SFA EIENAARS

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

SFA EIENAARS

Post by The Legend »

Daar is n facebook geskep vir slegs vir sfa eienaars.Gaan loer n bietjie op facebook by HILUX SFA LEGENDS op facebook en kyk n bietjie hoe mooi lyk die manne se sfa,s. Hulle beplan om die 17 de september n be-eenkoms vir sfa eienaars by Bronkhorstspruit te hou.

Dit behoort n mooi gesig te wees om n klomp sfa bakkies bymekaar te sien.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3125
Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Real Name: Stefan
Club VHF Licence: X107

Re: SFA EIENAARS

Post by Stef »

AAgg dammit...nou sal ek moet registreer op vleisboek :mrgreen:
User avatar
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4019
Joined: Mon May 16, 2011 4:07 pm
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Re: SFA EIENAARS

Post by GI Jane »

sal gaan kyk... hardcore SFA's being put through their paces...
Image
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: SFA EIENAARS

Post by TertiusK »

Dankie, sal bietjie gaan kyk wat daar aangaan!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: SFA EIENAARS

Post by ChrisF »

mag ek so klein bietjie stout wees ....

SFA kom mos nog uit die ossewa era ...

nou hoe is dat die manne met die leisels dan nou hul smoke-signals verruil vir moderne kommunikasie ... so al op die wa-kas as sitplek ....






skuus manne. Ek WEET die SFA is n ware legende.
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: SFA EIENAARS

Post by The Legend »

ChrisF wrote:mag ek so klein bietjie stout wees ....

SFA kom mos nog uit die ossewa era ...

nou hoe is dat die manne met die leisels dan nou hul smoke-signals verruil vir moderne kommunikasie ... so al op die wa-kas as sitplek ....






skuus manne. Ek WEET die SFA is n ware legende.

Hoe lekker lag ek nie nou nie.Ja Chris ek is maar een van daardie manne wat nooit die geld sal he om te kan op gradeer na die nuwe modelle toe nie ,maar kan dit ook nie oor my hart kry om my ou SFA net te verkoop nie.Hy moet maar eendag uit my boedel verkoop word.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: SFA EIENAARS

Post by ChrisF »

Dawie in alle erns, dit hang net af wat mens nodig het.

vir al dag ry is die nuwer modelle darem net meer gemaklik.

vir ernstige trail voertuig is die SFA sekerlik bo-baas.


en vir n lekker "projek voertuig" sal ek ook die SFA vat, miskien die IFS ...


maar om meer as n half miljoen te betaal vir n nou-en-dan-speelding .... ongelukkig nie in my begroting nie. Natuurlik n ander storie (uit n begrotings punt) vir die groot familie wat 4 sitplekke EN baie pakplek nodig het.


glo die SFA sal nog baie jare met ons wees !
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: SFA EIENAARS

Post by The Legend »

Jy slaan die spyker op sy kop. Die SFA is nie my daaglikse ryding nie.Dankie tog daarvoor want hy is te swaar op brandstof en nie een van die gemaklikste voertuie soos jy tereg gese het.

Maar weet jy wanneer ek op n visvang trippie Namibie ,Transkei of Mosambiek toe gaan of net sommer vir n naweek gaan kamp geniet ek elke km wat ek met my ou SFA ry hoe hard en ongemaklik hy ook al mag ry.

As ek langs die pad sou gaan staan kan ek hom met n tang en blou draad weer reg kry.

Die nuwe bakkies is net te veel vol elektronika,as jy met hulle gaan staan kan jy net die bonnet oop maak en weer toemaak,daarna moet jy bel vir road assistance

En die groot ding is ,myne is lankal klaar betaal.Hy is myne.

Lank leef die SFA
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: SFA EIENAARS

Post by The Legend »

The Legend wrote:Chris jy slaan die spyker op sy kop.

Die SFA is nie my daaglikse ryding nie.Dankie tog daarvoor want hy is te swaar op brandstof en nie een van die gemaklikste voertuie soos jy tereg gese het.

Maar weet jy wanneer ek op n visvang trippie Namibie ,Transkei of Mosambiek toe gaan of net sommer vir n naweek gaan kamp geniet ek elke km wat ek met my ou SFA ry hoe hard en ongemaklik hy ook al mag ry.

As ek langs die pad sou gaan staan kan ek hom met n tang en blou draad weer reg kry.

Die nuwe bakkies is net te veel vol elektronika,as jy met hulle gaan staan kan jy net die bonnet oop maak en weer toemaak,daarna moet jy bel vir road assistance

En die groot ding is ,myne is lankal klaar betaal.Hy is myne.

Lank leef die SFA
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4019
Joined: Mon May 16, 2011 4:07 pm
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Re: SFA EIENAARS

Post by GI Jane »

Ek stem saam Dawie.. gebruik nie my bakkie elke dag, maar net as ons weggaan na die plekke waar dit nodig is. Baie goeie tye met my bakke in plekke waar baie ander voertuie dit nie maklik sal maak nie...
Image
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: SFA EIENAARS

Post by TertiusK »

Dagse manne.

Ek lees nou die stories so en kry sommer lag. Ek het n 2007 Sportage CRDI en voor ek my SFA gekoop het al begin moan oor ditjies en datjies. Dan loop sy diesel enjin vir my te hard, dan raas sy bande te veel op die pad, dan is sy suspension te hard en en en. Sommer plain weg net moan!!!

Toe ek die SFA koop het wil mens mos net met hom ry. Dis gou om die blok, dis dorp toe, dis werk toe elke dag vir amper 2 weke. Eendag toe besluit ek Sportage moet weer n slag loop en oppad dorp kyk ek my vrou so en se: "Die blerrie Sportage loop darem lekker sag ne.." :tease:
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: SFA EIENAARS

Post by ChrisF »

TertiusK wrote:Dagse manne.

Ek lees nou die stories so en kry sommer lag. Ek het n 2007 Sportage CRDI en voor ek my SFA gekoop het al begin moan oor ditjies en datjies. Dan loop sy diesel enjin vir my te hard, dan raas sy bande te veel op die pad, dan is sy suspension te hard en en en. Sommer plain weg net moan!!!

Toe ek die SFA koop het wil mens mos net met hom ry. Dis gou om die blok, dis dorp toe, dis werk toe elke dag vir amper 2 weke. Eendag toe besluit ek Sportage moet weer n slag loop en oppad dorp kyk ek my vrou so en se: "Die blerrie Sportage loop darem lekker sag ne.." :tease:
Bwhahahaha ... :lmao:



nee kyk, as mens se dinge juik, gaan ry net n lekker OU kar vir n paar dae ....
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: SFA EIENAARS

Post by TertiusK »

Ja Chris dis darem ware woorde. Hehehehe
Post Reply

Return to “Open Discussion”