid sou die tou breek, dis nou as jy dit saam met safety straps gebruik. As die safety strap om die tou en sleeve is, sal die tou heel waarskynlik binne in die sleeve bly en nie terug skiet en iets beskadig wanneer hy breek. Dis is teoreties en mens sal maar sien wat werklik gebeur die dag wanneer iemand 'n tou met 'n sleeve breek.

Soos genoem is die strek van die tou wat Cassie van praat in die manier wat die tou gevleg is en nie die vesels wat rek nie. Dit beteken, jy kan die tou maklik "reset". Jy doen dit deur die tou met jou 2 hande so 200mm uitmekaar vas te hou. Jy beweeg dan jou hande na mekaar en dis maak weer die vesels los van mekaar. Doen dit in die lengte van die tou af en hy sal weer sag pluk soos na die tou 'n ruk gelê het. Dit klink soos baie werk, maar dit is eintlik baie vinnig, vat so minuut om 'n 9 meter tou te "reset".

I.V.M. die skoonmaak van die tou....ek sit myne ook in die wasmasjien, maar ek hou hom heeltyd dop dat hy nie erens hak or beskadig word nie.
Last edited by Zantus on Mon May 24, 2010 5:15 pm, edited 1 time in total.
Barto de Koning
2008 Triton 3.2DiD 4x4 Clubcab
4x4 Trail & Overland Guide - GP3442
http://www.4x4tec.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
TJV
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 82
Joined: Fri Aug 07, 2009 1:59 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 3.0 liter D4D Fortuner,, Roof rack and VHF radio
Real Name: Theunis
Club VHF Licence: X 110

Re: Pryse vir snatchrope

Post by TJV »

Ek sien nou eers die thread. Dit laat my leeker lag as ek sien wat die manne met hulle toue doen, maar eintlik laat dit my terugdink aan die 90's toe ons nog toetse op weermag tanks gedoen het. Op so 'n dag het ek twee nuwe toue aanmekaar gemaak om 'n toets te doen. Die idee is om die drawbar van die tank te bepaal. Nou word die een punt aan ander anker voertuie gekoppel en die ander punt aan 'n lassel en dan aan die voertuig wat getoets word. Na alle reelings en veiligheids praatjies trek ek weg en versnel, ek wag vir die pluk en niks gebeur nie en stop toe maar. Die een tou het gebreek die lassel is tussen die tank tracks en romp vermorsel en gelukkig niemand beseer nie. Nou hierdie was nuwe toue wat ons eers getoets het by 'n staatsinstelling waarna hulle breekkrag op 60 ton vasgestel was. Wys maar net hoe versigtig mens hulle moet hanteer en dalk maar gereeld vervang sodat iemand nie seerkry nie.
Groete
Theunis
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Pryse vir snatchrope

Post by CasKru »

Kyk ... die weermag het ernstige toue nodig vir daai voertuie van hulle. Wat mense nie regtig besef nie is hoe "swaar" 'n voertuig is wanneer hy gebelly het in modder, revier sand etc etc. Die regte ding om te doen is eintlik om eers die wiele en diwwe oop te grawe en dan te begin recover.
To God be the glory
User avatar
Goos
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu May 20, 2010 4:23 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Hilux 2.5D4D D/C 4x4
Real Name: Jaco
Location: Pretoria

Re: Pryse vir snatchrope

Post by Goos »

Wat ek gevind het, is net oordat jy n "snatch rope" het...dat jy dit altyd hoef te snatch nie. Soos meeste mense,glo ek, dar ek netr een herwinings tou saam. Dus probeer altyd maar eers om die vasgevalde voeretuig stadig uit die probleem te kry en nie somme van die begin af te "snatch" nie. Dit behoort jou ook extra lewensduur op jou tou te gee!?!?!
Post Reply

Return to “Open Discussion”