Watse Winch ?

What do you like/dislike or use/not use
Post Reply

Watse Winch ?

1. Warn 12000lbs.
10
67%
2. Tabor 12000lbs.
2
13%
3. Ironman 12000ls.
1
7%
4. Smittybuild 12000lbs.
0
No votes
5. Iets anders.
2
13%
 
Total votes: 15

User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Watse Winch ?

Post by jacques kotze »

Dag Maats,

Dis tyd om my China made 12000lbs winch te vervang nadat hy opgegee het met die laaste 30m mas wat ek opgetrek het.
My begroting is in die omgewing van R13000.
Ek gebruik die winch om maste mee op te trek tot en met 30m hoog. Dit weeg so 460kg.

My besluit le na die Smittybuilt toe maar wil hoor wat julle dink.

My vereistes is dat die winch n goeie briek sisteem moet he, want partykeer vra n klient om n mas vir hom te sak. My vorige winch kon nie self stop as die mas begin sak het nie, hy het inteendeel spoed opgetel en die mas se gewig het die winch al hoe vinniger laat loop en moes hom stop deur die winch met die remote te rem deur hom teenoor gesteld te trek.

Laat ek hoor wat julle dink.
User avatar
Hangover
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1374
Joined: Thu Sep 29, 2011 9:55 am
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux
Real Name: Stef

Re: Watse Winch ?

Post by Hangover »

Ek dink die Warn sal daai jobbie mooi regkry... Ek en my ou toppie het al op verskeie kere die briek gebruik vir verskillende redes op die 12000 warn en hy byt nog alipad vas...
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Re: Watse Winch ?

Post by jacques kotze »

Dankie Hangover,

Dis nou interresant dat iemand die "iets anders" geklick het, sal graag wil hoor hoekom.
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: Watse Winch ?

Post by WESKUSKLONG »

Mile marker hydraulic winch :thumbup:
User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Re: Watse Winch ?

Post by jacques kotze »

Sover loop Warn voor, wat van die nuwe Ironman Monster winch ? ek het gehoor hy is goed.
Weet iemand dalk in watse land word Warn vervaardig ? Ek weet die Warn VR 1200 word in China gemaak of n deel daarvan in China, maar wat van die Warn M reeks asook die Zeon(of so iets) reeks, word hulle in die USA gemaak ?
Sal ook wil weet waar word die Ironman gemaak.

Dankie Weskusklong, ek weet net te min van Hydraulic winches af om dit te oorweeg, so ook van Milemarker winches. Warn is gevestig in SA sou jy onderdele wil koop.

Maar as jy my kan oortuig sal ek dit beslis oorweeg. Sal wil hoor by n ou wat al altwee winches gehad het.
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5266
Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Real Name: Thabo
Club VHF Licence: x223
Location: Garsfontein
Contact:

Re: Watse Winch ?

Post by Thabogrobler »

Kyk na die ad: viewtopic.php?f=130&t=34749" onclick="window.open(this.href);return false;
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: Watse Winch ?

Post by WESKUSKLONG »

So omtrent 13 jaar gelede het ek vir Safari centre gewerk en ons het toe n winch kompetiesie gehad.
Safari Centre met n Hilux SFA en n Mile marker Hydraulic winch teen Cape offroad en Safari met n Land Rover 110 en n Warm m8000.
Na omtrent n uur het die Warn winch oor verhit en die rook het gedraai .
Die mile marker was nog so vars soos die eertse keer toe ons begin het en glad nie warm nie. Ons het hulle al twee omtrent hard laat werk en misbruik.

Nou kry jy die persone wat se ja maar as die voertuig se motor nie luier nie kan jy nie die hydraulic winch gebruik nie wat wel waar is .
Dan vra jouself die volgende vraag as jy n elektriese winch gebruik ,hoe lank kan jy hom gebruik voor die battery pap is as die motor nie luier nie.

n Milemarker hydraulic winch het twee pype wat koppel aan die kraag stuur van jou voertuig en twee dun draadtjies vir die solenoid.
Ek werk elke dag van my lewe met GROOT winches (300t) en dit is almal hydraulic.
User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Re: Watse Winch ?

Post by jacques kotze »

Thabogrobler wrote:Kyk na die ad: viewtopic.php?f=130&t=34749" onclick="window.open(this.href);return false;
Dankie Thabo, hy gaan ongelukkig nie in my Ironman bumper pas nie, en ek sal eerdeer n 12 000Lbs verkies. As die 12 000Lbs wat ek gebruik het al swaar getrek het dan dink ek sal enige iets kleiners te veel sukkel.
Post Reply

Return to “Polls”