Pryse vir snatchrope
- Piesang
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1610
- Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
- Town: Grabouw
- Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
- Real Name: Pieter Pieterse
Pryse vir snatchrope
Hoeveel kos die snatch rope as jy kyk na die volgende twee en watter een is die algemeenste om te gebruik.
24mm break load of +- 12 ton
28mm break load at +- 15 ton
24mm break load of +- 12 ton
28mm break load at +- 15 ton
Last edited by Piesang on Thu May 20, 2010 1:05 pm, edited 1 time in total.
"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Kontes vir snatchrpoe
Die 24mm is die meer algemene ene. Jy kyk na so R1050 vir 'n 10m tou dan is hy gesleeve van punt tot punt.
Die 28mm tou het 'n breek krag van 25ton en retail vir R2200.
PS: die 24mm tou het 'n breek krag van so 14ton as ek reg onthou
Die 28mm tou het 'n breek krag van 25ton en retail vir R2200.
PS: die 24mm tou het 'n breek krag van so 14ton as ek reg onthou
To God be the glory
- Piesang
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1610
- Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
- Town: Grabouw
- Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
- Real Name: Pieter Pieterse
Re: Kontes vir snatchrpoe
maak dit 'n verskul as hy gesleeve is of nie?CasKru wrote:Die 24mm is die meer algemene ene. Jy kyk na so R1050 vir 'n 10m tou dan is hy gesleeve van punt tot punt.
Ek praat onder korreksie maar ek dink die 28mm gaan vir so R1350 tot R1550.
"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Pryse vir snatchrope
Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.
Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
To God be the glory
- Piesang
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1610
- Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
- Town: Grabouw
- Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
- Real Name: Pieter Pieterse
Re: Pryse vir snatchrope
Is die tou se gebruik beperk to 'n sekerantal keer se werk?CasKru wrote:Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.
Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Pryse vir snatchrope
Alles het maar hulle lewens duur. Ek weet van snatch straps wat 200 keer plus gewerk het en dan van hulle wat groet na 'n paar. As jy binne die tou se rating snatch sal hy jou lank hou maar as hulle abuse word....Piesang wrote:Is die tou se gebruik beperk to 'n sekerantal keer se werk?CasKru wrote:Pieter... kyk gou weer my vorige post. Ek het gou die inligting ge-update.
Die sleeve help maar net dat as jy die tou dalk oor klippe of sand walle span soos jy recover. Maw dit verleng sy lewensduur
So kom ek stel dit so. As jy gaan snatch met 100% van sy kapasiteit dan gaan hy hou vir probably hier by die 50 keer of so. As jy 50% van sy kapasiteit gebruik gaan hy jou probably oor die 100 snatches toelaat. As jy hom overload kan hy enige tyd breek.
To God be the glory
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Pryse vir snatchrope
Die eintlike doodsteek vir 'n snatch strap is om hom te gebruik en hom nie genoeg kans te gee om te "herstel" nie. MAW om herhaaldelik ligte plukkies te gee versus een harde pluk. As die strap "gerek" het vat dit tyd om weer terug te krimp. As mens die strap in daardie tyd weer gebruik dan overstress jy hom en dan breek die vesels en verswak hy.
Modder en sand tussen die vesels veroorsaak ook ongekende skade aan die vesels met elke pluk. Maak die strap mooi skoon met water en 'n borsel en laat dit in die skaduwee droog word, dan hou hy lekker lank.
Modder en sand tussen die vesels veroorsaak ook ongekende skade aan die vesels met elke pluk. Maak die strap mooi skoon met water en 'n borsel en laat dit in die skaduwee droog word, dan hou hy lekker lank.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Goos
- Newbie
- Posts: 5
- Joined: Thu May 20, 2010 4:23 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Hilux 2.5D4D D/C 4x4
- Real Name: Jaco
- Location: Pretoria
Re: Pryse vir snatchrope
So gepraat van modder en sand in die vesels......
Wat is volgens julle die beste manier om die goed skoon te kry na n modderige ervaring???
Ek vind OMO en water werk heel goed, maar weet nie of dit tou se leeftyd/quality kan beinvloed nie?
Wat is volgens julle die beste manier om die goed skoon te kry na n modderige ervaring???
Ek vind OMO en water werk heel goed, maar weet nie of dit tou se leeftyd/quality kan beinvloed nie?
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Pryse vir snatchrope
Ek dink nie gewone seep en water sal skade doen nie, moet net nie sterker goed soos Handy Andy/Jeyes Fluid/Jik gebruik nie... Ek gooi myne op die agtergras oop spuit hom af met 'n tuinslang terwyl ek hom borsel met 'n hand besempie. Ek gebruik net skoon water. :D
Ek het ook al gehoor van ouens wat die goed in die swembad gooi, maar ek dink nie die chloor in swembadwater is goed vir die strap nie...
