Waterkruisings

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Waterkruisings

Post by batavia »

In die 10 jaar wat ek gatskuur in die hilux, het ek nog glad nie deur "diep" water gery nie. Miskien was ek maar net gelukkig of dalk goeie beplanning. :wave:
Ons beplan om Oktober 2016 die Wildekus te besoek. So stadig vanaf die Kei tot by Koffiebaai.
Die mede skuurders ry almal diesel - ek die enigste petrol.
Die terugvoering wat ek kry van iemand wat die roete gaan verken het, is dat daar heelwat waterkruisings is.
Hoe bang is 'n '91 hilux 4y, 2.2 vir water? Enige wenke en raad sal waardeer word.
Kommentaar oor die roete is ook welkom.

Christo
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Waterkruisings

Post by Mud Dog »

Ek weet nie van die roete wat julle beplan het, maar die water kruisings daarlangs waarvan ek weet is glad nie diep nie en jou Hilux sal dit maklik hanteer.

As dinge wel verander het en die kruisings nou dieper is sou ek die fan belt afhaal vir die kruising indien jy nie 'n visco fan op het nie. Die distributor seëls moet ook in 'n goeie toestand wees and die plug leads se rubber proppe kan bietjie binnekant met ghries of Vaseline gesmeer word om te verseker dat hulle water dig is. Spuit ook Q20 of WD40 op die drade self en moenie wergeet van die ingintion coil nie. Daar word heelwat water in die enjin kompartement rond geslinger met kruisings wat diep genoeg is om die crank pulley te bereik.

Jy kan voor die tyd toets met 'fine spray' van 'n tuinslang. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Waterkruisings

Post by CasKru »

Alles wat Andy hierbo gesê het maar net so belangrik is maak seker jy het extended breathers op jou diwwe vir water wat dieper is as die helfde van jou wiel.
To God be the glory
User avatar
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 859
Joined: Sun Jul 15, 2007 6:00 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Real Name: Chris
Club VHF Licence: X52
Location: Mpumalanga

Re: Waterkruisings

Post by cprinsloo »

batavia wrote:In die 10 jaar wat ek gatskuur in die hilux, het ek nog glad nie deur "diep" water gery nie. Miskien was ek maar net gelukkig of dalk goeie beplanning. :wave:
Ons beplan om Oktober 2016 die Wildekus te besoek. So stadig vanaf die Kei tot by Koffiebaai.
Die mede skuurders ry almal diesel - ek die enigste petrol.
Die terugvoering wat ek kry van iemand wat die roete gaan verken het, is dat daar heelwat waterkruisings is.
Hoe bang is 'n '91 hilux 4y, 2.2 vir water? Enige wenke en raad sal waardeer word.
Kommentaar oor die roete is ook welkom.

Christo
Vat 'n lekker groot seil saam, dan verander jy jou wa in 'n boot (meer 'n barge), dan sleep jou tjomme jou oor die water.... :yahoo: :yahoo:

Ernstig, ek wil dit nog altyd weer gaan doen het, ons het dit met 'n Landrover gedoen in die weermag.

Cheers,

C
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: Waterkruisings

Post by LouisZ »

As jy redelik lank gery het en kom by die kruising, stop n bietjie dat die diwwe net afkoel. 'n Warm diff hou nie van water.
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: Waterkruisings

Post by Haboob »

Vat 'n breek by waterkruisings wat diepper as die helfde van jou wiel. Stop dat die water net onder die diffs raak om dit te help om aftekoel. Die warm diff suig die water in as jou breathers nie lank genoeg is nie.
Loop die waterhindernisse eers om te sien of daar gate of groot rotse in jou pad sal wees.
Indien dit veilig is, gebruik L2 op omtrent 2 000 rpm. Gaan egalig die water in om "bow wave" voor die bakkie te vorm. Hou spoed konstand anders kom water engine kompartement in. Ry totdat jy anderkant veilig uitkom.
Ons het in Botswana in Savuti so deur rivier gekom waar die water 1/2 pad met windskerm op gekom het. 2.4P Hilux, 2700iP Hilux en 2.5 Dtech Isuzu sonder enige probleme. Die vorige dag het ons 'n srx Vigo gesien wat van daai rigting deur 'n trekker gesleep word. Vermoed dat hy geskrik het vir die diep water en gestop. Dis waar die probleme seker onstaan het.
Moennie stop nie. Indien iets gebeur en die engine sny uit, moennie probeer weer aanskakel nie. Laat jou tjomme jou uittrek. En maak reg op droë land. Miskien moet jy olies verander. Draai plugs uit en draai enjine met hand of slinger, ensv.
Image
HABOOB means "Dust Storm"
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Waterkruisings

Post by batavia »

Andy, Cassie, Chris, Louis en "Haboob"

