4x4 Versekering op 4x4 roetes

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by The Legend »

Ek is besig om van versekering te verander. Is julle bewus daarvan dat Mutual & Federal asook Santam versekering nie voertuie dek wat beskadig word op 4x4 roetes. Dit is nou wanneer jy by De Wildt, Hennops ens ry en jy beskadig jou voertuig.

Wie kan my verseker se watter assuransie dek jou as jy sulke roetes ry.M.a.w is dit so gespesiiseer in die kontak dat jy gedek is op sulke roetes?
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by grobbepj »

Dit was my hoof morivering om tuffstuff toe oor te skakel met die 4x4. Het my bakkie gerol by moegatle en hul het nie twee keer n oog geknip om ALLEs uit te sort nie. Selfs die insleep na my huis en help met n moelike panelbeater. En ek was maar 2 maande by hulle....
User avatar
merwn
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 354
Joined: Fri Dec 19, 2008 6:01 pm
Town: Kriel
Vehicle: 1995 Hilux 4x4 DC
Real Name: Nick

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by merwn »

Tuffstuff
Image
User avatar
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3447
Joined: Wed Nov 20, 2013 10:13 am
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 4.0V6
Real Name: Kevin

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by 4x4BEES »

Ek het nog nooit eers daaraan gedink nie :think:

Dankie, ek sal met my makelaar moet bevestig of EK wel gedek is :beg:
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by The Legend »

Kan iemand my help met naam , kontak besonderhede e-pos adres van Tuffstuff makelaar ?
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by grobbepj »

Kontak Deon Joubert
011-394 8917
deon@tuffstuff.co.za

Hy doen al my goed en altyd met n groot vriendelikheid. Hoop jy kom reg. my premie was selfs laer as by my vorige versekeraar.

Klink my net alle Toyotas gaan nou moet n cartrack tracker
Moet inkry voor dit gecover gaan word. Ekt erens n ander draad daaroor gepost
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by grobbepj »

viewtopic.php?t=38464" onclick="window.open(this.href);return false;


Fyi
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by ChrisF »

Lollie wrote:Ek is besig om van versekering te verander. Is julle bewus daarvan dat Mutual & Federal asook Santam versekering nie voertuie dek wat beskadig word op 4x4 roetes. Dit is nou wanneer jy by De Wildt, Hennops ens ry en jy beskadig jou voertuig.

Wie kan my verseker se watter assuransie dek jou as jy sulke roetes ry.M.a.w is dit so gespesiiseer in die kontak dat jy gedek is op sulke roetes?
dalk tyd om n beter makelaar te kry ....


EK is by Santam, en het hul "extended 4x4 cover".


ENIGSTE ding wat TS beter doen - as jou voertuig anderkant die grens breek stuur hulle n flatbed om jou terug te bring HUIS TOE.


Santam - jy moet SELF reel om dit oor die grent te bring. SELF betaal. Dan kan jy n eis indien en jy kan vergoed word tot R50k (check net weer die bedrag) om dit tot die naaste handelaar aan die grens te besorg .... bietjie stupid as ek dan weer tot by Springbok moet kom om hom te gaan haal ....



As die item vir jou belangrik is - kyk ook na CrossCountry. Kry nogal goeie terugvoer.


Die laaste twee jaar n steady stream van "issues" wat kop uitsteek met TuffStuff .... verloor hulle die plot ? Getalle te veel vir die personeel ? Of het hulle dalk nou die verkeerde kliente getrek ? Al wat ek WEET - GEEN KANS dat ek NOU na hulle sal skuif nie !!! Die tracker storie werk NIE vir my nie !!!!!!!!!!!!!! 90% kans jy gaan binne drie jaar jou kar inruil ... dan sit jy met n R1 700 penalty !!!!!!!!!!! SNERT !!




en dan sit die storie erg dwars in my krop - http://4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=200262" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by grobbepj »

ChrisF wrote:
Lollie wrote:Ek is besig om van versekering te verander. Is julle bewus daarvan dat Mutual & Federal asook Santam versekering nie voertuie dek wat beskadig word op 4x4 roetes. Dit is nou wanneer jy by De Wildt, Hennops ens ry en jy beskadig jou voertuig.

Wie kan my verseker se watter assuransie dek jou as jy sulke roetes ry.M.a.w is dit so gespesiiseer in die kontak dat jy gedek is op sulke roetes?
dalk tyd om n beter makelaar te kry ....


EK is by Santam, en het hul "extended 4x4 cover".


ENIGSTE ding wat TS beter doen - as jou voertuig anderkant die grens breek stuur hulle n flatbed om jou terug te bring HUIS TOE.


Santam - jy moet SELF reel om dit oor die grent te bring. SELF betaal. Dan kan jy n eis indien en jy kan vergoed word tot R50k (check net weer die bedrag) om dit tot die naaste handelaar aan die grens te besorg .... bietjie stupid as ek dan weer tot by Springbok moet kom om hom te gaan haal ....



As die item vir jou belangrik is - kyk ook na CrossCountry. Kry nogal goeie terugvoer.


Die laaste twee jaar n steady stream van "issues" wat kop uitsteek met TuffStuff .... verloor hulle die plot ? Getalle te veel vir die personeel ? Of het hulle dalk nou die verkeerde kliente getrek ? Al wat ek WEET - GEEN KANS dat ek NOU na hulle sal skuif nie !!! Die tracker storie werk NIE vir my nie !!!!!!!!!!!!!! 90% kans jy gaan binne drie jaar jou kar inruil ... dan sit jy met n R1 700 penalty !!!!!!!!!!! SNERT !!




en dan sit die storie erg dwars in my krop - http://4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=200262" onclick="window.open(this.href);return false;
Stem saam. Ekt ok net goeie goed van cross
Country ok gehoor. Shop rond.