Ek het ook al gehoor van ouens wat die goed in die swembad gooi, maar ek dink nie die chloor in swembadwater is goed vir die strap nie...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29857
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Pryse vir snatchrope
Almost any synthetic fibre will suffer a little deterioration if chlorine is present .... it ages and hardens the fibres. IMO the stretchable ones are more susceptible to chlorine damage.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Re: Pryse vir snatchrope
I stick mine in the washing machine, for years now after most of the mud etc has been hosed off
- Danman
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 808
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:04 am
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2009 Fortuner 4.0 V6 aka "BosBuffel"
- Real Name: Danie
Re: Pryse vir snatchrope
Ek sal graag die miessies se gesig wil sien as sy jou vang!!!!
Maar ja ek reken as jy R2000 plus betaal vir 'n snatch rope kan jy seker
nog R300 invest in 'n 2nd hand twintub om hom skoon te hou.
Die miessies sal dan ook meer happy wees om minder sand en meer kant op haar delicates te he
Re: Pryse vir snatchrope
Ek sien al hoe hang daai daai tou tusen die "fyn goedjies" aan die wasgoedlyn! :wth:
Wonder wat die buurvrou sal dink?
Wonder wat die buurvrou sal dink?
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Pryse vir snatchrope
Mark, was jy dit saam met die wit wasgoed of die gekleure wasgoed? Met waspoeier en sta-soft of net met skoon water??
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Piesang
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1610
- Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
- Town: Grabouw
- Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
- Real Name: Pieter Pieterse
Re: Pryse vir snatchrope
Nee ek dink Mark wag tot daar 'n groot bondel was goed is, dan span hy sommer die tou vir nog 'n was lyn
Kyk ek verstaan dat alles iewers moet breek of ingee. Ek het iewers gehoor dat die snatch net 'n paarkeer kan gebruik word en dan moet hy vervang word en dit was vir my bietjie kwaai om so duur vir toerusting te betaal en dan hou dit nie lank nie, maar as ek hoor wat julle sê skets dit 'n ander prentjie, dankie
Kyk ek verstaan dat alles iewers moet breek of ingee. Ek het iewers gehoor dat die snatch net 'n paarkeer kan gebruik word en dan moet hy vervang word en dit was vir my bietjie kwaai om so duur vir toerusting te betaal en dan hou dit nie lank nie, maar as ek hoor wat julle sê skets dit 'n ander prentjie, dankie
"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
- george
- Monster Truck
- Posts: 6565
- Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
- Town: Velddrif
- Vehicle: Triton 3.5l V6
- Real Name: George
- Club VHF Licence: HC107
- Location: Velddrif
- Contact:
Re: Pryse vir snatchrope
julle moet pryse by die ouens ook kry.
http://www.southernropes.co.za/products ... -tow-ropes
Laas was dit nie sleg nie.
Ander ding om aan te dink dat as jy 'n erenstige recovery doen en jy is meskien naby water is om die tou nat te hou.
Die tou bou hitte op en daar is ook wrywing as jy hom gebruik en dit beskadig die vesels.So koel en smeer hom maar met water af as jy kan
http://www.southernropes.co.za/products ... -tow-ropes
Laas was dit nie sleg nie.
Ander ding om aan te dink dat as jy 'n erenstige recovery doen en jy is meskien naby water is om die tou nat te hou.
Die tou bou hitte op en daar is ook wrywing as jy hom gebruik en dit beskadig die vesels.So koel en smeer hom maar met water af as jy kan
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Pryse vir snatchrope
Iets wat ook in gedagte gehou moet word. Die Nylon vesels self rek nie regtig nie. Dit gaan meer oor die manier wat die tou gevleg / strap geweave is. So bietjie useless info.
To God be the glory
- george
- Monster Truck
- Posts: 6565
- Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
- Town: Velddrif
- Vehicle: Triton 3.5l V6
- Real Name: George
- Club VHF Licence: HC107
- Location: Velddrif
- Contact:
Re: Pryse vir snatchrope
Jy is reg Cassie.Dis hoekom 'n bietjie lube help as hulle teenmekaar skuurIets wat ook in gedagte gehou moet word. Die Nylon vesels self rek nie regtig nie. Dit gaan meer oor die manier wat die tou gevleg / strap geweave is. So bietjie useless info.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Pryse vir snatchrope
Daai manne van Southern Ropes lyk my gebruik die selfde suppliers waar ons ons tou vandaan kry.