Baie dankie vir julle insette. Ek sal definitief daarvan gebruik maak.
Andy - Die tuinslang sal ek sekerlik ook moet beproef want een of twee keer wat ek al redelik vining deur 'n plas water gery het, het die hilux so 'n "beat"gemis.
In Swakopmund het ek ook al die enjin laat skoonspuit en moes Q20 gebruik om die enjin weer lekker te laat purr.
Geniet die naweek.
User avatar
FIRSTGEER
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1536
Joined: Thu Sep 30, 2010 6:00 am
Town: King WilliamsTown
Vehicle: 2,5 D4D Singlr Cab 4X4 Full OME suspension. snorkel.GMA aftermarket bullbar.
Real Name: Tony Geer
Club VHF Licence: HC 109

Re: Waterkruisings

Post by FIRSTGEER »

Christo I know that area very well and The only slightly deep crossing would be across the Kobonqaba River fairly high up from the mouth.I am certain that this crossing would be out of bounds unless one has the necessary permits for driving along the shore line.Nature Conversation strictly enforce this policy and are very active along the Wild Coast.
The possibility exist that you may be travelling further inland,parralel to the coast.Good luck and enjoy this beautiful part of our country.
Image
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Waterkruisings

Post by batavia »

Thank you Tony. Yes we have the necessary permits and intend to follow the shore line sticking to the guidelines of the permit. The daily travel distance is not that far and when necessary the "easier" inland road will be followed - see "4x4 routes through Southern Africa".
Fuel still available at Willowvale?
User avatar
FIRSTGEER
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1536
Joined: Thu Sep 30, 2010 6:00 am
Town: King WilliamsTown
Vehicle: 2,5 D4D Singlr Cab 4X4 Full OME suspension. snorkel.GMA aftermarket bullbar.
Real Name: Tony Geer
Club VHF Licence: HC 109

Re: Waterkruisings

Post by FIRSTGEER »

Yes.No problem at all.
Image
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: Waterkruisings

Post by TertiusK »

Interresante lees en mens kan sien die manne het goeie ondervinding met klas van ding.
Alles klink na lekker speel tot ek gelees het Edge se die water het halfpad teen sy venster opgestoot. Sorry manne maar net daar beskyt ek myself!!! :shock2:
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Waterkruisings

Post by CasKru »

TertiusK wrote:Interresante lees en mens kan sien die manne het goeie ondervinding met klas van ding.
Alles klink na lekker speel tot ek gelees het Edge se die water het halfpad teen sy venster opgestoot. Sorry manne maar net daar beskyt ek myself!!! :shock2:
Jy meen soos die....
IMG_2266.jpg
To God be the glory
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Waterkruisings

Post by batavia »

Enige tyd as passasier maar nie agter die stuur met eie voertuig nie.
Vir iemand wat sy storie ken is dit seker geen problem nie.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Waterkruisings

Post by Mud Dog »

This is still one of the best examples of what is possible, bearing in mind that was not strongly flowing water - more of a damming up ....

https://www.youtube.com/watch?v=JQ6Z29wHGLw" onclick="window.open(this.href);return false;

I also think that this was a diesel motor and not petrol - I don't think that the ignition electrical system on a petrol vehicle would have carried on for so long unless specially prepared.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Waterkruisings

Post by Mud Dog »

This is still one of my favourites .....

https://www.youtube.com/watch?v=XaO8ECMiw2c" onclick="window.open(this.href);return false;
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: Waterkruisings

Post by TertiusK »

CasKru wrote:
TertiusK wrote:Interresante lees en mens kan sien die manne het goeie ondervinding met klas van ding.
Alles klink na lekker speel tot ek gelees het Edge se die water het halfpad teen sy venster opgestoot. Sorry manne maar net daar beskyt ek myself!!! :shock2:
Jy meen soos die....
IMG_2266.jpg
Net soos daai my maat!!! Verbeel jou nou die helfde van jou vooruit is ook onderwater :o: Ek het eendag met n 1300 Tazz n driffie hier op Oudtshoorn wat "bietjie" oorgeloop het deur gery. Toe die neus in is toe stroom die water oor die bonnet. Al wat ek kon doen is deurdruk en sorg dat die kar nie dood in die water nie want dan is dit lap skud vir my en TAZZ. Deur genade van Bo is ek deur maar by die huis het ek gesukkel om uit te klim. Let toe op dat my g@t die helfde van die seat opgevreet het :tease:
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: Waterkruisings

Post by TertiusK »

Mud Dog wrote:This is still one of the best examples of what is possible, bearing in mind that was not strongly flowing water - more of a damming up ....

https://www.youtube.com/watch?v=JQ6Z29wHGLw" onclick="window.open(this.href);return false;

I also think that this was a diesel motor and not petrol - I don't think that the ignition electrical system on a petrol vehicle would have carried on for so long unless specially prepared.
Let bietjie op wanneer besluit daai om te se "...Well this is bad.." Noggal ewe rustig :naah:
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: Waterkruisings

Post by LouisZ »

Laas toe ek deur sulke water gery het het ek maar lekker die modder watertjies uit die Hilux met 'n lap uitgekry. Eerste keer gesien dat 'n Sfa se deur rubbers mooi gekyk na moet word.
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: Waterkruisings

Post by Haboob »