Die tracker pla my nie so baie. 0% kans dat ek my bakkie in 3 jaar vervang. Vir een te arm en vir twee te veel daaraan spandeer. Maar elke ou se situasie is anders. En tracker kan oorgeplaas word vir R850. Dink nie R850 extra op nuwe bakkie se prys sal my keuse beinvloed nie...

Maar ja die forseer om dit te doen sonder n opsie was ok v my iets om deur te kou...
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by ChrisF »

grobbepj wrote:
ChrisF wrote:
Lollie wrote:Ek is besig om van versekering te verander. Is julle bewus daarvan dat Mutual & Federal asook Santam versekering nie voertuie dek wat beskadig word op 4x4 roetes. Dit is nou wanneer jy by De Wildt, Hennops ens ry en jy beskadig jou voertuig.

Wie kan my verseker se watter assuransie dek jou as jy sulke roetes ry.M.a.w is dit so gespesiiseer in die kontak dat jy gedek is op sulke roetes?
dalk tyd om n beter makelaar te kry ....


EK is by Santam, en het hul "extended 4x4 cover".


ENIGSTE ding wat TS beter doen - as jou voertuig anderkant die grens breek stuur hulle n flatbed om jou terug te bring HUIS TOE.


Santam - jy moet SELF reel om dit oor die grent te bring. SELF betaal. Dan kan jy n eis indien en jy kan vergoed word tot R50k (check net weer die bedrag) om dit tot die naaste handelaar aan die grens te besorg .... bietjie stupid as ek dan weer tot by Springbok moet kom om hom te gaan haal ....



As die item vir jou belangrik is - kyk ook na CrossCountry. Kry nogal goeie terugvoer.


Die laaste twee jaar n steady stream van "issues" wat kop uitsteek met TuffStuff .... verloor hulle die plot ? Getalle te veel vir die personeel ? Of het hulle dalk nou die verkeerde kliente getrek ? Al wat ek WEET - GEEN KANS dat ek NOU na hulle sal skuif nie !!! Die tracker storie werk NIE vir my nie !!!!!!!!!!!!!! 90% kans jy gaan binne drie jaar jou kar inruil ... dan sit jy met n R1 700 penalty !!!!!!!!!!! SNERT !!




en dan sit die storie erg dwars in my krop - http://4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=200262" onclick="window.open(this.href);return false;
Stem saam. Ekt ok net goeie goed van cross
Country ok gehoor. Shop rond.

Die tracker pla my nie so baie. 0% kans dat ek my bakkie in 3 jaar vervang. Vir een te arm en vir twee te veel daaraan spandeer. Maar elke ou se situasie is anders. En tracker kan oorgeplaas word vir R850. Dink nie R850 extra op nuwe bakkie se prys sal my keuse beinvloed nie...

Maar ja die forseer om dit te doen sonder n opsie was ok v my iets om deur te kou...

hehehe .... JIP, my bakkie is nou juis 5 jaar JONK, en ek het geen planne om hom te vervang nie.


Maar dan kyk ek na ons sekretaresse
2008 - VW
2009/10 - Ford
2012 - Chev (hulle soek toe n groter kar)
paar maande toe word sy gestamp ...
WEEK na dit reg gemaak is word sy gesideswipe en kar word afgeskryf
2013 - VW



Min mense beplan om so gou n kar te verkoop, maar statisties is dit maar iets soos 2 tot 3 jaar gemiddeld per voertuig.
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by grobbepj »

Eina dammit!!! Ja die beplanning en realiteit word soms vir jou baie vinnig verander... Veral in sa en toyotas :-(
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by batavia »

Wees baie versigtig met versekering wanneer jy plekke soos Namibië en Botswana besoek. Santam is definitief nie jou antwword nie. Wanneer jy 4x4 roetes binne RSA doen kan mens wel na hulle Santam kyk, maar waarom nie vir die volle pakket gaan nie.
Cross Country en natuurlik Tuffstuff.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by ChrisF »

batavia wrote:Wees baie versigtig met versekering wanneer jy plekke soos Namibië en Botswana besoek. Santam is definitief nie jou antwword nie. Wanneer jy 4x4 roetes binne RSA doen kan mens wel na hulle Santam kyk, maar waarom nie vir die volle pakket gaan nie.
Cross Country en natuurlik Tuffstuff.
Hang regtig af van elke persoon se behoeftes.

99,9% van mense ry niks meer as gewone grond paaie in Namibie en Botswana. Dan is Santam, MET die uitgebreide 4x4 dekking, beslis meer as goed genoeg.


Dit was vir n 100 jaar lank goed genoeg ... :siffler: :cooldude:


TuffStuff bied slegs GERIEF (peace of mind) om die voertuig terug oor die grens te kry - DIT raak slegs "belangrik" vir daai 0,1% van die bevolking wat swaar 4x4 roetes will aanpak aan die ander kant van die grens.

En selfs dan is CrossCountry n beter keuse - minder red tape
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: 4x4 Versekering op 4x4 roetes

Post by batavia »

0,1 % en 99,9%. ??? Is dit nie dalk 20/80 nie?
"minder red tape" .
Alles baie subjektief. Ons soek sekerlik almal versekering wat nie net goed genoeg is nie, maar waar moontlik alles dek.

Die hoogste bome vang die meeste wind. So die keuse is baie maklik.
Post Reply

Return to “Open Discussion”