To God be the glory
-
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 312
- Joined: Mon Aug 20, 2007 11:32 pm
- Town: Port Elizabeth
- Vehicle: Hilex
Re: Pryse vir snatchrope
Die sleeve om die tou dien ook as ekstra veiligheid sou die tou breek, dis nou as jy dit saam met safety straps gebruik. As die safety strap om die tou en sleeve is, sal die tou heel waarskynlik binne in die sleeve bly en nie terug skiet en iets beskadig wanneer hy breek. Dis is teoreties en mens sal maar sien wat werklik gebeur die dag wanneer iemand 'n tou met 'n sleeve breek.
Soos genoem is die strek van die tou wat Cassie van praat in die manier wat die tou gevleg is en nie die vesels wat rek nie. Dit beteken, jy kan die tou maklik "reset". Jy doen dit deur die tou met jou 2 hande so 200mm uitmekaar vas te hou. Jy beweeg dan jou hande na mekaar en dis maak weer die vesels los van mekaar. Doen dit in die lengte van die tou af en hy sal weer sag pluk soos na die tou 'n ruk gelê het. Dit klink soos baie werk, maar dit is eintlik baie vinnig, vat so minuut om 'n 9 meter tou te "reset".
I.V.M. die skoonmaak van die tou....ek sit myne ook in die wasmasjien, maar ek hou hom heeltyd dop dat hy nie erens hak or beskadig word nie.
Soos genoem is die strek van die tou wat Cassie van praat in die manier wat die tou gevleg is en nie die vesels wat rek nie. Dit beteken, jy kan die tou maklik "reset". Jy doen dit deur die tou met jou 2 hande so 200mm uitmekaar vas te hou. Jy beweeg dan jou hande na mekaar en dis maak weer die vesels los van mekaar. Doen dit in die lengte van die tou af en hy sal weer sag pluk soos na die tou 'n ruk gelê het. Dit klink soos baie werk, maar dit is eintlik baie vinnig, vat so minuut om 'n 9 meter tou te "reset".
I.V.M. die skoonmaak van die tou....ek sit myne ook in die wasmasjien, maar ek hou hom heeltyd dop dat hy nie erens hak or beskadig word nie.
Last edited by Zantus on Mon May 24, 2010 5:15 pm, edited 1 time in total.
Barto de Koning
2008 Triton 3.2DiD 4x4 Clubcab
4x4 Trail & Overland Guide - GP3442
http://www.4x4tec.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
2008 Triton 3.2DiD 4x4 Clubcab
4x4 Trail & Overland Guide - GP3442
http://www.4x4tec.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
- TJV
- High Range 4WD
- Posts: 82
- Joined: Fri Aug 07, 2009 1:59 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0 liter D4D Fortuner,, Roof rack and VHF radio
- Real Name: Theunis
- Club VHF Licence: X 110
Re: Pryse vir snatchrope
Ek sien nou eers die thread. Dit laat my leeker lag as ek sien wat die manne met hulle toue doen, maar eintlik laat dit my terugdink aan die 90's toe ons nog toetse op weermag tanks gedoen het. Op so 'n dag het ek twee nuwe toue aanmekaar gemaak om 'n toets te doen. Die idee is om die drawbar van die tank te bepaal. Nou word die een punt aan ander anker voertuie gekoppel en die ander punt aan 'n lassel en dan aan die voertuig wat getoets word. Na alle reelings en veiligheids praatjies trek ek weg en versnel, ek wag vir die pluk en niks gebeur nie en stop toe maar. Die een tou het gebreek die lassel is tussen die tank tracks en romp vermorsel en gelukkig niemand beseer nie. Nou hierdie was nuwe toue wat ons eers getoets het by 'n staatsinstelling waarna hulle breekkrag op 60 ton vasgestel was. Wys maar net hoe versigtig mens hulle moet hanteer en dalk maar gereeld vervang sodat iemand nie seerkry nie.
Groete
Theunis
Groete
Theunis
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Pryse vir snatchrope
Kyk ... die weermag het ernstige toue nodig vir daai voertuie van hulle. Wat mense nie regtig besef nie is hoe "swaar" 'n voertuig is wanneer hy gebelly het in modder, revier sand etc etc. Die regte ding om te doen is eintlik om eers die wiele en diwwe oop te grawe en dan te begin recover.
To God be the glory
- Goos
- Newbie
- Posts: 5
- Joined: Thu May 20, 2010 4:23 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Hilux 2.5D4D D/C 4x4
- Real Name: Jaco
- Location: Pretoria
Re: Pryse vir snatchrope
Wat ek gevind het, is net oordat jy n "snatch rope" het...dat jy dit altyd hoef te snatch nie. Soos meeste mense,glo ek, dar ek netr een herwinings tou saam. Dus probeer altyd maar eers om die vasgevalde voeretuig stadig uit die probleem te kry en nie somme van die begin af te "snatch" nie. Dit behoort jou ook extra lewensduur op jou tou te gee!?!?!