Tertius,
Andy het my vorige trip verslae wat hy sou op die forum laai, want my IT skills is maar traag. Hy kan op die 2006 Namibian/Bots trip report kyk waar ek die foto van die Hilux 2700i P voertuighet wat ek geneem het toe hy nog nie eers half pad deur was nie. Die water was daar al half pad oor die bonnet. Daar is ook twee fotos van die onskuldige driffie, maar die spore wat daar is was die van groot lorries en nie van ldv spore nie.
Ek was eerste deur. Ons wou nie een die hindernis loop nie. Krokedile bly ook in daai waters, maar die water het nie diep voorkom nie, veral met die grassies wat daar groei.
Ons kameras is nie van die beste nie en bietjie stadig, so wanneer jy druk is daar tyd verlore totdat die foto click, so jy moet probeer skat wanneer om die knoppie te druk.
Die beweegende voertuig met die stadiger aksie het die foto van die Isuzu bederf.
Image
HABOOB means "Dust Storm"
User avatar
coetzer94
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 228
Joined: Tue Nov 18, 2014 9:13 pm
Town: Pretoorsdorp
Vehicle: Silver Hilux DC 2.8 GD-6 2016
Real Name: Vian

Re: Waterkruisings

Post by coetzer94 »

https://youtu.be/sclkZPG1pXw" onclick="window.open(this.href);return false;

Kamera span in die delta, se wat jy wil van die ou donkie cruisers, hulle bly taai
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Working on my bucket list only makes it longer
User avatar
andrevt
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1465
Joined: Mon Jul 20, 2009 2:37 pm
Town: sasolburg
Vehicle: raider d4d
Real Name: andre

Re: Waterkruisings

Post by andrevt »

ai hierdie onderwerp laat my trug dink aan 2011 se trip met die baie reen , ons kon nie meer omdraai nie brandstof was nie reg nie asook toestande by die doodsakker
100_0987 (Small).JPG
100_2057 (Small).JPG
100_2062 (Small).JPG
100_2068 (Small).JPG
Attachments
100_2002 (Small).JPG
ImageImageImageImageImageImage


Toyota Hilux 3.0 D4D 4x4
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: Waterkruisings

Post by TertiusK »

andrevt wrote:ai hierdie onderwerp laat my trug dink aan 2011 se trip met die baie reen , ons kon nie meer omdraai nie brandstof was nie reg nie asook toestande by die doodsakker100_0987 (Small).JPG[/attachment[attachment=3]100_2002 (Small).JPG100_2057 (Small).JPG100_2062 (Small).JPG100_2068 (Small).JPG
Respek!!!! Daai water loop sterk
User avatar
TertiusK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 232
Joined: Thu Jun 02, 2016 7:23 pm
Town: Oudtshoorn
Vehicle: 1990 Hilux 2.4D 4x4 DC Full MIKEM Suspension front and back + 2007 Kia Sportage 2.0 CRDI 4WD
Real Name: Tertius

Re: Waterkruisings

Post by TertiusK »

Haboob wrote:Tertius,
Andy het my vorige trip verslae wat hy sou op die forum laai, want my IT skills is maar traag. Hy kan op die 2006 Namibian/Bots trip report kyk waar ek die foto van die Hilux 2700i P voertuighet wat ek geneem het toe hy nog nie eers half pad deur was nie. Die water was daar al half pad oor die bonnet. Daar is ook twee fotos van die onskuldige driffie, maar die spore wat daar is was die van groot lorries en nie van ldv spore nie.
Ek was eerste deur. Ons wou nie een die hindernis loop nie. Krokedile bly ook in daai waters, maar die water het nie diep voorkom nie, veral met die grassies wat daar groei.
Ons kameras is nie van die beste nie en bietjie stadig, so wanneer jy druk is daar tyd verlore totdat die foto click, so jy moet probeer skat wanneer om die knoppie te druk.
Die beweegende voertuig met die stadiger aksie het die foto van die Isuzu bederf.
Sal dit graag wil sien!!
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Waterkruisings

Post by batavia »

Ek neem aan dat al hierdie "duikbote" diesel voertuie is.
Die hilux het verlengde "breathers", die fanbelt is getoets en a okay, en die res soos genoem, sal toegepas word.
Moet ek enige beskerming rondom die alternator probeer plaas of is dit nie nodig nie?
User avatar
batavia
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 61
Joined: Fri May 09, 2008 9:53 am
Town: Mossel Bay
Vehicle: Toyota
Real Name: Christo

Re: Waterkruisings

Post by batavia »

:surrender: Het toe Andy se raad gevolg met die hosepipe en besef my laaste vraag was eintlik 'n k.k vraag. Dankie aan die wat niks gesê het nie.
Hoe ouer ek word hoe meer wil 'n mens die ding bedink. Soms verlang ek na die dae van doen en dan dink. LoL
Die "toets" met die hosepipe wys geen werklike probleemgebiede nie. Met so bietjie Vaseline en Q20 voel ek die Hilux kan die ding doen. 'n Dokters handskoen oor die fusebox agter die battery sal dalk ook ingespan moet word.
Post Reply

Return to “Open Discussion”