Botswana

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
Damaruri
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 51
Joined: Fri Nov 05, 2010 4:18 pm
Town: Secunda
Vehicle: Hilux 4 x 4 D/c
Real Name: Daan

Botswana

Post by Damaruri »

Wat is die reels vir vleis in Botswana
Ek weet hul sê geen vleis, maar mens kan mos nie net pap eet nie :eh: :lol:
2008 Hilux D/C 4 x 4 Diesel + Fero Cab
Front Runner Roofrack and canopy rack
Homemade drawer system
80L NL & 45L Indel NL
NL Dual system
Onca bumper, Warn Tabor Winch.
Frontrunner long range tank
User avatar
STAMPIE
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 335
Joined: Wed Sep 19, 2007 8:51 pm
Town: Durbanville
Vehicle: '05 4L V6 DC
Real Name: Danie

Re: Botswana

Post by STAMPIE »

Daan
Toe ons laas daar was, was die reël ook, geen vleis. Selfs die vleis wat ons in die noorde van Botswana gekoop het, mag ons nie suid geneem het nie. Heelwat veearts heinings waar hulle yskaste deursoek het.
Hulle het egter nie verder as die yskaste gesoek nie, so wegsteek was later maklik.
Weet nie presies wat die reëls nou is nie.
User avatar
Damaruri
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 51
Joined: Fri Nov 05, 2010 4:18 pm
Town: Secunda
Vehicle: Hilux 4 x 4 D/c
Real Name: Daan

Re: Botswana

Post by Damaruri »

STAMPIE wrote:Daan
Toe ons laas daar was, was die reël ook, geen vleis. Selfs die vleis wat ons in die noorde van Botswana gekoop het, mag ons nie suid geneem het nie. Heelwat veearts heinings waar hulle yskaste deursoek het.
Hulle het egter nie verder as die yskaste gesoek nie, so wegsteek was later maklik.
Weet nie presies wat die reëls nou is nie.
Dankie
Het ook maar so gemaak maar dit is moeilik
2008 Hilux D/C 4 x 4 Diesel + Fero Cab
Front Runner Roofrack and canopy rack
Homemade drawer system
80L NL & 45L Indel NL
NL Dual system
Onca bumper, Warn Tabor Winch.
Frontrunner long range tank
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Botswana

Post by louis fourie »

Ek verstaan die vleis, maar:

1) Moet 'n mens die geel driehoek binne die blou agtergrond sticker op jou voertuig plak vir Botswana wanneer jy sleep?
2) Wat van my VHS. Moet ek lisensie kry - gaan nie eintlik die radio gebruik nie. Hoe kan ek hom diaktiveer sonder om hom uit te haal? of Hoe kry ek 'n lisensie en wat gaan dit kos?
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Botswana

Post by OOOOMS »

louis fourie wrote:Ek verstaan die vleis, maar:

1) Moet 'n mens die geel driehoek binne die blou agtergrond sticker op jou voertuig plak vir Botswana wanneer jy sleep? Ja beslis, ek het sommer my eie klein een selg gemaak :thumbup:
2) Wat van my VHS. Moet ek lisensie kry - gaan nie eintlik die radio gebruik nie. Hoe kan ek hom diaktiveer sonder om hom uit te haal? of Hoe kry ek 'n lisensie en wat gaan dit kos?
Haal die fuse uit asook die aerial
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Botswana

Post by louis fourie »

Volgende vraag:

Waar moet die geel driehoeke op jou kar/karavaan geplag word, i.e. regs/links voor/agter?
User avatar
TheToy
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Thu May 24, 2012 12:31 am
Town: Welgelegen
Vehicle: Toy 3D4D 2013,OME lift kit,Long-range tank,Snorkel,Duel batt,Extreme LED bar,Dastec chip,17"BFG Mud terrain,Montana 600GPS,1500Watt Inverter,Zarteck 2way upgraded 4watt with 4db External antenna. Rhino bumper.
Real Name: Dion
Location: All Over

Re: Botswana

Post by TheToy »

Ons was nou Jun/Jul daar in Botswana.
Voordie tyd het ons baie gelees en gehoor van al die reels. Meskien baie oordryf.
Was vanaf die suide en het anti kloks gerys na die noorde en weer suidwaarts na Maun toe waarna die Suidelike Kahalahari gedoen.

Daar is baie veearts hekke asook, ons het baie abnormale polisie stops gehad.
One het yskaste gehad, vleis weg gesteek. Niks verder as die yskas gesoek nie.

Pak wel AL jou skoene sodat jy hulle kan dip by die veearts hekke.
Moet nie OOP melk in kartone vat nie, drink dit by jou slaap/oorstaan plekke leeg.
Party is stroppie oor Tamaties ens. As dit verpak is soos jy dit nou net gekoop het, geen probleem nie.
Bestuurslesensie naby.
Wees vriendelik. Gee hulle so bietjie sweets :thumbup:

Ons was 2 voetuie en altwee het radios gehad. Was nie eenkeer gevra of was daarna gekyk nie.

As ek my nie miskits nie, is die driehoek waarna jy verwys vir as jy tryler sleep, Al wat jy wel moet he is die ZA sticker vir Botswana en as jy Zim toe gaan is die “rooi en wit” reflektor stickers nodig.

Geniet die trip! Mense is baie vriendelik en hulpvaardig. Vleis is baie lekker en nie so duur nie! Choppies amper in elke groot dorp. Of SPAR. Petrol in meeste van die dorpe betaalbaar met VISA krediet kaart. Tot op so klein dorpie soos Ratka, aan die ooste van Sentraal Kahalahari.
The outdoors is a place for Adventures. So, lets pack and head out for a great new Adventure.
ImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4019
Joined: Mon May 16, 2011 4:07 pm
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Re: Botswana

Post by GI Jane »

Stem saam. Was nooit oor radio's gevra, in Namibia, Bots of Zimbabwe. Net afgesit as ek by polisie stoppe gekom. Vleis is baie lekker in Bots en Namibia, so dis nie nodig om dit saam te vat nie. In bots is daar n probleem met groente en vrugte wat op n boom groei, maar net in seker stoppe, hulle se 'fruit fly probleem', ander plekker nooit gevra nie... By grens poste en polisie stoppe wees net baie vriendelik en geen probleem orals opgetel nie... So n paar keer vir iets, geskenk ens gevra, met weier om dit te gee, wil nee bribery vorder nie...
Image
Post Reply

Return to “Open Discussion”